Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Puhaaaa... den ser led ud :crazy:

Men du kan sgu da ikke bare ringe sådan en søndag og smide sådan en challenge i skallen på mig, når jeg ligger med tømmermænd på anden dagen :laugh: :laugh:

Heldigvis blev jeg overfaldet af min ny-lånte playstation 2, som reddede mig fra smertehelvede a la Clash of Titans :king:

Glæder mig til at prøve den.. kan ikke vente til at få blodvabler i mine hænder :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Heheheh.. ja, det er sku grotesk så ens vi tænker :blink: -på samme tid endda :blink: :blink:

Tænker i på at bestille powerringe? Jeg bestilte i fredags, men kunne ikke få betalingen til at gå igennem, da der var en "fejl" med postkoden. Det virker dog til at være en fejl med deres side og jeg har skrevet til dem, stadig dog uden svar. Hvis I vil bestille skal i bare sige til, da jeg også vil have et sæt, så kan vi jo spare forsendelsen hvis der er tre sæt i en pakke.

W

Link to comment
Share on other sites

Hail Titan

Stærkt kørt, og tak for challenge..

Modangrebet vil bliver sat ind hvor og når du mindst venter det....!!! :devil:

Der er just blevet tilføjet smukke åbne sår i mine hænder... Nice!! :laugh:

For såvidt kritikken af crossfit... Tja, hva ska man sige... :nahnah::newtongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Tænker i på at bestille powerringe? Jeg bestilte i fredags, men kunne ikke få betalingen til at gå igennem, da der var en "fejl" med postkoden. Det virker dog til at være en fejl med deres side og jeg har skrevet til dem, stadig dog uden svar. Hvis I vil bestille skal i bare sige til, da jeg også vil have et sæt, så kan vi jo spare forsendelsen hvis der er tre sæt i en pakke.

W

Nu I er i gang kan deres Ring Strength DVD også klart anbefales, man får dog mest ud af den hvis man enten ikke har trænet så meget med ringe før eller mangler inspiration til hvordan man kan progressere til nogle af de hårdere øvelser. Hvis I vil spare lidt dollars har jeg den dog liggende og udlåner gerne til alle maskiner der repræseterer THE DARK FORCES!

Link to comment
Share on other sites

Puhaaaa... den ser led ud :crazy:

Men du kan sgu da ikke bare ringe sådan en søndag og smide sådan en challenge i skallen på mig, når jeg ligger med tømmermænd på anden dagen :laugh: :laugh:

Heldigvis blev jeg overfaldet af min ny-lånte playstation 2, som reddede mig fra smertehelvede a la Clash of Titans :king:

Glæder mig til at prøve den.. kan ikke vente til at få blodvabler i mine hænder :tongue:

LOL, ja Guarden slår til når du mindst ønsker og venter det :grrrrr: (der mangler en smiley der lystrer på det MAX :unhappy:

Tænker i på at bestille powerringe? Jeg bestilte i fredags, men kunne ikke få betalingen til at gå igennem, da der var en "fejl" med postkoden. Det virker dog til at være en fejl med deres side og jeg har skrevet til dem, stadig dog uden svar. Hvis I vil bestille skal i bare sige til, da jeg også vil have et sæt, så kan vi jo spare forsendelsen hvis der er tre sæt i en pakke.

W

Deal :smile:

Hail Titan

Stærkt kørt, og tak for challenge..

Modangrebet vil bliver sat ind hvor og når du mindst venter det....!!! :devil:

Der er just blevet tilføjet smukke åbne sår i mine hænder... Nice!! :laugh:

For såvidt kritikken af crossfit... Tja, hva ska man sige... :nahnah::newtongue:

Godt kørt selv fyrbøder.

You are tough ass a nail :bruce:

Jeg venter i længsel :4jumpy:

Nu I er i gang kan deres Ring Strength DVD også klart anbefales, man får dog mest ud af den hvis man enten ikke har trænet så meget med ringe før eller mangler inspiration til hvordan man kan progressere til nogle af de hårdere øvelser. Hvis I vil spare lidt dollars har jeg den dog liggende og udlåner gerne til alle maskiner der repræseterer THE DARK FORCES!

Fedt, Darth Guarden vil gerne se DVD :firebounce:

Tillykke med SSST'en :superman:

Jeg mener i øvrigt du må alt under en SSST, standse, spise, sk**e osv hvis du har lyst - men som du siger; uret tikker.

http://www.dragondoor.com/articler/mode3/369/

Thanks :bigsmile:

U BASTARD! :rocketwhore:

Ja, sådan er det :alright:

Link to comment
Share on other sites

Din challenge ser super haard ud men ogsaa rigtig sjov (paa den der total syg maade kun traeningsjunkier er i stand til at betegne som "sjovt"). Men jeg er frisk paa at proeve den naar jeg engang kommer hjem og mit greb fungerer igen!!! :devil::devil:

Og tillykke med tallene, det er godt nok imponerende gennemfoert (som altid...) :4thumbup: :smile:

Indtil da maa jeg noejes med lidt loebetur paa Santa Monica her, plus i dag jeg fandt ud af at Venice Beach har den vildeste voksne legeplads bestaaende af ringe, reb, bom, og alt til pullups og dips selvfoelgelig. :superman::w00t::w00t: Havde ingen kamera med i dag, men skal nok poste et billede en af dagene, det var lige noget for dig!!

Varme hilsner fra Sunny California...

Link to comment
Share on other sites

Din challenge ser super haard ud men ogsaa rigtig sjov (paa den der total syg maade kun traeningsjunkier er i stand til at betegne som "sjovt"). Men jeg er frisk paa at proeve den naar jeg engang kommer hjem og mit greb fungerer igen!!! :devil::devil:

Og tillykke med tallene, det er godt nok imponerende gennemfoert (som altid...) :4thumbup: :smile:

Indtil da maa jeg noejes med lidt loebetur paa Santa Monica her, plus i dag jeg fandt ud af at Venice Beach har den vildeste voksne legeplads bestaaende af ringe, reb, bom, og alt til pullups og dips selvfoelgelig. :superman::w00t::w00t: Havde ingen kamera med i dag, men skal nok poste et billede en af dagene, det var lige noget for dig!!

Varme hilsner fra Sunny California...

Hey Shanti :smile:

Cool du vil prøve challenge, den banker du jo sønder og sammen. :devil:

Lyder virkelig cool med det training spot v. Venice Beach :musclepump: hehe, men endnu mere cool med dit wræstling derovre.

Opdater lige når du har battlet, ik! Hvornår skal du battle?

Hyg dig i solen frk :flowers:

Morgentræning

Forholdsvis træt i korpus efter træning igår, så lavede 20 min. Z-health + 5 min skulder drill :4thumbup: Klart bedre nu, men dagen idag bliver nok ikke dagen hvor der bliver sat PR's :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Shanti :smile:

Cool du vil prøve challenge, den banker du jo sønder og sammen. :devil:

Lyder virkelig cool med det training spot v. Venice Beach :musclepump: hehe, men endnu mere cool med dit wræstling derovre.

Opdater lige når du har battlet, ik! Hvornår skal du battle?

Hyg dig i solen frk :flowers:

Morgentræning

Forholdsvis træt i korpus efter træning igår, så lavede 20 min. Z-health + 5 min skulder drill :4thumbup: Klart bedre nu, men dagen idag bliver nok ikke dagen hvor der bliver sat PR's :laugh:

Hmm, tror ikke den der challenge bliver nogen nem opgave for mig...og jeg forstaar faktisk ikke helt den kvindelig udgave af pistols, det maa du lige vise mig paa et tidspunkt.

Jeg skal kaempe enten torsdag eller fredag, ved det ikke endnu...tror vi er 12 i min vaegtklasse, saa jeg skal igennem 3-4 kampe hvis jeg skal naa til tops! :devil::tongue: Kampplanen kommer vist op om et par dage...

Nat nat herfra :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmm, tror ikke den der challenge bliver nogen nem opgave for mig...og jeg forstaar faktisk ikke helt den kvindelig udgave af pistols, det maa du lige vise mig paa et tidspunkt.

Jeg skal kaempe enten torsdag eller fredag, ved det ikke endnu...tror vi er 12 i min vaegtklasse, saa jeg skal igennem 3-4 kampe hvis jeg skal naa til tops! :devil::tongue: Kampplanen kommer vist op om et par dage...

Nat nat herfra :wink:

Heysa. Her har du et billede af The One legged squat for ladies :bigsmile: edit: nå den fylder for meget. viser dig når du kommer hjem :smile:

Bliver sejt med dine kampe.

God fornøjelse med forberedelserne dertil.

Knus J

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om du har hørt denne her før, men synes ihf. den er rimlig kewl.

When NASA first started sending up astronauts, they quickly discovered that ball-point pens would not work in zero gravity. To combat this problem, NASA scientists spent a decade and $12 billion developing a pen that writes in zero gravity, upside-down, on almost any surface including glass and at temperatures ranging from below freezing to over 300 C. The Russians used a pencil. This is a perfect analogy for the kettlebell.

:superman:

Ser frem til Hardcore på Nike Convention i næste måned.

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Linis. Når først du kommer ind under The Dark side finder du ud af at there is no turning back :wink:

No, but when my training is complete, I will not fear the dark side :bruce:

Hørt fra Poul du vil låne vores Bill Starr bog - I still believe there is some good in you...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Heysa. Her har du et billede af The One legged squat for ladies :bigsmile: edit: nå den fylder for meget. viser dig når du kommer hjem :smile:

Bliver sejt med dine kampe.

God fornøjelse med forberedelserne dertil.

Knus J

Hej Jacob

Hvis du nu skulle finde ud af, hvordan man gør billedet lidt mindre, så det kan postes i loggen, så vil jeg faktisk også gerne se det :tongue:

-Marianne :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jacob

Hvis du nu skulle finde ud af, hvordan man gør billedet lidt mindre, så det kan postes i loggen, så vil jeg faktisk også gerne se det :tongue:

-Marianne :bigsmile:

Når nu Jacob er lidt teknisk udfordret, så kan jeg hjælpe lidt. :tongue:

Det er ikke den pæneste stil, men jeg tror du kan se idéen

Jeg synes det er lidt tvetydigt om den hedder one legged squat (OLS) eller one legged deadlift (OLD) (eller noget helt tredje). Pistols kaldes ofte også OLS, men OLD kan udføres væsentlig anderledes, nemlig mere som et normalt dødløft med langt mindre knæfleksion end squat.

Link to comment
Share on other sites

Når nu Jacob er lidt teknisk udfordret, så kan jeg hjælpe lidt. :tongue:

Det er ikke den pæneste stil, men jeg tror du kan se idéen

Jeg synes det er lidt tvetydigt om den hedder one legged squat (OLS) eller one legged deadlift (OLD) (eller noget helt tredje). Pistols kaldes ofte også OLS, men OLD kan udføres væsentlig anderledes, nemlig mere som et normalt dødløft med langt mindre knæfleksion end squat.

Mange tak :bigsmile:

Det er nu afprøvet - det er hårdt, og kan vist godt bruge lidt mere træning før dybde og balance er helt på plads.

Ikke mere at sige til det :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak :bigsmile:

Det er nu afprøvet - det er hårdt, og kan vist godt bruge lidt mere træning før dybde og balance er helt på plads.

Ikke mere at sige til det :blush:

Hvis man er flink, og det siger jeg ikke at hverken Guarden eller undertegnede er, så kunne man acceptere at man hjælper balancen en smule på vej ved at støtte med den ene hånd på et eller andet i hoftehøjde eller deromkring.

Som demonstreret her - øvelsen knæbøjninger:

http://forsvaret.dk/FKP/Bliv+Fr%C3%B8mand/...else/Videoklip/

Link to comment
Share on other sites

Hvis man er flink, og det siger jeg ikke at hverken Guarden eller undertegnede er, så kunne man acceptere at man hjælper balancen en smule på vej ved at støtte med den ene hånd på et eller andet i hoftehøjde eller deromkring.

Som demonstreret her - øvelsen knæbøjninger:

http://forsvaret.dk/FKP/Bliv+Fr%C3%B8mand/...else/Videoklip/

Jeg er ikke i tvivl om, at det ville gøre det meget lettere - men nok også lidt snyd :4whistling: Det vil sikkert koncentrere belastningen i benet, mens det uden støtte også vil involvere f. eks. core-muskulaturen og flere muskler i benene til at holde balancen.

Jeg tror bare lige, jeg skal prøve det på friske ben - så skal det nok gå bedre :bigsmile: og ellers kan man vel gradvist fjerne støtten.

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om du har hørt denne her før, men synes ihf. den er rimlig kewl.

:superman:

Ser frem til Hardcore på Nike Convention i næste måned.

Hey David.

Ja, kendte den godt, hehe.

Ser også frem til Nike Conv. Bare tag fat i mig derude :smile:

No, but when my training is complete, I will not fear the dark side :bruce:

Hørt fra Poul du vil låne vores Bill Starr bog - I still believe there is some good in you...

:wink:

Remember, Fear is the friend of exceptional people :wink:

Hej Jacob

Hvis du nu skulle finde ud af, hvordan man gør billedet lidt mindre, så det kan postes i loggen, så vil jeg faktisk også gerne se det :tongue:

-Marianne :bigsmile:

Så ud til at allestedsnærværende Max klarede ærterne :superman:

Sørg for at hælen er i gulvet, knæ følger underbenet og foden og bevæg dig med kontrol hele vejen. You could also join the dark side, and train it every day :w00t:

Når nu Jacob er lidt teknisk udfordret, så kan jeg hjælpe lidt. :tongue:

Det er ikke den pæneste stil, men jeg tror du kan se idéen

Jeg synes det er lidt tvetydigt om den hedder one legged squat (OLS) eller one legged deadlift (OLD) (eller noget helt tredje). Pistols kaldes ofte også OLS, men OLD kan udføres væsentlig anderledes, nemlig mere som et normalt dødløft med langt mindre knæfleksion end squat.

Godt min dreng, hvad skulle jeg gøre uden dig :yo:

For satan da et vildt pas.. Du er INSANE Jacob !!

Tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey David.

Ja, kendte den godt, hehe.

Ser også frem til Nike Conv. Bare tag fat i mig derude :smile:

Uhhh lyder ahem....lidt interessant.. :innocent:

Remember, Fear is the friend of exceptional people :wink:

Wise this one is..... :4thumbup:

Så ud til at allestedsnærværende Max klarede ærterne :superman:

Hvordan klarede han dem? Kogte eller i salaten? :blink::laugh:

Sørg for at hælen er i gulvet, knæ følger underbenet og foden og bevæg dig med kontrol hele vejen. You could also join the dark side, and train it every day :w00t:

Godt min dreng, hvad skulle jeg gøre uden dig :yo:

Tak :bigsmile:

Det lyder eddermanme frækt, ellers også er det bare mig, der har drukket for meget kaffe.. :w00t:

Endnu en omgang interessant loglæsning her i KinderGuarden...

Er der nyt om skoen din??????

Link to comment
Share on other sites

Træning tirsdag

Lagde ud med at få 45 min afklapsning i WT af en af de sejeste i WT-Centret som jeg har lavet træningsdeal med: Jeg gør ham stærk, og han gør mig til et Lethal Weapon :bruce:

Frokost med PTPoul og Linis :4mewantfood:

Skulder prehab: 15 min

Link to comment
Share on other sites

Uhhh lyder ahem....lidt interessant.. :innocent:

:secret:

Wise this one is..... :4thumbup:

:blush::laugh:

Hvordan klarede han dem? Kogte eller i salaten? :blink::laugh:

Hahahaha.. wisecracker :tongue:

Det lyder eddermanme frækt, ellers også er det bare mig, der har drukket for meget kaffe.. :w00t:

Endnu en omgang interessant loglæsning her i KinderGuarden...

Er der nyt om skoen din??????

It depends on the eyes of the beholder :shades::bunny:

Skoen min vil indtage onkel DK fra 1. oktober i 4 forretninger, det er alt jeg ved indtil nu.

Men mon ikke den skal ud til resten af landet på sigt :superman:

Guarden arbejder på det tihvertifald :4dog:

Link to comment
Share on other sites

:secret:

:blush::laugh:

Hahahaha.. wisecracker :tongue:

It depends on the eyes of the beholder :shades::bunny:

Skoen min vil indtage onkel DK fra 1. oktober i 4 forretninger, det er alt jeg ved indtil nu.

Men mon ikke den skal ud til resten af landet på sigt :superman:

Guarden arbejder på det tihvertifald :4dog:

Du kaldte mig OKKENOK :nonono:

På sigt...det er der ikke noget der hedder. Det er på langt sigt eller på kort sigt.. :innocent:

ÆÆnywæayyys tak for logkigning lille kriger....

:bunny::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share