Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Så mangler der bare økonomi og politik, så er den titel den ultimative hel-gardering :tongue::laugh: (det gaaaazzz)

Denne log er gået helt amok, fantastisk. æææælsker klippene.

Og meget god form Mr. evil. :devil:

Om jeg også begriber at den uddannelse skulle hedde sådan. :w00t:

Ja det er en herlig log...bare ik når det nærmer sig russisk og wrestling og så nåe (frederikshavnsk)

Link to comment
Share on other sites

:devil: Og ikke af hvemsomhelst.... :devil:

(best regards...Turbo blondinen...) :w00t:

:bubblebath::smilerock:

Så mangler der bare økonomi og politik, så er den titel den ultimative hel-gardering :tongue::laugh: (det gaaaazzz)

Denne log er gået helt amok, fantastisk. æææælsker klippene.

Og meget god form Mr. evil. :devil:

Så skal du da ikke gå glip af dette klip, et af de fedeste ever

Især klippet fra 2:55 og frem :tongue:

Om jeg også begriber at den uddannelse skulle hedde sådan. :w00t:

Ja det er en herlig log...bare ik når det nærmer sig russisk og wrestling og så nåe (frederikshavnsk)

Godt du morer dig Fanatiker, hvad er der nu galt med lidt blå mærker hist og pist? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mountainbike fræs med Musashi krigeren og Roomie :superman:

Bikede ud til Hareskoven, og tæskede rundt derude i 1,5 timer ca, med noget vejfindingsbesvær :sneaky2:

Men damn der var dømt mudderbad. Fuldstændig smurt ind i mudder, så feeeeed oplevelse :laugh:

Altid spændende når man nærmer sig et vandhul på stien, og satser på at man kan køre levende igennem.

Nogle gange er det 20 cm dybt, andre gange 50 cm, hvilket afgører win or loose :yo:

NÅ, men pisse sjov tur : :4thumbup:

Underviste 2 timers HardCore, hvor jeg fik kørt med lidt selv. Samlet set lavede jeg noget i stil med:

Movement preps: 30 min

Snatch: 32 kg, 10/10, 10/10, 8/8, 5/5 reps

Walking lunge seesaw press 2 x 24 kg, 14 pres, x 4

Kan mærke kæmpe effekt i mine skuldre at jeg har lagt så stor vægt på mobilitetsøvelser, især den nye øvelse jeg er begyndt at køre meget.

Klar større bevægelighed i nakken, og stort set ingen smerter ved pres over hovedet. NICE.

/Guarden

EDIT: 30 min Z-health

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

-----Guarden's Clash Of Titans-----

Fandt lige på en evil test, som inkluderer flg.:

1. Secret Service Snatch Test (10 min Kettlebell RKC-snatch med 24 kg for mænd, 12 kg for piger)

5 min pause

2. Superset mellem 2-hands anyhow og Kettlebell High-pulls. Udfør så mange repetitioner totalt på 15 min (2 x 24 kg i 2-HAH for mænd og 2 x 12 kg for piger) 32 kg i high-pulls for mænd, og 16 kg for piger.

5 min pause

3. Superset mellem One-arm Pushups og Pistols. Udfør så mange repetitioner totalt på 15 min. Skuldre og hofter parallelt med gulv hele tiden under OAPU, hælen i gulvet under pistols. (Piger udfører dem som almindelige armstrækkere albuer ind langs kroppen, og istedet for pistols køres one-legged squats med knæ ned til gulvet i hver rep uden lige præcis at røre. Både mænd og kvinder skal ned og røre med brystet under hver gentagelse i pushups)

---------------------------

Opvarmning

Joint mobility 5 min.

Snatches med 16 kg, 5 min

Guarden's Clash Of Titans

1.

SSST 24 kg, 15/15 x 4, 10/10 x 4, 25 rep = 225 rep total PR

2.

2-Hands Anyhow 2 x 24 kg, 1/1 rep x 2 x 4 sæt = 16 rep total

Kettlebell High-pull 32 kg, 5/5 rep x 4 sæt = 40 rep total

3.

One Arm Pushups 5/5 rep x 8 sæt = 80 rep total

Pistols 5/5 rep x 7 sæt = 70 rep total

Pænt hårdt workout :superman: Under SSST fik jeg flået en luns hud af begge hænder på størrelse med en 1-krone :devil: , under High-pulls sprang der hul på en blodvabel i den ene pote :crazy: Efter SSST hældte jeg en omgang 70 % håndsprit i hænderne, yiarks det sved, men nulstillede nærmest smertereceptorerne i poten :laugh:

Workoutet er lavet på baggrund af de øvelser jeg umiddelbart synes er fedest. Hvis jeg havde haft mulighed for at smide 2 mere øvelser ind skulle det være rebklatring og dips i ringe, men de må indgå i en anden challenge :yo:

Øvelsesvalget tilgodeser i mine øjne det der indikerer all-round form. Eftersom SSST er meget kardiovaskulær ville jeg nok rent træningspasmæssigt have smidt den i slutningen, den den nok har for stor indflydelse på kraftudviklingspotentialet i de resterende noget mere styrkeorienterede øvelser. Med undtagelse af det giver

* SSST et billede af VO2-max, torso og greb.

* 2-HAH et overblik over evnen til at udvikle kraft i erectoren, quadratus lumborum og den vertikale pressestruktur.

* High-pulls horizontal eksplosivt træk-kraftog herigennem rhomboideus, trapz og greb.

* OAPU giver horizontal pressestruktur + core i vildskab.

* Pistols giver styrke i ben + baller.

What else to come for! :king:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Vi må lave det en daw sammen. Tror resultatet kan blive endnu vildere hvis vi kan presse hinanden lidt. :king:

Tror sgu ikke der kan presses flere reps ud af en SSST. Det er jo en CRAZY PR! Men det giver jo altid lidt ekstra at blive presset lidt.... ligesom sidst vi satte vol PR i 2-hands anyhow! :cool:

Forresten vi må lige finde ud af noget med samlet bestilling af ringe mm. (på den anden side kan vi vel bare nøjes med vores telepatiske evner :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Tror sgu ikke der kan presses flere reps ud af en SSST. Det er jo en CRAZY PR! Men det giver jo altid lidt ekstra at blive presset lidt.... ligesom sidst vi satte vol PR i 2-hands anyhow! :cool:

Forresten vi må lige finde ud af noget med samlet bestilling af ringe mm. (på den anden side kan vi vel bare nøjes med vores telepatiske evner :laugh: )

Ja, tror koden til at knække SSST er at finde et tilpast højt antal reps der køres i så mange sæt som muligt. Når grebet (for mit vedkommende) begynder at blive træt er det jeg begynder at lægge flere håndskift ind. Havde vel ca. 5 sek pause mellem sæt under de først 4 x 15/15. Under 10/10 havde jeg omkring 10 sek pause.

Heheheh.. ja, det er sku grotesk så ens vi tænker :blink: -på samme tid endda :blink: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Apropos vores tlf. samtale:

Oh yeah, and screw Crossfit and their like. What, you have so little imagination that you need a website for housewives and pampered stockbrokers to give you your daily, completely arbitrary workout?

Friday's workout:

Run 400 meters

Do 20 push-ups

Dance like a cast member of the Broadway musical Cats for 15 minutes

That's a workout! You're all winners!

Jesus!

:laugh:
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg tror at jeg tager ud i skoven og gemmer mig, tør næsten ikke andet når SENSEI GUARDEN placerer et nådesløst diktat om GUARDENS CLASH OF TITANS på telefonsvareren :w00t::w00t::w00t: Jeg besluttede i går at køre plejehjemstræning indtil onsdag pga centralnervesystemet er ved at smelte som en tysk bratwurst der har ligget for længe på webergrillen men jeg vil da klart give gas på udfordringen når jeg er good to go igen - så vidt jeg forstår din egen log er det OK at holde pauser i snatch testen? (og må den sættes ned eller stopper forsøget når den rør jorden?)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at jeg tager ud i skoven og gemmer mig, tør næsten ikke andet når SENSEI GUARDEN placerer et nådesløst diktat om GUARDENS CLASH OF TITANS på telefonsvareren :w00t::w00t::w00t: Jeg besluttede i går at køre plejehjemstræning indtil onsdag pga centralnervesystemet er ved at smelte som en tysk bratwurst der har ligget for længe på webergrillen men jeg vil da klart give gas på udfordringen når jeg er good to go igen - så vidt jeg forstår din egen log er det OK at holde pauser i snatch testen? (og må den sættes ned eller stopper forsøget når den rør jorden?)

Grrrrrrrrr, Go hide as much as you will, but I will track you down anyway :superman:

No wonder at dit korpus er lidt ristet efter Murph den anden daw :crazy:

Du må holde alle de pauser du vil, og så vidt jeg er informeret må den også sættes på gulvet!! anyone? Tiden går jo bare imens man spilder tiden med pauser :innocent:

No6bach

Ja, det var sku pænt hårdt :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
He he.. Hvor kommer det fra?

Mon ikke der er mindst to læsere af denne log, der vil være uenige? :tongue:

Jeg tror såmænd bare at det er tid til at sende bud efter Murph så der kan blive banket lidt fornuft ind i deres nervesystemer :devil:

Edited by Haurum
Link to comment
Share on other sites

For en som endnu ikke er indviet i "the dark side" - 2 hands anyhow... hvad er det? Er det den der bevægelse som ligner en pull-through, men med en kettlebell?

2 kugler over hovedet på hvilken som helst måde - oprindeligt faktisk barbell + kettlebell.

Den typiske form er dog med et bent press for at få den tungeste kugle op i strakt arm, og så bøje sig ned og "curle" den anden.

Et bent press et specielt i og med man faktisk presser sig selv under kuglen, frem for at presse kuglen op ift udgangspositionen.

Her på fornem vis demonstreret af musashi:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror såmænd bare at det er tid til at sende bud efter Murph så der kan blive banket lidt fornuft ind i deres nervesystemer :devil:

Oooh, let him come. Han bliver jo vand i forhold til GCOT :wink:

Linis, søg på youtube under zoomtrainerguard som jeg hedder derinde. Jeg har smidt videoer op af både high-pulls og 2-hands anyhow.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

2 kugler over hovedet på hvilken som helst måde - oprindeligt faktisk barbell + kettlebell.

Den typiske form er dog med et bent press for at få den tungeste kugle op i strakt arm, og så bøje sig ned og "curle" den anden.

Et bent press et specielt i og med man faktisk presser sig selv under kuglen, frem for at presse kuglen op ift udgangspositionen.

Her på fornem vis demonstreret af musashi:

Aaaaaah... getting wiser every day :4smartass:

Begynder stille og rolig bliver mere overskueligt at følge din og guardens log-bøger - første gang lukkede jeg ned efter at have læst 2 indlæg. Det var bare en jungel af OAPU, TGU, 2 HAH og al mulig anden sort magi. :tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Aaaaaah... getting wiser every day :4smartass:

Begynder stille og rolig bliver mere overskueligt at følge din og guardens log-bøger - første gang lukkede jeg ned efter at have læst 2 indlæg. Det var bare en jungel af OAPU, TGU, 2 HAH og al mulig anden sort magi. :tongue:

:laugh: Linis. Når først du kommer ind under The Dark side finder du ud af at there is no turning back :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share