Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Øv, nitten med tlf. :mad:

Jeg har planlagt tovtrækning til HardCore imorgen, så slæber et kæmpe tov med, U better come :bigsmile:

Morgentræning bør snart starte igen. Skal lige tjekke op på om mit kort til hallen er aktivt igen, og ja, du må selvfølgelig gerne være med...

Ja, der var nogle fede kampe. Hvornår er der konkurrence i BJJ/Submission for mig.

Jeg er max game :devil:

Hmm, tovtrækning lyder sjovt men jeg har en forstuvet finger/hånd som er nok netop ikke glad for at tage fat og hive...har måtte droppe spider guard fra mit game de sidste par uger :cry::unhappy: så det er nok ikke det den har brug for. Ja jeg ved godt det lyder latterligt dumt at have en forstuvet finger, hvor svært kan det være, men det har seriøst nedsat min grebsstyrke med 50%.

Der er et SW stævne i Helsinborg i slutningen af måneden, se http://www.kaisho.nu/challenge/index.html

Der er ikke så mange meldt til endnu, men det skal nok komme. :superman:

Hvordan går det med hoften osv?

Skal du med til Evolution Race - jeg har lige meldt mig til sammen med to andre ninjatøser. :4thumbup:

Edited by QueenPearl
Link to comment
Share on other sites

Hmm, tovtrækning lyder sjovt men jeg har en forstuvet finger/hånd som er nok netop ikke glad for at tage fat og hive...har måtte droppe spider guard fra mit game de sidste par uger :cry::unhappy: så det er nok ikke det den har brug for. Ja jeg ved godt det lyder latterligt dumt at have en forstuvet finger, hvor svært kan det være, men det har seriøst nedsat min grebsstyrke med 50%.

Der er et SW stævne i Helsinborg i slutningen af måneden, se http://www.kaisho.nu/challenge/index.html

Der er ikke så mange meldt til endnu, men det skal nok komme. :superman:

Hvordan går det med hoften osv?

Skal du med til Evolution Race - jeg har lige meldt mig til sammen med to andre ninjatøser. :4thumbup:

Det er f*cked up med skader. Jeg forstuvede min tommelfingers grundled for 6 uger siden, og skal stadig være forsigtig med den. har bare viklet en omgang tape rundt om den når jeg grappler. Ikke fordi det vil hindre endnu en forstuvning via mekanisk stabilitet, men den har en proprioceptiv funktion. Hvilken finger er det hos dig?

Jeg skal køre kurser begge weekender, så nothing for me på den front. :unhappy: men sejt at du skal deltage :superman:

Er der en oversigt der viser samtlige turneringer (både BJJ/SUB)?

Hoften har det overraskende godt. Mærker ikke rigtig noget når jeg er varmet op, og kun meget sjældent ved yderstillinger. Kan dog ikke løbe med fuld hastighed endnu, men klar klar bedring indenfor de sidste 4 uger. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden,

jeg lovede vist nok engang at sige til, når jeg skulle optræde, så:

nycirkusforestillingen Freaks spiller fredag og lørdag i denne uge, kl. 19 sharp, på Islands Brygge på en scene udenfor kulturhuset - forestillingen varer 1 t. og 15 min., der indgår reb og trapez og kinesisk pæl og håndstand og akrobatik og det der er værre, og det bliver super fantastisk. Det er gratis, og det regner aldrig, når vi optræder...

Lyder spændende.

Der står dog lørdag og søndag på www.k-i-b.dk - stadig kl 19 dog :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Vågnede op med massiv træthed i skroget efter igår. :crazy:

Fik 45 min privatundervisning af min WT-guru, hvor jeg lærte de første 2 sektioner (ud af 7) på wooden dummy :bruce:

De sidste 15 min gik med afklapsning i chi-sao :superman: Private lessons styrer. Har lavet en deal med ham om at han lærer mig a lot of WT & Escrima, hvor jeg til gengæld får ham i sit livs form. :4boxing:

Underviste 1 times HardCore i frederiksberg have, hvor jeg havde slæbt et 20 meter langt reb med til tovtrækning :cooldance:

Holdet var proppet som vanligt, og iblandt var prominente gæster så som Haurum og MarianneB (Der er ved at blive afhængig :laugh: :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

Underviste 1 times HardCore i frederiksberg have, hvor jeg havde slæbt et 20 meter langt reb med til tovtrækning :cooldance:

Holdet var proppet som vanligt, og iblandt var prominente gæster så som Haurum og MarianneB (Der er ved at blive afhængig :laugh: :4thumbup: )

Hehe - tak for i dag igen. Ja, jeg synes jo det er super sjovt :superman:

Overvejer da seriøst om jeg skal gå over 'to the dark side' (Fitnessdk), men der er flere overvejelser i den sammenhæng :rolleyes:

På den anden side er det heller ikke første gang jeg har overvejet det :smile:

- Marianne.

Link to comment
Share on other sites

Det er f*cked up med skader. Jeg forstuvede min tommelfingers grundled for 6 uger siden, og skal stadig være forsigtig med den. har bare viklet en omgang tape rundt om den når jeg grappler. Ikke fordi det vil hindre endnu en forstuvning via mekanisk stabilitet, men den har en proprioceptiv funktion. Hvilken finger er det hos dig?

Jeg skal køre kurser begge weekender, så nothing for me på den front. :unhappy: men sejt at du skal deltage :superman:

Er der en oversigt der viser samtlige turneringer (både BJJ/SUB)?

Hoften har det overraskende godt. Mærker ikke rigtig noget når jeg er varmet op, og kun meget sjældent ved yderstillinger. Kan dog ikke løbe med fuld hastighed endnu, men klar klar bedring indenfor de sidste 4 uger. :bigsmile:

Jeg ved ikke om jeg skal deltage i Kaisho Challenge endnu - skal muligvis en lille smut over til LA og kæmpe til VM (den i Brasilien var jo World Cup) :tongue: Kunne jo være lidt blæret at hive titlen hjem i to forbund på et år :wink:

Har forstuvet den miderste finger - ja, den som bliver brugt flittigt når man holder fast i en Gi. :mad: Den blev bøjet tilbage så langt at den nu ikke rigtig kan bøjes tilbage. Har også en forstuvet tå (nr. 4), og hoften er jo ikke holdt op med at klage. Jeg håber jeg snart lærer noget af det der "pas på sin krop". Kender du nogen der holder et godt kursus i det? :laugh: Det skal i hvert fald ikke være dig... :wink::tongue:

Jeg tror den mest opdaterede oversigt over BJJ/SW turnering kan findes på min klubs hjemmeside (www.mma-cph), under vores kalender.

Øv øv øv, vil rigtig gerne have været til HardCore i dag, men sidder og finder på noget klogt at sige om mit speciale...den skal forsvares på torsdag :crazy::blink::crazy::blink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe - tak for i dag igen. Ja, jeg synes jo det er super sjovt :superman:

Overvejer da seriøst om jeg skal gå over 'to the dark side' (Fitnessdk), men der er flere overvejelser i den sammenhæng :rolleyes:

På den anden side er det heller ikke første gang jeg har overvejet det :smile:

- Marianne.

Der kan ikke være nogen tvivl. The force is strong in you, u´you can't resist the Power of the HardCore side. Join us, join us -or die :devil::laugh:

Jeg ved ikke om jeg skal deltage i Kaisho Challenge endnu - skal muligvis en lille smut over til LA og kæmpe til VM (den i Brasilien var jo World Cup) :tongue: Kunne jo være lidt blæret at hive titlen hjem i to forbund på et år :wink:

Har forstuvet den miderste finger - ja, den som bliver brugt flittigt når man holder fast i en Gi. :mad: Den blev bøjet tilbage så langt at den nu ikke rigtig kan bøjes tilbage. Har også en forstuvet tå (nr. 4), og hoften er jo ikke holdt op med at klage. Jeg håber jeg snart lærer noget af det der "pas på sin krop". Kender du nogen der holder et godt kursus i det? :laugh: Det skal i hvert fald ikke være dig... :wink::tongue:

Jeg tror den mest opdaterede oversigt over BJJ/SW turnering kan findes på min klubs hjemmeside (www.mma-cph), under vores kalender.

Øv øv øv, vil rigtig gerne have været til HardCore i dag, men sidder og finder på noget klogt at sige om mit speciale...den skal forsvares på torsdag :crazy::blink::crazy::blink:

Heheh.. jeg har en teori om at folk der aldrig er småskadet er folk der ikke træner tæt på deres potentiale.

Nu er det jo heller ikke fordi det er lavrisiko-sportsgrene nogen af os dyrker, så ville være besynderligt hvis skader helt kunne undgås.

Ville være blæret at rive 2 titler.

Vi må finde en dag hvor du banker en ussel hvid-bælte som mig. Har trænet 8-10 gange total nu, så er klar, hehe..

Good luck med speciale, den sparker du lige op i hjørnet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende.

Der står dog lørdag og søndag på www.k-i-b.dk - stadig kl 19 dog :unsure:

Aaaaaaaaah, det var mig, der var for hurtig på tasterne, jeps, det er lørdag og søndag, jeg retter lige det oprindelige indlæg....

Link to comment
Share on other sites

post-6917-1186579466_thumb.jpg

Hey Champ. Er det her din sko eller hur? De ser da cool ud :cool:

Yes frk. That's the one. Har lige snakket med Nike Danmark idag, og de ryger i handlen i DK fra 1. Oktober 2007 :w00t:

Den kommer i ovenstående farve + 3 andre. Derudover kommer der 2 versioner i boksestøvle størrelse :devil:

Når man googler navnet får man disse.

Tror det er et bedre bud.

:laugh: One size fits all. Der findes jo også krigere i den størrelse :tongue:

Hold da op - dem i pink er godt nok to die for :laugh:

LOL, ja, de er sku fede. Tror min nevø skal have sådan et par :superman:

Træning

75 min submission.

Blev kørt over det meste af tiden, hmmm.

Synes der bliver brugt for mange kræfter overall :mad:

Link to comment
Share on other sites

GYSER hvis man skulle sende sine unger hen til dig...De ville jo komme hjem i army grøn Wife beater med blod på trøjen, sved under armene og et par knækkede tænder...og sig MOAR nu smider vi f...den krokodille ud af vinduet.....

:blink:

NEMLIG!!!!!! :smilerock::king: :king: :chopper:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

GYSER hvis man skulle sende sine unger hen til dig...De ville jo komme hjem i army grøn Wife beater med blod på trøjen, sved under armene og et par knækkede tænder...og sig MOAR nu smider vi f...den krokodille ud af vinduet.....

:blink:

Lyt til Kauf. Han er en klog mand :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guarden!

Stødte lige på et par Hard-Core træningsnarkomaner i Fitness.dk i går, og det lod til at tovtrækningen under Hard-Core timen i tirsdags havde været RIGTIG hårdt :cool: Der sgu altid nye udfordringer til din time! Flere 'brokkede' sig over store DOMS :4thumbup: Ærgrer mig nu lidt over at jeg ikke var der, men må tage revanche snart. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

GYSER hvis man skulle sende sine unger hen til dig...De ville jo komme hjem i army grøn Wife beater med blod på trøjen, sved under armene og et par knækkede tænder...og sig MOAR nu smider vi f...den krokodille ud af vinduet.....

:blink:

Lyder som en kindergarten jeg kunne tænke mig sende mine børn til :w00t: Hvorfor havde de ikke den slags børnehaver når jeg var lille? I stedet for dukker og sovepause midt på dagen :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey Guarden!

Stødte lige på et par Hard-Core træningsnarkomaner i Fitness.dk i går, og det lod til at tovtrækningen under Hard-Core timen i tirsdags havde været RIGTIG hårdt :cool: Der sgu altid nye udfordringer til din time! Flere 'brokkede' sig over store DOMS :4thumbup: Ærgrer mig nu lidt over at jeg ikke var der, men må tage revanche snart. :bigsmile:

Hey Casper :bigsmile:

Det glæder mig at høre at der rapporteres DOMS blandt de gæve HarCore's :4thumbup:

Og tak for rosen. Vi ses Ranger :superman:

Lyder som en kindergarten jeg kunne tænke mig sende mine børn til :w00t: Hvorfor havde de ikke den slags børnehaver når jeg var lille? I stedet for dukker og sovepause midt på dagen :crazy:

Hehe.. Præcis. Og når KinderGuarden er overstået kommer de i GuardSchool, hvor de lærer at slås mod vilde bjørne, tæmme sibiriske tigre, og, og og :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share