Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

En- jeg-skal-give-dig-blå-mærker-log :laugh:

Hey du.. Kiggede lige ind, og der er som altid spækket med mandehørmende ting og sjove træningsformer. Du er vel nok en værre kål .... :w00t: Tak for den finde comment i min log....Ja der skal gøres noget ved bagen. :4signme:

Hey Julle.

Godt at se dig på disse kanter :4thumbup:

Det var så lidt, sig til når du skal i træningslejr :bottom::4whip::devil:

Jeg havde helt glemt hvor syg en jernnæve du har. :crazy:

Jeg har ondt af de stakler der skal battle imod dig snart. :devil:

Hey Man.

Tja, der skal nok mere teknik på drengen inden jeg kan gøre mig gældende på nogen måde med pure force :superman:

Men kombinationen er nok en god cocktail :4mewantfood:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

FUUUUUUUCK en fed video Dan. Det må jeg sgu prøve, er det det man på dansk kalder græsk romersk brydning??

Nej, det er hovedsageligt free style wrestling. Det kun er kvinderne, der dyrker det i DK. Mændene dyrker græsk romersk, hvor man kun må bruge/angribe kroppen, hvilket slet slet ikke er lige så sejt.

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er hovedsageligt free style wrestling. Det kun er kvinderne, der dyrker det i DK. Mændene dyrker græsk romersk, hvor man kun må bruge/angribe kroppen, hvilket slet slet ikke er lige så sejt.

Er det Ken der har fortalt godnathistorier :nonono:

Græsk Romersk er sagen, det er endda lykkes mig at finde en HL video med tilsvarende ulideligt musikvalg :blink:

Disse tre herre er enige med mig

handbook_teamquest_masterte.jpg

Link to comment
Share on other sites

Svendsen: slet ikke. Han synes vist begge dele er cool. Jeg arbejder iø. sammen med en tidl. landsholdsbryder, der har sagt han gerne vil vise mig lidt takedowns, jeg kan bruge i BJJ/grappling! :4thumbup: (så det er altså ikke fordi jeg har noget imod det!)

Link to comment
Share on other sites

Nope, u are right. :smile: Distanceroning er bare en ond toughness-øvelse. Man sidder og lider i en lille time. Ondskabsfuldt maskineri. Men jeg ville da også holde mig til intervaller for overførbarhed til løb.

Du kunne overveje at køre specifikt på energisystemerne, så du cykler intervallerne mellem løb og roning. f.eks. 2 x lange intervaller ugentligt på C2, 1 x kort inteval i løb. Ugen efter bytter du om på dem. Ugen hvor du kører mest interval med C2 skal du have lidt længere distance totalt på løb, hvorimod du reducerer den lidt i ugen med meget intervalløb. Samlet set vil antal km cykle op og ned pr. uge, men netto vil distancen stige over tid.. giver det mening? :bigsmile:

Ja, zercher er fed nok, og enig med dine betragtninger omkring den vs. backsquat. Sindsygt du kunne køre tungere i den end backsquat. Hvor meget røg du op på? :devil:

Tænkte at zercher er en fed øvelse i forhold til BJJ, når der skal shootes, og flåes igennem, grrrrrrr

Hehe.. du er gal i skralden Linis. :superman:

Ja, kan godt se fornuften i at cykle mellem Roning og løb, men tror jeg er for doven og bare holder mig til den mere lystbetonet udgave med løb og roning når lysten er der :bigsmile:

Jeg mener jeg har lavet 180kg for en 1er og 165-170 for en 3'er. Har godt nok taget mere i Back squat (200kg), men det kunne jeg ikke dengang jeg lavede de zerchers. :bigsmile:

De kg tror jeg dog slet ikke jeg kan håndtere i øjeblikket..

Ps. Kæft, man får lyst til at går amok til noget Submission når man læser din log. Fee' :devil::w00t:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ja, kan godt se fornuften i at cykle mellem Roning og løb, men tror jeg er for doven og bare holder mig til den mere lystbetonet udgave med løb og roning når lysten er der :bigsmile:

Jeg mener jeg har lavet 180kg for en 1er og 165-170 for en 3'er. Har godt nok taget mere i Back squat (200kg), men det kunne jeg ikke dengang jeg lavede de zerchers. :bigsmile:

De kg tror jeg dog slet ikke jeg kan håndtere i øjeblikket..

Ps. Kæft, man får lyst til at går amok til noget Submission når man læser din log. Fee' :devil::w00t:

180 kg :crazy: Det er jo galt mange kg.

guarden must train harder :4whip:

Træning idag

Snatch:

24 kg, 100 rep, tid 5 min.

Thrusters:

2 x 24 kg, 5 rep, 15 sæt (3 min mellem sæt)

:chopper:

Link to comment
Share on other sites

VIGTIGT

Jeg har kommet til at smadre en kettlebell mod mit telefondisplay, og kettlebellén var selvfølgelig stærkest :devil:

Derfor kan jeg ikke læse noget som helst på min telefon, så smid mig en pm med dit nummer, hvis jeg bør have det.

Sig det gerne videre til folk udenfor MOL, såfremt de har tilknytning til mig.

/Jacob :smile:

Link to comment
Share on other sites

VIGTIGT

Jeg har kommet til at smadre en kettlebell mod mit telefondisplay, og kettlebellén var selvfølgelig stærkest :devil:

Derfor kan jeg ikke læse noget som helst på min telefon, så smid mig en pm med dit nummer, hvis jeg bør have det.

Sig det gerne videre til folk udenfor MOL, såfremt de har tilknytning til mig.

/Jacob :smile:

GODDAMMIT EN PRIMADONNA haaaaaaaaaaaaaaaaaa :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var godt tilfreds 10t22min. blev nr 4 i min gruppe og 83 overall ud af 400 til svensk mesterskab.

Jeg har en logbog på bodybuilding.dk

http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t...start=30#165289

Er temlig dårlig til at få opdateret, så tror det vil være n dårlig ide med en mere. haha

Det er sku godt klaret.

Hvordan har skulderen det, den fik en på hatten, hva!!!

Hr Guarden "åh jeg brækkede en negl på min Kettlebell" :blink::w00t: Hvor posh må man være hehe? :laugh:

:slut: :slut: :bunny::tongue:

Link to comment
Share on other sites

VIGTIGT

Jeg har kommet til at smadre en kettlebell mod mit telefondisplay, og kettlebellén var selvfølgelig stærkest :devil:

Derfor kan jeg ikke læse noget som helst på min telefon, så smid mig en pm med dit nummer, hvis jeg bør have det.

Sig det gerne videre til folk udenfor MOL, såfremt de har tilknytning til mig.

/Jacob :smile:

Yesss!! Ikke flere SMS'er i weekenderne med en skræmmende kærlig Guard.

Ikke flere: "Hvordan får jeg peak på min biceps" beskeder kl 4 om morgenen på mandage (international bryst/biceps dag, sammen med fredag og lørdag inden byturen).

Du får aldrig mit nummer igen!!!! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Yesss!! Ikke flere SMS'er i weekenderne med en skræmmende kærlig Guard.

Ikke flere: "Hvordan får jeg peak på min biceps" beskeder kl 4 om morgenen på mandage (international bryst/biceps dag, sammen med fredag og lørdag inden byturen).

Du får aldrig mit nummer igen!!!! :laugh:

hahahahahahahha :cooldance:

Hehehe..det mest tossede der er sket for mig rent telefonisk længe.

1. Sidste uge lukkede 3! min telefon i 5 dage fordi de mente jeg skyldte dem for et abonnement, fordi en af de klovne der var ansat hos dem lavede gylde i den.

2. Igår smadrer jeg så display på min telefon med en kanonkugle (3 dage efter den blev åbnet)

3. Idag, hvor jeg kommer tonsende igennem trafikken bliver jeg konfronteret af en fodgænger der står og snakker i telefon om han ikke må købe min telefon, fordi hans egen ikke virkede. Jeg var færdig af grin da jeg måtte sig nej, desværre :laugh: Hvor er det bare komisk :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden,

jeg lovede vist nok engang at sige til, når jeg skulle optræde, så:

nycirkusforestillingen Freaks spiller lørdag og søndag i denne uge, kl. 19 sharp, på Islands Brygge på en scene udenfor kulturhuset - forestillingen varer 1 t. og 15 min., der indgår reb og trapez og kinesisk pæl og håndstand og akrobatik og det der er værre, og det bliver super fantastisk. Det er gratis, og det regner aldrig, når vi optræder...

Edited by Sina
Link to comment
Share on other sites

VIGTIGT

Jeg har kommet til at smadre en kettlebell mod mit telefondisplay, og kettlebellén var selvfølgelig stærkest :devil:

Derfor kan jeg ikke læse noget som helst på min telefon, så smid mig en pm med dit nummer, hvis jeg bør have det.

Sig det gerne videre til folk udenfor MOL, såfremt de har tilknytning til mig.

/Jacob :smile:

Ååååh så er det derfor du ikke skrev tilbage på min SMS fra mit nyt midlertidigt nr...(tlf blev hapset i Brasilien...øvøv :unhappy::mad: ).

Jeg er tilbage i DK...havde egentlig planer om at komme forbi HardCore i morgen men tror ikke jeg når det. De der morgentræninger du nogle gange referer til, er der noget af det snart og kunne jeg evt. hoppe på? :bigsmile:

Cool at høre du var ude og se OpenMat, jeg hørte der var nogle fede kampe...ærgede mig meget at jeg akkurat ikke kunne nå at være med!!! Hvornåar har du planer om at stille op til noget? :cool: Der er noget i slutningen af denne måned... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Guarden,

jeg lovede vist nok engang at sige til, når jeg skulle optræde, så:

nycirkusforestillingen Freaks spiller lørdag og søndagi denne uge, kl. 19 sharp, på Islands Brygge på en scene udenfor kulturhuset - forestillingen varer 1 t. og 15 min., der indgår reb og trapez og kinesisk pæl og håndstand og akrobatik og det der er værre, og det bliver super fantastisk. Det er gratis, og det regner aldrig, når vi optræder...

Heysa Cirkussina :smile:

Tak for tilbudet, nu må jeg se om jeg har tid. Lyder til at blive en feeed event :superman:

Ååååh så er det derfor du ikke skrev tilbage på min SMS fra mit nyt midlertidigt nr...(tlf blev hapset i Brasilien...øvøv :unhappy::mad: ).

Jeg er tilbage i DK...havde egentlig planer om at komme forbi HardCore i morgen men tror ikke jeg når det. De der morgentræninger du nogle gange referer til, er der noget af det snart og kunne jeg evt. hoppe på? :bigsmile:

Cool at høre du var ude og se OpenMat, jeg hørte der var nogle fede kampe...ærgede mig meget at jeg akkurat ikke kunne nå at være med!!! Hvornåar har du planer om at stille op til noget? :cool: Der er noget i slutningen af denne måned... :wink:

Øv, nitten med tlf. :mad:

Jeg har planlagt tovtrækning til HardCore imorgen, så slæber et kæmpe tov med, U better come :bigsmile:

Morgentræning bør snart starte igen. Skal lige tjekke op på om mit kort til hallen er aktivt igen, og ja, du må selvfølgelig gerne være med...

Ja, der var nogle fede kampe. Hvornår er der konkurrence i BJJ/Submission for mig.

Jeg er max game :devil:

Dagens træning Mandag

Underviste 1 times HardCore, hvor jeg selv deltog med alt på timen. Damn, den var sku småhård, hehe :devil:

Herefter

Underviste 1 times fitnessboksning, hvor vi sluttede af med at pigerne var i den ene ende af salen, og drengene i modsatte ende. Herefter gik det ud på at få dem fra modsatte køn op i sin egen ende ved at slæbe dem afsted, gerne 3 mod 1. Første runde tabte pigerne stort, men der var også 2 flere drenge end piger. Pigerne brokkede sig, og jeg gik derfor med pigerne, og vandt selvfølgelig :laugh: Girlpower all the way :tongue:

Herefter

Styrkehejs med Baronen

Overhead Squat

20 kg, 10 rep, 2 sæt

40 kg, 8 rep, 1 sæt

50 kg, 10 rep, 5 sæt

40 kg, 11 rep, 1 sæt

40 kg, 7 rep, 1 sæt

Puha, så begyndte jeg dælme at kunne mærke den akkumulerede træningseffekt fra resten af dagen.

Bænkpres

85 kg, 5,4,3,2,1 reps men med alt for lang pause imellem reps. Var for smadret i skuldrene efter 1 times kettlebelltræning + overhead squat.

sluttede med at køre

70 kg, 5 rep, 4 sæt

Udsolgt.

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share