Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hey Casper :bigsmile:

Det glæder mig at høre at der rapporteres DOMS blandt de gæve HarCore's :4thumbup:

Og tak for rosen. Vi ses Ranger :superman:

Hehe.. Præcis. Og når KinderGuarden er overstået kommer de i GuardSchool, hvor de lærer at slås mod vilde bjørne, tæmme sibiriske tigre, og, og og :tongue:

:blink::blink: Hvad ryger folk I denne log? :w00t:

Happy weekend med en masse blå mærker og blodige rifter til Gardens læsere... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var yesterdays news unge mand... :innocent:

:innocent: Jacob er jo en ung mand, så han ser tit ting lidt senere end andre :cry3:

:blink::blink: Hvad ryger folk I denne log? :w00t:

Happy weekend med en masse blå mærker og blodige rifter til Gardens læsere... :tongue:

Mwahahauhahahaha :devil: Sure U want to know Danfantastic??? :w00t:

Fredagstræning

WT: Lærte alt fra 1. til og med 4. sektion (ud af 7) Wooden Dummy :bruce: Super fedt. 1 time total :bigsmile:

Overhead Squat

20 kg, 10 rep, 2 sæt

50 kg, 10 rep, 3 sæt

52,5 kg, 10 rep, 1 sæt

55 kg, 8 rep, 1 sæt

57,5 kg, 6 rep, 4 sæt

20 kg, 10 rep, 1 sæt

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Har sådan en god fornemmelse af, at man ikke skal blive uvenner med dig. :laugh: Ja gad vide, hvor hun får den idé fra. ..Nå men det er nok bare dine vilde beretninger om trædukker, der får tæv, reb der skal rykkes i, brydning, wrestling, og sindsyge halsbrækkende kettelbell øvelser...

Når du nogensinde at sige til dig selv. "Hi my name is Jacob Søndergaard, and I am going to show you how to relax?" :tongue::tongue:

Hyg dig soldier.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Har sådan en god fornemmelse af, at man ikke skal blive uvenner med dig. :laugh: Ja gad vide, hvor hun får den idé fra. ..Nå men det er nok bare dine vilde beretninger om trædukker, der får tæv, reb der skal rykkes i, brydning, wrestling, og sindsyge halsbrækkende kettelbell øvelser...

Når du nogensinde at sige til dig selv. "Hi my name is Jacob Søndergaard, and I am going to show you how to relax?" :tongue::tongue:

Hyg dig soldier.. :cool:

Jeg er såmænd ganske fredelig miss Jules, har vel blot en hang til bizarre træningsformer og action :superman::wink:

Heheheh... Ja, kunne være det næste videoklip skulle omhandle relaxation :hippy: men men men, det synes jeg jo jeg gør imellem repetitionerne :shades:

Og den næste video jeg vil lave er blevet booket, så kan nok først blive den næste igen :innocent:

Hyg dig Jules :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Præcis. Og når KinderGuarden er overstået kommer de i GuardSchool, hvor de lærer at slås mod vilde bjørne, tæmme sibiriske tigre, og, og og :tongue:

Eneste problem for mine børn ville være at de ville blive smidt ud fordi de ikke fik lavet deres lektier, og undskylde det med "Jamen, moar låg bare og puttede med tigern og løb tur med gnun, så vi kunne ikke rigtigt få noget lavet."

:tongue:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: :laugh:

Så er der satan'e'me underholdning til børnene i kinderguarden!!!

Tegnefilm for JugenGuardens

Jeg forestiller mig at de alle skal starte med at se "out on a limb" afsnittet for derefter at lære om hvordan man bedst håndterer sine traumer efter den uungåelige krig efter civilisationens sammenbrud af "Flippy" karakteren.

- bør ikke ses af børn og sarte sjæle :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Eneste problem for mine børn ville være at de ville blive smidt ud fordi de ikke fik lavet deres lektier, og undskylde det med "Jamen, moar låg bare og puttede med tigern og løb tur med gnun, så vi kunne ikke rigtigt få noget lavet."

:tongue:

Hahahaha :4thumbup:

:laugh: :laugh: :laugh:

Så er der satan'e'me underholdning til børnene i kinderguarden!!!

Tegnefilm for JugenGuardens

Jeg forestiller mig at de alle skal starte med at se "out on a limb" afsnittet for derefter at lære om hvordan man bedst håndterer sine traumer efter den uungåelige krig efter civilisationens sammenbrud af "Flippy" karakteren.

- bør ikke ses af børn og sarte sjæle :crazy:

LOL.. damn det er fedt. Mener musashi bruger lidt tid på det spas også :bigsmile:

Great humor :devil:

Lørdagstræning

Skroget har været lidt overbelastet på det sidste, så har ligget på den lade side den sidste uges tid med hård træning.

Synes der var bedring igår, så valgte at rive lidt naked warrior af:

OAPU:

5/5 x 7 sæt

Pistols:

5/5 x 3 sæt BW

5/5 x 2 sæt BW + 12 kg

5/5 x 2 sæt BW

Søndagstræning

2,5 timers WT, en masse teknisk ballade, super sjovt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Super fedt klip. Har sku altid ondt af planteæderne i sådan nogle klip.

Forstår ikke at de er så bange for de løver, på den anden side er det imponerende at løverne er så modige :crazy:

Wild Nature :devil:

Er selv vegetar, og vi er ikke bange for noget :superman: og slet ikke kødspiserer

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Du ved godt hvad vegetar betyder, ik?

Nu kan det godt være jeg alligevel bliver bange, altså for at svare på spørgsmålet, men det betyder vel bare jeg spiser dyrenes mad. :innocent: .

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu kan det godt være jeg alligevel bliver bange, altså for at svare på spørgsmålet, men det betyder vel bare jeg spiser dyrenes mad. :innocent: .

men kan godt være det hedder lactovegetar eller noget i den stil, det jeg er..

Link to comment
Share on other sites

Vil mene, at en vegetar er én, der identificerer sig med ofrene - frem for med vinderne!

Tell that to a Grizzly :w00t:

Nå, men Onkel Guarden har været oppe på loftet og finde alle sine lysbilleder frem, og han fandt lidt hurlumhej :crazy_pilot:

To be continued....

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Det er jo ren video-log det her, så lad mig endelig fortsætte.

Først en smule der måske kan bruges som inspiration/salgsvideo af HardCore

Ligner det ikke hule kettelbells de tøser svinger rundt med? :blink:

Og så med lidt mere kridt og sved - Valery Fedorenko som 19-årig laver 130 reps i short cycle med 2x32kg :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ren video-log det her, så lad mig endelig fortsætte.

Først en smule der måske kan bruges som inspiration/salgsvideo af HardCore

Ligner det ikke hule kettelbells de tøser svinger rundt med? :blink:

Og så med lidt mere kridt og sved - Valery Fedorenko som 19-årig laver 130 reps i short cycle med 2x32kg :devil:

Hehehe.. Har set den første video før. Statisterne fejler intet :tongue: men de kanonudhulede kugler er da noget jux :laugh:

Den mand må næsten have gorilla-gener eller noget i den stil. Damn :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ren video-log det her, så lad mig endelig fortsætte.

Først en smule der måske kan bruges som inspiration/salgsvideo af HardCore

Ligner det ikke hule kettelbells de tøser svinger rundt med? :blink:

:laugh:

Kan man få en kettelbell i lyserødt, hvis man kommer til dine timer, Jakob?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Off Topic (dvs. handler ikke om videoer eller mad :4mewantfood: )

Jeg trænede med en gut igår, der kan lave hokus pokus med kranio sakral terapi.

Startede med at han justerede øvre nakke, der vidst ikke sad som det skulle.

Derefter gik han ind og justerede et ribben der vidst var hoppet ud af led. Åbenbart derfor jeg har haft lidt småondt der den sidste uge, hehe.

Derefter justerede han lidt inde i mit gab med sine poter. Vildt smertefuldt, men dejligt bagefter :crazy: Føltes som om mine kæber blev justeret, vild fornemmelse.

Derudover lærte han mig en stræksekvens for skulderen der tager omkring 2 minutter. Føles som om den er blevet smurt med VD40 bagefter. Fantastisk :4thumbup:

Connections are just great :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share