Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Hey Christian.

Liiiidt for meget muscleups i ringe med deadstart fra bunden med + 10 kg :innocent: + grappling.

Men idag har jeg fået revet OAPU af for første gang i 2 måneder, så der er kæmpe fremgang.

Hva med dig, får du leget med CB til den store guldmedalje?

hej Jacob

hvornår lær du egentlig at når der dukker en ny gimmick op, så skal du starte stiiiiiillle og roooooooliigt? Man må håbe du aldrig får rigtigt smag for noget, hvor der virkeligt er mulighed for at knuse sig, som parkour, gennembrydning eller nedspring....

Lyder godt at du er ved at være oppe igen.... Nu er foråret jo ved at være over os, så skal vi snarte over i fælledparken og kaste med kugler?

Link to comment
Share on other sites

hej Jacob

hvornår lær du egentlig at når der dukker en ny gimmick op, så skal du starte stiiiiiillle og roooooooliigt? Man må håbe du aldrig får rigtigt smag for noget, hvor der virkeligt er mulighed for at knuse sig, som parkour, gennembrydning eller nedspring....

Lyder godt at du er ved at være oppe igen.... Nu er foråret jo ved at være over os, så skal vi snarte over i fælledparken og kaste med kugler?

Hehehehehe, som en skurk i James Bond siger til 007:

Skurk:

 Won´t you be a good boy and die

007:

 Thats a trick I have never learned

Intet forår uden kasten rundt med kanonkugler :devil: Så lad os gøre det snart :bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Grease The Groove Fredag 11.04.2008 @ The middle of f*cking nowhere

Pullups, ringe

  • BW x 5 x 2
  • BW x 10 x 6

Alt.

One Arm Pushups

  • 3/3 x 6

Christian T´s Skulderkomplex

  • 2 x 6 kg, 10 x 4

Hot damn OAPU flår bare skroget fra hinanden på den FEDESTE måde. :devil: Skulderkomplexet er fra hans nye artikel på T-nation. Intet mindre end genial :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Grease The Groove Fredag 11.04.2008 @ The middle of f*cking nowhere

Pullups, ringe

  • BW x 5 x 2
  • BW x 10 x 6

Alt.

One Arm Pushups

  • 3/3 x 6

Christian T´s Skulderkomplex

  • 2 x 6 kg, 10 x 4

Hot damn OAPU flår bare skroget fra hinanden på den FEDESTE måde. :devil: Skulderkomplexet er fra hans nye artikel på T-nation. Intet mindre end genial :bigsmile:

Grrrrrrrrrrrrrr :devil: glæder mig til at prøve det skulderkomplex imorgen :superman:

Frrrrrrrrrrækkert - fedt, at du kan lave OAPU igen, glæder mig til at observere :firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Hey Christian.

Liiiidt for meget muscleups i ringe med deadstart fra bunden med + 10 kg :innocent: + grappling.

Men idag har jeg fået revet OAPU af for første gang i 2 måneder, så der er kæmpe fremgang.

Hva med dig, får du leget med CB til den store guldmedalje?

Lyde sgu også somom det ville kunne splitte hvilken som helst skulder ad. :smile:

Jep, kan ikke holde fingrene fra mine CB'er, selvom jeg prøver engang i mellem. Hvad skete der egentlig med de CB'er vi skaffede til landet - ved du, om de bliver brugt, eller står de og samler støv?

Link to comment
Share on other sites

Lyde sgu også somom det ville kunne splitte hvilken som helst skulder ad. :smile:

Jep, kan ikke holde fingrene fra mine CB'er, selvom jeg prøver engang i mellem. Hvad skete der egentlig med de CB'er vi skaffede til landet - ved du, om de bliver brugt, eller står de og samler støv?

Stort master, at din træning kører. De CB du skaffede til mig står i Wing Tsun Centret på Vesterbrogade, hvor jeg bruger dem engang imellem :-)

Lad os træne sammen en dag..

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 12.04.2008 @ Rednex-place

Christian T´s Skulderkomplex

  • 2 x 6 kg x 10 x 5

Alt.

One Arm DB-press

  • 20 kg x 8 x 5

Yaaas, nu kan der presses i horizontalt plan igen :superman:

More to come, some pistols me think :devil:

EDIT

Pushups, ringe

  • BW x 20 x 4

Sådan, så kan der presses i vertical niveau med ringe :king: Har en vanvittig god fornemmelse i skulderen efter Christian T´s øvelse. Mere selektiv aktivering af trapz + serratus skal der ledes længe efter :superman:

Bodyrows, ringe

  • BW x 10 x 4

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Here you go :smile:

(Scroll helt ned)

Ahh, så var det dén. Havde godt fundet den, men kunne ikke helt få det til at passe.

Det undrede mig også at der ikke rigtigt blev nævnt noget om load og på billederne står han uden noget i hænderne.

Skal det forstås sådan at du kørte 5 sæt á 10 reps med 2x6kg db?

Link to comment
Share on other sites

Ahh, så var det dén. Havde godt fundet den, men kunne ikke helt få det til at passe.

Det undrede mig også at der ikke rigtigt blev nævnt noget om load og på billederne står han uden noget i hænderne.

Skal det forstås sådan at du kørte 5 sæt á 10 reps med 2x6kg db?

yes sensei. Mind muscle :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hello!

Master mega kriger sensei :smilejap:

Må man godt linke til din hjemmeside på min hjemmeside, hvis jeg spørger pænt?

Greeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaatttttyyyyyiiiiiiiiings young she-warrior :king:

Helt sikkert, jeg smider også lige link til din så :bigsmile: Har lige været forbi, super fed og anderledes -især træningsbillederne er fede :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Greeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaatttttyyyyyiiiiiiiiings young she-warrior :king:

Helt sikkert, jeg smider også lige link til din så :bigsmile: Har lige været forbi, super fed og anderledes -især træningsbillederne er fede :laugh:

Ja, det er et enkelt poseringsbillede lige i øjeblikket som nok skal skiftes ud på et tidspunkt :wink:

Det er vigtigt at samle links til vinkinger, jo :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er et enkelt poseringsbillede lige i øjeblikket som nok skal skiftes ud på et tidspunkt :wink:

Det er vigtigt at samle links til vinkinger, jo :devil:

Indeed :devil:

PS. Hvad vil du have som beskrivelse under dit link? Funktionel ninja og kettlebell jedi, eller noget i den stil?

:wink:

Hahahahhaha, du finder bare på noget. Evt. "Sådan bliver du stærk som en okse" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

# 1 Mandag 14.04.2008 @ IK

Short time, så blev money-exercises FTW

Squat

  • 60 kg x 5
  • 80 kg x 5
  • 110 kg x 5 x 5
  • 120 kg x 5
  • 130 kg x 1

Godt med dynamit i stængerne under 5 x 5. Erik mente jeg stoppede for tidligt med 130éren, men sådan er det jo!

Alt.

One Arm Pushups :wub:

  • 5/5 x 5

# 2 med ShredderBogs

Squash

  • 45 min. Shredder viser bedre og bedre takter

KB-Snatch

  • 12 kg, 10/10 x 2
  • 16 kg, 10/10 x 3
  • 24 kg, 10/10 x 4
  • 32 kg, 5/5 x 2

Sådan, har ikke kunnet snatche mere end 16 kg indtil nu :devil:

One arm Press

  • 24 kg, 5/5 x 4

Stort set kørt B2B uden nogen pause :bigsmile:

Christian T´s Skulderkomplex

  • 2 x 6 kg, x 5 x 3

Woopadeedoooooooo!

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 15.04.2008

Kettlebell-halløj i WT-centret imens jeg pryglede nogle deltagere til HardCore :devil:

Snatch

  • 16 kg, 10/10 x 6

Walking Lunge Seesaw press

  • 2 x 16 kg, 10/10 (et pres pr. skridt) x 6
  • 2 x 24 kg, 10/10 x 3

Alt.

Seesaw rows

  • 2 x 16 kg, 10/10 x 6
  • 2 x 24 kg, 10/10 x 3

Sådan! Der er gang i pres med lunge, damn det går bare fremad hver dag :bigsmile:

Onsdag 16.04.2008

Kanonkugler i hulen

Snatch

  • 24 kg, 10/10 x 10

Udført med 1-2 min. pause mellem hvert sæt. Masser af overskud :wolverine2:

Seesaw press

  • 2 x 24 kg, 5/5 x 4

Alt.

Guard press

  • 2 x 24 kg, 5/5 x 4

Turkish Getups

  • 24 kg, 5/5 B2B x 3

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

lol, han tenderer sgu da at være a mental case :tongue:

Manden tror fuldt og fast på bl.a. det her:

Among these advanced teachings, one episode revealed to those who reach OT level III is the story of Xenu (sometimes Xemu), introduced as an alien ruler of the "Galactic Confederacy." According to this story, 75 million years ago Xenu brought billions of people to Earth in spacecraft resembling Douglas DC-8 airliners, stacked them around volcanoes and blew them up with hydrogen bombs. Their souls then clustered together, stuck to the bodies of the living and continue to do this today. Hubbard called these clustered spirits "Body Thetans," and advanced-level Scientologists place considerable emphasis on isolating these alien souls and neutralizing their ill effects.

.. jeg tror vi er et stykke forbi "tenderer" :laugh: Men ok, det er jo ikke en meget værre røver end jomfrufødsler :innocent:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share