Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Fuck en crazy omgang farmer walks!! :devil::devil: Rygterne siger, at vi ses til træning tirsdag eftermiddag??

Du er velkommen til at joine en dag.

Jeg har det seriøst som om jeg har influenza idag. Der er ragnarok i min krop. Dog har alle led det fint, men tror jeg har kørt samtlige muskler til failure :4crutches:

- eller også er jeg ved at få menstruation :cry:

Tirsdag har jeg møder + work hele dagen, og kursus onsdag + torsdag, så fredag eftermiddag er måske en mulighed?

alt alt for sygt at gå 5km med 32kg kb :devil:

Yessirs :devil: It´s gotta hurt!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag har jeg møder + work hele dagen, og kursus onsdag + torsdag, så fredag eftermiddag er måske en mulighed?

Aight, det var Fruen, der nævnte at du skulle med til træning tirsdag eftermiddag?? Ellers lyder fredag som en ok - skal lige tjekke med arbejdsplanen.

Link to comment
Share on other sites

Aight, det var Fruen, der nævnte at du skulle med til træning tirsdag eftermiddag?? Ellers lyder fredag som en ok - skal lige tjekke med arbejdsplanen.

Det skal han også, han ved det bare ikke endnu. Forstår du hvad jeg skriver, Jacob?! Vi skal jo for hæælvettee se på de pulls så du kan bringe dit sørgelige korpus på rette spor :smile:

PS: Tak for imorges, det var knaldhyggeligt :wub: Rigtig fede OAPU-pointers, som jeg vil arbejde videre med...

Link to comment
Share on other sites

Erik, selv tak. De OAPU begynder at nærme sig det hæderlige, skippy :w00t:

Var syg hele dagen igår. Havde max feber, ingen koncentration eller noget. Min coretemperatur var grotesk høj, havde det som om der var en brændeovn inde i kroppen. Snorksov i 12 timer, hvilket er dobbelt så meget som jeg plejer :dry: og kampsvedte som en israelsk kampsoldat. Heldigvis havde jeg private-nurse FTW :firebounce:

Idag er Hulk ved hægterne igen, kroppen har det stadig som om den har fået bank med jernrør efter farmerwalken, but the bug has been nailed. Huuuh, godt jeg ikke gik 10 km :devil:

:wolverine2:

Link to comment
Share on other sites

Woppa... Not much training de sidste par dage. Har kørt z-health på de hold jeg har undervist, men kroppen har været pænt kvæstet efter farmer-walk stuntet i lørdags :clap:

Driblede omkring 8 km på in-liners igår, og powerwalkede :wub: hjem med Annabandanaananaspigen (6 km) med en pose og in-liners i den ene hånd, og fik gud-hjælpe mig spændingshovedpine og ondt i nakken af det :dry: Grrrrrrrr, der er kun en måde at komme ud af det på. træning, træning og mere træning :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Tudelog...

haha.

Der er forskel på at konstatere og tude. Fordi du typisk ville betragte en handling fra din side, i stil med den jeg lige har skrevet som tuderi, siger vel bare at du er en tudeprins af natur. Jeg døber dig: TUDEPRINSEN :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja. Fatter generelt ikke at folk kan have så svært ved at rippe fedt af. Er noget af det letteste der findes :tongue:

Sguda klart når du powerwalker. Alle ved, at det er den eneste rigtige måde at smide fedt på!

Link to comment
Share on other sites

Teddy

Kunne være meget sjovt bare for udfordringens skyld.

DMB

LOL, ja. 5 km powerwalk med 32éren var rigtig god fedtforbrænding :smile: Det handler jo om at cykle i intensiteten, så derfor tog jeg samme distance igår bare med mindre vægt. Jeg føler jeg har tabt lidt fedt på inderlårene. dejligt!!!! Weeeeeeee!!!!

Link to comment
Share on other sites

14.05.2008 med Fru Erik @ IK99

JMT

  • 10 min

Overhead Squat

  • 20 kg x 5 x 2

OL Squat

  • 50 kg x 5 x 1
  • 80 kg x 4 x 2
  • 100 kg x 5 x 8 (2 min pause mellem sæt)
  • 100 kg x 8 x 1 (2 sidste hjalp Erik-drengen)

Yes, fedt at banke lidt squat af, lader til at kroppen er back in business :devil: Fint smæk fra bunden. Tror jeg tager en farmerwalk med 48éren i morgen!

A1 Glute-ham raises (ass.)

  • 10 x 4

Godt brændt af i bagskinkerne nu

A2 One-arm Pushups - King of Exercises

  • 5/5 x 4

Sådan, rotatorisk stabilitet back in business

Pullups

  • bw x 6-10 x 5

Trækkemekanismen er så stadig brændt af. Ingen power overhovedet..

Dips - partials

  • BW x 4 x 3

Skuldrene er ved at være på plads, så fik kørt indenfor feelgood zonen.

Outstanding

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

haha.

Der er forskel på at konstatere og tude. Fordi du typisk ville betragte en handling fra din side, i stil med den jeg lige har skrevet som tuderi, siger vel bare at du er en tudeprins af natur. Jeg døber dig: TUDEPRINSEN :smile:

Sjovt at du ikke kaldte mig det én eneste gang idag gaygay.gif

Ellers godt squattet, flex...Nu mangler du bare at udvikle teh stuggotz til at smide kilo på, men det ville også være lidt af en milepæl for dig...

Edited by Fru Erik
Link to comment
Share on other sites

Sjovt at du ikke kaldte mig det én eneste gang idag gaygay.gif

Jeg ved hvor følsom du er, og ville ikke lave en scene!

Ellers godt squattet, flex...Nu mangler du bare at udvikle teh stuggotz til at smide kilo på, men det ville også være lidt af en milepæl for dig...

Tak rocky, right back at ya... Ja, 5 x 5 med 120 skal snart nakkes :wolverine2: Har lige taget 1,6 kg muskler på i nat så det virkede i går :crazy_pilot::yo::yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share