Guarden's Træningsmanual


Guarden
 Share

Recommended Posts

Grrrrrrrrrr

Har været i jylland og køre kursus i energioptimering for en flok virksomhedsledere de sidste par dage.

Træningen har været markant reduceret, andet end Z-health 30 min pr. dag.

Til gengæld var jeg ude og flyve en helikopter :wolverine2: Shiiiiiiiiiat det var sejt. Havde dog en co-pilot ved siden af, der havde et styretøj der styrede mit også - nok meget heldigt. :laugh: Når han mente jeg havde kontrol over krabaten fik jeg dog lov til at styre det hele selv. Fløj i ca. 15 min med en masse blandet sjov, bl.a. hænge i luften lige over jorden, flyve med 130 km/t, slukkede for motoren så vi dalede og udelukkende udnyttede vindens effekt på rotorbladene, taktisk flyvning pæææææænt lavt og andet gejl. Gal det er komplekst rent koordinationsmæssigt med fodpedaler, styrepind og gashåndtag :devil:

Samme dag fik jeg 2 x 4,5 km havkajak, hvor vi krydsede vejle fjord i høj sol :superman: Havkajak er for cool. Hård træning i ekstremt afslappende omgivelser. Gotta love it.

Og så fantastisk at komme hjem til Bogsen :wub: der har fået synlige abs. Transformation time :w00t:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Yo master.

Kom hjem sent igår, og har sovet 11 timer samlet siden mandag, så spiller violin i stedet

Er du i KBG søndag???

Helt iorden, mesterhakket. Selv en terminator skal reloade engang imellem :devil:

Men er ikke i Kbh søndag. Blev nød til at tage mod Jylland igen idag for at få fyldt på med toughness igen. Sjælland svækker CNS i længden, men ellers ærgeligt at vi ikke lige kunne teame op, selvom jeg godt ved at det var med kort varsel jeg ville træne.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Helt iorden, mesterhakket. Selv en terminator skal reloade engang imellem :devil:

Men er ikke i Kbh søndag. Blev nød til at tage mod Jylland igen idag for at få fyldt på med toughness igen. Sjælland svækker CNS i længden, men ellers ærgeligt at vi ikke lige kunne teame op, selvom jeg godt ved at det var med kort varsel jeg ville træne.

:smile:

Hehe, yes evil uncle :devil:

Grrrrrr, øv. Så må vi sku gøre det næste gang. Min tlf gik kold for strøm lørdag inden jeg nåede at svare dig, og fik først krudt på den sent lørdag aften, og så var det jo lidt ligegyldigt.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 24. Maj @ Hulk-casa med She Hulk

Foamrolling + Z-Health

  • 15 min

SSST

  • 24 kg
  • 10/10 x 10
  • st. 1:00
  • 200 reps

OK hårdt, men kunne godt give den lidt mere. Begge poter flået i stykker :spiderman:

10 min pause

Naked Warrior Strength Challenge™

Pullups i klatrebjælke

  • 6 x 8

OAPU

  • 5/5 x 7
  • 2/2

Pistols

  • 5/5 x 7
  • 2/2

Fint nok resultat. Var ved at knække mig under udførelsen. Foregående uge med reduceret søvnmængde har nok haft sit præg. Godt domset i oblique ext. og triceps idag :devil:

Foamrolling

  • 10 min

Link to comment
Share on other sites

25 Maj 2008 @ Well-come med She Hulk

Z-Health + Foamrolling

  • 10 min

20 minutes NMW med Overhead Squats & Pullups

Overhead Squat

  • 42,5 kg x 5 x 11

Pullups/Chinups

  • BW + 10 kg x 5 x 11

Fedt, hurtigt, intenst :devil: Giver det onde energikick at fyre den af for fuld skrald i kort tid :superman:

Link to comment
Share on other sites

Aftentræning i IK-hulen med She Hulk, Erik og the rattlepack 26. Maj 2008

Z-Health

  • 10 min

Frontsquat

  • 50 kg x 5 x 5
  • 80 kg x 3 x 2
  • 100 kg x 3
  • 110 kg x 1
  • 120 kg x 0
  • 70 kg x 5 x 6

Fed øvelse, er vidst blevet lidt bedre i bunden, men mister stadig for meget opspænd i øvre ryg

ALT

Military Press

  • 50 kg x 8 x 3
  • 60 kg x 4 x 2
  • 50 kg x 5 x 3

Bænkpres

  • 50 kg x 5
  • 90 kg x 3 x 5

Da jeg var halvvejs fandt jeg ud af at der var 90 kg og ikke 70 kg på stangen. Undrede mig også over at jeg var blevet så slap :laugh: Ingen kvaler fra skulderen :superman:

ALT

One-arm rows

  • 52,5 kg x 5
  • 52,5 kg x 8

Link to comment
Share on other sites

SSST

  • 24 kg
  • 10/10 x 10
  • st. 1:00
  • 200 reps

OK hårdt, men kunne godt give den lidt mere. Begge poter flået i stykker :spiderman:

Det er sgu pænt vild styrke du får revet af i dine ssst... en skam at det er hænderne der bremser dig

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu pænt vild styrke du får revet af i dine ssst... en skam at det er hænderne der bremser dig

Havde egentlig sat mig for at lave 200 reps, som er et minimumkrav jeg stiller til mig selv. Men poterne blev nu lidt hærget, hehe.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 27.05.2008

Overhead Squat

  • 50 kg x 5 x 5
  • 1,5 min pause mellem sæt

Pullups/chinups

  • BW x 10 x 5

Træningspas udført på ca. 15 min.

Onsdag 28.05.2008

Løbetur rundt om alle søerne 2 gange ~ 13 km.

Vildt trætte stænger, tydeligt at mærke at jeg ikke har løbet i lang tid. Spænede sammen med en gammel jægersoldat, der har deltaget i en masse crazy løb. Vildt inspirerende at træne med sådan en gut!!

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Hey fyrbøder. Surt med poterne! Havde slet ikke set du kørte FSQ med 120 i går. Jeg missede den i dag, men fik den i 2 forsøg! :devil: Stærk bænkpres...Hvad vejer du??

Link to comment
Share on other sites

På tide vi ser løb her i loggen... At du så havde selskab af en af drengene er bare ENDNU federe.. Det sku vel aldrig være NML !?... De gutter sparker seriøst r.. :devil: .

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Hey fyrbøder. Surt med poterne! Havde slet ikke set du kørte FSQ med 120 i går. Jeg missede den i dag, men fik den i 2 forsøg! :devil: Stærk bænkpres...Hvad vejer du??

Well, det går jo over igen :wink: Skulle lige prøve FSQ, fed øvelse, er nærmest ved at blive kvalt når jeg kører den :laugh:

Jeg vejer 79 kg :smile:

På tide vi ser løb her i loggen... At du så havde selskab af en af drengene er bare ENDNU federe.. Det sku vel aldrig være NML !?... De gutter sparker seriøst r.. :devil: .

Grrrrrrr, yeah!!! :devil: Nope, var sammen med en anden gut jeg kender. Enig, de er målrettede ud over det sædvanlige!

Fedt med lidt løb. Lad os se nogle 5K tider så vi kan ligge og konkurrere lidt :bigsmile:

Jeg smider en 5 K tid op snart. Skal have fat i nogle ordentlige løbesko først, og så går den løs.

Link to comment
Share on other sites

02.06.2008 @ Well-Come

Foamrolling + Z-Health

  • 10 min

Rebklatring

  • BW x 6 til tops (5 meter)

Alt.

Dips i ringe

  • BW x 5 x 6

Første gang i 2 måneder, no pain, lots of game

-------

Getups

  • 32 kg, 3/3 x 6

Alt.

Pullups i ringe

  • BW + 16 kg, 5 x 6

-------

Pullups i ringe

  • BW x 10 x 5

Alt.

Dips i ringe

  • BW, 5 x 5

--------

Træningspas # 2

Løbetur rundt om søerne

  • Tid = 30:22
  • Distance = 6,29 km

:bigsmile:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

De har altså reb i Well-Come? Det er sgu ikke noget man ser mange steder. Er det ellers et cool gym? :smile:

Yes, der har lige fået 2 parallelle reb + ringe, så det spiller sku. Inden længe får de bumper-plates :devil: så skal der kastes.

Ser man på de muligheder centret udbyder er det meget cool (powercage, rack, squash, KB, ringe, reb) snart kæmpe spa.

Atmosfæren dernede måtte godt være mere rå, men med musik i ørerne kan der vel kompenseres for det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en masse løb. 12 km har du lige banke afsted på et enkelt pas, sådan.. Har du planer om at deltage i evolutionrace igen til september???

Så dig lige i Aktiv Træning (igen igen). Skal øve mig lidt på TG. Den er jo temmelig godt vist og forklaret..

Junker

Link to comment
Share on other sites

Godt at se der er kommet ild i støvlerne :firebounce:

Du rester vel mellem repsne i rope climbs?

Ja, det er fedt nok at spæne lidt.

rester?? Pause eller hva? Jeg kører dips lige efter reb. Derefter ca. 1,5 min pause vil jeg tro.

Sikke en masse løb. 12 km har du lige banke afsted på et enkelt pas, sådan.. Har du planer om at deltage i evolutionrace igen til september???

Så dig lige i Aktiv Træning (igen igen). Skal øve mig lidt på TG. Den er jo temmelig godt vist og forklaret..

Junker

Ja, E-race skal nakkes til september :devil:

Cool, ja det er ret fedt lavet i bladet med pile osv. på billederne. Og så er "Den Sønderjydske Donkraft" blevet alment accepteret betegnelse for øvelsen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

7. Juni 2008

Ude og holde fitnessuddannelse i løgstør som vi flyttede udenfor. Medbragte 20, 24 og 32 kg kettlebells, foamroller og 2 sæt ringe, som blev smidt op i fodboldmål, så fik grisset dagen lang.

Foamrolling

  • tonsvis

Z-Health

  • 20 min

Pullups i ringe

  • BW x 10 x 4
  • BW x 12 x 10

Rockets

Dips i ringe

  • BW x 10 x 5

Skulderen gad ikke mere

Bent press

  • 20 kg x 5/5
  • 24 kg x 5/5
  • 32 kg x 3/3 x 2

Dødløft

  • 120 kg x 3 x 9

Fik lige banket nogle lynsæt af i pausen mellem instruktion.

Z-Health

[*]20 min

I morgen går jeg agurk med 2-hands anyhow eller getups :devil:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Medbragte 20, 24 og 32 kg kettlebells

Var det kun for kvinder, eller var THE BEAST bare ude og lave ragnarok et andet sted i byen? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share