Majse`s lille log


Majse
 Share

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg håber virkelig du kom ind i Parken her til aften.

Er meget misundelig, og er f*cking irriteret over at det er umuligt for os dødelige at komme ind. .. :mad:

mht Scala - ja, det er hamrende koldt derinde - men jeg slukker altid for ventilationen, så plejer der at blive virkelig varmt og fugtigt. Er du sikker på ham instruktøren havde slukket ventilationen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg håber virkelig du kom ind i Parken her til aften.

Er meget misundelig, og er f*cking irriteret over at det er umuligt for os dødelige at komme ind. .. :mad:

mht Scala - ja, det er hamrende koldt derinde - men jeg slukker altid for ventilationen, så plejer der at blive virkelig varmt og fugtigt. Er du sikker på ham instruktøren havde slukket ventilationen?

Havde booket mine timer for ca. 1 måned siden............... og der var faktisk oz plads til et par stykker mere......... ved III - timens start var der

ca. 8-10 ledige cykler og ja..... sad meget ensomt havde en ledig cykel på begge sider af mig (og der var sadel på :wink: ) på II var der

min. 10 ledige cykler ved start og et par stykker ledig... under kørsel........ :blink::crazy: mærkeligt, når nu der var venteliste på over 70 til

timerne

ellers to fede timer ganske simpelt bygget op.... men man blev helt flyvende :superman: hmmm.......... skal prøve at få skrevet intervallerne

ned i morgen.............

rigtig ærgerligt du ik lige nåede med :unhappy:

Angående Scala......... der blev spurgt til ventilationen og Per meddelte at den var slukket........... hmmmmm........

Link to comment
Share on other sites

ved III - timens start var der

ca. 8-10 ledige cykler og ja..... sad meget ensomt havde en ledig cykel på begge sider af mig (og der var sadel på :wink: )

ARgggh - det er bare ikke sandt! Havde virkelig glædet mig til at køre - men ved af bitter erfaring at det som regel er helt umuligt - medmindre der er nogle cykler der er i stykker.

På den sene 2er kan du altid få plads - den starter 1930 og det er så sent at der altid er plads.

Link to comment
Share on other sites

Glemte helt min power walk shopping:

Lørdag 2 timer = 120 min

Mandag 5 timer = 300 min

Tirsdag (i dag ) = 3 timer = 180 min

Hertil kommer styrkeløft i form af alle mine indkøb :smile:

Samlet træning i København:

Lørdag......... foregik i Odense..... ventede på at broen blev åbnet, så fik desværre ikke prøvet Spocks spin, SÅ DET

HAR JEG TILGODE

Søndag........ Sats, Scala II-timer 55 min + Udholdenhed 65 min + 1 times power walk (uden shop)

Mandag....... Sats, Parken III-time 57 min + II-time 55 min + 5 timer power walk (med massere af shop)

Tirsdag........ Hjemtur dog lige indlagt lidt power walk og shop 3 timer

Sidder nu hjemme i det Nordjyske og hold fast.......... der sneer og der er mega meget sne i forhold til København.

Sidste ud pak og klargøring til i morge......... så skal jeg selv på podiet igen......... glæder mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Majse

Har lige læst din log og må tilstå det er fedt at se din passion for spinning :superman: Har faktisk lånt et af dine programmer :blush: jeg starter på min spinning

uddanelse den 19 febuar så har jeg faktisk fået faste timer i mit center :wub: Først skal jeg dog lige have overstået mit 24 timers spinning i Farum Park næste lørdag

håber min r.. kan holde til det da jeg aldrig har prøvet det før :wink: Tak for din hilsen i min log :4thumbup: og god vind med alt din fine træning :4thumbup:

KEEP SPINNING

Link to comment
Share on other sites

Tja lovede Chris` program kørt i Parken mandag, men Arne har egentlig beskrevet det ret godt.... så jeg sparer lige på bogstaverne :w00t:

Min træning siden tirsdag:

Onsdag

Spin 58 min v/ego

Fuldt hus.... folk sad klar og top motiveret som altid :devil::devil: .

(var selv lidt mindre tilfreds.... program godt nok, musik lidt æv :unhappy: )

5 min rulle opvarmning L5,5-6

27 min interval, startende i den lette ende

L6,5-7 korte intervaller 30/30 90/60 120/90 120/120 (høj kadance)

L7,5-9 intervaller 180/120 150/150 120/180 (lille fald i kadance, øgning af stigning)

Rammer bakkekørsel

18 min indlagt 10 stigniger ender på bjerget

4 min sid

6 min stående indlagt 3 angreb af 20-25-30 sek

4 min sid indlagt 3 angreb af 20-25-30 sek

4 min stående op ad bjerget

8 min landevej L7,5-8

Mave/ryg-træning

Torsdag

Kun lidt styrketræning

Fredag

Spin 55 min v/Tanja

Link to comment
Share on other sites

Hej Majse

Har lige læst din log og må tilstå det er fedt at se din passion for spinning :superman: Har faktisk lånt et af dine programmer :blush: jeg starter på min spinning

uddanelse den 19 febuar så har jeg faktisk fået faste timer i mit center :wub: Først skal jeg dog lige have overstået mit 24 timers spinning i Farum Park næste lørdag

håber min r.. kan holde til det da jeg aldrig har prøvet det før :wink: Tak for din hilsen i min log :4thumbup: og god vind med alt din fine træning :4thumbup:

KEEP SPINNING

Jamen du skal bare låne alt det du vil............. har jo prøvet op til flere 24 timers, ville oz gerne kører i Farum, MEN har lovet mig væk til en Event til fordel for vores håndbold-piger Fox Team, hvor jeg skal sidde som instruktør for nogle glade folk, der kører penge ind til holdet.......... rigtig rart at kunne give en hjælpende hånd til sport og så i sit lokal-område. :wub:

Er sikker på du holder til det, vigtigst er mental forberedelse og klart vilje, husk at få spist, drukket, hvilet/sovet og godt råd er creme i buxen..... på nordjysk Ko-patte-salve er rigtig godt, hvis man skal køre rigtig mange timer.... noget landevejs folkene altid bruger....

Hvor mange timer skal du køre ???? og hvor lange intervaller (timer i træk ?)

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Hejsan Majse

Lige en hilsen fra en anden

SPINNER GAL

Det ser godt ud det hele :wub:

Nu skal jeg også snart træde op i de voksnes rækker og være instruktør, håber jeg bliver ½ så god som jeg har indtryk af at I er herinde :-)

spinning er livets salt - det er lidt skræmmende som man kan blvie bidt af sved og smerte :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hejsan Majse

Lige en hilsen fra en anden

SPINNER GAL

Det ser godt ud det hele :wub:

Nu skal jeg også snart træde op i de voksnes rækker og være instruktør, håber jeg bliver ½ så god som jeg har indtryk af at I er herinde :-)

spinning er livets salt - det er lidt skræmmende som man kan blvie bidt af sved og smerte :devil:

Lyder rigtig spændende....... jamen er sikker på du nok skal blive en god instruktør... glæden,entusiasme og udstråling af at kunne lide DET HER, så bliver det en succes.

Hmmmm .... ja, mærkeligt at det kan give en et kick og nogle gange gøre en helt høj.......men feeeddd fornemmelse :4thumbup:

Edited by Majse
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning indtil videre :blush:

60 min spin (udholdenhed) v/ego

en for mig tidlig morgen time kl. 9.15 ....................

overraskende godt kørende, nu jeg jo havde valgt spin i går eftermiddags og igen nu til morgen, men følte mig faktsik

i fin form.

Skal så lige have kørt en gang styrke ... når rengøring er overstået......... trænger virkeligt.... og meget mærkeligt

men "Marie-genet" har sneget sig ind i min krop, så frem med kost og spand....... :gun2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurede lige lidt i spocks log ...

Det er en sjov ting det der med overtræning, det er svært at fortstå at man skal holde pause :-)

Ja, klart....... er det svært........ både at forstå og holde pausen........

Kan da godt i en periode tordne der ud af, men på et tidspunkt er kroppen så udpint, at den bare skal have fri og blive

helt klar igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen du skal bare låne alt det du vil............. har jo prøvet op til flere 24 timers, ville oz gerne kører i Farum, MEN har lovet mig væk til en Event til fordel for vores håndbold-piger Fox Team, hvor jeg skal sidde som instruktør for nogle glade folk, der kører penge ind til holdet.......... rigtig rart at kunne give en hjælpende hånd til sport og så i sit lokal-område.

Er sikker på du holder til det, vigtigst er mental forberedelse og klart vilje, husk at få spist, drukket, hvilet/sovet og godt råd er creme i buxen..... på nordjysk Ko-patte-salve er rigtig godt, hvis man skal køre rigtig mange timer.... noget landevejs folkene altid bruger....

Hvor mange timer skal du køre ???? og hvor lange intervaller (timer i træk ?)

Hej Majse

Jeg havde faktisk luret det med at få smurt salve i bukserne :blush: og som det ser ud nu er vi 5 på holdet så det bliver nok til at overkomme :wink: så jeg regner med at jeg skal køre i 6 timer :w00t: mentalt føler jeg mig bare så klar og har virkelig sat mig op til dette. men måske har jeg en helt anden opfattelse når vi er igang. jeg har bestilt en del energi drik og bar så jeg kan få tilført noget energi løbende da jeg regner med at køre 3 x 2 timer af gangen. har du andre små fif er jeg endog meget modtagelig. jeg tager mit digital kamera med så kan i andre få en fornemelse fra Farum Park.

Tak for dine hurtige svar :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja, klart....... er det svært........ både at forstå og holde pausen........

Kan da godt i en periode tordne der ud af, men på et tidspunkt er kroppen så udpint, at den bare skal have fri og blive

helt klar igen :smile:

Jeg tror faktisk i samtlige seriøse træningsprogrammer jeg har set, træner man tre og og holder en pause uge.

Nu er pause jo et relativt begreb en pause dag kan sagten være tril i en time eller to, bare man ikke går AMOK :superman:

Sejt at du også er til 'RACE', fornemmelsen af sommer og sol på raceren er nu også SUPER DUPER - kører du med Chris Mac Donald, hvis du gør kan man køre en af hans timer, selvom man ikke er medlem af sats ... sådan mod betaling selvfølgelig?

Det er snart forååååååååååååår :wub:

Edited by caNInen
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk i samtlige seriøse træningsprogrammer jeg har set, træner man tre og og holder en pause uge.

Nu er pause jo et relativt begreb en pause dag kan sagten være tril i en time eller to, bare man ikke går AMOK :superman:

Sejt at du også er til 'RACE', fornemmelsen af sommer og sol på raceren er nu også SUPER DUPER - kører du med Chris Mac Donald, hvis du gør kan man køre en af hans timer, selvom man ikke er medlem af sats ... sådan mod betaling selvfølgelig?

Det er snart forååååååååååååår :wub:

Har prøvet at køre med på hans timer et par gange.... men jeg bor i det mørke Jylland, så det sker kun, hvis jeg skal en tur til Kbh.... man kan sagtens kører med selvom man ikke er medlem af Sats.... kræver bare du slår på tråden til dem og får booket (og i god tid, han er ret overbooket) mine timer bookede jeg små 4 uger før. Det kostede 150,- for prøvetimer = træn al det du vil på samme dag .... så hvorfor ikke snuppe et par timer. Du finder deres center på www. Sats.com

Link to comment
Share on other sites

Hej Majse

Jeg havde faktisk luret det med at få smurt salve i bukserne :blush: og som det ser ud nu er vi 5 på holdet så det bliver nok til at overkomme :wink: så jeg regner med at jeg skal køre i 6 timer :w00t: mentalt føler jeg mig bare så klar og har virkelig sat mig op til dette. men måske har jeg en helt anden opfattelse når vi er igang. jeg har bestilt en del energi drik og bar så jeg kan få tilført noget energi løbende da jeg regner med at køre 3 x 2 timer af gangen. har du andre små fif er jeg endog meget modtagelig. jeg tager mit digital kamera med så kan i andre få en fornemelse fra Farum Park.

Tak for dine hurtige svar :4thumbup:

De erfaringer jeg har fra 24 timer, er oz at 2 timer ad gangen er perfekt, hvis man så er 4 på hold får man en god pause i mellem sættene som ikke bliver al for lang..... 3 timer kan oz gå an... men pause bliver lige lidt for lang........ 1 time betyder der bliver mega meget baden og omklædning, så det er alt for panglet (og rende rundt i dryppende tøj i et par timer er både klamt og risikoen for forkølelse er alt for høj)

Max antal timer kørt på 24 timer for mit vedkommende var i August i Viborg, iøvrigt i Markedstelt, hvor jeg havde

5 hold timer og 3 instruktør timer ialt 8...... der køres ½ marathon i Hjørring 25/3 12 timers, går lidt og leger med tanken om at køre alle 12 timer, men har ikke rigtig besluttet mig endnu......... :blink::smile: måske,måske ikke.... en af timerne er en instruktørtime..... så mangler jeg jo lige en stand in den time ellers bliver målet 6-9 timer

Link to comment
Share on other sites

Har prøvet at køre med på hans timer et par gange.... men jeg bor i det mørke Jylland, så det sker kun, hvis jeg skal en tur til Kbh.... man kan sagtens kører med selvom man ikke er medlem af Sats.... kræver bare du slår på tråden til dem og får booket (og i god tid, han er ret overbooket) mine timer bookede jeg små 4 uger før. Det kostede 150,- for prøvetimer = træn al det du vil på samme dag .... så hvorfor ikke snuppe et par timer. Du finder deres center på www. Sats.com

KANON :devil::devil::devil::devil:

Jeg vil straks arrangere en tur med mine 'roadpirates' venner :4thumbup: tusinde tak for tippet :wub:

Link to comment
Share on other sites

De erfaringer jeg har fra 24 timer, er oz at 2 timer ad gangen er perfekt, hvis man så er 4 på hold får man en god pause i mellem sættene som ikke bliver al for lang..... 3 timer kan oz gå an... men pause bliver lige lidt for lang........ 1 time betyder der bliver mega meget baden og omklædning, så det er alt for panglet (og rende rundt i dryppende tøj i et par timer er både klamt og risikoen for forkølelse er alt for høj)

Tak for nogle fine og brugbare svar, :4thumbup: vender tilbage når det er genemført :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Majse :smile:

Du hører nærmere og er selvfølgelig også velkommen. er vildt spændt på at opleve de 24 timer i Farum Park og hvem ved om ikke det næste bliver et

MOL Træf :superman:

Dagens Motto

Smil der er mere spinning i næste uge :cool:

Hehe....... kan godt forstå du glæder dig... og det er bare en oplevelse og ret tilfredsstillende, at sætte sig et mål og fuldfører YES...............

Ja.......... please MOL Træf.... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ugens træning indtil nu:

Mandag:

52 min spin v/ego

Rigtig god time, hvor jeg havde fundet lidt længere intervaller frem

Mave/ryg og hold fast........... var lige inde og rykke lidt i styrkesalen....... herligt, men hvor har jeg da tabt

den styrke jeg lige havde fået bygget op ÆVV :crazy: så næsten forfra

Tirsdag:

Step Queen 70 min blev det til

Mave/ryg

Onsdag:

57 min spin v/ego

JA, feee time :wub:

Mave/ryg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share