Runes log


RuneN
 Share

Recommended Posts

Torsdag 4/2

Styrketræning (nu med en lille smule volumen)

Bænkpres

15 x stang (opv)

12 x 45 kg (opv)

12 x 55 kg (opv)

5 x 70 kg

6 x 65 kg

6 x 65 kg

6 x 65 kg

5 x 65 kg

4 x 65 kg

Hang clean & press

15 x stang (opv)

12 x 35 kg (opv)

4 x 50 kg

5 x 45 kg

5 x 45 kg

3 x 45 kg

6 x 40 kg

3 x 40 kg

Pullups (assisted)

15 @ 40 kg (opv)

4 @ 10 kg

5 @ 15 kg

5 @ 15 kg

4 @ 15 kg

4 @ 15 kg

3 @ 15 kg

Facepulls

15 x 25 kg

15 x 25 kg

15 x 20 kg

Back extensions

15

15

15

Reverse crunches

25

20

20

boom

Link to comment
Share on other sites

Mandag 8/2

Spinning puls ved Maria Madsen

Super time - varierende kørsel og skiftende tempo samt gode intervaller :bike:

Styrketræning

Pushups

31

25

Overhead press

15 x stang (opv)

15 x 35 kg (opv)

4 x 50 kg

6 x 45 kg

5 x 45 kg

Pullups (assisted)

4 @ 10 kg

3 @ 10 kg

5 @ 15 kg

4 @ 15 kg

4 @ 15 kg

Dips

5

5

5

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 11/2

Styrketræning

Bænkpres

15 x stang (opv)

15 x 45 kg (opv)

10 x 60 kg

4 x 75 kg

7 x 65 kg

6 x 65 kg

4 x 65 kg

Hang clean & press

15 x stang (opv)

15 x 35 kg (opv)

5 x 50 kg

4 x 45 kg

4 x 45 kg

Bent over row

15 x 26 kg (opv)

10 x 28 kg (opv)

9 x 28 kg

9 x 28 kg

8 x 30 kg

Der var laaang kø til pullup-stativet, så tænkte at BOR var bedre end ingenting. SATS har jo desværre lige de fleste andre centre dog brilleret med håndvægte på max 30 kg :nonono:

Back extensions

15

15

15

Reverse crunches

25

23

16

Planke

2 min

1 min 40 sek

Hyggelig omgang træning med masser af kæbetræning med både kendte og ukendte ansigter :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning igen før mandag, da jeg tager på polterabend hele weekenden i hovedstaden med en gruppe venner. Vi har booket os ind på luksushotel og lørdag står den bl.a. på MMA-kampe til Adrenaline 4.

Edit: Feder den på hotellet nu efter en fornøjelig lørdag. Jeg skal helt klart til MMA-stævne, næste gang der bliver arrangeret et i Århus. Virkelig fed oplevelse og en utrolig dedikation fra fighterne.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 15/2

Spinning puls ved Sidse Marie Malling

Afsindigt hård time - som altid når Sidse sidder på instruktørcyklen. Det endte med at hun blev hæs af at råbe af os, så det var lidt svært at fange instruktionerne til sidst :smile:

Styrketræning

Bænkpres

15 x stang (opv)

15 x 35 kg (opv)

12 x 55 kg (opv)

5 x 75 kg (PR!)

6 x 70 kg

5 x 70 kg

Overhead press

15 x stang

12 x 35 kg

1 x 55 kg :dry:

3 x 50 kg

5 x 45 kg

Pullups (assisted)

7 @ 15 kg

5 @ 15 kg

5 @ 15 kg

Tricep pushdowns

12 x 30 kg

8 x 30 kg

8 x 25 kg

DB curls

12 x 18 kg

12 x 16 kg

10 x 16 kg

DB wrist curls

16 x 16 kg

16 x 16 kg

16 x 16 kg

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 16/2

Spinning ved The Jules

Rigtig god time med wingman og -woman på hver side :superman:

Derefter post workout meal i hyggeligt selskab med burger, cola og kaffe på en nærtliggende café sammen med Julie, Lars og Mia (aka wings) :4mewantfood:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Torsdag 18/2

Styrketræning

Pushups

32

18

Overhead press

15 x stang (opv)

12 x 35 kg (opv)

5 x 50 kg

6 x 45

5 x 45

Bænkpres

15 x stang (opv)

15 x 45 kg (opv)

11 x 55 kg

6 x 70 kg

4 x 70 kg

Pullups (assisted)

4 @ 10 kg

6 @ 15 kg

4 @ 15 kg

DB curls

10 x 18 kg

12 x 16 kg

10 x 16 kg

10 x 16 kg

8 x 16 kg

Tricep pushdowns

12 x 30 kg

10 x 30 kg

9 x 30 kg

9 x 30 kg

8 x 30 kg

Facepulls

15 x 25 kg

15 x 20 kg

15 x 20 kg

DB wrist curls

16 x 16 kg

16 x 16 kg

16 x 16 kg

Glute-maskine

12 x 25 kg

Et forsøg på at få lidt bentræning i programmet, der ikke fucker mine knæ op, nu hvor squat er udelukket. Desværre er der en gammel baglårsskade, der driller for tiden, så jeg venter lige med at smide øvelser på før der er styr på den. Ellers virker det som en nogenlunde øvelse.. og trænger også mest til at få trænet baglår ift. forlår.

Back extensions

15

15

15

Reverse crunches

30

25

16

Link to comment
Share on other sites

Søndag 21/2

Spinning puls ved Julie

Hård og hyggelig time med det meste af det faste crew samlet :bigsmile:

Jamen dog jamen dog. Jeg er jo bagefter her.....Fedt at du har genåbnet din log SyreRune, og godt at se at der er kommet så meget gang i træningen. Nu også med FLOW snart... høhø. :4thumbup:

Spæklag :blink: Hvor? Du ser da godt ud som altid.... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jamen dog jamen dog. Jeg er jo bagefter her.....Fedt at du har genåbnet din log SyreRune, og godt at se at der er kommet så meget gang i træningen. Nu også med FLOW snart... høhø. :4thumbup:

Velkommen tilbage i loggen. Ja, så står den snart på Flow - ser frem til at prøve det, hvis du ikke er gået helt til i DOMS inden da :laugh:

Spæklag blink.gif Hvor? Du ser da godt ud som altid.... superman.gif

Haha - pluspoint i bogen til dig, Julie! :wink:

Det er nu heller ikke ret meget jeg gerne vil smide. Bare liige et par kilo.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Mandag 22/2

Spinning puls ved Sidse Marie Malling

Fååårk, en hård time.. I like! :devil:

Snakkede lidt med Sidse om muligheden for at montere egen saddel på spinningcyklen, hvilket er lidt mere omstændigt end på andre modeller, jeg har prøvet. Regner med at kunne få lidt hjælp til at få monteret en dims på en af mine gamle, så jeg slipper for de ret irriterende, SATS har.

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Synes nu godt, at Jules kunne tage og intensivere sine MOL-aktiviteter. :4thumbup:

Vi savner hende på boardet (men ok, hun har jo travlt, som så mange andre).

Det kunne da være hyggeligt - men jeg tror Duracell-Julie har mere travlt med flyttekasser for tiden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 23/2

Styrketræning

Pushups

33

20

Pullups (assisted)

6 @ 15 kg

5 @ 15 kg

4 @ 15 kg

Facepulls

15 x 25 kg

15 x 25 kg

15 x 25 kg

DB curls

12 x 18 kg

12 x 16 kg

12 x 16 kg

9 x 16 kg

6 x 16 kg

supersettet med:

Tricep pushdowns

8 x 35 kg

10 x 30 kg

9 x 30 kg

8 x 30 kg

7 x 30 kg

DB wrist curls

16 x 16 kg

16 x 16 kg

16 x 16 kg

Back extensions

15

15

15

Reverse crunches

30

25

22

Planke

2 min 15 sek.

1 min 35 sek.

Snakkede med en gut, jeg tidligere havde en samtale om teknik med for 4-5 måneder siden. Han nævnte, at det var tydeligt at der var sket klare fremskridt i formen siden da.. altid rart at høre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Synes nu godt, at Jules kunne tage og intensivere sine MOL-aktiviteter. :4thumbup:

Vi savner hende på boardet (men ok, hun har jo travlt, som så mange andre).

:laugh: Dejligt at høre at du savner mig okse.... :4thumbup: Der er da ingen, der gider læse om min verden.... :w00t:

Ja Rune har ret...ligenu går det op i træning, øvning af Flow (release den 4. marts) og flyttekasser + selvfølgelig arbejde..... Så ... :blink: Men måske til sommer :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 24/2

Spinning puls ved Julie

Samme program som søndag :bike:

En lidt kortere time end normalt, da jeg skulle videre til kombineret Lost-kigning og pokeraften med en flok venner, hvor følgende fornøjelige scenarie udspillede sig:

Poker-buddy #1: "Jeg kan godt huske tallene på mine kort, så jeg behøver ikke checke dem.."

Poker-buddy #2: "Såeh - det du fortæller mig er, at du ikke har nogen billedkort?"

Poker-buddy #1: "Aaarhdaogså.." (smider kortene)

Der er vist ingen af os, der ender på World Poker Tour foreløbigt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 25/2

Styrketræning

Bænkpres

15 x stang (opv)

15 x 35 kg (opv)

13 x 55 kg (opv)

6 x 70 kg

5 x 70 kg

6 x 65 kg

6 x 65 kg

5 x 65 kg

Pullups (assisted)

6 @ 15 kg

5 @ 15 kg

4 @ 15 kg

10 @ 20 kg

8 @ 20 kg

DB curls

12 x 16 kg

10 x 16 kg

8 x 16 kg

8 x 16 kg

10 x 14 kg

supersettet med

Tricep pushdowns

13 x 30 kg

12 x 25 kg

10 x 25 kg

10 x 25 kg

8 x 25 kg

Back extensions

15

15

15

Reverse crunches

25

21

15

I morgen står den på spinning, lørdag styrke og søndag spinning igen med Jullen :superman:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 27/2

Styrketræning

Overhead press

15 x stang

15 x 35 kg

7 x 45 kg

9 x 40 kg

7 x 40 kg

10 x 35 kg

8 x 35 kg

Pullups (assisted)

3 @ 10 kg

7 @ 15 kg

5 @ 15 kg

5 @ 15 kg

4 @ 15 kg

DB curls

12 x 14 kg

10 x 14 kg

9 x 14 kg

8 x 14 kg

8 x 14 kg

Supersettet med:

Tricep pushdowns

13 x 30 kg

9 x 30 kg

9 x 30 kg

7 x 30 kg

10 x 25 kg

DB wrist curls

16 x 16 kg

16 x 16 kg

16 x 16 kg

Facepulls

15 x 25 kg

15 x 25 kg

15 x 25 kg

Skippede spinning i går, da min lillebror uventet kom forbi Århus - så den stod på burger, øl og pool i stedet :beerchug:

I morgen er der spinning ved Jules og næste uges træningsplan ser sådan ud:

Mandag: Styrketræning

Tirsdag: Spinning ved Jens

Onsdag: Spinning ved Julie

Torsdag: Styrketræning

Fredag: Spinning ved Ann

Lørdag: Styrketræning

Søndag: Spinning ved Julie

.. og så er der lidt begyndende planer om at tage til Playitas senere på året, forhåbenligt med deltagelse af op til flere MOL-medlemmer :wink:

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

Er det sådan en åben mol-invitation, eller mener du nogen bestemte andre mol'ere? Og hvor meget senere på året tænker I? :bigsmile:

Indtil videre to andre MOL'ere, men vi er stadig meeeget tidligt i planlægningsfasen, så har ikke rigtigt fået koordineret hvor mange vi tager afsted, hvornår det bliver og den slags. Men det bliver nok til efteråret engang, vil jeg gætte på. Planen er umiddelbart at tage derned med folk, vi sådan lige har mødt før.. men så vidt jeg husker falder du også i den kategori - jeg synes at kunne huske en fest hos Sanne med efterfølgende bytur? :wink:

Hvis du er interesseret kan jeg lige sige til, når jeg ved bare en lille smule mere? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 28/2

Spinning puls ved Julie

Som altid en god, hård og hyggelig time med det faste hold - og Jules mødte op i højt humør iført krigsmaling fra Flügger. Efter timen fik jeg lige en enkelt kakaomælk med min spinningbuddy, mens vi blev underholdt af Lars og Julie, der flot fremførte synkrone øvelser i salen.

På vej hjem var jeg i Super Best, hvor jeg fik overtalt en meget modvillig butikschef til at give mig et skilt, som jeg kan tage på næste gang jeg skal i byen:

post-7266-126737226955_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Indtil videre to andre MOL'ere, men vi er stadig meeeget tidligt i planlægningsfasen, så har ikke rigtigt fået koordineret hvor mange vi tager afsted, hvornår det bliver og den slags. Men det bliver nok til efteråret engang, vil jeg gætte på. Planen er umiddelbart at tage derned med folk, vi sådan lige har mødt før.. men så vidt jeg husker falder du også i den kategori - jeg synes at kunne huske en fest hos Sanne med efterfølgende bytur? :wink:

Hvis du er interesseret kan jeg lige sige til, når jeg ved bare en lille smule mere? :laugh:

Jeps, fest hos Sanne med efterfølgende bytur/festuge er helt rigtigt husket. :smile:

Det ser ud til at have potentiale til at være en rigtig god tur, så du må gerne give besked. Dog har jeg vist efterhånden planlagt rigeligt med rejser i år (Paris i marts, (evt.) Kreta i Maj, Hamburg i juli, Schweitz i august, (evt.) Mallorca i oktober). Hvis de alle bliver til noget, så er det nok tvivlsomt om jeg kan klemme de canariske øer ind i programmet. Men hvis nogen af de tentative planer går i vasken kunne jeg godt være frisk. :bigsmile: - dog selvfølgelig ikke hvis jeg trænger mig på en mere etableret gruppe...

Og :laugh: @ skilt!

Link to comment
Share on other sites

Jeps, fest hos Sanne med efterfølgende bytur/festuge er helt rigtigt husket. :smile:

Det ser ud til at have potentiale til at være en rigtig god tur, så du må gerne give besked. Dog har jeg vist efterhånden planlagt rigeligt med rejser i år (Paris i marts, (evt.) Kreta i Maj, Hamburg i juli, Schweitz i august, (evt.) Mallorca i oktober). Hvis de alle bliver til noget, så er det nok tvivlsomt om jeg kan klemme de canariske øer ind i programmet. Men hvis nogen af de tentative planer går i vasken kunne jeg godt være frisk. :bigsmile: - dog selvfølgelig ikke hvis jeg trænger mig på en mere etableret gruppe...

Og :laugh: @ skilt!

Tænkte jeg nok :smile:

Jeg skal nok lige sige til, når jeg ved mere om turen og dens placering i kalenderen. Jeg er sikker på det kun kan blive fedt! Ellers noget af et rejseprogram, du har smidt sammen - lækkert :smile: Smutter selv til Paris midt i marts til bryllup - fantastisk by :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share