MaxPower som Girevik - træningsmand med kettlebells


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Vi er ikke meget for huller i dækkene her i firmaet, men det kan da være filmen kan inspirere til et mindre malerprojekt. :hehe:

Ashtanga Yoga - tirsdag

Billeder af ashtanga-serien

Guidet II @ yogamudra

Bodil bød på en varm omgang guidet II, og nedjusterede af den grund hårdheden en smule.

Jeg var slap, stiv og øm i det meste af kroppen, så ikke meget overskud fra mig. Mere yoga :4whip:

Der skete ellers et mindre gennembrud i går morges... :w00t:

Siden yogaferien sidste år i oktober har jeg jo battlet med at lære Nauli og efter de første 4 måneder med daglig træning var der ikke rigtigt sket så meget. :laugh:

Det koster lidt på motivationsfronten, så siden da har det været lidt op og ned med at holde træningen ved lige. Det sidste stykke tid har jeg dog lavet mine stomach vacuums cirka hver morgen, og da jeg ikke løfter så mange vægte mere er mine muskler tydeligvis mere afslappede. Mine yogalærere sagde også ganske klart at jeg er blevet blødere på det seneste. Så stod jeg der i går morges og "sugede" mavsen :tongue: da højre side af rectus abdominis pludselig "faldt ud" og stod som en streg imens resten stadig var suget ind. :w00t:

I morges var der allerede stor fremgang, og det var meget lettere at få frem igen og endda flytte lidt rundt på. Venstre side vil ikke helt være med endnu, men mon ikke det kommer.

Det føles som om jeg har skulle lære at splitte kontrollen med flere muskelgrupper som før har været behandlet som én. Min egen lille metafor er at jeg har snore på bagsiden af mavemusklerne, og nu er jeg ved at få kontrollen til at hive og give slip individuelt, hvor det før var alt eller intet. :smile:

Måske jeg poster en video ala ovenstående med mig selv snart, for det lovede jeg da vist egentlig en gang. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Løb

Nu er bladet Aktiv Træning røget ind af brevsprækken, og de havde et fint løbeprogram på 4 uger op til en hurtig 5'er, hvilket jo lige passer til DHL-stafetten (inkl en uges ferie).

Første dag består af en 3km test hvilket sidste tur fint kan gå for. Målet med programmet er at løbe samme km-tid på 5'eren som på denne indledende 3'er. Passer mig fint, da min gamle gamle 5km PR hedder 23:40 (12,7km/t), og jeg løb de 3km med 13km/t svarende til 23 rent på 5'eren. Vi får se. :bigsmile:

Programmet er en fin blanding af følgende tur-typer:

RT: roligt tempo (regner med at udnytte Christina som anti-hare :tongue: )

PT: Progressiv tur, stigende tempo hvert fjerde minut

MT: Målsætningstempo

sub-MT: 10-20sek hurtigere pr km end målsætningstempo

SL: Stigningsløb (udføres nok mest som bakkespurter)

Der er 3 træningspas pr uge, men af så kort varighed at det skulle være ganske overskueligt at få presset ind. :innocent:

Dagens tur:

4km RT + 3x SL (120 meter)

Roligt løb ned i Frederiksberg have.

3 ture op af bakken ved slottet med stigende tempo og 85% spurt de sidste 30 meter (sådan cirkus). Gåtempo nedaf.

Ruten http://tinyurl.com/6jewlu

Dato: 30-07-2008

Distance: 4,9km

Tid: 0:28:05

Hastighed: 10,5km/t

Gns. puls: 163 (77%)

Max puls: 188 (89%)

Sjovt at mærke hvordan tempoet er relativt let før bakkerne og hvordan det samme tempo efterfølgende kan presse pulsen lige det ekstra op, selvom den havde været en godt stykke nede da vi lige smuttede over og kiggede elefanter et par minutter. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Guidet II @ yogamudra

Med vikar i dagens anledning. Hun var sådan rimelig mild i sin tælling, gav lidt ekstra åndedræt hist og her, og talte ikke alt for langsomt.

Det gav en behagelig intensitet på timen og varme var bestemt ikke noget problem.

Virkelig virkelig god bro til sidst og så har jeg vist fået styr på en ny håndstilling i hovedstand som jeg lærte fra Darby.

Og nauli går stadig fremad :bigsmile: selvom der bestemt er et stykke vej før jeg kan lave hele rulle-tricket overbevisende.

Link to comment
Share on other sites

Racerræs - MOL Dogme cykling Nivå

Kermit havde inviteret til Dogmeræs i Nivå, og på trods af (det nærmest obligatoriske) mandefald blev det en ganske god - og ret lang - tur. :bigsmile:

Aftalen var jo første opsamling på Svanemøllen station, men der var lidt usikkerhed om hvem der egentlig skulle komme. Dér samlede Candygirl og jeg så os selv op, og trillede videre nordpå.

I Hellerup blev Vivsens gemal Jesper koblet på toget og så rullede vi ellers derop med pæn rygvind.

Kermit fangede vi relativt tæt på Nivå og Gregers var åbenbart faret vild. :tease:

Vi fik prøvesmagt ruten og gav den så ellers gas med enkeltstarterne.

Første del af ruten var en mindre nedkørsel og et lettere teknisk stykke i noget villakvarter. Derefter fulgte et godt langt og fladt stykke direkte ind i modvinden fra Østersøen. Den trak godt med tænder ud. Rundt i svinget og med det samme op på den ca 800 meter lange bakke @ ca 3% (ifølge Kermit).

2800 meter pr runde, og det kørte vi så 5 gange for i alt 14 km og 115 højdemeter.

Det var sgu en rimelig hård rute med hhv en led modvind og masser af højdemeter på de to langsider. :laugh:

Snitpulsen er jeg nogenlunde tilfreds med, jeg synes bare jeg har svært ved at brage helt igennem, selv på så relativt kort distance. Jeg er sgu nok lidt bange for at benene syre for meget til. :innocent: Og på sidste bakke var der tydeligvis ikke rigtig motivation og/eller energi til at åbne helt op. Jeg fangede Candy på tredje runde op af bakken, men nåede kun at se Jesper langt fremme på sidste stigning.

Som Candy og jeg snakkede om var det også ret underligt at mærke hvor meget friskere benene var i dag efter 50k i forhold til vores Roskilde-tur sidste weekend, hvor vi var godt stegt efter samme distance.

Så futtede toget ellers hjemaf, hvor Kermit hurtigt drejede fra. Der var endda krudt til både et par bakkespurter og en point-spurt - sidstnævnte efter Candy's forslag. Den var jeg selvfølgelig med på. :devil:

Dogme-Stats

Rute:

http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=2508

Tid: 25:37

Distance: 14,1km

Snit: 33,0km/t

Højdemeter: 115 meter

Gns. puls: 177 (84%)

Max puls: 188 (89%) :blush:

Tur-Stats

Rute:

Frb -> Svanemøllen -> Strandvejen -> Nivå -> Dogme-runde -> Strandvejen -> Tuborgvej -> Frb

http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=2507

Dato: 01-08-2008

Tid: 3:13:45

Distance: 86,3km PR :w00t:

Snit: 26,7km/t

Højdemeter: 436 meter

Tak for en god tur :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga - søndag formiddag

Billeder af ashtanga-serien

Formiddags-Mysore @ yogamudra

Jeg var noget slatten, så nøjedes med at køre den til Navasana + afsluttende, som Guidet II. Som altid dejligt at svede godt igennem omgivet af yogi-tøser. :laugh:

Hoften er stadig helt og aldeles usamarbejdsvillig hvad angår udadrotation, så visse stillinger modificeres kraftigt. Belastningen går lige i knæet, hvis jeg ikke gør, og man skal passe på sine knæ. :smilejap:

Igen igen rigtig kraftfuld bro jeg fik lavet til sidst. Nice. :bigsmile:

Der kom 2 dryp fra himlen på vej derud og 3-4 stykker hjem igen, men heldigvis ikke noget der udviklede sig.

Lidt senere...

Løberi

Dag 3 af Aktiv trænings løbeprogram 1

4x1 km MT - målsætningstempo 13km/t ~ 4:37min/km

3 min (gå)pause mellem hver

Det var hårdt! :gal: Naturligvis blev det heller ikke lettere af at jeg løb første runde lidt hurtigere end planlagt - ikke nemt at finde det præcise tempo.

Pulsen nåede 80% inden første minut og jeg slutte vel hvert interval omkring 87-90%.

Runderne blev:

4:16 ~ 14,1km/t

4:33 ~ 13,2km/t

4:31 ~ 13,3km/t

4:31 ~ 13,3km/t

Skægt at se pulsen falde i pauserne. Omkring 40 slag første minut, 10-15 slag andet minut og stort set uændret omkring de 125-130 (ca 60%) det sidste minut. Valgte dog at respektere de angivne pauser. :innocent:

Dato: 03-08-2008

Distance: 4km

Tid: 17:51 (plus 3x3 min pause)

Hastighed: 13,4km/t ~ 4:28min/km

Gns. puls: 166 (79%) (inkl pauser)

Max puls: 191 (91%)

Pulszoner:

<70%: 25%

70-80%: 14%

80-90%: 60%

90-100%: 1%

Jeg tror ikke rigtigt min hjerne kan acceptere at bevæge sig så langsomt når formålet er træning. Uanset tempo føler jeg mig som en snegl. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Løberi

Jeg hader løb!

Løb to gange efter hinanden i loggen - jeg er ikke rask. :blink:

Nogen... gør noget!!! :crazy:

Dag 4 af Aktiv trænings løbeprogram 1

3x 800m MT - målsætningstempo 13km/t ~ 3:42 pr runde

2x 800m sub-MT - 10-20 sek under målsætningstempo ~ 3:25 pr runde

3 min (gå)pause mellem hver

Runderne blev:

3:36 ~ 13,3km/t

3:35 ~ 13,4km/t

3:31 ~ 13,6km/t

3:17 ~ 14,6km/t :gal:

3:22 ~ 14,3km/t :gal: :gal:

Føj føj føj!

Tunge tunge ben, men de kom da rundt. :superman:

Jeg gør det selvfølgelig heller ikke nemmere for mig selv ved liiiiige at være en smule hurtigere end planlagt. :innocent:

Hvis nu jeg smed 4-5kg pr ben og cirka det samme fra overkroppen, så kunne jeg nok blive en rimelig løber. :laugh:

Dato: 06-08-2008

Distance: 4km (5x800m)

Tid: 17:21 (plus 4x3 min pause)

Hastighed: 13,8km/t ~ 4:20min/km

Gns. puls: 168 (80%) (inkl pauser)

Max puls: 196 (93%)

Pulszoner:

<70%: 25%

70-80%: 5:58 (20%)

80-90%: 12:31 (41%)

90-100%: 4:14 (14%) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så snart kærsten har været på Bornholm i få dage, så begynder du at udvise stærkt betænkelig adfærd! Søg hjælp omgående :tongue: Du ender med at løbe marathon eller noget hvis det fortsætter!

Jeg kan anbefale en god coach - med rabat

:tongue::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ikke så snart kærsten har været på Bornholm i få dage, så begynder du at udvise stærkt betænkelig adfærd! Søg hjælp omgående :tongue: Du ender med at løbe marathon eller noget hvis det fortsætter!

Jeg kan anbefale en god coach - med rabat

:tongue::tongue:

Jeg takker for opsangen og tilbudet. :smilejap:

Har dog meget meget svært ved at forestille mig jeg skulle løbe marathon nogensinde. Måske hvis jeg en dag for lært at løbe langsomt nok og har 4 timer jeg ikke ved hvad jeg ellers skulle bruge på. :laugh:

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Guidet II @ yogamudra

Endnu en time med Heidi som afløser. Helt fin time, selvom hun næsten er for flink et par af de hårde steder i serien.

Jeg kom i rimelig tid og fik varmet godt op inden, så hoften var væsentlig mere samarbejdsvillig end de sidste par gange. Det kommer bare til at kræve rigtig rigtig meget arbejde, før det skidt giver sig. :devil:

Meget svingende gennemspringninger, men det er dælme heller ikke nemt, når stængerne er tunge. Damn, hvor jeg savner den følelse af en let og ubesværet gennemspringning. Ganske selvforskyldt dog, så ingen piv. :innocent:

Helt igennem suveræn bro at slutte af på. Føles bare så fedt at kunne strække forsiden på den måde! :bigsmile:

Long time no lolcats!

funny-pictures-cat-teaches-you-the-internet.jpg

funny-pictures-cat-asks-you-to-not-press-that.jpg

og så lige...

funny-graphs-brain.gif

og

rockstar.png

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Løberi :crazy:

I aften med Candymåsen som anti-hare. :tongue:

Den stod på 3km roligt løb og en afslutning med 5x120 meter progressiv bakkespurt.

De 3 km blev løbet med 10,4km/t i snit, så dejlig moderat, dog med et par stigninger i søndermarken (skidt ruteplanlægning, dér Candy :nonono: ), og bakkerne var hurtigt overstået

Dato: 08-08-2008

Distance: 4,2

Tid: 0:25:09

Hastighed: 10,0

Gns. puls: 159 (75%)

Max puls: 185 (88%)

Pulszoner:

<70%: 17%

70-80%: 61%

80-90%: 22%

90-100%: 0%

Der må snart noget cykling på programmet, men tiden har ikke lige været til det, og slet ikke vejret. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Hjemme-yoga @ home

Fik lavet godt en time i formiddags, først en lidt hurtig opvarmning med yin yoga, og derefter et kort astanga-program.

Stille og roligt. :smile:

Nauli-træningen går fremaf nærmest dag for dag. I morges kunne jeg så småt begynde at lave bølgebevægelse. :yahoo: Det' sjaw! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det er vist på tide med en log-update :innocent: (og en lolcat)

funny-pictures-bomb-squad-cat-chooses-the-blue-wire.jpg

Jeg har været på lækker ferie i det sydfranske, hvor jeg fik løbet 3 ture, spillet ca 30 min effektiv tennis (uden at brække noget - wuhuu) og vandt et slag minigolf :cool: . Dertil en smule svømning og strækkeri og masser af afslapning. :bigsmile:

Løberi i det franske 1

Der er dælme mange bakker lige deromkring. Første tur her var godt 4km med 3 væsentlig knolde på.

http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=2741

Dato: 13-08-2008

Distance: 4,1km

Tid: 21:13

Hastighed: 11,6km/t

Gns. puls: 174 (82%)

Max puls: 194 (92%)

Pulszoner:

70-80%: 22%

80-90%: 70%

90-100%: 4%

Løberi i det franske 2

Fyffer pyffer for en tur. :gal:

Vi havde kørt ruten dagen før i bil, og kunne da godt se det var en ikke ubetydelig stigning. Jeg tøffede nedaf bakken indtil der var gået ca 16 minutter og vendte så rundt.

Endte med næsten 6 minutter på 90+% :devil:

Den sidste bakke var ved at tage livet af mig!!!

http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=2700

Dato: 15-08-2008

Distance: 5,9km

Tid: 32:06

Hastighed: 11,0km/t

Gns. puls: 180 (85%)

Max puls: 199 (94%)

Pulszoner:

70-80%: 7%

80-90%: 73%

90-100%: 18%

Løberi i det franske 3

Gentagelse af første dag, nu bare en smule hurtigere. :superman:

Dato: 18-08-2008

Distance: 4,1km

Tid: 20:32

Hastighed: 12km/t

Gns. puls: 178 (84%)

Max puls: 196 (93%)

Pulszoner:

70-80%: 12%

80-90%: 69%

90-100%: 16%

og det var så den ferie. :wink:

Løberi i det danske

Et ærinde blev lavet til et træningspas. :bigsmile:

4,6km med en mindre pause halvvejs og 5 progressive spurter på ca 100 meter hver fordelt på ruten.

Løb for første gang med Nike+iPod footpod, mest for musikken lige på denne tur, så naturligvis for lige at se hvor fornuftig sådan en footpod virker.

Ukalibreret til min løbestil ramte den kun ca 200 meter (~4%) forkert. Meget imponerende faktisk. Den kan helt sikkert bruges, ikke mindst når jeg får noget af mit eget løbeegnede musik ned på den. :laugh:

Dato: 21-08-2008

Distance: 4,6km

Tid: 23:45

Hastighed: 11,6km/t

Gns. puls: 176 (83%)

Max puls: 192 (91%)

Pulszoner:

70-80%: 11%

80-90%: 75%

90-100%: 5%

Yoga trænger til en kickstart... Alt muligt hverdags-tamtam har taget min tid her på det sidste synes jeg. Forventer bedring. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nauli :w00t:

Her er den så.

Jeg er meget stolt :bigsmile: og det er trods alt under en måned siden mavsen poppede ud for første gang. Og så ser vi lige ser bort fra de første 9 måneders forsøg på Nauli, hvor der skete absolut jack!

PS: Sikke bleg, tyk og plettet jeg er. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nauli :w00t:

PS: Sikke bleg, tyk og plettet jeg er. :laugh:

Dejligt at se hvor dyyyygtig du er blevet :4thumbup: ..selvom du ikke kan holde (salsahofterne?! :wolverine2: ) i ro :tongue:

PS. Dig bleg og plettet? :innocent: Men tyk kan vist kun tilskrives vinklen og afslutning af øvelsen.

Yoga trænger til en kickstart... Alt muligt hverdags-tamtam har taget min tid her på det sidste synes jeg. Forventer bedring. :smile:

Det gør jeg også - jeg tager i hvert fald til morgenspin onsdag (kommer du også Arne?), så er der ingen undskylding for ikke at stå op :wink:

Link to comment
Share on other sites

Racerræs

Hjemme fra ferien skulle der gang i raceren, men vejret havde ikke lige været med os i løbet af ugen. Først var turen planlagt til lørdag, men der var vejret slet ikke med os. :laugh:

Så endte det med søndag. Og hvad ville være bedre end at nuppe den 100km-tur jeg havde til gode. :smile:

Det er jo også kun 3 uger siden jeg sidst var i sadlen, så jeg skylder vel et par km. :innocent:

Jeg teamede op med de to tempo-tøser MarianneB og CandyGirl. :superman:

Turen startede ind igennem byen for at mødes med M. så snittet blev banket godt i bund fra start. Det skulle Marianne nok få ændret på, for hun satte et seriøst tempo og holdt rimelig lange føringer så vidt jeg kunne vurdere. De to tøser er altså gode til at presse hinanden og få tempoet op! :laugh: Samarbejdet kørte dog rigtig godt og vi holdt som regel 2-3 minutters føringer. Jeg var helt bekymret for om vi (læs: jeg :innocent: ) kunne holde det tempo hele vejen, for M. gav ofte føringen videre til mig med 35+ km/t som jeg ikke lige følte jeg kunne holde med overskud i front. Men det var jo let nok at ligge på hjul. :laugh:

Jeg skulle naturligvis lige blive lidt øm i bagen efter ca 1 time, men det gik rimelig hurtigt over og generede ikke yderligere.

Nå, det skete ikke det vilde de første 50km, som faktisk gik ret hurtigt. De næste ti bød dog på en del bakker og rysteture på diverse ujævne underlag, og så var det pludselig lidt hårdt alligevel. Jeg følte benene var ganske gode, og kunne efterhånden begynde at overskue resten.

Tempoet får et spark opad omkring 80km (efter jeg fik guffet mine 2 gels i mig :4mewantfood: :tongue: ), og vi var vist en smule presset da M. får en punktering efter ca 90. Troede ellers lige vi kunne slippe uden. :wink: Den pause gav lidt luft, så toget fortsatte med fuld damp ind over Ballerup og Herlev - måske faktisk lige lovlig kvikt for bykørsel, men jeg havde jo kommet til at se hvor tæt snittet lå på 30km/t og der blev taget nogle solide føringer fra alle. :wink:

Et par km fra at være hjemme må vi dog erkende at det ikke lader sig gøre at hente det sidste, så vi ruller af. :wink:

Ferie er tilsyneladende den bedste træning. :laugh:

En rigtig god tur i fint selskab, så det tegner ganske ok til CSC om et par uger. :superman:

Stats

Rute:

Igennem byen for at mødes med Marianne, en god tur rundt på amager, over Kalvebod-broen, Vallensbæk, en god tur rundt nord for Holbækmotorvejen og hjem over Herlev.

http://tinyurl.com/64fx2p

Tiden er inkl bykørslen, men eksl. deciderede pauser.

Dato: 24-08-2008

Tid: 3:34:38

Distance: 106,4km kæmpe PR

Snit: 29,74km/t (tangering af PR for lange ture - men 30km længere :wink: )

Højdemeter: ? (relativt flad rute)

Gns. puls: 140 (66,5%)

Max puls: 177 (84%)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Ashtanga Yoga

Billeder af ashtanga-serien

Aften-Mysore @ yogamudra

Looooooong time no yoga... :crazy:

Skræmmende længe siden jeg har fået yogiet den og maven er stadig ristet, hvilket ikke ligefrem gør tingene lettere.

Der var fuldt hus i shalaen, så godt med varme og intensitet, selvom der var en del mysore-noobs, som egentlig burde øve sig lidt mere på rækkefølgen. :wink:

Jeg tøffede mit program igennem svarende til en Guidet II, og det gik faktisk helt ok, alt taget i betragtning. :bigsmile:

Godt at være igang igen.

funny-pictures-cat-is-granting-you-access-to-his-belly.jpg

Link to comment
Share on other sites

Løberi

Uge 3, dag 1 af det top gejlede løb-en-hurtigere-5-km løbeprogram fra Aktiv Træning

Planen var 2x1km i målsætningstempo (MT) (13km/t) og 2x600m i sub-MT (10-20sek pr km? hurtigere end MT)

2-3 min pause mellem hvert interval.

Jeg løb med footpod'en som distance- og tildels hastighedsmåler, hvilket fungerer ret udmærket. Den er bare ikke heelt kalibrert :hehe: , for jeg synes jeg skulle løbe lidt længere end opmålt (sådan i størrelsesordenen 10%). Måske også derfor hastighederne ikke er så pæne som jeg håbede. Med de her intervallængder skal der heller ikke mange meter (eller sekunder) fra eller til før hastigheden ændrer sig markant. :wink:

Dato: 27-08-2008

Distance: 3,2km

Tid: 0:14:37 (eksl pauser)

Hastighed: 13,1km/t

Gns. puls: 163 (77%) (inkl pauser)

Max puls: 194 (92%)

Interval 1: 1,0km - 4:41 - 4:41min/km - 12,8km/t

Interval 2: 1,0km - 4:36 - 4:36min/km - 13,0km/t

Interval 3: 0,6km - 2:38 - 4:23min/km - 13,7km/t

Interval 4: 0,6km - 2:42 - 4:30min/km - 13,3km/t

Update:

Efter en kalibrering af footpoden kunne jeg se den viste cirka 6% for lidt, så de reelle interval-tider blev:

Interval 1: 1,07km - 4:41 - 4:25min/km - 13,6km/t

Interval 2: 1,07km - 4:36 - 4:20min/km - 13,8km/t

Interval 3: 0,64km - 2:38 - 4:08min/km - 14,5km/t

Interval 4: 0,64km - 2:42 - 4:15min/km - 14,1km/t

Straks bedre. :bigsmile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Løberi

Mere løb!!! Vil det dog ikke snart have en ende????

Forhåbentlig :wink:

Jeg skulle have kalibreret footpoden og håbede at kunne bruge Frederiksberg idrætspark, meeen det var vist ikke lige meningen alle og enhver bare kan tosse rundt dér. :innocent:

Så i stedet målte jeg 400m op med cykelcomputeren og håbede den var præcis.

Det blev så til 2x gåtur og 2x løb af de 400m, for at teste den eksisterende kalibrering og få lavet en ny.

Resultatet var en justering på 6% - wuhuu :w00t: (altså den viste 6% for lidt før, så jeg løb 1,06km hvor den sagde 1,00km)

Og når jeg nu var igang kunne jeg jo lige så godt løbe det der stod i programmet, nemlig en rolig tur på 3km.

Underbenene var tunge, men pulsen var rimelig fornuftig

Dato: 29-08-2008

Distance: 3,0km

Tid: 16:11

Hastighed: 11,1km/t ~ 5:24 pr km

Gns. puls: 163 (77%)

Max puls: 175 (83%)

En solo-løbetur med et snit under 80% - det er faktisk ret vildt. :laugh:

Følte mig også som en snegl hele vejen rundt...

Link to comment
Share on other sites

Gøgl - mandag 01-09-2008

Jeg fik lyst til at tosse lidt rundt. :bigsmile:

2-hand kettlebell high swing

20 x 24kg

15 x 32kg

- tunge møjkugler :gal:

Så var jeg ligesom varm

Chinups

2 x 5

- tung i røven og slap i armene :wink:

Tucked Chinups

2 x 3

- Den er godt nok hård

Skin the cat

2 x 3

- Hvorfor er den så hård? Man laver jo nærmest ikke noget. :blink:

Håndstand

ikke så meget

Negative håndstand pushups på paralletter

3 x 3 (tror jeg nok)

- OMG OMG OMG Epic ristning af triceps :devil:

L-sit + jumpback

en håndfuld

Weeee, det var lækkert. Hvis jeg lavede sådan en omgang lidt oftere, så ville jeg nok være lidt stærkere.

Ashtanga Yoga - tirsdag 02-09-2008

Billeder af ashtanga-serien

Morgen-Mysore @ yogamudra

Ja sgu - jeg var til morgenyoga. :laugh:

Bortset fra at jeg var pænt slap (måske delvist pga mine udfoldelser aftenen før), så gik det ganske udmærket og jeg fik lavet hele serien.

Heldigvis var doms'ne ikke helt slået igennem, for shit hvor er jeg øm nu - i helt særlig grad triceps. Det hjælper nok heller ikke at jeg så har fået feber. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hvor nitten er det lige at have brugt flere uger på at træne sig op til DHL-stafetten, og så være syg når det endelig skal gå løs? :mad:

Nå, det er der jo ikke meget at gøre ved, og jeg vil nok prøve at løbe en 5'er snarest for at se hvad det kan blive til.

In other news...

Så er min nye favorit-lolcat ved at finde sig til rette i hytten. :hehe:

post-1845-1220634578_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvor nitten er det lige at have brugt flere uger på at træne sig op til DHL-stafetten, og så være syg når det endelig skal gå løs? :mad:

Nå, det er der jo ikke meget at gøre ved, og jeg vil nok prøve at løbe en 5'er snarest for at se hvad det kan blive til.

In other news...

Så er min nye favorit-lolcat ved at finde sig til rette i hytten. :hehe:

Er det ikke bare en tro kopi af sin ejer, eller er det ejers ønsketænkning. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share