Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Husk nu: alle ben øvelser er squuueze the shit out of my glutes træning  :wink:

Ellers godt du er på vej igen og øger vægtene :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mener du hermed jeg skal lave flere ben øvelser?

Jamen jeg har fået besked på at øge kg så det gøre jeg som den pligtopfyldende tøs jeg kan være.. :wink:

Fedt at få lavede lidt dødløft men mangler lige nogen til at se på min teknik.. der var jo ingen deroppe mens jeg trænet af slænget desværre. Det føles som om jeg har fået fat i lidt af det rigtig men er jo ikke sikker.

:raisebrow:

Skal nok :4whip: mine glutes mere :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skrev intet om flere øvelser, det er vist noget du har drømt. især når jeg siger de fleste kan klare sig med 6øvelser for at få dækket hele kroppen!

Syntes du skulle læse lidt mindre i Hoosier's og Nora's logs og bare passe din træning (flabet smiley).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Husk nu: alle ben øvelser er squuueze the shit out of my glutes træning  :wink:

Ellers godt du er på vej igen og øger vægtene :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mener du hermed jeg skal lave flere ben øvelser?

Jamen jeg har fået besked på at øge kg så det gøre jeg som den pligtopfyldende tøs jeg kan være.. :wink:

Fedt at få lavede lidt dødløft men mangler lige nogen til at se på min teknik.. der var jo ingen deroppe mens jeg trænet af slænget desværre. Det føles som om jeg har fået fat i lidt af det rigtig men er jo ikke sikker.

:raisebrow:

Skal nok :4whip: mine glutes mere :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skrev intet om flere øvelser, det er vist noget du har drømt. især når jeg siger de fleste kan klare sig med 6øvelser for at få dækket hele kroppen!

Syntes du skulle læse lidt mindre i Hoosier's og Nora's logs og bare passe din træning (flabet smiley).

<{POST_SNAPBACK}>

:blush:

Og forstår slet ikke hvad du siger til mig............... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette...

Hilser lige på.. har jo lige været lidt nede i kælderen... der var mørkt og dystert - men fik støvet lidt afu186.gif og muget lidt ud i edderkopperne q109.gif - så det skulle gerne være lidt pænere næste gang der kommer nogen

Der er godtnok stadig den der STORE edderkop tilbage.. den turde jeg altså ikke røre ved p76.gif

Men ellers er alt fino - mangler bare lige... 91.gif - hva med dig? 66.gif

Ellers får du lige lidt hep på vejen... så kan du jo altid gemme det til trange tider 137.gif37.gif133.gif

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette...

Hilser lige på.. har jo lige været lidt nede i kælderen... der var mørkt og dystert - men fik støvet lidt afu186.gif og muget lidt ud i edderkopperne q109.gif - så det skulle gerne være lidt pænere næste gang der kommer nogen

Der er godtnok stadig den der STORE edderkop tilbage.. den turde jeg altså ikke røre ved p76.gif

Men ellers er alt fino - mangler bare lige... 91.gif - hva med dig? 66.gif

Ellers får du lige lidt hep på vejen... så kan du jo altid gemme det til trange tider 137.gif37.gif133.gif

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Som du dog kan tegne et smukt billede af noget som er ufatteligt svært min pige.... jeg har fulgt dig nøje på side linjen og jeg føler med dig uden at have ondt af dig.

Den udvikling du har gang i er så super sundt for dig og nej man kan ikke udvikle sig uden at lave en rengøring i kælderen.

Du ved det og handler efter det pisse sundt.

Jeg ved godt at smerten er tung og savnet er stort men du har heldigvis steder og mennesker om dig som støtter, holder af dig og kender dig ret godt formoder jeg. Dette er ret unikt og ikke mindst rigtigt skønt for os andre at vide.

Jeg er nu sikker på os som ikke kender dig er med til at give dig et elelr andet med på vejen som du tag med i dine overvejelser og vidre gang med det store mentale arbejde du er i gang med.

Vi er her og som du ved så .. rækker du en hånd ud så er vi nogen som nok skal holde fast i den og være der for dig.

Mange varme tanker til dig

Jeanette

Have en fantastisk dag.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning;

45 min PW til morgen med rygsæk ( 7 kg )

I OBBC efter skole;

Benpress @ 130 kg x 8 x 5 sæt

Boxsquat @ 40 kg x 5 x 5

Dødløft @ 50 kg x 5 x 5

Siddende læg press @60 kg x 8 x 5 sæt

Ben krøl @ 40 kg x 8 x 5 sæt

Routaor @ 4 blokke x 8 x 5

Pull throughs @ 60 kg x 8 x 5 sæt

Low rows @ ? blokke x 8 x 5

Pull downs @ 6 blokke x 8 x 5

Dips med 40kg støtte x 8 x 5

3 x mave øvelser @ bw x 12 x 5 sæt

Da jeg skulle til min mave træning faldt jeg i snak med Nickolaj bedre kendt som "Campen "og fik ødelagt resten af vores træning.

Vi var vidt omkring og weiiiiiiiii man få lært en masse og bliver ked af man ikke tag notater over alle hans råd. Slap af han snakker hurtigere end mig... :blink: Nu har jeg efter hånden set ham træne en del så jeg havde samlede en del spørgsmål til det og jeg fik dælme også mange svar.

:tongue:

Han tilbød muligheden for at tag en træning med ham inden længe og det takkede jeg ja tak til. Selvom jeg ved det bliver ganske hårdt og ikke mindst vildt hvis det er en af hans "lette" trænings dage for det går dælme stærkt. weiiiiiiiiiiii

:cooldance:

Mega facinerende at se og ikke mindst få en snak om hvorfor dit og hvorfor dat.

Efter mave træning fik jeg mig så lige :4mewantfood: en shake og derefter 1 times puls træning på min MTB.

Ud og handle.. svedig og forpustet og nok til stor gene for de andre i butikken... ups.... :innocent: sorry folks...

nu ligger jeg bare og indtage den ene halvliteres vand dunk efter den anden med voldsom hovedepine .... :sneaky2: ikke drukket nok imens.. :poking: mig selv!

Link to comment
Share on other sites

Opdate;

Skolen går stadig rigtig godt... og er ligeså vild med det som da jeg startet. Studiemiljøet, opgaver, udfordringer, skønne lærer og fede klasse kammerarter som jeg nu er ved at kunne huske navne på.. :cheer:

Min matermatik lære er simplehen fantastisk.. en rigtig gl mand som har undervist i mange mange år, han er underholdende, spøjs og han kan gøre matematik næsten forståeligt.

Hvilken er til min fordel da det er ret svært for mig at fatte.

:dry:

Hjemme kan jeg sagtens mærke på mine børn de savner at have mere af min opmærksomhed, som så gøre sig udslag i unoder og dumme skænderier imellem os desværre.

Tid er klart en mangle faktor i vores dagligdag endnu.. eller planlægning.

Glædes dog over at vide det er en tid vi skal vænne os til og at vi nok skal komme igennem det.

Træthed er uundgåeligt med så meget nyt men nogen dage er det bare total til grin ... :blink: falder indimellem stadig i søvn sammen med ungerne .. det spiller ikke!!

:raisebrow:

Hvad savner jeg.. jo jeg savner overskud i stor stil... ser ikke folk kan ikke formå at få træning til at spille ind tidsmæssigt hvor de andre træner .. noget æv nu jeg faktisk er i OBBC.. på den anden side så... får jeg sku da banket en hæderlig træningspas af når jeg kommer deroppe.

:tongue:

Glæder mig ræddi meget til at have et socialt liv igen... damn lidt liv og glæde dage i min hule er noget jeg må og skal se at gøre noget ved igen.

ellers går det sku meget godt da..... :w00t: nået langt på disse få uger i skole og ved det hele nok skal flaske sig som tiden går.

:cooldance::cooldance::cooldance:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Alt for fedt at læse om du har etablerede dig som selvstændig mens du læser ... alt min respekt og ikke mindst de bedste ønsker for din første "Baby"
Tusind tak skal du ha' :bigsmile: - er oz så glad for det, at det fan'me på en måde endnu ik er gået helt op for mig :blush:
Du er så efter hvad jeg har læst herover på onsdag..... weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det ser jeg ræddi meget frem til.

Skal vi have kaffe eller the?

Hvor er du kær :4winkkiss: sikker på du har tid imorgen? vil ihvertfald gerne lige komme forbi og hilse på :4heart:

Seeez :sun:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

Bare rolig, når du vænner dig mere til det bliver det så meget nemmere at have overskud til andet

:4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

Kyler dig lige en ny bamse :

¨

post-566-1125411352_thumb.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

De bamser er bare alt for nuttet.... en kammerart og jeg har selv forsøgt at lave en til dig... hæ hæ

og ja... det skal nok lad sig gøre alt sammen efter en tid er jeg sikker på.... :tongue:

post-7136-1125472560_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Alt for fedt at læse om du har etablerede dig som selvstændig mens du læser ... alt min respekt og ikke mindst de bedste ønsker for din første "Baby"

Tusind tak skal du ha' :bigsmile: - er oz så glad for det, at det fan'me på en måde endnu ik er gået helt op for mig :blush:

Du er så efter hvad jeg har læst herover på onsdag..... weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det ser jeg ræddi meget frem til.

Skal vi have kaffe eller the?

Hvor er du kær :4winkkiss: sikker på du har tid imorgen? vil ihvertfald gerne lige komme forbi og hilse på :4heart:

Seeez :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig til at høre om din nye "Baby"... en vild spændende projekt for dig selv og en mega udfordring er jeg mere end sikker på.

Jamen jeg har da tid til dig... du kommer bare...... weiiiiiiiiiiiiiiiiiii. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Noget af det fedeste man kan opleve er når man mærker man går et skridt frem i livet… det er slet ikke til at beskrive. Endnu federe er det når man oplever andre man holder af blive stærkere, klogere og genfinder roen efter dårlig oplevelser, nederlag eller noget der gøre ondt i sjælen.

Jeg læner sig tilbage, sukker tilfreds og smiler i timer efter over man er en lille del af vedkommendes liv. Det er bare vidunderligt at vi har muligheden for at være en del af et andet menneskes liv på godt og ondt.

Vi glædes over deres sejre og mærker deres smerter … fordi man holder af.

Selv er jeg heldig at have folk omkring mig i real life, her på mol og ikke mindst i min gl by som glædes over min fremgang og glæder som vælter over mig…. Smiler varmt og taknemligt over at være så heldig.

Det er sket mange gange i min log og jeg har skrevet i mange andres log at noget af det værste jeg kender er ynk…. Ønsker det ikke og giver det ikke fra mig heller. Forstår godt mening i det men kan ikke med min gode vilje forstår hvilken gavn det skulle give nogen.

I dag har en rigtig god ven vist at med vilje, kampgejst og ikke mindst hårdt arbejde når man rigtig langt og jeg er dælme stolt af ham… for fanden han rykker røv!

Endnu federe er det han kan se de mange små sejre han opnår og det får mig bare til at glædes endnu mere på hans vegne.

Link to comment
Share on other sites

Dette er en meget øm emne jeg vil tag fat i i ord her i min log, da det har været i mine tanker hele ugen som min væreste fjende.

I ved af gode grunde ikke meget om min fortid og min flugt. Det i ved er det væsenlige og det var for at beskytte mine børn og give dem en fremtid som kunne være lys og lækker.

Starten af denne uge træk min datter hele grundlaget for denne flugt væk fra under mig... ikke i en ond mening men fordi hun ikke kunne formidle det i ord som hun helst vil have mig til at forstå.

Hun meddelte mig, at hun aldrig ville tilgive mig for at have flygtet... jeg blev mundlam... kunne slet ikke finde fokus... min verden faldte fra hinanden på et kort øjeblik.

Alt hvad jeg ønskede for mine børn, var det hun ikke ville tilgive mig...Smerten var slet ikke til at beskrive. Her havde jeg taget deres ord og handlet på dem, flygtet og givet dem et nyt og sikkert liv.

Jeg spurgte om hun kunne huske hvorfor vi flygtet og hun svarede ja...

Nu var jeg bare endnu mere forvirret.... :blink: hertil sagde hun at hun ville se sin Far. Øjjjjjjjjjjjjj det ramte så hårdt at jeg slet ikke fatter jeg stadig stod op. Hendes savn er så stor for hendes Far at dette var hendes eneste mulighed for at få mig til at forstå hende.

De mange forventninger hun nu sætter sig selv op imod gøre mig igen så magtesløs.. for jeg ved hun skal og må igennem det og jeg skal endda også være der, støtte og trøste hende.

I samarbejde med familiehuset vil der så blive arr en sikker mulighed for de kan ses. Jeg vil ikke modarbejde hendes ønske og hader tanken om alt det jeg ved hun skal igennem nu.

Jeg er pinlig over mine djævle tanker som jeg fik sekunder over hun sagde dette... " Hvorfor fanden er vi gået alt det her igennem når det hele nu skal bare vendes på hovedet igen?" For fanden hvor var det egocentrisk og flov er jeg over netop den tanke ....

Det må ikke ske at jeg tag hendes forventninger og glæde i at dette. Vi må nu gøre en stor indsats for hun kan igen se sin Far men jeg må erkende at smerten i mig er enorm.

Vi skal nok komme igennem dette og jeg er velsignet med proff hjælp fra familie huset. Støtte fra venner og masse af kærlighed.

Jeg har dog ikke lavede lektier hele ugen og får en slem weekend med at nå det hele for det skal samles op og afleveres mandag.

I morgen skal jeg så ned til psykolog samtalen som jeg kom en mdr for tideligt til... det kunne ikke ramme på et bedre tidspunkt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er pinlig over mine djævle tanker som jeg fik sekunder over hun sagde dette... " Hvorfor fanden er vi gået alt det her igennem når det hele nu skal bare vendes på hovedet igen?" For fanden hvor var det egocentrisk og flov er jeg over netop den tanke ....

Det må ikke ske at jeg tag hendes forventninger og glæde i at dette. Vi må nu gøre en stor indsats for hun kan igen se sin Far men jeg må erkende at smerten i mig er enorm.

<{POST_SNAPBACK}>

Din første tanke var såre menneskelig - din næste tanke er den der viser at du er sej, klog og et godt menneske.

Det er en sej udfordring du har fået-men du gør det rette. Det synes ikke retfærdigt at du skal bære flere byrder end ham der var fej og tvang dig på flugt - men det er nok dit lod.

De kærligste hilsner

Link to comment
Share on other sites

Kæreste Sis...

Det var dog en hård omgang... jeg vil ikke skrive, at jeg føler med dig, fordi jeg ved ikke hvordan det føles at være i dine sko lige nu.

Jeg kan læse mig til og tænke mig til, at det må være hårdt og frustrerende - og som Arne skriver, så kan jeg godt forstå, hvorfor du blev chokeret - og dernæst ligeså, godt at du kan se udover dine egne følelser og se din datters.

Fordi selvfølgelig skal hun da se sin far og.. selvfølgelig fristes jeg til at skrive, ville hun se ham igen på et eller andet tidspunkt. Og jeg synes det er et godt skridt med familiehuset, der er taget for at støtte hende i - og gøre det muligt for hende at se sin far igen.

Men jeg er ked af at læse og fornemme, at du har det skidt over din egen første reaktion - og muligvis også de følelser og tanker der ligger bag den og i den.. fordi, det er jo kun menneskeligt at tænke sådan. Ikke menneskeligt havde det været også at reagere efter de tanker... at lade tankerne få magten over ens handlinger.

I forhold til din datters ord, vil jeg, skønt jeg ikke kender hende (endnu måske) gerne knytte et par ord også. Dog med det forbehold, at det mere er møntet på teenagere generelt. Følelserne, hormornerne - det hele går højt når man er teenager. Man er for alvor ved at blive sin egen person, danne sig meninger om verden, sætte sine egne grænser - forsøge at flytte andres og med en stærk mor som dig, undrer det mig ikke, at hun prøver dig af. Blandt andet ved at sige noget så sårende som "jeg tilgiver dig ikke"... dog tror jeg ikke, at du skal tage dette til dig. Uden at være vide det, så tror jeg ikke, at ordene har samme betydning for hende som de har for dig.

Når alt dette er skrevet, så håber jeg for dig og jer, at i igen snart finder lidt ro og bliss. Så i alle kan komme videre med dagligdagen, lektierne, træningen mm.

Og... hvis det ramler eller ej.. så ved du hvor jeg er...!

Mine bedste ønsker...

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i OBBC

Ben press @ 130 kg x 8 x 5 sæt.... damn det var tungt i dag :dry:

Læg press @ 165 kg. x 8 x 5 sæt... hvor underligt er det... lår trætte men læg vil bare arbejde?

Boxsquat @ 45 kg x 8 x 5 sæt.. av det var bare tungt.... :sneaky2: not fair!!! Tramper i gulvet.

Pull throughs @ 60 kg x 8 x 2 sæt + 65 kg x 8 x 2 sæt + 70 kg x 3 x 1 sæt... så var der ikke mere

Sidende leg curls @ 40 kg x 8 x 5 sæt

Cablecurls @ ? kg... x 8 x 5 sæt.. kan ik huske det... :blush:

Push downs @ 30 kg x 8 x 5 sæt

Ny maskine hved ikke hvad den hedder :blush: man står bøjet over den og løfter med smal grebopad mens man står på et platform...

45 kg x 8 x 5 sæt....

Drumbell press @ 10 kg x 8 x 5 sæt

One arm drumbell rows @ 12,5 kg x 8 x 5 sæt

Mave crunch @ 55 kg x 12 x 5 sæt :wub:

That was all folks... efter skole og efter psykolog....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jeg er pinlig over mine djævle tanker som jeg fik sekunder over hun sagde dette... " Hvorfor fanden er vi gået alt det her igennem når det hele nu skal bare vendes på hovedet igen?" For fanden hvor var det egocentrisk og flov er jeg over netop den tanke ....

Det må ikke ske at jeg tag hendes forventninger og glæde i at dette. Vi må nu gøre en stor indsats for hun kan igen se sin Far men jeg må erkende at smerten i mig er enorm.

<{POST_SNAPBACK}>

Din første tanke var såre menneskelig - din næste tanke er den der viser at du er sej, klog og et godt menneske.

Det er en sej udfordring du har fået-men du gør det rette. Det synes ikke retfærdigt at du skal bære flere byrder end ham der var fej og tvang dig på flugt - men det er nok dit lod.

De kærligste hilsner

<{POST_SNAPBACK}>

Ja i know.... men det følese ikke som nogen sejr kan jeg så godt afsløre....

Udfordringer er jeg normalt ikke så bleg for men præcis i dette tilfælde så ville jeg helst have været foruden.

Men klart jeg bakker min datters ønske op da... selvom det giver mig hjertekvaler.

Monster knus

Link to comment
Share on other sites

Kæreste Sis...

Det var dog en hård omgang... jeg vil ikke skrive, at jeg føler med dig, fordi jeg ved ikke hvordan det føles at være i dine sko lige nu.

Jeg kan læse mig til og tænke mig til, at det må være hårdt og frustrerende - og som Arne skriver, så kan jeg godt forstå, hvorfor du blev chokeret - og dernæst ligeså, godt at du kan se udover dine egne følelser og se din datters.

Fordi selvfølgelig skal hun da se sin far og.. selvfølgelig fristes jeg til at skrive, ville hun se ham igen på et eller andet tidspunkt. Og jeg synes det er et godt skridt med familiehuset, der er taget for at støtte hende i - og gøre det muligt for hende at se sin far igen.

Men jeg er ked af at læse og fornemme, at du har det skidt over din egen første reaktion - og muligvis også de følelser og tanker der ligger bag den og i den.. fordi, det er jo kun menneskeligt at tænke sådan. Ikke menneskeligt havde det været også at reagere efter de tanker... at lade tankerne få magten over ens handlinger.

I forhold til din datters ord, vil jeg, skønt jeg ikke kender hende (endnu måske) gerne knytte et par ord også. Dog med det forbehold, at det mere er møntet på teenagere generelt. Følelserne, hormornerne - det hele går højt når man er teenager. Man er for alvor ved at blive sin egen person, danne sig meninger om verden, sætte sine egne grænser - forsøge at flytte andres og med en stærk mor som dig, undrer det mig ikke, at hun prøver dig af. Blandt andet ved at sige noget så sårende som "jeg tilgiver dig ikke"... dog tror jeg ikke, at du skal tage dette til dig. Uden at være vide det, så tror jeg ikke, at ordene har samme betydning for hende som de har for dig.

Når alt dette er skrevet, så håber jeg for dig og jer, at i igen snart finder lidt ro og bliss. Så i alle kan komme videre med dagligdagen, lektierne, træningen mm.

Og... hvis det ramler eller ej.. så ved du hvor jeg er...!

Mine bedste ønsker...

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Dear SiS....

Da jeg læste dine ord i morgen faldt der mange tårer ....for du har ret og satte ord på mange ting for mig i dit indlæg.

Jeg ved min datter elsker mig.. og ikke vil mig ondt .. det er ikke hendes dagsorden... men ramt blev jeg .... av av av

Ja jeg ved hvor du er og tro mig jeg kalder også hvis alt ramler omkring mig ... life can just be at bitch sometimes... just like me!

Suk

PS.. så har jeg spist i dag .... :blush:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Dear SiS....

Da jeg læste dine ord i morgen faldt der mange tårer ....for du har ret og satte ord på mange ting for mig i dit indlæg.

Jeg ved min datter elsker mig.. og ikke vil mig ondt .. det er ikke hendes dagsorden... men ramt blev jeg .... av av av

Ja jeg ved hvor du er og tro mig jeg kalder også hvis alt ramler omkring mig ... life can just be at bitch sometimes... just like me!

Suk

PS.. så har jeg spist i dag ....  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæreste Sis,

Det sidste er jeg virkelig glad for at læse! Blev virkelig bekymret der! Og du.... kald også selv om det ikke ramler... og så skal vi jo heller ikke glemme al den hygge vi også skal til på et tidspunkt.. *glæder mig allerede*

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share