Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Ikke meget at berette om i går andet en alm opgaver herhjemme og rigtig mange lektier.

40 sider blev der skrevet i faget Dansk og derefter Tysk.. årrrrrrrrh gud .. her snakker vi om mine evner ikke bare rusten men næsten ikke eksisterende.

:w00t:

Aften var dog super hyggeligt med fødselsdag i haven, grill og nogen øl.

Jeg har stadig resten af min tysk opgave samt matamatik som skal lave i dag... Det bliver dog på et tæppe under :sun:

:4thumbup: :tongue::cooldance:

Træning tjaaaaaaa.. må jeg vist skyde en hvid pind efter i dag.. PW og en bette smule cykling er sku den eneste form for motion jeg får dyrket dagligt.

Imorgen er jeg fuldstændigt ligeglad med hvor mange lektie jeg får .. jeg SKAL i OBBC!

Ønsker jer alle en super søndag.

PS

Tillykke til Seth med hans fødselsdag i dag...:sun:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sis, din smukke kvinde,

Så lykkedes det trods alt at ligge en hilsen fra det fjerne østen i din log!!! Niiiiice.... Det manglede da også bare...

Tak fordi du har smidt mig i seng de seneste par nætter hernede... much needed... dog - kan du ikke sørge for, at jeg ikke vågner så sk*** tidligt?? :tongue:

& tak for de små snakke vi har haft... det har grounded mig på en rigtig god måde, mens jeg render rundt hernede...

De kærligste hilsener og tanker til dig søs,

Min favorit kvinde..

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Sis, din smukke kvinde,

Så lykkedes det trods alt at ligge en hilsen fra det fjerne østen i din log!!! Niiiiice.... Det manglede da også bare...

Tak fordi du har smidt mig i seng de seneste par nætter hernede... much needed... dog - kan du ikke sørge for, at jeg ikke vågner så sk*** tidligt??  :tongue:

& tak for de små snakke vi har haft... det har grounded mig på en rigtig god måde, mens jeg render rundt hernede...

De kærligste hilsener og tanker til dig søs,

Min favorit kvinde..

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeey SiS

Nu er det præcis derfor vi har hinanden.. at få luft, få gode råde selvom vi de fleste gange kender jo rådet...

:w00t:

Nej jeg kan ikke vække dig om morgen af gode grunde.... :sneaky2: ellers havde jeg sku lige givet en hjælp der nu din program er så stram.

Vi skal begge huske at have vores fødder solidt i jorden selvom vi så gerne vil flyve på en lyserød sky.. men der er ikke meget vede at vi to sidder der oppe alene med hinanden. ... vi skal sku da have nogen mænd med som er ligeså vilde med os som vi er med dem.

Vi finder dem sku skat....

:wink:

Det er jeg mere end sikker på... :4smartass:

NU er du snart hjemme igen og skal til kamp.. weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jeg glæder mig så vildt til at følge dig men glæder mig nu alle mest til at hente dig på banegården i Odense.

:cooldance:

Have en super dag smukke tøs.....

knus og varme tanker til dig....

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Opdate:

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget. Jeg er på nettet men ikke for at skrive, læse her på MOL eller hygge med msn desværre det kommer nok alt sammen når jeg finder en rutine i at få en ny hverdag.

:blush:

At blande skole, lektie, børn og hjemmets opgaver sammen i en rutine er noget af en opgave eller udfordring i disse dag.

:w00t:

Den ene aften faldt jeg bogstavligt talt i søvn begravede i bøger.

:blush:

Alt det jeg ikke har nået i ugens løb skal så lige laves her i weekenden sammen med de ja mange lektie jeg  har fået ... :blink:

I skal dog ikke være i tvivl....

Jeg er vild med skolen, lektiene og min kaos

<{POST_SNAPBACK}>

Uha hvor kan jeg genkende det der med at man lige skal finde ud af hvad man egentlig har af tid :w00t: Selv har jeg lavet min træning om fra 4 x split til 3 x fullbody for at der er større chance for jeg når det... Vi har ikke så mange lektier endnu, men jeg ved jo at de kommer :wink: Jeg havde også en aften i denne uge hvor jeg liiiige ville tage en lille morfar først på aftenen, faldt i søvn ved 19 tiden... og vågnede igen kl 01 :sleepy:

Mentale DOMS tror jeg er den helt rette betegnelse... sidste år kan jeg huske at jeg efter de første par uger lagde mig syg med knaldende hovedpine og var totalt mat i hele kroppen i to dage. Tror simpelthen det skyldtes stress pga alt det nye der pludselig skulle fordøjes :unsure: Meeeen det går skam over igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget.

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

...skii m dét sweetie, dét gjorde du heller ette før :wink: Hø Hø Hø!!!!

Dét vigtigste er at - smilet præger dit ansigt - lyset er i hjertet - og at hver dag er fyldt med glæde for dig (og - selvfølgelig din familie) - resten er fuldstændig ligegyldigt!!

...Kramzer - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Opdate:

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget. Jeg er på nettet men ikke for at skrive, læse her på MOL eller hygge med msn desværre det kommer nok alt sammen når jeg finder en rutine i at få en ny hverdag.

:blush:

At blande skole, lektie, børn og hjemmets opgaver sammen i en rutine er noget af en opgave eller udfordring i disse dag.

:w00t:

Den ene aften faldt jeg bogstavligt talt i søvn begravede i bøger.

:blush:

Alt det jeg ikke har nået i ugens løb skal så lige laves her i weekenden sammen med de ja mange lektie jeg  har fået ... :blink:

I skal dog ikke være i tvivl....

Jeg er vild med skolen, lektiene og min kaos

<{POST_SNAPBACK}>

Uha hvor kan jeg genkende det der med at man lige skal finde ud af hvad man egentlig har af tid :w00t: Selv har jeg lavet min træning om fra 4 x split til 3 x fullbody for at der er større chance for jeg når det... Vi har ikke så mange lektier endnu, men jeg ved jo at de kommer :wink: Jeg havde også en aften i denne uge hvor jeg liiiige ville tage en lille morfar først på aftenen, faldt i søvn ved 19 tiden... og vågnede igen kl 01 :sleepy:

Mentale DOMS tror jeg er den helt rette betegnelse... sidste år kan jeg huske at jeg efter de første par uger lagde mig syg med knaldende hovedpine og var totalt mat i hele kroppen i to dage. Tror simpelthen det skyldtes stress pga alt det nye der pludselig skulle fordøjes :unsure: Meeeen det går skam over igen :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt som vi skoletøser oplever det samme... :wink: du får da i det mindste trænede ... årrrrrrrrrh jeg er misunderlig... :dry:

Jeg har dog haft vildt mange lektier og endda nok også været alt for grundig med dem .. som jeg ser hvad de andre i mine klasse aflevere altså.

Pinlig er det når ens lære trækker ens opgaver frem og vifter med det overfor hele klassen.. "og hvad var det i ikke forstod med opgaven.. Jeanette forstod jo det hele og løste opgaven".... :blush:

Total pinligt synes jeg det er altså!!!

I går nået jeg så igennem halvdelen af min pensum i informatik... fuck.... jeg er glad og stolt for ikke nok med det er laqvede, medn det er også forstået og andvendes i mine lektier.

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

:cooldance::cooldance:

Stress er nok uundgåeligt når man påbegynder noget nyt.. jeg er bare slet ikke glad for nye rutiner ... :innocent: jeg ved så bare at jeg nok sdkal finde den og komme på den anden side. Det var samme da jeg begyndte i praktik og efterfølgende hver gang jeg fik flere timer derude.

Det gik og endte jo godt så jeg er fortrøstningsfuld da.

Hvordan går den nr 2 uge i skole så ?

Klem og de varmeste tanker herfra.

Link to comment
Share on other sites

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget.

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

...skii m dét sweetie, dét gjorde du heller ette før :wink: Hø Hø Hø!!!!

Dét vigtigste er at - smilet præger dit ansigt - lyset er i hjertet - og at hver dag er fyldt med glæde for dig (og - selvfølgelig din familie) - resten er fuldstændig ligegyldigt!!

...Kramzer - L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Du er bare så FLABET !!!!!

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Tænk sig du tør :blink: uhhhhhhhhhhaaaaaaaaa :w00t:

Mit smil kan slet ikke tørres af mit ansigt for tiden og veeee du hvad det skyldes min glæde i skole og det jeg møder i udfordringer... jeg elsker det Lars!!!

Familien kører også godt..... vi tag små skridt fremad hele tiden og det er så cool at opleve.

Noget andet er de sorte rander under mine øjne... trætheden ses tydeligt og ja som du nævnte i går i telefonen så sker der ikke meget med mig her på MOL.

:w00t:

Alle mine timer med at læse og skrive bruges på HF....

Jeg fik dog læst din log i går og damn det var fedt at læse om din families ferie i Djusland.

Billedet af dig i rollercoaster er bare klasse!

Knus og mange varme tanker til dig og dem du har kært :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette

Det er altid hårdt at starte på noget nyt, men heldigvis kommer vi jo hurtigt ind i nogle rytmer :smile:

Du skal sgu nok klare det. For man kan altså det man vil, og din viljestyrke er jo af en rigtig god karakter :smile:

Hang on! :battery: + :bunny:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeeey der sveske....

Gu er det besværeligt... og ja ja jeg mærker også klart en forbedring bare i forhold til sidste uge da.

Tusind tak dog for batterierne og kaninen jeg gøre brug af det med det samme og får høvlet lidt af energien af her i loggen med at komme up to date.

:wink:

glædes over at se du er aktiv i din nye log.... sej er du jo!

Knus til dig

Link to comment
Share on other sites

post-5998-1124742472_thumb.jpgGodt nok længe siden

prøv med disse

Lærere kan også blødgøres :smile:

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor fanden bliver du af........ :4thumbup: dejligt at se dig her Haggis ... øøøøøøøj det er længe siden.

Jeg har da givet den første æble og må vist i netto og købe flere så jeg kan blødgøre mine mange lærer.

:cooldance:

Hvordan har du det?

Hvad går du og laver?

Hvad sker der i dit liv?

Knuuuuuuuuuuus og varme tanker til dig

Link to comment
Share on other sites

Hvor fanden bliver du af........

Went there, did that, got lost. Sorry

Hvordan har du det?

Hvad går du og laver?

Hvad sker der i dit liv?

<{POST_SNAPBACK}>

Er blevet et år ældre og har det efter omstændighederne fint :w00t:

Det eneste der sker er at jeg overvejer om jeg skal smide lidt med min sandsæk eller drikke en øl på terassen.

Veni vidi bibi.

Godt at se din skolegang passer dig.

Vi skrives (snart)

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag i OBBC.. efter 8 dage uden træning.

15 min PW på lev 6,5

Benpress @ 150 kg x 8 x 5 sæt

Boxsquat @ 45 kg x 8 x 5 sæt

Lægpress @ 150 kg x 8 x 5 sæt

Ben krøl @ 40 kg x 8 x 5 sæt

Routator øvelse @ 4 blokke x 8 x 5 sæt

Siddende bænkpress maskine @ 30 kg x 8 x 5 sæt

Pull troughs @ 60 x 8 x 5 sæt + 65 kg x 5 rep

Pull downs med small greb @ 6 blokke x 8 x 5 sæt

Chins med 40 kg støtte x 8 x 3 sæt

Dips med 40 kg støtte x 8 x 3 sæt

Fransk press @ 7 kg x 8 x 5

Triceps press ned @ 6 blokke x 8 x 5 sæt

Biceps krøl @ 8 kg x 8 x 5 sæt

MAve øvelse en masse...... niiiiiice

Kuldeskær var i hytten så efter træning var overstået fik vi os en lang sludder for en sladder..... :4thumbup: Hun er bare ligeså skøn real life som hun er i skrift her på MOL.

:tongue:

Ja ja jeg brændte mig selv helt af til træning.....og jeg nød hver eneste sekund af det!!!

EN TIME EFTER ENDT TRÆNING DIRREDE MIN KROP FOR VILD....:wub:

Link to comment
Share on other sites

Hvor fanden bliver du af........

Went there, did that, got lost. Sorry

Hvordan har du det?

Hvad går du og laver?

Hvad sker der i dit liv?

<{POST_SNAPBACK}>

Er blevet et år ældre og har det efter omstændighederne fint :w00t:

Det eneste der sker er at jeg overvejer om jeg skal smide lidt med min sandsæk eller drikke en øl på terassen.

Veni vidi bibi.

Godt at se din skolegang passer dig.

Vi skrives (snart)

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen dog sweety... kan bestemt ikke lide at du blev væk i alt det du fik prøvede men jeg håber jeg får meget mere at høre om det.

Godt du igen er her... :wink:

Tillykke med fødselsdagen og sveske..... sandsækken var nok det bedste valg!

Knuuuuuuuuuuuuuuus

Link to comment
Share on other sites

Hey girlfriend a1213.gif

Rart at se du er glad for skolen - men trist at du ikke får så meget tid til at træne.

Husk nu at give digselv lidt kvalitetstid også, ikk?

Ellers skal jeg nok komme og svinge pisken a1089.gif

l29.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der du a1213.gif skønne ...

Er det ikke skønt... og sikken dejligt du er igang med at rykke dig vildt.. ja ja jeg læser med i det skjulte. ( En pause skal man have indimellem )

Jeg forstår bedre end de fleste hvor svært det er at tag til den møde som er uungåeligt su må og skal til på et givende tidspunkt med din chef.. husk blot en ting.

Du behøver ikke at gøre det alene.

:tongue:

Du kan brug en god kollega, din psykolog på arbejdspladsen, en fra din fagforening eller en god veninde. Ingen siger du skal gøre det alene eller at det skal forgår på dit arbejdesplads.

DU kan faktisk sætte sted, tid og oplyse om han / hende vil deltage i mødet og endda bede om en dagsorden hvis du ville finde ro i at have sådan en.

Træning..... tror mig det skal nok blive en intergrede del af min hverdag.. det er jeg slet ikke bange for....... Kvalitets tid.. hmmmmmmmmm det er vist de timer jeg sover for tiden

:w00t:

Knus og tanker herfra

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share