Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Så denne her 187.gif i blacmoore's log :tongue:

Den får du hele vejen ned til OBBC hvis ikke snart der kommer lidt gang i træningen :devil:

Spøg til side: 1gang om ugen er fint ifht at holde din form. Så snart skolen bliver hverdag kommer overskuu'et også til at brænde max. Ellers må man bare gå i Masskine mode og brænde pa alt hele tiden imens man sluger hindenburgere i lyntempo :laugh:

Godt at se du lave pullthroughs igen "den personlige træner i mig er stolt" :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så denne her 187.gif i blacmoore's log :tongue:

Den får du hele vejen ned til OBBC hvis ikke snart der kommer lidt gang i træningen  :devil:

Spøg til side: 1gang om ugen er fint ifht at holde din form. Så snart skolen bliver hverdag kommer overskuu'et også til at brænde max. Ellers må man bare gå i Masskine mode og brænde pa alt hele tiden imens man sluger hindenburgere i lyntempo :laugh:

Godt at se du lave pullthroughs igen "den personlige træner i mig er stolt" :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det var mig der skulle have glæde af pisken hele vejen ned til OBBC såååååå.....

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :cooldance:

Det glæder mig at jeg kan gøre dig lidt stolt..... :blush: og hvisker.. jeg gjorde ved den midt i lokalet i dag da den anden var optaget :nonono: ( må se at få mig nogen skyklapper eller noget når det sker fremover )

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeanette - du KUNNE også bare give ham en med den bare b236.gif

:laugh:  - men det er nok lidt for kinky

<{POST_SNAPBACK}>

jeg kan ta det... :tongue::tongue::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeanette - du KUNNE også bare give ham en med den bare b236.gif

:laugh:  - men det er nok lidt for kinky

<{POST_SNAPBACK}>

jeg vil ha det... :tongue::tongue::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

tænkte vi nok :laugh:

solly :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

I er bare skønne................ :slut:

Link to comment
Share on other sites

:4smartass:

At gå igang med en udd bør man være rig inden.. i dag skulle jeg ud og finde priser på alle de bøger og ting og sager jeg skal bruge til HF som ja ja også skal bruges i min vidreforløb med udd som service økonom...

5700 kr..

:blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink::blink:

øjjjjjj jeg blev bleg i ansigtet... men det nytter jo ikke noget :sneaky2: så imorgen går turen op til min kære sagsbehandler for at høre om man kan låne penge til sådan noget?

Ellers må jeg snakke sukker med min bank... :innocent:

Derudover fik jeg er lyn prøve i den ene af mine selvstudie i dag... grundet jeg havde rundet halvdelen af mit pensum... :blink::blush: og bestod med alle svar korrekt..

De ved ikke lige hvad de skal stille op med den tempo jeg har... :w00t:

Jeg var så bekymret for hvodan jeg ville takle dansk.. for mine skriftlige evner .. tjaaaaaa "stinks".. når det kommer til grammatik og sådan. Ifg min dansk lærer har jeg intet at bekymre mig om hvilken bare har givet mig endnu mere blod på tanden for at få lært det.

Det er alt for sjovt at blive skoletøs igen.

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Var en tur igennem Odenses gader i dag.. Wow .. den er bare smuk med alle de blomster der pryder byen i disse dage.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Harj skønno :blush:

Kan du ikke købe dine bøger brugt et sted? Det har jeg næsten altid gjort med mine... ja ok.. nogengange lidt slidte - men så er der bonus med små tips og skrevne notater i siderne :tongue: - prøv at undersøg det på skolen om det ikke er en mulighed? for det er edder bankme mange penge :blink:

DU skal ikke være bekymret for dine små-skavanker i div. fag - hvis du kunne det hele på forhånd behøvede du jo ikke gå der, vel? :poking:

HVis det kan trøste - så har jeg engang fået 03 i skriftlig dansk! ... :blink:

:laugh: - det hed "misforstået opgave" ... a1490.gif

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Harj skønno  :blush:

Kan du ikke købe dine bøger brugt et sted? Det har jeg næsten altid gjort med mine... ja ok.. nogengange lidt slidte - men så er der bonus med små tips og skrevne notater i siderne  :tongue:  - prøv at undersøg det på skolen om det ikke er en mulighed? for det er edder bankme mange penge  :blink:

DU skal ikke være bekymret for dine små-skavanker i div. fag - hvis du kunne det hele på forhånd behøvede du jo ikke gå der, vel?  :poking: 

HVis det kan trøste - så har jeg engang fået 03 i skriftlig dansk! ...  :blink:

:laugh:  - det hed "misforstået opgave" ...  a1490.gif

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeey der sveske...

Jo det ville være en mulighed og jeg har også underrsøgt det men desværre er gramatikbøger som ingen normalt benytter sig af, da det er jo lært i folkeskolen... :sneaky2: derudover er det ordbøger hvilken bare koster en krig...

Min tysk lære synes at jeg bruger for meget til med at slå alle ord op i alm ordbørger og mener min tid kan bruger bedre på udtale osv hvis jeg køber mig ordbog på cd rom feks.. arggggh 700 kr og så vil dansk lærer have jeg investere i den nye nudansk ordbog... og sådan forsætter det bare.

Jeg har slået et opslag op på skolen og ind på skolens fronter med håbet i takt... :wink: men jeg mangler dem jo NU .. øhh... faktisk manglede jeg dem i går...

:wink:

Kloge ord... med hensyn til der ingen grund var til at gå i skole hvis man kunne det hele.... :4thumbup: og jeg elsker jeg ikke kan men derimod kan lære.. weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

03............. Bummer!!!!

har fået sådan en grum en også .. det var i 9 klasse i fysik og kemi... :blush: og nej jeg misforstod ikke bare opgaven.. jeg fattet bare nada af hele faget....

:tongue::w00t:

Kryds finger for der kommer en engle med brugte bøger i de nærmeste dage... for ja fyforpyffa det er mange penge. ( der er også indberegnede printer og skanner i det beløb.. ikke at det vælter det hele jo... ) men mange bække små bliver jo til en å.. er såren noget lign hedder ordsproget ikke???

:tongue:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Prøv at kigge på www.pensum.dk tror jeg det hedder, der kan du købe brugte skole bøger.

Det er jo rart at det går godt med skolen og du er glad for den.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Fedt .... tak for linket.. søger på livet løs nu..............

:cooldance: :4thumbup: :4smartass:

Du gemmer godt nok meget viden .. hva hva hva :poking::wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne også poste en bogliste her.. Jeg har da f.eks. en knaldgod tysk ordbog fra langenshit (eh det hedder det ikke rigtig.. :tongue: ) - og den må du da hjertensgerne låne

Det kan jo også være der er andre her på mol som har bøger liggende eller kender nogen.. eller har børn der har osv...

Bare brug os :poking: Vi kan li det ved du nok :tongue:

bortset fra det.. tysk :sneaky2: bwadr

Link to comment
Share on other sites

Heysa

Hvis du sal bruge brugte bøger, kan du købe dem på www.bogbasen.dk Der sælger studerne de bøger som de ikke bruger.

Hvis du har problemer med fysik og kemi, kan du altid kige på www.studieportalen.dk . Der kan du altid finde notater til diverse fag, samt der er et forum, hvor folk er flinke til at svare på ens spørgsmål :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne også poste en bogliste her.. Jeg har da f.eks. en knaldgod tysk ordbog fra langenshit (eh det hedder det ikke rigtig..  :tongue:  ) - og den må du da hjertensgerne låne

Det kan jo også være der er andre her på mol som har bøger liggende eller kender nogen.. eller har børn der har osv...

Bare brug os  :poking:  Vi kan li det ved du nok  :tongue:

bortset fra det.. tysk  :sneaky2:  bwadr

<{POST_SNAPBACK}>

Rigtig god ide... dem er du bare fyldt med...

weiiiiiiiiii og så forstår du ikke du fik mange extra opgaver på jobbet.... :poking: nej nej jeg driller.. jeg er meget morgen frisk til morgen.

:w00t:

I er sku alle så skønne til at give gode råd, vejledning og ikke mindst en stor smil på læben....

have en fantastisk dag.

Link to comment
Share on other sites

Heysa

Hvis du sal bruge brugte bøger, kan du købe dem på www.bogbasen.dk Der sælger studerne de bøger som de ikke bruger.

Hvis du har problemer med fysik og kemi, kan du altid kige på www.studieportalen.dk . Der kan du altid finde notater til diverse fag, samt der er et forum, hvor folk er flinke til at svare på ens spørgsmål :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Heysa...

Velkommen til min log og mega tak for de fede råd. Lige hvad jeg har brug for... ( har dog ikke kemi heldigvis da jeg bare ikke fatter det fag... her snakker vi 03 faget for livet.. :w00t: )

Kan du nu også have en fantastisk dag. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god ide... dem er du bare fyldt med...

weiiiiiiiiii og så forstår du ikke du fik mange extra opgaver på jobbet.... :poking:  nej nej jeg driller.. jeg er meget morgen frisk til morgen.

:w00t:

I er sku alle så skønne til at give gode råd, vejledning og ikke mindst en stor smil på læben....

have en fantastisk dag.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dejligt at kunne hjælpe andre - det gad jeg da godt at leve af :w00t:

Du må også ha en fantastisk dag! Den bliver helt sikkert bedre end min for jeg skal til psyko :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god ide... dem er du bare fyldt med...

weiiiiiiiiii og så forstår du ikke du fik mange extra opgaver på jobbet.... :poking:  nej nej jeg driller.. jeg er meget morgen frisk til morgen.

:w00t:

I er sku alle så skønne til at give gode råd, vejledning og ikke mindst en stor smil på læben....

have en fantastisk dag.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er dejligt at kunne hjælpe andre - det gad jeg da godt at leve af :w00t:

Du må også ha en fantastisk dag! Den bliver helt sikkert bedre end min for jeg skal til psyko :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Så så du gl...

Hold så op med at se det som en plage at du skal til psyko... forfanden det giver dig mulighed for at arbejde seriøst med dig selv og alt det du har været igennem.

Jeg er sikker på hvis du ser det som et positivt medicin så vil du ikke have det svært med at skulle afsted.

:poking:

Du har undgåede piller for opokker og får psykolog hjælp af firmaet .. glæde dig over det... jeg ville ønske jeg havde fået den hjælp du får for længe siden havde sku nok forhindret mig i at komme så langt ud i min depression dengang.

:wink:

Kleeeeeem

Link to comment
Share on other sites

Slaaaaaaaaaaaaap af en stresset dag jeg har haft men alt er endt godt.. mangler lige de sidste detalje men weiiiiiiiiiiiiiii :cooldance:

Var lige oppe for at høre om mulighed for at låne til bogindkøb og det viser sig at jeg faktisk kan få langt de fleste bøger betalt da jeg får revalidering og hun vil endda sætte pengene ind i min konto. Derefter kan jeg komme op med kvitteringer så jeg engang behøver at lægge ud i første omgang.

Total for lækkert.

De andre ting skal jeg så søge om igennem min sagsbehandler men hvis ikke jeg får det bevilligt så er det trods alt ikke 5000 kr jeg skal låne for at få mine ting.

400 kg lettet lige af mine bekymringer.

Nu sidder jeg så med tør mund da det gik op for mig at jeg ikke længere får 14 dages udbetalinger ... shiiiiiiiiiiit min konto ligner noget der er løgn så venter på min bankdame har tid til en hurtig redigering af budgettet.

Men når det er klaret så "Kører bussen igen" og mor Jeanette kan falde til ro og vide at inden længe har jeg alle mine skolesager på plads.

Rent fest stemning bliver her... :banana: :4band: :clap:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Da jeg har stresset en del i dag og havde ingen lyst til at tag i OBBC valgte jeg istedet at tag 1,5 på min MTB i henholdsvis støvregn og regn :sneaky2: men det føltes godt at køre aggressivt til den på de lange cyklestier.

niiiiiice.

:bike: :bike: :bike:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey J :bigsmile:

Et forsinket tillykke med din skolestart. Dejligt at læse, at du kan lide det :4thumbup: - moi er ritti' glad på dine vegne :cooldance:

Håber det med bøgerne og økonomien ordner sig hurtigt...og du kan ihvertfald også få nogle ordbøger af mig hvis det er :smile:

Big hugs :4heart:

Link to comment
Share on other sites

Hey J :bigsmile:

Et forsinket tillykke med din skolestart. Dejligt at læse, at du kan lide det  :4thumbup: - moi er ritti' glad på dine vegne  :cooldance:

Håber det med bøgerne og økonomien ordner sig hurtigt...og du kan ihvertfald også få nogle ordbøger af mig hvis det er :smile:

Big hugs :4heart:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der smukke .....

Alt for fedt at læse om du har etablerede dig som selvstændig mens du læser ... alt min respekt og ikke mindst de bedste ønsker for din første "Baby"

Du er så efter hvad jeg har læst herover på onsdag..... weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii det ser jeg ræddi meget frem til.

Skal vi have kaffe eller the?

Bøgerne er på plads, købt betalt og bestilt dem jeg ikke kunne få i dag. Nu mangler jeg så bare at søge om de sidste ting. Ellers har min bank sagt oki for at tag et overtræk så jeg kan få det i hus.

Årrrrrrrrh det letter så vildt på mine bekymringer og glæder mig over ikke fremover skal bruger timer og timer på at slå ord op og forsøg at lære gramatik igennem nettet.

Nu skal der slappes lidt af.. jeg fik ikke nær nok søvn i nat og er først lige kommet hjem.... :blink: Senere må jeg få styr på alle mine nye bøger og ikke mindst min CD-Rom jeg fik af Arne med nudansk.......

:cooldance::cooldance:

Øjjjj jeg er glad i dag selvom jeg også er mega træt.

Imorgen har jeg aftalt jeg så gerne må tag ned og træne selvom de små savner at lave en masse sjov med mig kan de godt mærke at træning ikke vedligeholdes.

:dry: Mit humør fejler nu ingenting i disse dage men trætheden og mangle af overblik er ved at få det bedre af mig.

Så jeg giver mig selv lige :poking::poking::poking: og husker en aftaqle om jeg min skal til træning 2 gange om ugen. :tongue: helt skal jeg op på 3 gange næste uge.

Vi ses snart :wink:

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning i OBBC

Benpress @160 kg x 8 x 5 sæt

Boxsquat @ 35 kg x 5 x 5 sæt

Dødløft @ 40 kg x 5 x 5 sæt

Back extentions @ bw x 8 x 5 sæt

Lægpress @ 150 kg x 8 x 5 sæt

Benkrøl @ 40 kg x 8 x 5 sæt

Bænkpress @ 30 kg x 5 x 5 sæt

Incline drumbell press @ 6,5 kg x 8 x 5 sæt

L@rs Mave program .... øjjjjjjjjjjjjjjj mangler to af øvelserne og damn it .. :devil:

Pull throughs @

50 kg x 8 x 1 sæt

55 Kg x 8 x 1

60 Kg x 8 x 1.. arg havde stadig overskud så jeg måtte lige giv den gaz

65 kg x 8 x 3

Push downs @ 35 kg x 8 x 5 sæt.. :wub: elsker at giv mine triceps tæsk... :4smartass:

One arm drumbell rows @ 12 kg x 8 x 5 sæt

WEEEEEiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii en fed træning i dag...... og så nået jeg 2 gange træning i denne uge... :cooldance:

:4signme::pumpin::firebounce:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Husk nu: alle ben øvelser er squuueze the shit out of my glutes træning  :wink:

Ellers godt du er på vej igen og øger vægtene :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t:

Mener du hermed jeg skal lave flere ben øvelser?

Jamen jeg har fået besked på at øge kg så det gøre jeg som den pligtopfyldende tøs jeg kan være.. :wink:

Fedt at få lavede lidt dødløft men mangler lige nogen til at se på min teknik.. der var jo ingen deroppe mens jeg trænet af slænget desværre. Det føles som om jeg har fået fat i lidt af det rigtig men er jo ikke sikker.

:raisebrow:

Skal nok :4whip: mine glutes mere :wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share