Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg var endda ældre end nogle af underviserene  :laugh:  Det var tiltider lidt hårdt - især når man skulle diskutere regnskab med en som kun kendte det fra bøgerne - jeg havde jo for pokker siddet i en regnskabsafdeling under min kontorlæretid  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ved ikke hvordan jeg vil forhold mig til en lære i din situation.. :dry: men jeg er sikker på det ville komme brænde på bålet ind imellem da.

:w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Uha kender også næsten det der :w00t: Sidste år havde vi en historielærer der kom lige fra universitetet og kun var 1 år ældre end jeg... Jeg synes ikke hun var en særlig god underviser, om det var hendes forholdsvis unge alder eller hendes person ved jeg ikke, men hun talte lidt for meget NED til os :dry: Godtnok var hun underviser og vi elever, men det er stadig en voksenuddannelses institution, og jeg kan ikk tage seriøst at en der kun er et år ældre end mig taler til mig som man ville til et barn i 3. klasse :blink: Nå det var lige lidt af min erfaring med unge lærere, heldigvis har jeg ikke fået hende i år :bigsmile:

Og Jeanette, dejligt at læse du har haft en god skoledag, håber du får et fantastisk år :cooldance::cooldance::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Måtte grine her til morgen da jeg læste dit indlæg.. hvor skønt at starte dagen med det *weeeeeeeeeeeeeeeei*

Hvordan gik din første skoledag??????

Ser det ud som du har fået dig nogen gode klassekammerarter?

Fede lærer?

Hvor mange skema timer har du?

Jeg fik forsmag i aftes på lektierne og blev ikke færdig :sneaky2: Har heldigvis i aften til at blive færdig med det.

Det er godt nok svært at lave om på alle sine mere hyggelige vaner som man fordriver tiden med.. :innocent:

Ønsker også dig et super år.. sammen klarer vi alt. Tak for dine søde ord

Knus

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Godt at læse om din første skoledag.  :bigsmile:

P.S. Husk nu invitere nogle af dine søde klassekammerater med hjem... :4whistling:

<{POST_SNAPBACK}>

I dansk klassen var der godt nok nogen rigtig søøøø piger.. men klart jeg tænker på nogen nye hygge aftner med klassekammerater og OBBC folket.

Ja det var en god start.... glæder mig allerede til at komme afsted her om lidt.

c u later alligator :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Måtte grine her til morgen da jeg læste dit indlæg.. hvor skønt at starte dagen med det *weeeeeeeeeeeeeeeei*

Hvordan gik din første skoledag??????

Ser det ud som du har fået dig nogen gode klassekammerarter?

Fede lærer?

Hvor mange skema timer har du?

Jeg fik forsmag i aftes på lektierne og blev ikke færdig  :sneaky2:  Har heldigvis i aften til at blive færdig med det.

Det er godt nok svært at lave om på alle sine mere hyggelige vaner som man fordriver tiden med.. :innocent:

Ønsker også dig et super år.. sammen klarer vi alt. Tak for dine søde ord

Knus

Jeanette

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde en rigtig god første dag! Vi skulle kun opdeles i klasser, rundt og se skolen (men den kender jeg jo udmærket selvom jeg måske ikke ligefrem havde min daglige gang derude sidste år :innocent: ). Og vi fik skema og så hinanden lidt an og mødte 3 af vore lærere. De to kendte jeg i forvejen, vores biologi og fysik lærere er de samme som sidste år og dem kunne jeg rigtig godt lide så det er super :4thumbup: Og samme spansklærer der, da jeg mødte hende udenfor glad kom hen til mig "chiquitaaaaa" og gav mig et kæmpe knus :blush:

Jeg har 30 skematimer. Skal jo ikke have engelsk i år så har 2 x 2 hultimer i løbet af ugen, men det er jo en passende lejlighed til at få lavet lektier når man alligevel bare skal sidde og vente på at skulle have timer igen senere :4smartass::bigsmile: Jeg kender også det der med at det er svært at nå lektierne når man er vant til at have en masse tid til diverse hyggelige ting om aftenen... Men med lidt god vilje kan vi nok få indarbejdet nogle gode rutiner :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Når vi indleder noget med et andet menneske er det alt afgørende om vi som mennesker kan finde harmoni, kan tale samme sprog og ikke mindst har samme hensigt med hinanden. Hvis ikke, så vil den ene part altid føle deres behov ikke bliver imødekommet.

Dette sker ofte desværre, i mangel af oprigtig interesse for hinanden, forståelse for hinandens behov og forventninger, stress, tankeløshed og ville mere end man i virkeligheden vil investere i andre mennesker. Der findes nok masse af andre undskyldninger men min holdning er det er præcis hvad det er .. undskyldninger!

Jeg er naiv nok til at forvent de almene pli, respekt og opførelse fra de mennesker jeg ønsker at omgås, til tider sker det at jeg begår en gl. indgroet vane med at investere i nogen som jeg nok ikke havde set i rigtig lys eller med en slags filter for øjnene eller sjælen.

Skuffelse, vrede og afmagt kommer snigende ind under ens hud og hvem er vild med det?

Tankerne kom til mig i dag da jeg sad foran endnu mange nye mennesker i et ny fag..og bare kan mærke min usikkerhed vokse vildt indeni mig selv.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

At vove er at miste fodfæstet et øjeblik

Ikke at vove er at miste livet

Det er ikke noget tilfælde at det Kierkagaard citat er så brugt – for det er jo så sandt.

Du er en der aldrig har været bange for at vove – og derfor mister du undertiden fodfæstet – som jeg fornemmer at du lidt har gjort lige nu – noget har spændt ben for dig – nogen eller noget har skuffet dig og såret dig.

Usikkerheden er ikke rar – men ikke at vove og gøre sig til noget andet og bygge en mur af beskyttelse – tror ikke du duer dertil – ej heller at du overvejer det. Nyd hvad du har fået givet, føl den vrede du skal føle – og vov så igen

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette p60.gif

Hvordan er det gået i dag?

Har selv en lorte-dag.. 153.gif - men det skal ikke skilde os ad :bigsmile:

Det med at man nogen gange giver sit hjerte ud til folk man ikke lige føler fortjener det - det skal man nu ikke være så kede af. De har sikkert haft brug for det for at komme videre i deres udvikling. Vi er alle sammen på forskellige stadier i vores liv. Jeg vil ikke sige højere eller lavere niveauer - for det virker så arrogant - men det føles nogengange sådan.

Min coach spurgte mig engang hvad jeg mente livets mening var, hvorfor jeg mente jeg var sat her på jorden - og det eneste svar jeg kunne komme frem til var noget i retning af at jeg var forpligtet til at hjælpe mine medmennesker til at få et så godt liv som muligt således at de også kunne hjælpe mig og hinanden til det samme.

Nogengange får man en spand lort i hovedet for det man mener var en vennetjeneste - men vi er alle så forskellige. Men een ting er sikkert - man skal ALDRIG skamme sig over at man har forsøgt at være en andens ven. Der er så mange som tror at man går rundt og vil gøre andre mennesker bevist ondt fordi man nogengange er lidt klodset i sine udtalelser eller laver nogle fejl - men helt ærligt - så er det jo DERES opfattelse den er gal med - og det kan man jo ikke klandre sigselv for.

Jeg har fået anbefalet en bog som hedder "7 gode vaner". Den er lidt tør - og der er noget "jakkesæt/mappedyr" over den. Men den fortæller i den første vane om 2 slags mennesker: de reactive og de pro-active. Den proactive hænger sig ikke i de ting han alligevel ikke kan lave om - hvorimod den reactive stamper og stønner over ting som han alligevel ikke kan ændre på. Jeg ved ikke om du kender den bog - men jeg kan ihvertfald varmt anbefale den.

Og så beklager jeg hvis jeg er blevet for personlig eller ærlig i dette indlæg- og hvis du gerne vil ha at jeg sletter det igen eller redigere - så siger du bare til. Men det var bare lige hvad jeg havde på hjertet - og det er altsammen ment i en god og kærlig mening 86.gif

Knus fra lille mig

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette p60.gif

Hvordan er det gået i dag?

Har selv en lorte-dag.. 153.gif - men det skal ikke skilde os ad  :bigsmile:

Det med at man nogen gange giver sit hjerte ud til folk man ikke lige føler fortjener det - det skal man nu ikke være så kede af. De har sikkert haft brug for det for at komme videre i deres udvikling. Vi er alle sammen på forskellige stadier i vores liv. Jeg vil ikke sige højere eller lavere niveauer - for det virker så arrogant - men det føles nogengange sådan.

Min coach spurgte mig engang hvad jeg mente livets mening var, hvorfor jeg mente jeg var sat her på jorden - og det eneste svar jeg kunne komme frem til var noget i retning af at jeg var forpligtet til at hjælpe mine medmennesker til at få et så godt liv som muligt således at de også kunne hjælpe mig og hinanden til det samme.

Nogengange får man en spand lort i hovedet for det man mener var en vennetjeneste - men vi er alle så forskellige. Men een ting er sikkert - man skal ALDRIG skamme sig over at man har forsøgt at være en andens ven. Der er så mange som tror at man går rundt og vil gøre andre mennesker bevist ondt fordi man nogengange er lidt klodset i sine udtalelser eller laver nogle fejl - men helt ærligt - så er det jo DERES opfattelse den er gal med - og det kan man jo ikke klandre sigselv for.

Jeg har fået anbefalet en bog som hedder "7 gode vaner". Den er lidt tør - og der er noget "jakkesæt/mappedyr" over den. Men den fortæller i den første vane om 2 slags mennesker: de reactive og de pro-active. Den proactive hænger sig ikke i de ting han alligevel ikke kan lave om - hvorimod den reactive stamper og stønner over ting som han alligevel ikke kan ændre på. Jeg ved ikke om du kender den bog - men jeg kan ihvertfald varmt anbefale den.

Og så beklager jeg hvis jeg er blevet for personlig eller ærlig i dette indlæg- og hvis du gerne vil ha at jeg sletter det igen eller redigere - så siger du bare til. Men det var bare lige hvad jeg havde på hjertet - og det er altsammen ment i en god og kærlig mening 86.gif

Knus fra lille mig

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrrrrrh hvor er det et dejligt indlæg...

Tja dagen med mange tanker og ja jeg har læst du selv har en møj dag.. faktisk tror jeg bare jeg er møj træt.. alle de mange informationer jeg har fået de seneste dage og skulle sætte mig ind i. Det virker som om man rent faktisk kan få mentale DOMS.

De første 14 dage bliver unægtlige svære men jeg ved også jeg kommer igennem det.

Du har fuldstændigt ret som Arne for den sags skyld. Hvad jeg ikke kan ændre kan intet nytte at spekulere så meget over da.

Du kan da aldrig blive for personlig i min log tror jeg.. Vist alt der vendes og drejes herinde.

Hvis ikke det var fordi jeg lå her i min seng med 5 bøger jeg skal have læst igennem så ville jeg meget gerne læse den du anbefaler men det må vist vente lidt :sneaky2:

Lektie før fornøjelse... ( siger kvinden der lige MOLér den aw)

Tusind tak for dine ord der babe.. hvor fanden finder du overskudet til at side og læse logs når du nu har det skidt selv??? Skulle du ikke se en sjov film Frk!!!!

:w00t:

Knus

Link to comment
Share on other sites

At vove er at miste fodfæstet et øjeblik

Ikke at vove er at miste livet

Det er ikke noget tilfælde at det Kierkagaard citat er så brugt – for det er jo så sandt.

Du er en der aldrig har været bange for at vove – og derfor mister du undertiden fodfæstet – som jeg fornemmer at du lidt har gjort lige nu – noget har spændt ben for dig – nogen eller noget  har skuffet dig og såret dig.

Usikkerheden er ikke rar – men ikke at vove og gøre sig til noget andet og bygge en mur af beskyttelse – tror ikke du duer dertil – ej heller at du overvejer det. Nyd hvad du har fået givet, føl den vrede du skal føle – og vov så igen

<{POST_SNAPBACK}>

Meget meget smukt....og hvor er det rigtigt det du skriver.. "Wake up call"!

Måske er det hele bare så overvældende :blink::dry: jeg er virkelige spruget ud af den dybe ende med det her skoleræs og på total bar bund i Dansk og Tysk .. og jeg vil så gerne være deltagede i klassen også.....

Ja ja ja... mange ønsker... så lidt tid... sparker mig selv lige bagi !

mærker efter og bliver søvnig.. dur ik!!!!! Har lektie endnu der skal laves...

Monster krammer og tak for dine skønne ord.

Kloge ord, Arne  :smile:

Dem håber jeg du vil lytte til, søde Jeanette  :4heart:  :sun:  :4heart:

<{POST_SNAPBACK}>

Smiler varmt....

Skal nok .. skal nok.... :blush:

C U soon beauty

Link to comment
Share on other sites

a1217.gif

Selvom man selv nogengange sidder i en mødding - så kan man sagtens overskue at give andre lidt hep :4thumbup: - Det kan jeg ihvertfald. Det flytter jo lidt fokus fra een selv.

Jeg TROR på det med mentaleDOMS. Nye indtryk der skal fordøjes er også en form for stress - og det at man skal igang med noget nyt giver også "DOMS". - Så du skal bare give dig tid til at tage den med ro og starte fra en ende af. Eller tag det råd jeg fik: Hver aften skriver du 3-4 ting ned du VIL lave næste dag - i prioriteringsrækkefølge - så virker det mindre uoverskueligt.

Alt mit bedste til dig l29.gif

PS. Jeg har brugt alle mine lommepenge for de næste 2 uger på DVD :4thumbup: 8 styks blev det til :blink: de 4 er med Monthy Python ... OG nu humper mor her ned på grillbaren efter "blæpbutter i sjø-sjø-sjåws" u168.gif

Link to comment
Share on other sites

Måtte grine her til morgen da jeg læste dit indlæg.. hvor skønt at starte dagen med det *weeeeeeeeeeeeeeeei*

Hvordan gik din første skoledag??????

Ser det ud som du har fået dig nogen gode klassekammerarter?

Fede lærer?

Hvor mange skema timer har du?

Jeg fik forsmag i aftes på lektierne og blev ikke færdig  :sneaky2:  Har heldigvis i aften til at blive færdig med det.

Det er godt nok svært at lave om på alle sine mere hyggelige vaner som man fordriver tiden med.. :innocent:

Ønsker også dig et super år.. sammen klarer vi alt. Tak for dine søde ord

Knus

Jeanette

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde en rigtig god første dag! Vi skulle kun opdeles i klasser, rundt og se skolen (men den kender jeg jo udmærket selvom jeg måske ikke ligefrem havde min daglige gang derude sidste år :innocent: ). Og vi fik skema og så hinanden lidt an og mødte 3 af vore lærere. De to kendte jeg i forvejen, vores biologi og fysik lærere er de samme som sidste år og dem kunne jeg rigtig godt lide så det er super :4thumbup: Og samme spansklærer der, da jeg mødte hende udenfor glad kom hen til mig "chiquitaaaaa" og gav mig et kæmpe knus :blush:

Jeg har 30 skematimer. Skal jo ikke have engelsk i år så har 2 x 2 hultimer i løbet af ugen, men det er jo en passende lejlighed til at få lavet lektier når man alligevel bare skal sidde og vente på at skulle have timer igen senere :4smartass::bigsmile: Jeg kender også det der med at det er svært at nå lektierne når man er vant til at have en masse tid til diverse hyggelige ting om aftenen... Men med lidt god vilje kan vi nok få indarbejdet nogle gode rutiner :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor coooooooooooooooooool du også fik en god start på skolen.. damn dejligt at mærke gensynsglæden er det ikke?

Jeg har selv 27 timers skema..... :blink: lidt vildt at lægge ud med men hva fanden..

Jeg har desværre ikke sådan nogen fede hul timer men jeg har opdagede jeg kan flette noget lektie læsning sammen med mine informatik timer, hvilken er ret cool.

Sidder pt og læser Christian Kampmann "Emilie Grüen" fed tekst men damn mange ting jeg skal have noteret.

Googlede ellers Kampmann og weiiiiiii han var nok en spændende lille fætte .. en tragisk død fik han på Læsø 1988 hvor han blev myrdet af sin samlever. Jens M Schau.

Ikke om jeg kan finde noget fra retsagen på nettet.. forundrende :blink: faktisk hvis man ellers ved hvor god jeg er til at søge info...

:blush:

Glæder mig til at få en rutine i alt det her så kommer humøret nok mange tand op .. weiiiiiiiii

Hvilken fag har du?

Knus

Link to comment
Share on other sites

a1217.gif

Selvom man selv nogengange sidder i en mødding - så kan man sagtens overskue at give andre lidt hep  :4thumbup:  - Det kan jeg ihvertfald. Det flytter jo lidt fokus fra een selv.

Jeg TROR på det med mentaleDOMS. Nye indtryk der skal fordøjes er også en form for stress - og det at man skal igang med noget nyt giver også "DOMS". - Så du skal bare give dig tid til at tage den med ro og starte fra en ende af. Eller tag det råd jeg fik: Hver aften skriver du 3-4 ting ned du VIL lave næste dag - i prioriteringsrækkefølge - så virker det mindre uoverskueligt.

Alt mit bedste til dig l29.gif

PS. Jeg har brugt alle mine lommepenge for de næste 2 uger på DVD  :4thumbup:  8 styks blev det til  :blink: de 4 er med Monthy Python ... OG nu humper mor her ned på grillbaren efter "blæpbutter i sjø-sjø-sjåws"  u168.gif

<{POST_SNAPBACK}>

a1217.gif

Jamen dine ord er værdsat og ikke mindst dine spark i røven. :tongue: Sålænge du lover mig du ikke flytter fokus helt væk fra dig selv da det ville ende galt.

:poking:

Mentale DOMS .. fedt udtryk faktisk ... :w00t: Jeg skulle til møde i dag med familie centeret, skulle have handlede ind og blev enig med mig selv om de næste dage er der tid og overskud til at få trænet .. såååååååå i dag blev bare endnu en træningsfri dag, uden dårlig samvittighed.. :tongue: .

Det med at lave planer for dagen der kommer er et værktøj jeg benytter mig af og har gjort det længe. Super fedt redskab!!

Hvor mange af dine film har du så fået set og hvor gode var de???????????

Talk to me girl!!

:w00t:

Alt det bedste til dig og håber du har haft en fantastisk dag

Klem

Jeanette :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Girl a1213.gif

Jeg har haft den vildeste, bedste, godeste (!!)... dag i dag 151.gif - men mere om det når jeg når til min logbog - så skal jeg nok fortælle

66.gif

Jeg fik pisket migselv af sted til træning. Ville jo også nødigt tabe ansigt herinde :sneaky2: men min tå skal ha is i aften - faktisk hele ydersiden af foden.

Men jeg har også stadig 7 film tilbage jeg ikke har set endnu :4thumbup:

Woody Allen: "Mig og revolutionen (bananas) - og "love and death"

Monty Python: "How to irritate people" (så den igår - den er grineren!), "livet er python", "the meaning of life", "the holy grail"

og så fik jeg "the big lebowski" og 1.del af Black Adder (6 episoder).

Så næste måned står på havregrød og kartoffelmos :blink:

Nå skidt.. pengene blev brugt til en god sags tjenese :4smartass: nemlig MIGSELV! - og kan love dig for jeg fik grinet.

Og hvordan har DIN dag så været? :smile:

*smutter lige over i min egen log og skriver de glade nyheder* :wink:

Link to comment
Share on other sites

Opdate:

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget. Jeg er på nettet men ikke for at skrive, læse her på MOL eller hygge med msn desværre det kommer nok alt sammen når jeg finder en rutine i at få en ny hverdag.

:blush:

At blande skole, lektie, børn og hjemmets opgaver sammen i en rutine er noget af en opgave eller udfordring i disse dag.

:w00t:

Den ene aften faldt jeg bogstavligt talt i søvn begravede i bøger.

:blush:

Alt det jeg ikke har nået i ugens løb skal så lige laves her i weekenden sammen med de ja mange lektie jeg har fået ... :blink:

I skal dog ikke være i tvivl....

Jeg er vild med skolen, lektiene og min kaos

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hej Tøffe

Er det hårdt at komme i skole igen??? Det er jo ikke fordi man ser meget til dig på MSN....

Nå, men håber at alt er vel.. :bigsmile:

Seth

<{POST_SNAPBACK}>

Hey babe...

Jeg er lige her.. hopper op og ned og vinker til dig.. kan du se mig???

kaffe er der i spandevis her så kig du bare forbi

knuuuuuuuus

Link to comment
Share on other sites

Hey Girl a1213.gif

Jeg har haft den vildeste, bedste, godeste (!!)... dag i dag  151.gif - men mere om det når jeg når til min logbog - så skal jeg nok fortælle

66.gif

Jeg fik pisket migselv af sted til træning. Ville jo også nødigt tabe ansigt herinde  :sneaky2:  men min tå skal ha is i aften - faktisk hele ydersiden af foden.

Men jeg har også stadig 7 film tilbage jeg ikke har set endnu  :4thumbup:

Woody Allen: "Mig og revolutionen (bananas) - og "love and death"

Monty Python: "How to irritate people" (så den igår - den er grineren!), "livet er python", "the meaning of life", "the holy grail"

og så fik jeg "the big lebowski" og 1.del af Black Adder (6 episoder).

Så næste måned står på havregrød og kartoffelmos  :blink:

Nå skidt.. pengene blev brugt til en god sags tjenese  :4smartass:  nemlig MIGSELV! - og kan love dig for jeg fik grinet.

Og hvordan har DIN dag så været?  :smile:

*smutter lige over i min egen log og skriver de glade nyheder*  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der du skønne....

Lyder som om du er gået en super fed tid i møde ifg din log og ja ikke mindst ved at læse dine ord her i min log...

Tillykke sweet thing, ser til du er nået langt mentalt... jeg er som jeg har skrevet lidt fraværende men skriv gerne her og forsæt i din log.. skal nok gøre mit bedste for at følge med.

Ellers spørger jeg også bare.

:wink:

knus..

Vasketøj, oprydning oma venter utålmodigt på mig.... :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

er min pakke ankommet???

<{POST_SNAPBACK}>

Ja den kom i dag.. den var ved fejl landet hos min nabo.... se din telefon sweety...

weiiiiiiiiiiiiii :cooldance: det er god musik.....

rocker løs men jeg laver lektie her på denne smukke sommerdag... :sneaky2:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Der sker dog også positiv udvikling her i min lille hjem... Min datter er åbenbart lidt af en geni til matamatik.. så jeg har min helt egen tutor indenfor rækkevidde. Da jeg omtalte min dattes evner til min lære så kunne han slet ikke skjule begejstring..

Hendes egen lære vil ikke give hende udfordringer i form at spændende opgaver dette har min lære så taget til sig og stille hende nu udforringer.

Det er bare for cool.

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Opdate:

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget. Jeg er på nettet men ikke for at skrive, læse her på MOL eller hygge med msn desværre det kommer nok alt sammen når jeg finder en rutine i at få en ny hverdag.

:blush:

At bande skole, lektie, børn og hjemmets opgaver sammen i en rutine er noget af en opgave eller udfordring i disse dag.

:w00t:

Den ene aften faldt jeg bogstavligt talt i søvn begravede i bøger.

:blush:

Alt det jeg ikke har nået i ugens løb skal så lige laves her i weekenden sammen med de ja mange lektie jeg  har fået ... :blink:

I skal dog ikke være i tvivl....

Jeg er vild med skolen, lektiene og min kaos

<{POST_SNAPBACK}>

:4smartass: Heyyy der, det lyder til at du har "fået kamp til dit hår" Men du kan klare det, diamanter er noget af det hårdeste der findes :4thumbup:

Jeg sender dig llige et hårdt fast og kærligt kram, samt en håndfult positive tanker

Go weekend, der :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Opdate:

Livet som studine...... Tjaaaaaaaaa hvad skal jeg sige jeg får ikke trænet meget. Jeg er på nettet men ikke for at skrive, læse her på MOL eller hygge med msn desværre det kommer nok alt sammen når jeg finder en rutine i at få en ny hverdag.

:blush:

At blande skole, lektie, børn og hjemmets opgaver sammen i en rutine er noget af en opgave eller udfordring i disse dag.

:w00t:

Den ene aften faldt jeg bogstavligt talt i søvn begravede i bøger.

:blush:

Alt det jeg ikke har nået i ugens løb skal så lige laves her i weekenden sammen med de ja mange lektie jeg  har fået ... :blink:

I skal dog ikke være i tvivl....

Jeg er vild med skolen, lektiene og min kaos

<{POST_SNAPBACK}>

:4smartass: Heyyy der, det lyder til at du har "fået kamp til dit hår" Men du kan klare det, diamanter er noget af det hårdeste der findes :4thumbup:

Jeg sender dig lige et hårdt fast og kærligt kram, samt en håndfult positive tanker

Go weekend, der :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Heeeeeeeeeey babe

Ja ja det har jeg da.... :w00t: og jeg er vild med de mange udfordringer jeg nu står over.. jege r sku i min rette element ... :wink:

:cooldance::cooldance:

Diamant...... woooooooooooooooooow sikken et begreb at bruge om mig.. nice... takker og nejer.

Dit kram og klem var nu bare hvad jeg havde brug for inden jeg går i sving med flere lektie... :4thumbup: og de positive tanker har du sendt til mig i mange dage.. synes jeg at have mærket. De er værdsat og jeg gøre brug af dem hele tiden.

God weekend der til dig .....

KNuuuuuuus

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share