Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

I mailen stod der;

Jeg har fri lørdag - søndag og tænkte om jeg skulle passe dine børn...........

WOW :crazy:

Sikken en mail at modtage en mandag eftermiddag.. så uselvisk, så betænksomt og med så meget varme. Ikke mindre end en levende engle som kender til mit liv, kender mine små og stadig giver mig sådan en fantastisk tilbud.

WOW :alright:

Hvem kunne vide at en ung mandlige levende engle kunne være sådan? :bowdown:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Super skøn dag :4heart:

Op for sent.. det er hvad der sker.... :innocent: skole dagen bestod af matematik og rettelse i min forløbig stil. Så nu skulle jeg være klar til at runde stilen af.. hvis ellers jeg kunne samle mine tanker da.

:w00t:

Efter skole...

Træning i OBBC

de samme som jeg plejer, ingen pr ... ingen nyheder... koblede hjernen fra og tog min runde og nød hvert et øjeblik.

:cooldance:

Derefter sol.... :sun:

Link to comment
Share on other sites

En udmattet, bitter og møg kælling beretter!!! :devil:

Mange timer er gået de sidste mange dage med lektier som har været vild udfordrende men også ben hårde ved mig...jeg er total tappet.

Nu er det overstået og ligger bare her udmattet, ynkelige, bitter, trist, glad, ensom og æv hvor jeg hader at have det sådan her og bo på Fyn!!!!

Var jeg i min hjemmeby så var der mange jeg lige kunne fange, ligge i ske med, mærke tætheden og ikke føle denne ensomhed som rammer mig i dag, der kunne jeg ligge og være æv og hente nye energi fra en jeg kendte og holdte af... Det er sådan en dag jeg er klar til at pakke min taske og smut tilbage.. :sneaky2:

Nej nej jeg gøre det ikke ....

Men god damn it..... Jeg savner mennesker som kender mig ind og ud.

Link to comment
Share on other sites

Efter en lang nats søvn ser verden noget "tåget" ud af vinduet lidt som mit indre havde det i aftes. Til morgen er jeg dog ved godt mod igen :cooldance: Det hjalp åbenbart at få ord på følelserne og få nogen timers søvn. Ynkelige er man når udmattelse rammer en og ensomheden synes at trænge sig ind i singlelivets b - side.

Hvordan kan det være?? Joooooh vi er jo skabt til at være en del at et par og der findes ikke noget bedre når man i en trist time kan finde trygheden i en man holder af og holder af en.

Jeg har en lang weekend at se frem til med mange lektier... :sneaky2: Tysk og matematik :blink: mon ikke det går..

:raisebrow:

Kan i nu have en super fredag og god weekend. :4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Min første fri lørdag uden børn i mands minde skal løbe af stablen i morgen. Mange er ved at gøre klar til SM og derfor ikke til det store udskejelser men hvad betyder det når søde og dejlige mennesker gerne gøre mig med selvskab når jeg trygt overlader mine børn til en super skøn mandfolk som under mig denne friaften.

En supermand :4thumbup:

Så jeg skal ikke lave en dyt, vi skal hygge snakke, spise ude og bare suge en masse fede timer til os.

Senere skal vi hjem og putte med barnepigen :w00t:

Imorgen finder jeg madresser og dyner frem til alle folk... her kommer til at ligne et lejreskole...

:w00t:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Så gik min fri lørdag af stablen og til jer som ikke forstår jer på hvor meget dette betyder kan jeg kun sige at det er en befrielse at få en mulighed for at komme ud blandt andre mennesker en lørdag aften.

At kunne spise på restaurant og hæng ud med smukke unge mænd alt imens jeg total trygt hviler mig i at mine børn er i gode hænder derhjemme.

Selvom min aften virkede meget kaotisk og befandt mig konsekvent de helt forkerte steder ifh til min alder så blev det en super aften alt i alt.

Første sted spiste jeg sammen med Reem.

Hun er en super dejlig, smuk og intelligent pige som har nogen mål i livet som har stor værdi i min verden.

Desværre var hun så nød til at tag hjem, så jeg ventet et par timer på at drengene dukket op på den aftalte Cafe.

Nu er jeg jo 37 år og jeg har det cool med min alder, tænker kun over det i ifh til evt kærester, begrænsninger og sådan normalt.

Disse få timer på cafeen må jeg dog erkende jeg mærkede hvor malplaceret jeg føler mig i selskab med mænd og kvinder som er i min egen alders klasse og derover.

Gennemsnitsalderen var ret høj.

Flere satte sig ved mig og indledte samtaler med mig dog måtte jeg gang på gang opdage jeg har så lidt tilfælles med dem udover alder.

Forundrende, fordomsfuld og meget tankevækkende.

Heldigvis kom drengene ” MASS, Garnhof, Krea og Kern”

Damn de fylder i landskabet når de træder ind i en eller meget stor cafe.

På den fede måde altså.

Spøjst var det at 3 af dem dukket op i tætsiddende gule t-shirts og endda 2 af dem i ens cowboybukser.

Vi fik flere grine ture sammen over gæster som rettet henvendelse til os.

En fyr som meget målrettet satte sig ved siden af Kern og ville købe stoffer??? Hvad pokker forgår det for folk? Jeg fattet ingenting.

Vi var dog alle enig om at finde et nyt sted at opholde os i og efter lidt vandrende rundt i midt byen blev de enig om Crazy Dasiy..

og lige for dem der ikke ved hvad det er for et sted så være 100 % sikker på jeg faldt helt igennem på dette sted.

Jeg kunne ligeså godt have haft en rollator med mig…

Underholdning fik jeg dog i den grad af at være der.

Hvor var det sjovt at se pigerne gøre sig til overfor MASS og Garnhof, som små påfugle viste de alt hvad de havde og gjorde sig til for dem.

Mere forundrende var det at se de unge mænd stå i kø for at savle over drengenes kroppe.

.oO Hold da helt op .. jeg skal på stor indkøb af hagesmække inden jeg skal følges med dem i byen igen.

De var helt savlet til.. sikken noget …Oo....

Kern og Krea var blevet sulten og jeg var mere end frivillig til at forlad stedet så jeg tøffet med ud i byens gader …

Pizza slice er åbenbart ret eftertragtet som en mellemmåltid i byen??

Drengene skulle mødes med deres ”Leder” af den hold de spiller med i WoW, så kan i nok forstille jer hvad samtale emnet handlet om resten af natten….

Weiiiiii det sker bare hver eneste gang jeg er i deres selskab.

Ryster opgivende på hovede af mig selv!

Heldigvis så havde vi så fundet et nyt sted at opholde os og musikken var meget mere mig .. så der kunne jeg med min kolde øl og drengene finde mig tilpas.

MASS og Garnhof fandt os og så kom natten sjovest indslag.. en kvinde som var noget større end mig ( faktisk blev jeg bange for hende) havde set drengene og kom efter dem som en hoppe efter en hingst.

Hun talte en del om træning med dem, bildte os ind at hun kunne bænke 200 kg og vi troede hende faktisk.. Hendes størrelse i betragtning så var det ikke helt umuligt. Men meget mere vil i nok kunne læse om dette i Kern og Garnhof´s log.

Jeg var godt nok færdig over hende.

Turen gik hjemad i samlet flok til mig, madrasser, dyner lå klar i stuen og jeg havde min stor seng for mig selv. Smart ikke…? Kan godt forstille mig der findes nogle kvinder som ville synes dette billede er ret underligt men sagen er disse drenge er venner. Tro mig jeg nyder dem og ikke mindst deres smukke kroppe i fulde drag.

Jeg ville unde mange kvinde at dele sådanne nogen kvalitets timer med denne flok unge mænd.

Der skulle prottes af inden de skulle sove, høres om hvordan det var gået både fra min skønne babysitter og han skulle høre om vores aften.

Da jeg sagde godnat mindede stemning inde i stuen om et lejreskole.

Møj hyggeligt.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Søndag…

Min søn havde glædet sig meget til at drengene skulle sove her og dette var meget tydeligt på hans utålmodighed over hvor længe han mente det var nødvendigt for os alle at sove efter en tur i byen.

LOL

MASS havde taget to madrasser, babysitteren havde en og Krea er mere end bange for mig så han lå og sov på min mini 2 mands sofa.. hvilken ikke havde været en behageligt oplevelse.

Op kom vi og udsovet var vi bare ikke.. tror de alle længtes efter de havde sovet i Kerns hul… hvor der havde været mere ro om morgen..

Men hvad det gik da… Vi fik spist morgenmad, spillet en masse spil på pc og hængt ud på de mange madrasser som lå overalt i stuen.

Tv, musik og masse af kæbe blev det til indtil Garnhof var klar til at køre os i OBBC.

Kan kun sige jeg har hygget mig vildt i deres selskab og ikke mindst over at opleve hvor meget mine børn nød det… min søn havde så meget ro over sig at endda jeg ikke forstod en pind af det hele.

Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC

Super lækker trænings pas hvor jeg fik alle min øvelser i hus .. ja ja Poul også mine pull throughs... :4thumbup: selvom Hippo måtte grine over det.

:sneaky2:

Jesper, Hippo og MASS og min søn i centeret på en stille søndag spiller max.

Alt alt for nice træning...

:cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Søndag eftermiddag;

Kom jeg hjem til en meget trist mail fra en pige som boede på krisecenter og havde valgt som mig at blive her på Fyn.

Hun har dog kastet håndklædet i ringen og flytter tilbage til alt det usikker… ballade og mange nederlag.

Jeg kan ikke beskrive hvor ondt det gøre mig og hvor bange det også gøre mig på hendes vegne. Her må jeg så også indrømme det gøre mig ultra bange for mig og min familie også:

Tænk hvis jeg når dertil, hvor ensomheden, savnet og alt det som gøre det svært at starte forfra i sit liv bringer mig i hendes sted.

Hun vil ikke tale med mig… hun skrev hun ved jeg vil gøre alt for at forhindre det og elsker mig for det, men at dette er hendes ønske.

Det skræmmer mig så vildt. Hendes børn og hende selv har været igennem så meget. Hvorfor kan og vil hun ikke kæmpe for et nyt, sundt og godt liv?

Suk.

I torsdags var jeg præcis i disse tanker… æv æv æv…

Link to comment
Share on other sites

Turen gik hjemad i samlet flok til mig, madrasser, dyner lå klar i stuen og jeg havde min stor seng for mig selv. Smart ikke…?

Du var i byen med fire store stærke mænd?! :tongue4: Men havde din store seng for dig selv?!? :blink: Det ved jeg nu ikke lige, hvor smart, jeg synes, det er. :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du var i byen med fire store stærke mænd?! :tongue4: Men havde din store seng for dig selv?!? :blink: Det ved jeg nu ikke lige, hvor smart, jeg synes, det er. :innocent::tongue:

Smukke kvinde.. disse skønne mænd er venner.... intet andet. Jeg elsker dem for præcis de skønne indervider de er men ingen ønsker om at have andet med dem og det er bare sådan.

:wink:

Skal jeg have mig en mand så er han mere i min egen klasse, aldersmæssigt, erfaringsmæssigt og ikke mindst skal han sku leve op til den energi jeg er blevet så vant til igennem mine nye buddy´s her i byen.

Så alt i alt en ret umuligt mission jeg er ude på... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Smukke kvinde.. disse skønne mænd er venner.... intet andet. Jeg elsker dem for præcis de skønne indervider de er men ingen ønsker om at have andet med dem og det er bare sådan.

:wink:

Skal jeg have mig en mand så er han mere i min egen klasse, aldersmæssigt, erfaringsmæssigt og ikke mindst skal han sku leve op til den energi jeg er blevet så vant til igennem mine nye buddy´s her i byen.

Så alt i alt en ret umuligt mission jeg er ude på... :w00t:

Driller bare. :tongue::wink:

Held og lykke med din mission! :4thumbup: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Her er så et lille udsnit af min stil om Ægteskab;

I borgerskabet hang ægteskabet sammen med økonomi og seksualitet. Mandens opgave var at forsørge sin familie mens kvinden fødte arvinger, tog sig af børnene og hjemmet.

Hun var mandens seksuelle ejendom, var ham tro og inden ægteskabet uberørt og kysk.

I dag er verden noget anderledes sat sammen ved, at vi har ligestilling og velstand.

Som par skulle man synes det er vigtigt at, man kender hinandens værdier, forventninger og ikke mindst hinandens ønsker for fremtiden inden man går i gang med de ellers mere velkendte forberedelser omkring et bryllup.

I dette oplyste samfund som vi er en del af, er alle mere end velkendt med statistikkerne omkring skilsmisser. Er skilsmisse blevet vores udvej eller sikkerhedsnet blot fordi man ikke reflektere inden man indgår ægteskab?

Følelser;

Skilsmisse er et faktum men hvilken elementer udgør et trussel på den pagt man indgår sammen når man gifter sig?

Uærlighed, mistillid, bedrag, utroskab, dårlig økonomi, mangel af kommunikation og sammenbragte familier kan jeg nævne.

Virkeligheden er at ingen af disse problematikker bør være årsag til en skilsmisse, da de alle er selvvalgte og dermed må man tag konsekvensen af sine gerninger og arbejde sammen for at finde en vej ud af mørket.

Man kunne spørge sig selv om hvorfor man blev fristet, for der ligger årsagen til problemet i langt de fleste tilfælde og måske kan man undgår overhovedet at lad problemet opstå i ægteskabet.

Kriser kommer og går i et langt livsforløb, men sammen med den du elsker, står du stærkt, trygt, varmt og sikkert.

Hvad betyder ægteskab for mig;

Det er en kontrakt jeg indgår med ham jeg elsker og omvendt, denne kontrakt giver vi sammen til hver vores familie og hvis vi vælger at gøre det i en kirke så gøre vi det overfor gud. Når vi gifter os så lover vi hinanden og viser for alle andre at vi elsker hinanden og vil være sammen som ægtefolk.

Det er for mig en meget højtideligt og mindeværdig kontrakt underskrivning.

De eneste som faktisk skal forholde sig til vi er ægtefolk er staten og præcis dette har jeg altid haft det underligt med. Staten belønner ægtefolk og endnu har jeg ikke forstået, hvorfor man skal belønnes i ægteskab økonomisk, fordi man indgår en kontrakt til hinanden i kærlighed.

Hvis jeg havde levet som ”Lille Karen” novellen ville jeg have glædes over den kærlighed, respekt og oprigtighed hun fandt sammen med Hr. von S det romantiske havde været hvis de havde giftet sig af kærlighed og ikke efter omstændighederne. Tiden var en anden end jeg lever under i dag i 2005, jeg kan gifte mig med min elskede fordi vi må, kan og er enig om det, vi har valg muligheden som ikke fandtes i hendes tid.

Jeg kunne ikke indgå i sådan en kontrakt hvis ikke alle mine spørgsmål var besvaret af ham og hvis jeg ikke troede på vores fælles fremtid. Mine værdier i ægteskab er nøjagtige de samme som i et parforhold de ændres ikke ved denne højtidelighed.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share