Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

har så trænet 2 gange i denne uge allerede... hvordan går det med dit program?

like crap

er blevet snotforkølet så træner ikke. bænkede 75 kg i går. fullbody sucks big time

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhhh altsååååååååååååååååå ......hvad skal man dog stille op med dig ... smiler blidt.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dear SiS....

Da jeg læste dine ord i morgen faldt der mange tårer ....for du har ret og satte ord på mange ting for mig i dit indlæg.

Jeg ved min datter elsker mig.. og ikke vil mig ondt .. det er ikke hendes dagsorden... men ramt blev jeg .... av av av

Ja jeg ved hvor du er og tro mig jeg kalder også hvis alt ramler omkring mig ... life can just be at bitch sometimes... just like me!

Suk

PS.. så har jeg spist i dag ....  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæreste Sis,

Det sidste er jeg virkelig glad for at læse! Blev virkelig bekymret der! Og du.... kald også selv om det ikke ramler... og så skal vi jo heller ikke glemme al den hygge vi også skal til på et tidspunkt.. *glæder mig allerede*

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Amen skatter... i sådan en situation er det ikke unormalt man mister lysten til mad... så glad som jeg er for mad ved jeg altid det går hurtigt over.. smiler varmt over din bekymring.

Jeg siger dig søs .. vi skal have en hel weekend snart bare med råhygge... skal kunne lad sig gøre da.

:cooldance::cooldance:

:4heart:

Link to comment
Share on other sites

163.gif Ked af at læse du har været nede mens jeg har været oppe... og jeg ved ikke hvad jeg skal sige som kan få dig i godt humør udover at alting er en fase som går over igen.

Jeg giver dig ret i at ynk fører ingen veje hen. Det er etellerandet sted at tale folk efter munden hvis man ynker dem.

Jeg vil også hellere ha :poking: og 187.gif og 50.gif - og så lidt 55.gif og z9.gif

Jeg ved at du vil løse dine problemer henad vejen - og som Tania siger - så gør din datter det absolut ikke i nogen ond mening. I den alder er det bare svært at hitte rede i alle de følelser og tanker og man er 100% sikker på at absolut ingen andre ved hvordan man føler og derfor bruger man ekstra kraftige udtryk. Og man har endnu sværrer ved at sætte sig ind i hvordan ANDRE har det. Man har lissom nok i sine egne følelser. Men det er en proces

Tro mig - jeg har kaldt mine forældre for de værste ting og truet dem med alverdens ulykker - var sikker på at alt hvad de gjorde som ikke passede mig simpelthen var for at straffe mig. Men i dag ved jeg jo heldigvis bedre og kan slet ikke forstå at de kunne ha så megen kærlighed og bekymring overfor lille dumme mig :tongue:

Forældre kan opdrages til at forstå - men så skal man også ha haft dem fra små

God vind Jeanette - og lad for guds skyld være med at have dårlig samvittighed over nogetsomhelst. Du har altid gjort hvad DU synes var rigtigt - ikke bare for dig men også for dine børn. Og du har gjort det af kærlighed! Det vil dine børn forstå en dag - det er helt sikkert!

:4heart:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette, smider lige et par solide krammere til dig, jeg håber i finder en go og holdbar løsning til gavn dig og ikke mindst din datter... Jeg kan forstå exmannen din har være et rigtigt dumt svin, jeg håber så bare han har ændret sig og han er fornuftig nok til ikke at begynde at lave unoder.

Jeg har tænkt på at komme og teste din kaffe her i næse uge, hvis du er game :cooldance: ? Jeg har jo masser af tid nu.

Link to comment
Share on other sites

Måske vil det med tiden vise sig som en god ting. Din datter har tydligvis behov for et mandligt forbillede og måske gøre op med nogle ting ifht. hendes far. Selv om det er hårdt nu er jeg overbevist om at det er for det bedste på sigt :smile:

Btw: Fedt at se du får trænet på trods af alt. Derudover er det også et kæmpe plus du ikke lader skolen tage magten fra dig men knokler på. Man finder en rytme og så går det pludseligt MEGET lettere.

-Polle-

Link to comment
Share on other sites

Hej Jeanette, smider lige et par solide krammere til dig, jeg håber i finder en go og holdbar løsning til gavn dig og ikke mindst din datter... Jeg kan forstå exmannen din har være et rigtigt dumt svin, jeg håber så bare han har ændret sig og han er fornuftig nok til ikke at begynde at lave unoder.

Jeg har tænkt på at komme og teste din kaffe her i næse uge, hvis du er game :cooldance: ? Jeg har jo masser af tid nu.

<{POST_SNAPBACK}>

Takker for mine krammer.. gemmer lidt på nogen af dem så de kan fordeles lidt over de næste dage.. Uhmmmm nice....

Løsninger finder jeg jo altid det jeg forsøger her i min dagbog er at dele er hvor spiltet jeg i virkligheden er .. som Mor, som Jeanette, som eks kone, osv osv osv.... jeg vil mine børn det bedste og hvis dette er hvad de ønsker så vil jeg sikre det får det blot under nogen sikkerheds foranstaltninger, så han ikke kan gøre dem ondt.!!

For nej.. nej stoler ikke på ham.. det er noget han skal fortjene ikke noget jeg bare giver ham.

Ved du hvad.. det er sku min ret efter alt det vi har været igennem.

Kaffe........ jamen du siger bare til.. sætter det over og glæder mig alt for vildt til du kigger forbi. Kan se du er i Odense tit.. så bliver lidt :sneaky2: når vi ikke får set hinanden mens du er her da.

Masse af tid ????

Det bliver jeg nød tila t få en forklaring på.... :blink:

Knuuuuuuuus og søde tanker

:4heart:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Måske vil det med tiden vise sig som en god ting. Din datter har tydligvis behov for et mandligt forbillede og måske gøre op med nogle ting ifht. hendes far. Selv om det er hårdt nu er jeg overbevist om at det er for det bedste på sigt :smile:

Btw: Fedt at se du får trænet på trods af alt. Derudover er det også et kæmpe plus du ikke lader skolen tage magten fra dig men knokler på. Man finder en rytme og så går det pludseligt MEGET lettere.

-Polle-

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt du skriver for jeg ville have ringede i dag til dig for at snakke dette igennem med dig.. du har en pisse fed tanke gang og kunne godt bruge en at sidde face to face med og lytte til.

Du har fuld stændig ret .... og ja hårdt bliver det for hvis hendes Far skal være hendes forbillede så gentag historien sig for 3 gang.. hvilken bare er mit marridt.

:mad:

Træning har været guld værd midt i alt det her... lektierne er dem som bliver lagt til side...

Skal nok få tæskede dem igennem og kom ovenpå da.

Jeg trænger til forkælelse.. det er 200 % sikker.... kærlig pleje og ro i sjælen... indtil jeg får det så må træning give overskuddet.. :w00t:

Jeg glæder mig til at få en rytme .. nogen gange drømmer jeg om en gennemsnits danskers kedeligt livsstil.....

:4thumbup:

Fuck hvor må det være dejligt ukompliceret.... :wink: og let.

Tusind tak for din støtte ( nogen vil måske kalde det ryg klapperi :w00t: ) men damn det hjælper vildt på humøret når jeg ser jer alle her i loggen og i real life.

I am one lucky girl :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

163.gif Ked af at læse du har været nede mens jeg har været oppe... og jeg ved ikke hvad jeg skal sige som kan få dig i godt humør udover at alting er en fase som går over igen.

Jeg giver dig ret i at ynk fører ingen veje hen. Det er etellerandet sted at tale folk efter munden hvis man ynker dem.

Jeg vil også hellere ha  :poking:  og 187.gif  og 50.gif - og så lidt 55.gif og z9.gif

Jeg ved at du vil løse dine problemer henad vejen - og som Tania siger - så gør din datter det absolut ikke i nogen ond mening. I den alder er det bare svært at hitte rede i alle de følelser og tanker og man er 100% sikker på at absolut ingen andre ved hvordan man føler og  derfor bruger man ekstra kraftige udtryk. Og man har endnu sværrer ved at sætte sig ind i hvordan ANDRE har det. Man har lissom nok i sine egne følelser. Men det er en proces

Tro mig - jeg har kaldt mine forældre for de værste ting og truet dem med alverdens ulykker - var sikker på at alt hvad de gjorde som ikke passede mig simpelthen var for at straffe mig. Men i dag ved jeg jo heldigvis bedre og kan slet ikke forstå at de kunne ha så megen kærlighed og bekymring overfor lille dumme mig  :tongue:

Forældre kan opdrages til at forstå - men så skal man også ha haft dem fra små

God vind Jeanette - og lad for guds skyld være med at have dårlig samvittighed over nogetsomhelst. Du har altid gjort hvad DU synes var rigtigt - ikke bare for dig men også for dine børn. Og du har gjort det af kærlighed! Det vil dine børn forstå en dag - det er helt sikkert!

:4heart:

<{POST_SNAPBACK}>

163.gif

Du er bare skøn..... :4thumbup: jeg glædes over du er oppe.. .forsæt du bare med det da...livet kan være som en rutchebanetur... og lige nu er jeg vist i en loop!

:raisebrow:

Jeg ved i har ret og jeg kan ikke forklar hvorfor jeg ikke selv lige kan gøre som fornuften siger.. handler nok i langt højre grad om min indre vrede som ikke er bearbejdet.

:blush:

Svært er det ihvertfald da.

:laugh:

Så mange kloge ord du skriver som jeg tag med mig.. jeg har givet de alle fedeste rødt farve da det er vildt så præcis du er i dine sætninger. Takker og nejer i dyb respekt.

Knus og varme tanker

Link to comment
Share on other sites

...Aaah dejlig læsning... The Girl is on her way up again... Suk... Dejligt... :4thumbup:

..ved dagene har været svære... endda lede v dig... men, "igennem Prøvelse kommer Sejren!" - og din kære, sejrer (..IGEN!) !! :smile:

..Intet Ying Uden et Yang - som jeg sagde tidligere til dig... Fortiden kan aldrig glemmes.. Den kommer og banker på de mest mærkelige tidspunkter.. og -alt afhænger af hvordan vi åbner døren :wink:

.. Vil ik gå i details - med hva jeg syntes, at du burde etc - da du kender mig - og ved hva jeg mener... :blush:

Du er en kvinde med mange talenter - og dit største talent er ... tjaa... well dit store hjerte... som du gladeligt åbner for os alle .. dåmme som gode, lader du kommer ind og få varmen... and for that we love you :wub:

.. Vil slutte af med et passende citat, fra en af mine store helte..

"Fear is your best friend or your worst enemy. It's like fire. If you can control it, it can cook for you; it can heat your house. If you can't control it, it will burn everything around you and destroy you. If you can control your fear, it makes you more alert, like a deer coming across the lawn."

.. Du er unik - never you fucking forget that!! :smile:

Go Weekend, Din dejlige Perv!! Lust_by_Zikes.gif - L@rs!!!

Link to comment
Share on other sites

He, he  :smile:

Jeg vil nøjes med, at sige det så smukt som Bjarne Riss: Jeg er aldrig blevet testet posivtiv  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det synes jeg er et fint svar Mr Bond..... :smile: i øvrigt rigtig hjertligt velkommen hertil min hule...igen.. små pudsige indput fra dig af men ret oki .... :rofl2:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Takker - men har været i "hulen" før. Når man har været her en gang, er det svært stoppe igen....................... :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg kom i tanke om det og rettet mit indlæg... skulle lige spole lidt tilbage for at finde dig jo...

:wink:

Og som skrevet.. små pudsige indlæge du dukker op med og det skal du da være hjertlige velkommen til.

Kan se du ikke har log osv... hvorfor dog ikke.. ???? Her gøre du sku en gl kone nygerrig.. hvad ligner det på en fredag aftens mens hun pisker rundt med vasketøjet og klare rengøring ..... tsk tsk.. se så at skamme dig en smule.. bare en bette smule... hihi

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Takker - men har været i "hulen" før. Når man har været her en gang, er det svært stoppe igen....................... :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg kom i tanke om det og rettet mit indlæg... skulle lige spole lidt tilbage for at finde dig jo...

:wink:

Og som skrevet.. små pudsige indlæge du dukker op med og det skal du da være hjertlige velkommen til.

Kan se du ikke har log osv... hvorfor dog ikke.. ???? Her gøre du sku en gl kone nygerrig.. hvad ligner det på en fredag aftens mens hun pisker rundt med vasketøjet og klare rengøring ..... tsk tsk.. se så at skamme dig en smule.. bare en bette smule... hihi

<{POST_SNAPBACK}>

Takker - Og så okay da, så skal jeg nok forsøge, at skammer jeg mig en lille bitte bitte bitte smule (smutter lige over og står i Krogen et par minutter) :blush:

Mht. log - så skal jeg da overveje dette........................

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Takker - men har været i "hulen" før. Når man har været her en gang, er det svært stoppe igen....................... :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg kom i tanke om det og rettet mit indlæg... skulle lige spole lidt tilbage for at finde dig jo...

:wink:

Og som skrevet.. små pudsige indlæge du dukker op med og det skal du da være hjertlige velkommen til.

Kan se du ikke har log osv... hvorfor dog ikke.. ???? Her gøre du sku en gl kone nygerrig.. hvad ligner det på en fredag aftens mens hun pisker rundt med vasketøjet og klare rengøring ..... tsk tsk.. se så at skamme dig en smule.. bare en bette smule... hihi

<{POST_SNAPBACK}>

Takker - Og så okay da, så skal jeg nok forsøge, at skammer jeg mig en lille bitte bitte bitte smule (smutter lige over og står i hjørnet et par minutter) :blush:

Mht. log - så skal jeg da overveje dette........................

<{POST_SNAPBACK}>

Dygtig dreng.. ser en bitte smule tilfreds på dig... laver en lille andekende nik med et flabet blik.... :wink:

Jamen for pokker hvorfor er du ikke i gang med at skrive din indledning til loggen ????

:poking:

Kom så i sving da.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

...Aaah dejlig læsning... The Girl is on her way up again... Suk... Dejligt...  :4thumbup:

..ved dagene har været svære... endda lede v dig... men, "igennem Prøvelse kommer Sejren!" - og din kære, sejrer (..IGEN!) !! :smile:

..Intet Ying Uden et Yang - som jeg sagde tidligere til dig... Fortiden kan aldrig glemmes.. Den kommer og banker på de mest mærkelige tidspunkter.. og -alt afhænger af hvordan vi åbner døren  :wink:

.. Vil ik gå i details - med hva jeg syntes, at du burde etc - da du kender mig - og ved hva jeg mener...  :blush:

Du er en kvinde med mange talenter - og dit største talent er ... tjaa... well dit store hjerte... som du gladeligt åbner for os alle .. dåmme som gode, lader du kommer ind og få varmen... and for that we love you :wub:

.. Vil slutte af med et passende citat, fra en af mine store helte..

"Fear is your best friend or your worst enemy. It's like fire. If you can control it, it can cook for you; it can heat your house. If you can't control it, it will burn everything around you and destroy you. If you can control your fear, it makes you more alert, like a deer coming across the lawn."[/color]

.. Du er unik - never you fucking forget that!!  :smile:

Go Weekend, Din dejlige Perv!!  Lust_by_Zikes.gif - L@rs!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Uhhaaaaaaaa :blush: dadada..... du er dælme god til at give mig røvfuld verbalt... må heller få det på det rene for dem der læser med men også til at stryge mig mig blidt når det skal være... U have figured me out.... :4heart:

Men du har ret.. jeg er på vej op igen... lidt mat, lidt træt men igen med et smil på læben.

Her til aften havde jeg mest behov for at blive forkælet BIG TIME.. men udnyttet energien til at komme i bund med de huslig pligter som var forsømt i ugens løb.. kan du dufte ajax og skyllemiddle herinde :w00t:

Så nu er jeg klar til at bruge resten af weekenden på at komme i bund med de mange lektier jeg har forsømt .... :dry: og måtte høre en del for ved hver time... nej mine klasse kammerarter kender intet til min situation og sådan forbliver det nok et par dage vil jeg tro... hvis ikke de rå keder sig og læser på livet løs herinde til aften da...

:raisebrow:

Vi have time out i dag hvor jeg viste dem MOL.... vi fik os godt nok nogen vilde snak efter de havde set en bette smule af stedet. :wink:

Fortiden......... :sneaky2: ikke meget at gøre ved som du siger... jeg mindes om min fortid hver gang jeg kigger på mine to guldklumper.. ja ja de ligner deres Far også... :wink: vil ikke ind på hvordan her....FNIS

Mit hjerte.... :4heart: er sku en sej muskle og ved den kan tåle lidt af hvert og vigtigst af alt så bliver den sku ved med at flexe for vildt derinde... weiiiiiiiii :cooldance: alive and kicking..... :wink:

Klart jeg har plads til at tag dejlige mennesker ind i mit hjerterum... ville være et spild at fornægte dem et plads.

Glæderne er unikke, værdsat og ikke mindst ufattelige lærrigt. Kommer man rigtig tæt mit hjerte så er man en af de få ..... men så mærker man det også er jeg mere end sikker på. Jeg mærker forskellen ihvertfald :wub: for det er der jeg kan læne mit hovede ind til vedkommende og bare give slip.... også selvom jeg sidder i en klasse lokale :w00t:

Tak for dine skønne ord babe.... alt alt for lækkert når du kan være søøøøøøøø ved mig.

Mobil møøøøøs i øret....

:w00t:

Ps

Damn den tråd med babes med ræddi nice numza er laaaaaaaaaaaaaang... men øjjjjj man bliver såren helt .. tjaaaaaaaaaa du ved hvad jeg mener... såren en vil jeg også have mig.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens formiddags træning i OBBC

Benpress@ 140kg x 8 x5

Leg extensions@ 50kg x 8 x 5

Siddende leg curls@ 50 kg x 8 x5

Læg @ 115 kg x 8 x5

Pull trroughs @ 55 kg x 8 x 5

Routator @ 5 blokke x 8 x 5 sæt

Pull downs @ ? blokke x 8 x 5 sæt

Drumbbell press @ 9 kg x 8 x 5 sæt

Rows @ ? blokke x 8 x 5 sæt

3 mave øvelser x bw x 12 x 3

Fik så trænet 3 gange denne uge :cooldance:

I går blev næsten alle lektier klaret, da min overboer tog sig af børnene .. so cool.... om aften grill hygge til den store guld medalje.

NU mangler jeg lidt læsestof og lidt matamatik så er jeg "back in action".... :4thumbup: :4smartass:

Skønt når man får indhentet alt det forsømte.

Udover træning har jeg så haft besøg af den bette Seth hele eftermiddagen til kaffe hygge på græsset... en hurtig snak med L@rs omkring hans kommende fight d. 22 Okt... :blush: vist nok da....

Nu er barnepiger bestilt og vi er glæder os vildt til at være tilskuer til denne event.

Håber i andre har haft en super weekend... :cooldance:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Det er godt at se, Jeanette  :4thumbup:

Enjoy!!! *kysse-kramme-smiley* (har ikke mine hardcore-smiley-side åben  :wink:  )

<{POST_SNAPBACK}>

Det har netop været en super skøn weekend.... kun en ting som manglede men "what the fuck" :w00t:

Hvordan går det med din nye pc? Er du blevet glad for den? Eller du endnu ved at lære den at kende ... :tongue:

Hvad har du lavet i weekenden.... :poking: mangler du ikke en update i din log da ???

:wink:

Knuuuuuuuuus

Link to comment
Share on other sites

Er superglad for min nye computer! Tasterne sidder bare "forkert" :innocent:

MEn er du gaal den' hurtig!! (min afdøde var jo en windows 98'er så det VAR på tide... trods alt) - kan slet ikke følge med når først den er i gang :blink:

Update? Hallo.. Mor her har da været over og indvie sin nye mp3 afspiller :cooldance: - mener da heelt bestemt jeg har aflagt fuld rapport :wink:

Ellers har jeg haft en udmærket weekend - har bare røde øjne af at hænger over min computer... skulle jo installere en masse og ha rippet noget musik over på mp3'rn.. alt tager tid når man er total teknik-idiot som mig :laugh: - du ved... tager ½ time at finde "startknappen" for man VIL ikke spørge.. kan selv! *fniis*

Men har en dejlig ven (det er de nu allesammen) som står på spring hvis jeg får problemer.. han er gammel it-nørd.. og kan nøjes med klem og kram som tak :tongue:

psst: selvgjort er velgjort hvis bare det er velsmurt :wink:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Er superglad for min nye computer! Tasterne sidder bare "forkert"  :innocent:

MEn er du gaal den' hurtig!! (min afdøde var jo en windows 98'er så det VAR på tide... trods alt) - kan slet ikke følge med når først den er i gang  :blink:

Update? Hallo.. Mor her har da været over og indvie sin nye mp3 afspiller  :cooldance:  - mener da heelt bestemt jeg har aflagt fuld rapport  :wink:

Ellers har jeg haft en udmærket weekend - har bare røde øjne af at hænger over min computer... skulle jo installere en masse og ha rippet noget musik over på mp3'rn.. alt tager tid når man er total teknik-idiot som mig  :laugh:  - du ved... tager ½ time at finde "startknappen" for man VIL ikke spørge.. kan selv! *fniis*

Men har en dejlig ven (det er de nu allesammen) som står på spring hvis jeg får problemer.. han er gammel it-nørd.. og kan nøjes med klem og kram som tak  :tongue:

psst: selvgjort er velgjort hvis bare det er velsmurt  :wink:

:tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tasterne kan da ikke sidde forkert da..... :raisebrow:  :w00t:

Total lækkert at du nyder din nye pc... weiiiiiii nyt legetøj er altid en nydelse da... og tiden med at installere alt det nye er bare fedt!

Godt du har sådan en dejlig kammerart som kan give dig en hånd med det hele...  :smile:

:wink:

man værdsætter sådan nogen venner højt...... Mine naboer har bare været guld værd i denne weekend.. jeg er bare så ufattelige heldig de sådan gider. Den ene havde endda jelly beans som gave med til mig lørdag morgen... det er forkælelse .... skøøøøøøønt at have dem mens man skal knokle med lektierne

Link to comment
Share on other sites

ja forkælelse er dejlig  :blush:  selv de mindste ting har stor værdi - især hvis man er lidt "dippet"...

Der er forresten update i min log  :w00t:

Jeg har vundet i tip - igen  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ajjjjjjjjjjjj tillykke og ja helt enig med dig omkring forkælelse... :4thumbup: :smile: Hopper lige over i din log og ser hvilken unoder du har været igang med på det sidste.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share