Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Drænet for energi var jeg til morgen.... ingen overskud..... NÅ siger man så.... og bliver liggende.

Det kan vel være i orden for langt de fleste men for mig .. skræmmende.

Tog beslutning om der nok var 117 ting jeg burde gøre og kunne gøre men mit indre havde jo lige fortalt mig at den var tømt for alt energi og overskud.

Solen skinnede og jeg gav efter.

Tog et tæppe, min bikini på og lagde mig på græsset.

Sov en del og læste bøger som intet havde med skole at gøre og koblede af. Damn jeg føler mig som et helt nyt menneske, glad og nu lige kommet tilbage fra 1 times lækker PW og endda også fået handlet ind.

:4thumbup:

Har jeg dårlig samvittighed...

NOPE!

Håber i alle har haft en super skøn dag. :tongue:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Drænet for energi var jeg til morgen.... ingen overskud..... NÅ siger man så.... og bliver liggende.

Det kan vel være i orden for langt de fleste men for mig .. skræmmende.

Tog beslutning om der nok vaqr 117 ting jeg burde gøre og kunne gøre men mit indre havde jo lige fortalt mig at den vaqr tømt for alt energi og overskud.

Solen skinnede og jeg gav efter.

Tog et tæppe, min bikini på og lagde mig på græsset.

Sov læste bøger som intet havde med skole at gøre og koblede af. Damn jeg føler mig som et helt nyt menneske, glad og nu lige kommet tilbage fra 1 times lækker PW og endda også fået handlet ind.

:4thumbup:

Har jeg dårlig samvittighed...

NOPE!

Håber i alle har haft en super skøn dag. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt valg sis!!

Dejligt med lidt afkobling - og rart at læse "ikke-faglitt"!!

Masser af møs og :4thumbup:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Drænet for energi var jeg til morgen.... ingen overskud..... NÅ siger man så.... og bliver liggende.

Det kan vel være i orden for langt de fleste men for mig .. skræmmende.

Tog beslutning om der nok vaqr 117 ting jeg burde gøre og kunne gøre men mit indre havde jo lige fortalt mig at den vaqr tømt for alt energi og overskud.

Solen skinnede og jeg gav efter.

Tog et tæppe, min bikini på og lagde mig på græsset.

Sov læste bøger som intet havde med skole at gøre og koblede af. Damn jeg føler mig som et helt nyt menneske, glad og nu lige kommet tilbage fra 1 times lækker PW og endda også fået handlet ind.

:4thumbup:

Har jeg dårlig samvittighed...

NOPE!

Håber i alle har haft en super skøn dag. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt valg sis!!

Dejligt med lidt afkobling - og rart at læse "ikke-faglitt"!!

Masser af møs og :4thumbup:

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hell Yeah....

gotta love life.... :4heart:

Solens ståler bager endnu på min blege krop.... og humøret er bare i top mens jeg lytter til en masse god musik L@rs engang sendte til mig.

weiiiiiiii

nice memories.... :wink:

Møs over det hele.. mens du slider på jobbet

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette

Rigtig fornuftig beslutning du tog i morges :4thumbup: En dag til lige at koble af når man er ved at være sådan lidt udbrændt er bare den bedste medicin overhovedet :bigsmile:

Du er godtnok også gået til den de sidste mange uger med skole og det hele :1356:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette

Rigtig fornuftig beslutning du tog i morges  :4thumbup: En dag til lige at koble af når man er ved at være sådan lidt udbrændt er bare den bedste medicin overhovedet  :bigsmile:

Du er godtnok også gået til den de sidste mange uger med skole og det hele  :1356:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der baby....

Det var ihvertfald givende at holde denne fridag må jeg blankt erkende... weiiiiiii jeg er total i hopla nu.

Ja der har været en del at se til i mit liv, mange nye forandringer.. men det er vildt spændnede.

Det glæder mig også at du nu er igang med at komme i skoleform ... :cooldance: rigtig glad endda.

U go girl

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Solens ståler bager endnu på min blege krop.... og humøret er bare i top mens jeg lytter til en masse god musik L@rs engang sendte til mig.

weiiiiiiii

nice memories.... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

post-5998-1126032367_thumb.jpg

Kan godt se at OBBC er godt og så bleg er du heller ikke

Hæg

Edited by haggis
Link to comment
Share on other sites

Solens ståler bager endnu på min blege krop.... og humøret er bare i top mens jeg lytter til en masse god musik L@rs engang sendte til mig.

weiiiiiiii

nice memories.... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

post-5998-1126032367_thumb.jpg

Kan godt se at OBBC er godt og så bleg er du heller ikke

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

weiiiiiiiiiiiiiiiiii nice back.. og så er hun scorpion... :cooldance::cooldance::cooldance::cooldance::cooldance:

men ja jeg er vild med OBBC og jooooooooooooooo jeg er bare bleg!!!

desværre....

:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Træner du også i obbc? Og i så fald, har jeg set dig!?  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det gøre jeg... kom over og hils på da hvis du ser mig.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, du har ikke et close-up af dig selv, så jeg se, om jeg er stødt på dig uden at have vidst det? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2:

så afklædte går jeg ikke rundt oppe i OBBC....årrrrrrh den var altså bare oplagt

Er der ikke billede på min profil her...?

post-7136-1126033133_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:rofl2:

så afklædte går jeg ikke rundt oppe i OBBC....årrrrrrh den var altså bare oplagt

Er der ikke billede på min profil her...?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, der er billede på din profil, men jeg synes ikke helt, at det var til at afgøre lige ud fra det der.

Lige umiddelbart tror jeg ikke, at jeg er stødt på dig endnu, men det skal jo nok komme! :cooldance::smile::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tror snart jeg må til Fyn - det er da vist der I allesammen bor  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer bare.. jeg har da plads til du kan sove her..... og træne med os i ccenteret...

kom du bare herover af lille du...

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tager dig helt sikkert på ordet en dag - men nu skal jeg jo lige bonne for 2 ture til Århus i denne måned :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tror snart jeg må til Fyn - det er da vist der I allesammen bor  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer bare.. jeg har da plads til du kan sove her..... og træne med os i ccenteret...

kom du bare herover af lille du...

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tager dig helt sikkert på ordet en dag - men nu skal jeg jo lige bonne for 2 ture til Århus i denne måned :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

så er det bare at hoppe af toget vel.... :wink::w00t:

Link to comment
Share on other sites

:rofl2:

så afklædte går jeg ikke rundt oppe i OBBC....årrrrrrh den var altså bare oplagt

Er der ikke billede på min profil her...?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, der er billede på din profil, men jeg synes ikke helt, at det var til at afgøre lige ud fra det der.

Lige umiddelbart tror jeg ikke, at jeg er stødt på dig endnu, men det skal jo nok komme! :cooldance::smile::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du giver bare livstegn hvis du ser mig oki.....

:4thumbup: :cooldance::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tror snart jeg må til Fyn - det er da vist der I allesammen bor  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer bare.. jeg har da plads til du kan sove her..... og træne med os i ccenteret...

kom du bare herover af lille du...

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tager dig helt sikkert på ordet en dag - men nu skal jeg jo lige bonne for 2 ture til Århus i denne måned :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

så er det bare at hoppe af toget vel.... :wink::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager bussen - den er billigere.. og mere præcis :laugh:

Har du læst min log? Det kan anbefales :w00t: hvis du kan tåle det forstås... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

MOL er som en trykkoger i denne tid og det synes at berør mange og ikke mindst mig selv.

Jeg har valgt at bruge ignor funktionen med 5 mennesker på mol og det har jeg gjordt fordi jeg er træt af at se min personlighed, min måde at skrive på og emner jeg har taget op i OT ende med at skulle sættes lås på for at genskabe ro på denne skønne site.

Ja det påvirker mit humør og det havde jeg ved gud aldrig forudset kunne ske her på MOL.

:blink:

Det ene tråd som er grundlæggende for at alt koger over er " Favorit logs" og den anden er, " Hvorfor beskylde folk for at være bruger af krudt"

I aftes så jeg at Moos var i det ene tråd og af rent bekymring for de nu ville vende deres negative ord imod ham slog jeg de profiler jeg faktisk har på ignor fra for at se hvad pokker der var gang i.

Valgte så give mine ord med trods jeg var meget trist, vred og i oprør over det jeg havde læst af ren vrøvl og provokationer.

Tanninja og jeg oprettet en tråd til tøser som ville kigge på mænd.. også den fik en omgang af spydigheder af nogen få provokerende mænd. Heldigvis så blev den lige gjort rent og nu kører igen. :4thumbup:

Jeg er blevet møj træt af at forklar mig og stå model til disse mange gisninger, fortolkninger og personlig fnidder.

Jeg forlader ikke MOL, men jer der følger mig vil nok mærke min glæde er en takt nedadgående pga pollemikken.

Dette undskylder jeg af hele mit hjerte for jeg vil sku ikke smitte jer med dårligt humør.

Mit valg er så nu at være stille.... for ro skal der skabes, er jeg stille så kan de få mennesker jeg af en eller anden årsage provokere slap lidt af.

Mine sidste ord i tråden om beskyldninger af krudt.

Til everlast om problematikken af mine to tråde.

Lad for gud skyld med give mig ret eller kommentere dette indlæg her i min log. Det er blot "gødning" til flere ord fra disse mennesker. ("rygklapperi vil det kaldes") og det sidste jeg ønsker er selv eller andre af jer jeg holder af kommer til at stå model for deres spydigheder og onde tunge.

Det eneste jeg ønsker er at "festen stopper her!"

Jeg skriver dette kun for at jer i loggen forstår hvorfor ændring i min aktivivt her i loggen den kommende tid.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Har du fået trænet her i weekenden???  :poking:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

...griner.. Sååååå blackie... ikke drille damen, mens hun er i tænkeboksen *fniser helt vildt* :wink:

...J - uanset dit magre humør - så skal jeg nok få sparket gang i din lille lejlighed, når jeg snart dukker op dér... Calle Me Hurricane L@rs !!!! :4thumbup:

Mange knuz & kramz.. Både fra NinjaPigen & Den Wrøøøde Hulka!!

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Har du fået trænet her i weekenden???   :poking:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

...griner.. Sååååå blackie... ikke drille damen, mens hun er i tænkeboksen *fniser helt vildt* :wink:

...J - uanset dit magre humør - så skal jeg nok få sparket gang i din lille lejlighed, når jeg snart dukker op dér... Calle Me Hurricane L@rs !!!! :4thumbup:

Mange knuz & kramz.. Både fra NinjaPigen & Den Wrøøøde Hulka!!

:smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Regner jeg også med...... og glæder mig vildt... :wub:

knus til jer begge

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share