Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så kom dagen hvor der skulle holdes stormøde omkring mine børn og skolen... tjaaaaaa noget konkret at fortælle jer... NOPE!

De snakker og røven går... at de ikke forstår hvilken svigt de faktisk udsætter os for fatter jeg bare ingenting af.

Må lægge hovedet i blød og holde hovedet koldt for jeg skal vist til at bruge en hel del kræfter jeg ikke lige er i besiddelse af for tiden.

Nu har jeg ventet tålmodigt et år mht til de kommer i gang med at handle på alle de informationer de har fået.. nu er jeg altså PISSED!

Der er en million spørgsmål som flyver rundt som jeg endnu ikke har fået svar på.. god damn it.... de er glade for at snakke udenom og ikke tag ansvar ...

Grrrr

Sagsbehandler stopper .. så nu skal jeg have min 4 sagsbehandler og stadig ikke fået noget som helst igennem af de ting jeg har søgt hjælp om den sidste års tid.

Aflastning, hjælp til fritids aktiviteter til min søn og undersøgelser på min søn.

suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk... jeg forstår bare alt for godt alle dem, der giver op, kaster håndklædet i ringen og bare bliver ligeglad.

:mad:

Heldigvis kom Poul forbi i dag og hyggede med så jeg ikke gik helt til rotterne ..... altid en mega fornøjelse med hans selvskab.

Håber han får en super aften i biffen.

:wink:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Fik i øvrig 10 for mit brev i Dansk.. tak for hjælpen Blackmoore.

:cooldance:

Det er sgu flot!! :4thumbup:

Håber, der snart kommer en løsning på alt det andet. :unsure: Det lyder som om, det er (endnu) en hård omgang, du/I er igennem. :unhappy:

Stort knus herfra! :4winkkiss:

Hey

Det var en vild spændnede opgave.. vi havde læst en digt og derefter skulle vi vælge en ud af 4 mulige opgaver. Jeg valgte så den jeg synes var mest umuligt.. ( hvordan kan det være jeg altid gøre det ?? ) Opgaven skulle skrives imellem to gl soldater kammerarter baseret på digten, jeg valg så også at prøve at skrive på Gl. dansk form og damn det er sku svært ...

Mht alt det andet... nu er løvemor vågnet, tilliden strukket til det ydeste og de har været handlings svage... og jeg er vred.. når vreden sænker sig så for de en meget bestemt og kritisk Mor på nakken.

Så ser vi hvad der sker.

Tak fordi du kom forbi.. smiler

klem til dig også.

Link to comment
Share on other sites

Weiiiiiiiiiiiiiii så fik jeg trænet i OBBC.....

:cooldance:

- Cykle turen derned

- Benpress @ 120 kg x 8 rep x 5 sæt

- Læg press @ 115 kg x 8 rep x 5 sæt

- Ben krøl @ 40 kg x 8 rep x 5 sæt

- Pull throughs @ 45 kg x 8 x 2 sæt og 55kg x 8 x 2 sæt og 65kg x 8 x 3 sæt

- Træk ned til brystet @ 5 blokke med smal greb x 8 x 5 sæt

- Dips med 40 støtte x 8 x 5 sæt

- Mave bøjninger @ BW + mave crunch @ 60 kg x 8 x 5 sæt

- Incline drumbell press @ 8kg x 8 x 5 sæt

- Push downs m. cable @25 kg x 8 x 5 sæt

- Cykleturenhjem

Jeg var total flad da jeg kom hjem fra skole i dag men havde aftalt med mig selv at OBBC skulle jeg forbi.

Det er vildt så meget som jeg trængte til at se alle drengene samt Stina og "jubler endnu" over langt de fleste af dem var tilstede. Damn det betyder meget....

:4thumbup:

Jeg er ikke helt sikker men jeg tror jeg så Peet / Jokerx deroppe også.... :tongue: hvis det var ham så undskylder jeg fordi jeg var en kylling og ikke kom over og hilste på dig. Kan ikke lige huske billeder...I am old.... børe over med mig...:laugh:

Mødte også lige Poul på vej ud samt klaus beltetaske på trappen...

Hvem forklarer mig lige om ham beltetasken er styrkeløfter eller bare diskopumper?

:laugh:

Nå men nu er weekenden startet og masse af lektier og husmor opgaver i vente.. :cooldance:

:sneaky2: min trådløsnetværk er gået i udu !!!! så nu er jeg bundet fast til ledninger.... :blink: og ja ja .. nogen som er lidt smarte eller kække vil sige " så du der hvor du kan lide at være!" men næææææh nej... det skal sku være i hamp... hvis det skal være... :laugh::devil: :4thumbup: :sneaky2::laugh:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Weekendens forløb;

Total hygge, afslapning og masse af ro på hjemmefronten.

:cooldance:

Jeg har søgt tilbage til den sorte univeres og genoptaget kontakten men mange jeg ellers var sikker på havde glemt mig for længe siden.

:w00t:

Men ork nej.... jeg var husket endnu... :wink:

Jeg burde have mega dårlig samvittighed over jeg ingen praktisk eller skoleopgaver har lavet ... men det har jeg bare ikke. Jeg skal nok nå at samle op på det hele.

Har også haft besøg et par timer af Seth og vi har indgået aftale om nu skal den blege studine hud sku fjernes... :w00t: Træning og en gylden glød ser trods alt noget mere tiltrækende ud når vi kigger os i spejlet...

:4thumbup:

Hvis ellers Garnhof og Mass når det, så står det på træning i OBBC her inden så længe. Napper lige min søn med.. han forguder jo de to unge mænd :laugh: En snak med dem så er han bare helt klar til en ny "spændende" uge på sin skole. :blink:

Jeg håber i alle har haft en super god weekend.

:4mewantfood: :w00t::tongue::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Søde Jeanette!

Hvor flot med dit 10 tal , din træning und alles :cooldance:

Har også selv mega herlig samvittighed, har ligget i sengen med brunch, kæreste og aviser det meste af morgenen, men fik alligevel banket mig op af sengen og afsted! Det er så godt vejr.. tænk folk går rundt i klip-klapper og små soltoppe, og det er den 1. oktober lige om lidt! BLIV VED!

Nå, ville jo bare lige sige hej og ønske rigtig go' søndag!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søde Jeanette!

Hvor flot med dit 10 tal , din træning und alles :cooldance:

Har også selv mega herlig samvittighed, har ligget i sengen med brunch, kæreste og aviser det meste af morgenen, men fik alligevel banket mig op af sengen og afsted! Det er så godt vejr.. tænk folk går rundt i klip-klapper og små soltoppe, og det er den 1. oktober lige om lidt! BLIV VED!

Nå, ville jo bare lige sige hej og ønske rigtig go' søndag!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Weiiiiiiiiiiiiiiii hey Sally....

Lyder til du har haft en super fantastisk søndag....alt for lækkert.

Vejret i Danmark er for vild, trods man nu godt kan mærke at jorden er blevet kold og forskellen på når solen bager på en til en lille sky lige sniger sig forbi... er ret enorm.

Det gøre nu ikke spor...

Lad os få det meste ud af det vi får...

:cooldance:

Ønsker dig en alt for skøn uge...

Klem og tanker

Jeanette :wink:

Link to comment
Share on other sites

Turbo Træning i OBBC med Mass og Garnhof som babysitter min søn imens.... :4thumbup:

Tuuuuuuuuuuuusind tak til jer...

Benpress @ 130kg x 8 x 5 sæt

Læg press @ 130kg x 8 x 5 sæt

Ben krøl @ 40 kg x 8 x 5 sæt

Close - grip lat pull downs @ 5 & 6 blokke x 8 x 5 sæt

Pushdowns @ 25 kg x 8 x 5 sæt

Drumbell press @ 8 kg x 8 x 5 sæt

One arm drumbell rows @ 12 kg x 8 x 5 sæt

Chins med 35 kg støtte x 8 x 5 sæt

Mavebøjninger @bw x 8 x 5 sæt

Min søn fik set sine helte træne og jeg fik trænet imens.. JUBLER!!!!

Der blev også taget fat i min søn ikke får trænet, spiser for meget sukker ( 10 snikkers bag min ryg) :blink: og at det bliver man ikke Leeeeee af.

Stina var på pletten med sin dejlig rolig sind, stille stemme som giver en ro og håb... tak smukke... og ps.. husk min søns ord " Stina har størrer muller end min Mor!"

:w00t:

He knows shit!

Eller rigtig mange kendte ansigter op i OBBC på en søndag... :blink: :4thumbup: cool at se...... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du er en meget høj, ung og lidt hmmmmm tynd...

:blush: sorry...

så ja tror jeg det var dig......

SMiler varmt. :wink:

Ja, så var det mig! ville bare ikke lyde dum, og hilse på en, som så måske ikke var den som man lige trode det var! :tongue:

Ja, jeg er stadig en spejls, selvom jeg vejer ca. 82kg. :blush:

Meeen, for 5½måned siden, vejede jeg ca. 15-17kg mindre, så det går nok! skal bare fremad! :cooldance:

Cool lige at få sat ansigt på dig :smile:

Smil :smile::wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, så var det mig! ville bare ikke lyde dum, og hilse på en, som så måske ikke var den som man lige trode det var! :tongue:

Ja, jeg er stadig en spejls, selvom jeg vejer ca. 82kg. :blush:

Meeen, for 5½måned siden, vejede jeg ca. 15-17kg mindre, så det går nok! skal bare fremad! :cooldance:

Cool lige at få sat ansigt på dig :smile:

Smil :smile::wink:

Alt for flot du har taget så meget på ... du skal nok blive fin så *S*

Du giver den da gas til træning så mon ikke det skrider hurtigt fremad :4thumbup: Hvor høj er du ?

Kan du nu have en super dag

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

God morgen :w00t:

Jeg takker for sønnikes søde ord :wink:

Snakkede forresten med ham ang hans cykelsaddel. Han var med oppe og kigge på 1.første salen da han spurgte til de der spinningscykler. Vi blev enige om at cykelsadler skal være bløde og gode at sidde på.....såååee....det kan altså godt være han hiver dig med i Føtex på et tidspunkt efter en gelesaddel :innocent::laugh::blush:

Ha´en dejlig dag

Stina

Link to comment
Share on other sites

God morgen :w00t:

Jeg takker for sønnikes søde ord :wink:

Snakkede forresten med ham ang hans cykelsaddel. Han var med oppe og kigge på 1.første salen da han spurgte til de der spinningscykler. Vi blev enige om at cykelsadler skal være bløde og gode at sidde på.....såååee....det kan altså godt være han hiver dig med i Føtex på et tidspunkt efter en gelesaddel :innocent::laugh::blush:

Ha´en dejlig dag

Stina

Han fortalt mig skam allerede da vi kom ned til vores cykler at hans saddle skulle skiftes .... jeg så sådan her ud i ansigtet.. :blink::raisebrow::dry:

Hvad snakker knejten nu om...

Men dette forklarer så alt...

:w00t::w00t::w00t::w00t:

Ja du fik masse af kredit for dine muller af min søn.. MOr " Du må altså træne mere!! Så du kan ligne Stina"

:bigsmile:

Kan du nu have en super dejlig dag...

Klem

Link to comment
Share on other sites

Han fortalt mig skam allerede da vi kom ned til vores cykler at hans saddle skulle skiftes .... jeg så sådan her ud i ansigtet.. :blink::raisebrow::dry:

Hvad snakker knejten nu om...

Men dette forklarer så alt...

:w00t::w00t::w00t::w00t:

Ja du fik masse af kredit for dine muller af min søn.. MOr " Du må altså træne mere!! Så du kan ligne Stina"

:bigsmile:

Kan du nu have en super dejlig dag...

Klem

haha.....griner....

seth

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share