Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg kigger altid i loggen, men jeg skriver ikke så meget mere.

Ahhha du er bare blevet en log lusker altså.... :w00t: det er jeg nu også i de flestes logs. Skole opgaver gøre jeg bliver lidt træt af at skrive hele tiden..

:blush:

Følger nu også din og man må sige du gransker en del i dig selv for tiden. Smiler varmt.

Er dog pisse misundelig over du så bor fra tid til anden i Italien damn nice, og super god mad... :4mewantfood:

Pas på dig du gl. :laugh:

Klem herfra til dig.

Link to comment
Share on other sites

Og så kan de spises, hvis man bliver tæt af dem eller skal leve på en sten. Især med soja/sukker-marinade skulle de være ganske gode. :4mewantfood:

Hr. K

:w00t: :freaked: :crybaby::gun2: :4boxing: :rocketwhore:

Og så har jeg forresten lige spurgt mine og de siger de er ganske uspiselige!!! Nemmerlig!!! :wink:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

:w00t: :freaked: :crybaby::gun2: :4boxing: :rocketwhore:

Og så har jeg forresten lige spurgt mine og de siger de er ganske uspiselige!!! Nemmerlig!!! :wink:

Godt så er vi mange imod den kære Hr Kirke..... :wink: Måske vi skulle sæt ham på grillen.. ajjjj det spiller ikke for Alva er jo vild med ham... hmmmmmmmm hvad stiller vi mon op med ham den flabet....

:nonono:

Jeg veeeeee det bare ikke.... :wink::w00t: Måske vi var kunne :4mewantfood: det overflødige på Hr Kirke som Alva ikke bruger til noget....

:w00t::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Godt så er vi mange imod den kære Hr Kirke..... :wink: Måske vi skulle sæt ham på grillen.. ajjjj det spiller ikke for Alva er jo vild med ham... hmmmmmmmm hvad stiller vi mon op med ham den flabet....

:nonono:

Ja, han er nu ganske sød :wub: , men der er så meget af ham, så I kan nok få en lille luns. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, han er nu ganske sød :wub: , men der er så meget af ham, så I kan nok få en lille luns. :devil:

Årrrrrrrrrrrrh fedt Alva.. jeg tænder straks op i grillen... kalder på Tulle... og Alva... du må gerne sæt dig ... stiller en flaske vin og server pandekager for dig....

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kom såååååååååå Hr Kirke..... nu skal vi "lege" med dig.....wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :w00t:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Årrrrrrrrrrrrh fedt Alva.. jeg tænder straks op i grillen... kalder på Tulle... og Alva... du må gerne sæt dig ... stiller en flaske vin og server pandekager for dig....

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Kom såååååååååå Hr Kirke..... nu skal vi "lege" med dig.....wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :w00t:

Jaaaaaaaaaah :devil::w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

:tongue::w00t::laugh:

Så kommer man lige listende forbi din log, blot for at opdage at to ellers både søde og naturlige piger er ved at spise den enes kæreste! -grillet :4thumbup:

Nå, synes bare det var så uforskammet længe siden. Skulle lige høre hvordan du og min fødeby har det?

Jeg kommer faktisk til Odense den week-end der hedder noget med d. 12-13 november. Kommer sikkert allerede over om torsdagen. Men så var det lige jeg tænkte på det du sagde med at træne sammen i OBBC bum bum.. det ville da være så sjovt at se dig :w00t: Nå, du kan jo tænke lidt over det. Skal jo lige passe ind i dit program :wink:

Søde Jeanette, jeg var lige ved at tude da jeg så du havde skrevet mig ind under dine favorit logs :bigsmile: Meget beæret! Such a dear :blush:

Kærligste hilsner og varmeste tanker

Sally

Link to comment
Share on other sites

:tongue::w00t::laugh:

Så kommer man lige listende forbi din log, blot for at opdage at to ellers både søde og naturlige piger er ved at spise den enes kæreste! -grillet :4thumbup:

Nå, synes bare det var så uforskammet længe siden. Skulle lige høre hvordan du og min fødeby har det?

Jeg kommer faktisk til Odense den week-end der hedder noget med d. 12-13 november. Kommer sikkert allerede over om torsdagen. Men så var det lige jeg tænkte på det du sagde med at træne sammen i OBBC bum bum.. det ville da være så sjovt at se dig :w00t: Nå, du kan jo tænke lidt over det. Skal jo lige passe ind i dit program :wink:

Søde Jeanette, jeg var lige ved at tude da jeg så du havde skrevet mig ind under dine favorit logs :bigsmile: Meget beæret! Such a dear :blush:

Kærligste hilsner og varmeste tanker

Sally

Heeeeey sweety...

Vi sad faktisk og talt om dig i aftes.... du er mere end velkommen og jeg glæder mig til at møde dig real lfe. Anders var her i går i forbindelse med vi var til Fight Galla her i Odense derfor dukket du op i samtalen.

Du er sku en super sej tøs som giver den vild gas med din træning og derfor min respekt.

Knus

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde en super lørdag hvor jeg havde tid til mig, helt alene med hjælp fra naboer og mine skønne guldklumper.

Jeg skulle hente min cykle hos cykle handleren og var lige ved at tude... hun er død..... det kan ikke betale sig at lave mere ved hende. Nu skal jeg finde hendes afløser...

"Indsæt tudefjæs"

Derefter en tur op til byen og mødes med Kern, det var rigtig hyggeligt at tulle rundt i butikker og derefter på cafe med ham. Det er jo ikke meget man ser til ham længere.

Han er godt nok brugt / slidt af de mange mærkelige arbejdes timer og rejse frem og tilbage samt stadig mærket efter SM.

:w00t:

Senere på aften meddelte mine børn jeg skulle tag til Fight Galla.. så ringede til drengene og fulgtes med dem derned.

Det var en super aften med de fedeste kampe. Jeg er total vild med at se Vale Tudo, Muay Thai og alt i den stil... :cooldance:

Aftens fedeste kamp var klart med Sonny Nielsen Vs Petr, Danny Petterson Vs Jakub, Micheal Hansen Vs Thomas... o O Her forstod jeg så ikke lige hvordan det kunne være Michael vandt Oo... Men det er der sikkert nogen der kan forklar mig. For det virkede altså undeligt da Thomas var godt overlegn i at dele slag ud samt få Michael lagt ned.

:raisebrow::blink:

Main event var med L@rs imod tjekken Bohumil. Jeg havde aften før siddet og google denne tjekke og man må sige manden har nosser at stille op imod L@rs. Dybt respekt.

Jeg vil dog ikke komme ind på denne kamp da jeg er af den mening af L@rs skal have lov som alle andre her at fortælle om sin sejr selv her på MOl.

Efter denne feeeee Galla tog vi herhjem til mig, drenge var sulten som altid, så lidt mad skulle de have samt varme op til byturen med lidt sprut.

Super hyggeligt at få nogen hyggelige timer med Anders og Odense drengene ( Troels og Henning). Weiiiii ..... :wink::w00t:

Damn nice lørdag....lige undtagen det med min cykle.

:sneaky2:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Vi sad faktisk og talt om dig i aftes.... du er mere end velkommen og jeg glæder mig til at møde dig real lfe. Anders var her i går i forbindelse med vi var til Fight Galla her i Odense derfor dukket du op i samtalen.

Lyder super! Det vil jeg glæde mig vildt til :cooldance::cooldance::cooldance:

Mener du Anders Incognito?!!

Du er sku en super sej tøs som giver den vild gas med din træning og derfor min respekt.

Taarkk skønne! :blush:

Og i rigtig lige måde. Go' søndag derovre i O'ense!

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Lyder super! Det vil jeg glæde mig vildt til :cooldance::cooldance::cooldance:

Mener du Anders Incognito?!!

Taarkk skønne! :blush:

Og i rigtig lige måde. Go' søndag derovre i O'ense!

Kærligste hilsner

Sally

Jeeeeeeeeeep det er nemlig den Anders.... :4thumbup: Du er nu tastet ind og glæder mig til at møde dig real life...

God søndag til dig søøøøø

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fået til opgave at købe lego og da dette legetøj er super dyrt vil jeg lige bede jer om at holde udkig efter brugt Lego som jeg kan købe for menneske penge.

Min søn skal øve sig i at sidde i ro, og finde fokus og det har man fundet ud af han nemmest gøre med Lego. Samt gøres til noget han kan pille med om natten når han vågner istedetfor tapetet.

Så alt har interesse herfra.....

Takker på forhånd.

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share