Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har du fået trænet her i weekenden???   :poking:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:nonono:

men jeg har fået lavet lektier..... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her + arbejde :raisebrow: Utrolig at skole kan tage så meget af ens tid, men hva, vi bliver jo skide kloge af det... forhåbentlig :tongue:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Har du fået trænet her i weekenden???   :poking:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:nonono:

men jeg har fået lavet lektier..... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her + arbejde :raisebrow: Utrolig at skole kan tage så meget af ens tid, men hva, vi bliver jo skide kloge af det... forhåbentlig :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaaaaaaaaaaaaaaaaah... det må man da håbe... ellers spiller det da ikke... :wink: Kern og Krea var her i aftes... de blev ved med at spørge.. " er der ellers sket noget i dit liv ?"

Er du klar over hvor æv man bliver når man kun kan berette om hjem og skole...

:blink::sneaky2::mad:

Hvor blev mit liv lige af?

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været igennem slyngen i en vaskemaskine hvor tøjet ikke havde været vasket først.

Ret ubehagligt faktisk!

I lørdags gjorde jeg som mange mænd tit forsøger i krise situationer; Drak mig Herre stiv med Troels .. fik klarede verdens situationen med ham og Kerrie.

Dagen efter tog jeg fat i de probematikker som plagede mig .. rigtig hårdt, brutalt ligepå og med ingen fortrydelse i mine beslutninger.

Fik ryddet godt og grundigt ud i nogle mennesker, som var en del af mit liv under meget falske forudsætninger..

Det sker at man blændes af nogle, som udgiver sig for noget, de slet ikke kan leve op til.

Nu har jeg så kørt vaskemaskinen igennem igen og alt skidt er væk fra mit liv i denne omgang.

:cooldance:

Nu er jeg klar, ovenpå, rolig og desværre i meget ringe form. Det gik jeg så igang med i aftes.

Squat og dødløft teknik blev øvet igennem i stuen med sønnikes grej og derefter 2 timer på rulleskøjter sammen med min søn i en fed park.

Dagen i dag har jeg doms.. weiiiiiiiiiiiiiiii

Lektierne kalder så hygge til vi ses igen.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Eftertanker;

Når man tag et valg om at ændre sit liv er det er længere tids kamp om at ændre dårlig vaner til gode vaner. Det kræver eftertanke, accept og at man kan tilgive sig selv når man ender tilbage i det gl. mønster.

Eftertanker;

Giver en mulighed for at revidere om man stadig holder sine mål. Er det sådan at de redskaber man har brugt for at undgå sine dårlige vaner skal man så finde nye metode at undvige dem på. Jeg tror man kan til tider slide en god ide op eller bare køre træt i dem.

Accept;

Skal der være at finde i ens selv, for når man acceptere at livet er det positive og det negative kan man lettere accepter man til tider bliver magtesløs, et kort øjeblik eller en længere periode. Det er skønt når andre roser en men det er endnu bedre når man kan rose sig selv.

Vi har brug for accept hos andre også når vi ikke lige lever op til vores og andres forventninger. Et kærligt og velment spark er langt bedre end ynk.

Tilgivelse;

Kan man tilgive sig selv, har man et vigtigt redskab i livet, for når man kan dette er det noget lettere at kunne hoppe på hesten igen når man opdager man lige faldt af.

For mit vedkommende skal jeg altså blive bedre til at holde igen… med at give for meget viden om mig selv når jeg møder nye mennesker. De skræmmes eller i værste tilfælde tror jeg kun indeholder en lille del af hvem jeg i virkeligheden er.

Dette råd kom fra den kære ”Gadedreng”

Det kan jo ikke nytte noget at folk ikke ser mig som et komplet menneske med masse af værdier og holdninger men også kan være meget andet.

Kompliceret, naiv, blåøjet, besværligt, metaforisk, fucked op, hård, blød, sårbar, en sej reje, en pivskid, møj kælling og ikke mindst en kvinde med mange ord.

I kan sikker sætte flere ord på end jeg nævner lige her.

Dog er jeg også en stolt kvinde med høje moraler, etik, omsorgsfuldhed og ikke mindst respekt for mine medmennesker indtil jeg selv oplever det modsatte imod mig eller dem jeg holder af.

Hvordan jeg rent praktisk gøre ved jeg ikke endnu :dry:

Jeg bliver nød til at lære at tackle krise situationer når de kommer, særligt når de omhandler mine børn i hverdagen.

For dem er jeg bare ikke god til at tackle. :poking:

Det er som om når disse kriser dukker op mister jeg overblikket og falder tungt ned i et hul som bare ikke er til at kravle opad igen.

Jeg skal huske at sortere i de udefra opstående problemer og skære de unødvendige spekulationer fra hårdt og brutalt.

Dette har jeg talt meget med familie centeret om og det er så vores fælles projekt den næste tid.

Holde fokus på de vigtig i min hverdag synes at gå godt i lange perioder nu heldigvis, dog når jeg mister fokus så vælter alt for mig. Denne gang gik det ud over min søvn rytmer, spisevaner og så oplevede mange gange at min krop slet ikke kunne finde ro, jeg frøs så meget i nogle dage at jeg gik med tre sweaters. Sad og græd mit i en time i skole og ikke anede præcis hvad der havde uløst det. Stressede over aftaler som normalt er helt overskueligt. Mærkede vrede og had i en grad som jeg kun havde oplevede med min eksmand. Ingen af disse tegn og handlinger er gode for min sjæl. Jeg mangler at; Kunne finde trygheden i mig selv når min verden falder fra hinanden. Det ville være så super hvis dette kunne lykkes. Endnu bedre ville være hvis jeg fandt mig en vidunderlig mand som kunne bare holde om mig og fortæl mig alt nok skulle gå over og hverdagen vil komme tilbage inden længe. Min drøm ja… for der er ikke meget tid eller overskud til at gå ud på jagt efter ham desværre.

Men nu er jeg nået over det væreste og nu er det som skrevet i eftermiddags - tid til at se fremad og med roen der synes at være i mig, mærke der er en hel masse dejligt at se frem til igen.

:cooldance:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Men nu er jeg nået over det værste  - tid til at se fremad

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se dig på ret køl igen. Masser af moralsk støtte herfra (jeg føler mig altid kæk når jeg hører The Clash)

Seriøst Søs, Du styrer, men det er klart at bilen slingrer lidt når du skal se så meget på vejen :laugh:

Hyg

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Men nu er jeg nået over det værste  - tid til at se fremad

<{POST_SNAPBACK}>

Godt at se dig på ret køl igen. Masser af moralsk støtte herfra (jeg føler mig altid kæk når jeg hører The Clash)

Seriøst Søs, Du styrer, men det er klart at bilen slingrer lidt når du skal se så meget på vejen :laugh:

Hyg

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der du dejlig mandfolk...

Dejligt at se dig her og jeg håber alt er vel hjemme hos dig og familien. Svært at følge dig nu du ikke skriver log mere :poking:

Men er der ikke et ordsprog om når man intet hører er alt vel?

Musik er noget som jeg bruger rigtig meget, underligt nok så har jeg i dag ikke kunne finde lige det jeg havde brug for at høre :blink: Så jeg har kigget efter en masse nyt og endda hørt en del på net radio "Goth musik".

Knus til dig og dem du har tæt inde på din sjæl.

Link to comment
Share on other sites

Hey der du dejlig mandfolk...

:wub:

"Goth musik".

<{POST_SNAPBACK}>

????Det lyder dystert

I eftermiddag har den stået på Clash, White Stripes og The Pogues, den sidste gravet frem fra de bageste hylder hvor den har stået alt for længe.

Jeg logger i øvrigt ikke længere fordi jeg, i og med at jeg har passeret de 40, har besluttet at lade mit kropslige forfald passe sig selv.

:tongue:

:wink:

:beerchug:

Hæg

Link to comment
Share on other sites

Hey der du dejlig mandfolk...

:wub:

"Goth musik".

<{POST_SNAPBACK}>

????Det lyder dystert

I eftermiddag har den stået på Clash, White Stripes og The Pogues, den sidste gravet frem fra de bageste hylder hvor den har stået alt for længe.

Jeg logger i øvrigt ikke længere fordi jeg, i og med at jeg har passeret de 40, har besluttet at lade mit kropslige forfald passe sig selv.

:tongue:

:wink:

:beerchug:

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

:nonono:

Den går ikke du ..... du har dine piger som gerne ser du bliver 100 år . det kræver du arbejder med kroppen..

Op på hesten du!!!

Knus

Link to comment
Share on other sites

Til Hæg: Betyder det så, at du er holdt op med at drikke øl?

Ellers lader du jo ikke forfaldet passe sig selv!?

Til Piv: Jeg ville ønske, jeg kunne hjælpe, og jeg håber ikke vores diskussion har taget for mange ressourcer fra dig.

<{POST_SNAPBACK}>

rolig rolig.. det var sku nok det mindste af alt der skete omkring mig. :bigsmile: mit hjemmeland og venner er det som kan have indflydelse af mit humør. Ikke en diskussion med dig her på mol.

Men vildt sødt er det med din omsorg da.. takker :blush:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Godt at se loggen genåbnet  :4thumbup:

En oprydning af skadelige elementer i ens omgangskreds er åbenbart nødvendig fra tid til anden. Men det er dem der har mistet noget, ikke dig  :wink:  :4winkkiss:  :shades:

HUSK DET!  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der tulle tøsen... :4thumbup:

Først .. rigtig god bedring. Du skal altså passe bedre på dig selv sveske. Det spiller ikke hvis du skal gå og skrante vel?

Mht venner...

Konfliker er umulige at undgå i venskaber såvel som i alle andre former for forhold i livet.

Fejltagelser sker og så skal man kunne tag ansvar for sine handlinger, få snakket om det, udvise anger,gå alle føleserne igennem sammen være oprigtig og så er der plads til at man kan tilgive.

Er der hisorie i venskabet, bagage af værdi samt ønsket om at forbedre sig så kan man i langt de fleste tilfælde genoprette det.

Som udgangspunkt er det for mig vigtigt at man tænker sig godt om, altså tænker over konsekvenserne af sine handlinger.

Sådan er vel for de fleste?

Tænker man kun på sig selv og ikke vil tag ansvar for sine handlinger, så har jeg som person umådeligt svært med at se, hvordan tillid skal kunne genopbygges. Venskab uden tillid er ikke venskab. :dry:

Jeg giver tillid og respekt og forventer det samme igen. Begge dele gives som en gave til et venskab og det langt de fleste mennesker jeg har lært at kende ved det.

I denne verden vi lever i har mange oplevede svigt, eogistiske mennesker som har gjort en fortræd, krænket en i en grad at man efter sådan nogle oplevelser ikke tør at give sig selv til andre igen.

Her er det for mig meget vigtigt at jeg isolere oplevelsen på de personer som i mit liv har gjort mig ondt end at lad andre betale prisen for deres ligegyldigheder. Selvom det er rigtig svært.

Tusind tak for dine ord :4winkkiss:

PS

Kan godt være nogen tabte men sjovt nok så føles det ikke som en sejr.

Link to comment
Share on other sites

Fantatisk dag

Stod op med de små og fik dem afsted i ro og orden. Sprang ind under min dyne som de gik ud af opgangen. Dette skyldes jeg så godt som er færdig med min den ene selvstudie og kan godt bruge lidt mere "Jeanette tid". Og weiiii den dyne faldt tungt over mig.... :sleeping: uhha.. hvor var det tryg, varmt og rolig.

Alt godt har en ende og med et kærligt men velment spark over min msn blev jeg sendt ud i bad så jeg kunne komme i gang med dagens opgaver.

Timerne i skolen fløj afsted og i den ene pause stod jeg ude i skolegården og bare betragtet alle disse forholdsvise nye mennesker i mit liv.

Ikke at jeg har sat andet edikette på dem end deres navne men de har i forhold til den første tid nu fået personligheder. Jeg kan skælne dem fra hinanden og se hvordan de hver især har noget over sig som gøre dem helt unikke.

Lige med et kom den ene af pigerne over til mig og gav mig et mega kram... de andre smilede ( hun er klassens voksen damp barn) og sagde " Jeanette du er bare så dejlig at lære at kende" Øjjjjjjj hvor blev jeg rød i hovedet. En efter en kom klassen over og nussede mig på ryggen, på armen og sådan.

Forundret stod jeg bare og kiggede på damp tøsen.

Vi ved du har haft en svær tid og du skulle bare vide vi har lagt mærke til det og vi vil gerne være der for dig.

Sødt. :bigsmile:

Jeg har ikke talt om noget mens jeg har været i skole og ser ingen af dem privat endnu. Jeg vil heller have et bedre indblik i dem inden jeg åbner mig helt. Min dagbog her giver mig mulighed for at komme af med mine tanker så det er nok pt. sammen med dem der er inde i mit liv.

Det gav dog dagen en helt særlig følelser og damn de er skønne. Smiler blidt.

Link to comment
Share on other sites

Fantatisk dag

Stod op med de små og fik dem afsted i ro og orden. Sprang ind under min dyne som de gik ud af opgangen. Dette skyldes jeg så godt som er færdig med min den ene selvstudie og kan godt bruge lidt mere "Jeanette tid". Og weiiii den dyne faldt tungt over mig....  :sleeping:  uhha.. hvor var det tryg, varmt og rolig.

Alt godt har en ende og med et kærligt men velment spark over min msn blev jeg sendt ud i bad så jeg kunne komme i gang med dagens opgaver.

Timerne i skolen fløj afsted og i den ene pause stod jeg ude i skolegården og bare betragtet alle disse forholdsvise nye mennesker i mit liv.

Ikke at jeg har sat andet edikette på dem end deres navne men de har i forhold til den første tid nu fået personligheder. Jeg kan skælne dem fra hinanden og se hvordan de hver især har noget over sig som gøre dem helt unikke.

Lige med et kom den ene af pigerne over til mig og gav mig et mega kram... de andre smilede ( hun er klassens voksen damp barn) og sagde " Jeanette du er bare så dejlig at lære at kende" Øjjjjjjj hvor blev jeg rød i hovedet. En efter en kom klassen over og nussede mig på ryggen, på armen og sådan.

Forundret stod jeg bare og kiggede på damp tøsen.

Vi ved du har haft en svær tid og du skulle bare vide vi har lagt mærke til det og vi vil gerne være der for dig.

Sødt.  :bigsmile:

Jeg har ikke talt om noget mens jeg har været i skole og ser ingen af dem privat endnu. Jeg vil heller have et bedre indblik i dem inden jeg åbner mig helt. Min dagbog her giver mig mulighed for at komme af med mine tanker så det er nok pt. sammen med dem der er inde i mit liv.

Det gav dog dagen en helt særlig følelser og damn de er skønne. Smiler blidt.

<{POST_SNAPBACK}>

Super dejligt.....

seth

Link to comment
Share on other sites

Fantatisk dag

Stod op med de små og fik dem afsted i ro og orden. Sprang ind under min dyne som de gik ud af opgangen. Dette skyldes jeg så godt som er færdig med min den ene selvstudie og kan godt bruge lidt mere "Jeanette tid". Og weiiii den dyne faldt tungt over mig....  :sleeping:  uhha.. hvor var det tryg, varmt og rolig.

Alt godt har en ende og med et kærligt men velment spark over min msn blev jeg sendt ud i bad så jeg kunne komme i gang med dagens opgaver.

Timerne i skolen fløj afsted og i den ene pause stod jeg ude i skolegården og bare betragtet alle disse forholdsvise nye mennesker i mit liv.

Ikke at jeg har sat andet edikette på dem end deres navne men de har i forhold til den første tid nu fået personligheder. Jeg kan skælne dem fra hinanden og se hvordan de hver især har noget over sig som gøre dem helt unikke.

Lige med et kom den ene af pigerne over til mig og gav mig et mega kram... de andre smilede ( hun er klassens voksen damp barn) og sagde " Jeanette du er bare så dejlig at lære at kende" Øjjjjjjj hvor blev jeg rød i hovedet. En efter en kom klassen over og nussede mig på ryggen, på armen og sådan.

Forundret stod jeg bare og kiggede på damp tøsen.

Vi ved du har haft en svær tid og du skulle bare vide vi har lagt mærke til det og vi vil gerne være der for dig.

Sødt.  :bigsmile:

Jeg har ikke talt om noget mens jeg har været i skole og ser ingen af dem privat endnu. Jeg vil heller have et bedre indblik i dem inden jeg åbner mig helt. Min dagbog her giver mig mulighed for at komme af med mine tanker så det er nok pt. sammen med dem der er inde i mit liv.

Det gav dog dagen en helt særlig følelser og damn de er skønne. Smiler blidt.

<{POST_SNAPBACK}>

Nuuuiiii det må godtnok ha været en dejlig oplevelse sådan at blive krammet og nusset af en hel klasse :blush: Jeg ville ha vrælet glædestårer i stride strømme hvis det havde været mig

Det er godt kærligheden stadig findes blandt os og dig b233.gif

Kæmpe knuser også fra mig a1217.gif

Link to comment
Share on other sites

Fantatisk dag

Nuuuiiii det må godtnok ha været en dejlig oplevelse sådan at blive krammet og nusset af en hel klasse :blush: Jeg ville ha vrælet glædestårer i stride strømme hvis det havde været mig

Det er godt kærligheden stadig findes blandt os og dig b233.gif

Kæmpe knuser også fra mig a1217.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Kan også afsløre jeg var meget rørt.... stor klump i halsen men ingen tårer ... jeg er dælme træt af det salt... det svier!

:wink:

Godt at læse hvor godt det skrider fremad med dine øjne... alt for nice.

Link to comment
Share on other sites

Aften er gået med at lave lektier.. jeg skulle skrive et brev fra en soldat til en anden i 1800 tallet. Det skulle omhandle en gift mand som var blevet forblændet af en ung pigebarn på 15 år

:blink:

Skulle finde info, forsøg mig med at skrive på gl dansk.... Arrrrrrrrrrrrg .. kender jeg ligesom nada til. Heldigvis kunne Arne så lige kigge den igennem for mig, så nu må jeg se hvad min lære siger til den.

Tak til Blackmoore for information om millitæret dengang og ikke mindst til min søde overbo som også hjalp med tiltale former som kunne bruges dengang.

Øjjjjjjjj

En dejlig dag og nu kan jeg finde min skønne dyne og falde om med god samvittighed.

Kan i sov dejligt og drøm sødt allesammen. :4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Træning i OBBC

Squat, benpress, læg press, routatour øvelser og pulltroughs....

blev afbrudt af min telefon som ringede fra min søns skole.

Jeg måtte afsted igen. Han var kommet i konflikt i pausen og deefter taget sin cykle og bare kørt, ingen havde forsøgt at standse ham :blink:

Da han kom tilbage tog vi i Familiehuset for at snakke og finde ro.

2 timers batminton i haven sammen med ham.

Meget underligt dag og nu er jeg bare træææææææææææt :sleeping: positive ting i dag, i skole og fik en halv træning i OBBC og spillede med min søn.

:cooldance: Min datter fik plads på sit drama hold trods hun faktisk havde fravalgt det til fordel for cyklesporten. Det var så ikke lige noget for hende anyways... weiiiiiii hun fik lov at starte med det samme. :4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share