Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hey Jeanette,

et forsinket tillykke med 10-tallet (og som sædvanligt masser af moralsk støtte herfra :4thumbup: )

Det med din dreng og sukkeret er vel værre, især hvis han har penge selv, men jeg er ganske overbevist om at (hvidt)sukker er ren gift for organismen, så hvis han kan guides over i andet indtag ville det helt sikkert være godt for ham.

Kan du ikke få nogle af de lokale talenter til at (stille og roligt) fortælle ham at det der kommer ind ikke må være alt for ringe da det ødelægger hans muligheder for at stå som fremtidig Arnold/The Rock eller hvad

ved jeg?

(sådan à là : du tillader vel ikke kødet af døde dyr adgang til din krops velsignede tempel????)

Varmeste hilsener (selvom det er sjældent jeg skriver)

Hæg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hey Jeanette,

et forsinket tillykke med 10-tallet (og som sædvanligt masser af moralsk støtte herfra :4thumbup: )

Det med din dreng og sukkeret er vel værre, især hvis han har penge selv, men jeg er ganske overbevist om at (hvidt)sukker er ren gift for organismen, så hvis han kan guides over i andet indtag ville det helt sikkert være godt for ham.

Kan du ikke få nogle af de lokale talenter til at (stille og roligt) fortælle ham at det der kommer ind ikke må være alt for ringe da det ødelægger hans muligheder for at stå som fremtidig Arnold/The Rock eller hvad

ved jeg?

(sådan à là : du tillader vel ikke kødet af døde dyr adgang til din krops velsignede tempel????)

Varmeste hilsener (selvom det er sjældent jeg skriver)

Hæg

Hey Hæg.... *S*

Tusind tak for din lykkeønskning... :cooldance: og ikke mindst for din evig moralsk støtte.

Min søn har ikke penge selv, for det første han vil bruge dem til er nemlig noget med sukker... :sneaky2: sådan er det vel bare at være 8 år.

Mass taler når muligheden er der og skriver en del mails med min søn mht træning men også om om sukker og det gøre en stor forskel i en periode.

Nu jeg ved det virker

og ved at Mass gerne vil så beder jeg ham gerne om hans støtte.

Mass er meget uselvisk når det kommer til min lille kriger og det værdsætter jeg mega højt.

Garnhof fik også sat sit præg voldsomt på min lille kriger i går :4thumbup: Så nu er de to imod magnus og hans demoner.

Han fortæller vidt om forskellen på BB / Styrkeløfter og MMA her nede i gården til hans kammerarter.

:wink:

Alt skal nok lykkes men til tider vil jeg ønske jeg havde en ældre udgave af drengene her i hjemmet som min søn og datter kunne se op til... :4thumbup: Uhhha en forskel det ville gøre i hverdagen for os alle.

I morgen bliver min datters 13 års fødselsdag.. weiiiiiiiiiiiiii hun har ventet længe på denne dag. Hun deler denne dag med vores kære Arne her fra MOL....

Så flaget skal hejses og så skal der skråles piv falsk fødselsdags sang

:w00t::w00t:

Dagen i dag har jeg nydt DOMS for vildt og til aften fik jeg så taget sol som min aftale lød med Seth. NU har jeg røde baller

:blush:

Knus og mange varme tanker....

fedt du holde øje med mig og stadig er her..... :wink: Hvordan går det med dig?

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Så fik vi fejet prinsessen til morgen med varmt morgenbrød, mange gaver, stearinlys over det hele, varm te, sang og flag.

Så er hun Teenager og tænk sig, hun kunne ikke mærke forskel…

Sjovt er det at når ens børn har fødselsdag, så huske man den dag fødselen gik i gang, det kører som et indre film (heldigvis kan man ikke huske smerten) Mange små detaljer smiler man af, mindes og jeg føler det er noget syret, særlig nu der faktisk er gået 13 år.

Men da hun lå der i mine arme første gang har jeg aldrig følt så dyb en kærlighed, beskyttelses trang og klar til at gå igennem ild og vand for hende som lige der.

Ens liv forandrer sig så vildt, at hvis ikke man har fået børn så kan man slet ikke forstille sig det.

Glæder, sorger og ansvar får en helt ny betydning for en.

Rutiner man før havde, er glemt, muligheder og fremtiden ses med helt nye øjne og sjovt nok så glemmer man i en rum tid hvordan det faktisk var at have et liv uden børn.

Smiler stille….

Nu er det snart Blackmoores tur til at opleve denne intense oplevelse og jeg glæder mig så vildt til at følge ham, være der og glædes med ham.

Mange af jer vil indenfor nogen få år gå det igennem og det bliver så spændende af følge på afstand.

Mange dybe tanker herfra med ønsker om i får en super lækker dag.

Jeanette

Ps

Jeg hejser lige flaget for min datter og ikke mindst Arne til deres ære.

post-7136-1127803216.gif

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

:cheer::cheer:Tillykke med din datter!! :cheer::cheer:

Det er ikke altid nemt at være teenager ... og det er nok ligeså svært at være mor til sådan en nogengange :wink:. De bedste ønsker din datter (og dig :bigsmile::tongue: ) i det nye spændende teenageliv, hun har taget hul på idag. :smile::smile::smile:

Stine.

Hey der smukke kvinde menneske... :bigsmile:

Tusind tak for lykke ønskning skal give det vidre når hun kommer hjem... :tongue: hun har nu været teenage i attitude længe :w00t: på godt og ondt. Nej det er ikke let for nogen men når vi får talt ud så kommer der forståelse og dermed et større rum til at være i.

Jeg glæder mig over hun rent faktisk er en meget klog pige, klarer sig super godt i skole, udviser respekt for sine medmennesker og er ufattelig smuk.

Min søn og jeg kan ikke andet end være stolt af hende.

Tusind tak for dine ord...

Klem til dig

hej J

tillykke med datteren og tak for de gode tanker :4thumbup:

Tusind tak P...

Det er en glæde at opleve noget så rigtig som din familie.

Klem til jer.

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din datter, Jeanette.

Tro mig - hun skal nok komme til at mærke hun er blevet teenager før eller siden :laugh: og dig også for den sags skyld :laugh:

Håber du har det godt - og undskyld jeg sådan forsømmer og ikke kommer så meget rundt... men mine tanker er også her :wink:

Håber du får en rigtig dejlig dag! l29.gif

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med din datter, Jeanette.

Tro mig - hun skal nok komme til at mærke hun er blevet teenager før eller siden :laugh: og dig også for den sags skyld :laugh:

Håber du har det godt - og undskyld jeg sådan forsømmer og ikke kommer så meget rundt... men mine tanker er også her :wink:

Håber du får en rigtig dejlig dag! l29.gif

Jamen tak sweet lady...

Jamen hun mærker og har mærket længe :w00t: men forskellen på i går til i dag vist ikke noget at tale om ... :wink:

Du forsømmer ikke, jeg ved lige hvor du er og kalder da skulle det være nødvendigt. Super fedt at læse du var til træning i går og næsten mærke den kærlighed du har til de skønne vægte.

Det bliver en super dag...her om lidt kommer Seth så skal vi samle min datters nye gadarobe skab. Ingen af os er vilde med det men sammen skal det nok blive en griner oplevlese.

weiiiiiiiiiii

Kan du nu også bare have en brag af en god dag.

Knus

Link to comment
Share on other sites

Jamen tak sweet lady...

Jamen hun mærker og har mærket længe :w00t: men forskellen på i går til i dag vist ikke noget at tale om ... :wink:

Du forsømmer ikke, jeg ved lige hvor du er og kalder da skulle det være nødvendigt. Super fedt at læse du var til træning i går og næsten mærke den kærlighed du har til de skønne vægte.

Det bliver en super dag...her om lidt kommer Seth så skal vi samle min datters nye gadarobe skab. Ingen af os er vilde med det men sammen skal det nok blive en griner oplevlese.

weiiiiiiiiiii

Kan du nu også bare have en brag af en god dag.

Knus

Jeg husker ellers tydeligt den dag jeg blev 30. Jeg havde taget 5 kg på - og ja - det var på SELVE dagen de satte sig - og de havde placeret sig på mine hofter - og der sidder de stadig :sneaky2:

Kan ikke huske så meget fra dengang jeg blev 13... kan bare huske at mange fortalte mig at jeg nu var teenager - og jeg fattede hat af hvad det betød. Min familie havde så mange udtryk og drillerier så jeg regnede med det bare var endnu etellerandet de havde hittet på for at drille mig. (jeg var den yngste i familien i temmelig lang tid - så jeg stod altid for skud :mad: )

Husker dog TYDELIGT at de ISÆR sagde til mig "nå - så er det vist sidste sæson uden brysteholder" da jeg var begyndt at få gajoler... :sneaky2:

Så bare pas på med at drille nyudsprungne teenagers... de husker de godmodige drillerier ALT for godt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker ellers tydeligt den dag jeg blev 30. Jeg havde taget 5 kg på - og ja - det var på SELVE dagen de satte sig - og de havde placeret sig på mine hofter - og der sidder de stadig :sneaky2:

Kan ikke huske så meget fra dengang jeg blev 13... kan bare huske at mange fortalte mig at jeg nu var teenager - og jeg fattede hat af hvad det betød. Min familie havde så mange udtryk og drillerier så jeg regnede med det bare var endnu etellerandet de havde hittet på for at drille mig. (jeg var den yngste i familien i temmelig lang tid - så jeg stod altid for skud :mad: )

Husker dog TYDELIGT at de ISÆR sagde til mig "nå - så er det vist sidste sæson uden brysteholder" da jeg var begyndt at få gajoler... :sneaky2:

Så bare pas på med at drille nyudsprungne teenagers... de husker de godmodige drillerier ALT for godt. :laugh:

Uhhhaaaaaa det er en fin balance gang når man taler til en teenager og jeg gøre mine fejl, tro mig. Jeg bliver så også skældt ud og så må jeg høre på hvordan hun ikke ønsker at blive talt til, refektere over det og finde et sted vi kan mødes.

Jeg er af natur meget ironisk og det kan hun så ikke lige fange altid. Så her har jeg måtte virkelige tænke mig om. :w00t: Så vi undgår daglig misforståelige og knageri.

Vi er en meget talende familie og derfor skal de ting nok alt finde sig en løsning. Det er langt mere besværligt med alle de ting som ikke bliver sagt eller gjort for den sags skyld.

:dry:

De der 5 kg har du syet dem fast så???

:wink:

Siden de ikke er til at blive flyttet?

Nå derudover har Seth og jeg med en del times grin og hygge fået samlet gadarobeskabet og stillet den på plads. Hvor jeg dog glæder mig til hun kommer hjem og ser det. :cooldance:

Hun går stadig i troen om en anden kommer og hjælper med at få den samlet nemlig, så det bliver så cool en overraskelse.

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lidt hyggetid bliver det til og så skal jeg igang med alle de huslige pligter der råber efter mig. :sneaky2: Ønsker mig så inderligt en "Kone" :w00t:

Have en forsat super skøn dag.....

Jeanette.

Ps

Jeg har en af det der tingeste som man fjerne tråde med .. vil du låne den?? :wink: Det er vel et forsøg værd.. nu de 5 kg ikke vil flytte sig.

:tongue:

Knus

Link to comment
Share on other sites

Kunne hun ikke lave to :innocent::blush::tongue::wink:

Rigtig stort tillykke med hende - Håber i har haft jer en skøn dag alle sammen

Stina :smile:

Det kan du tro... jeg har luftet tanken om det er på høje tid hun lærer at lave choko muffins.... :4mewantfood:

Får lige en genial tanke!!!!

Weiiiiiiiiiiiii

vi må faktisk lave sådan en sønderjysk kage bord en dag..... samle tropperne og guffe i os

Kunne det være en ide?

:4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

De der 5 kg - de er godt pakket ind af andre 5 kg som blev pakket ind af 2 kg som så ...... :sneaky2:

Da jeg var meget ung teenager var jeg tynd som et stankelben (hvilket jeg også blev kaldt) - jeg kan huske at det var moderne at gå med meget stramme bukser - men for at få dem stramme - så måtte jeg købe dem i str. 7 år - og så lignede det "capri" bukser (og det var overhovedet ikke moderne dengang). Jeg bad til at få fedt på kroppen.... så man skal passe på med hvad man beder om :dry:

Men tak for tilbuddet - tror bare ikke sådan en opsprætter er løsningen :laugh: det bliver ihvertfald ikke noget kønnere syn :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i det daglig bliver kun til cykle og PW da jeg konstant er til mange møder i denne tid ang min søn. Som om det aldrig får en ende.

:sneaky2:

Vi har også fået en ny familie psykolog og jeg ved ikke lige hvad jeg skal sige om hende enddu men effektiv er hun da.

Måske er hun med til at give mig mange flere tanker end jeg faktisk bryder mig om, men som den kloge Stina sagde til træning i dag "Nu tag vi en ting af gangen og du skal skrive de 4 vigtigste ting op jeg gerne vil have løst hurtigst muligt".

Så det gøre jeg i løbet af weekenden.

Jeg har været i skole, trods mine tanker bestemt ikke hele tiden er med mig og mere eller mindre gået amok op til flere gange i ugen desværre.

Min temprement er tynd slidt efter disse tåbelige uger jeg har været igennem desværre. Jeg gider ikke slå mig selv oveni hovedet med det da det nok er ret naturligt efter omstændighederne. Ikke meget der synes at være i min hverdag af positiv karakter for tiden.

Min søn starter med pre undersøgelse for ADD og ADHD i næste uge, de vil så også gerne teste mig. Dette har jeg´accepteret selvom jeg har svært med at se hvordan jeg kan have det og have klaret så meget igennem så mange år helskindet med ADHD, men får vi at se..

Datteren og jeg har også været til samtaler i familiecenteret og det giver rigtig mange positive oplevelser og løsninger på vores konflikter.

Jeg var hos Advokaten i denne uge også ang hendes ønske om at se hendes Far. Han kender min eks mand ret godt, har set på alle udtaleser omkring min datter og hendes udvikling og har stærkt frarådet overvåget besøg da det kun vil være en tidsbegrænset tilbud Amtet vil kunne give og derefter frigive ham til at have hende på weekend. Dette kan og må ikke ske.

Så igen er jeg splittet og i en klam situation..

:confused: :cry:

Sidst på ugen modtog Advokaten så en pakke til min datter da hun havde haft fødselsdag.

Jeg kan slet ikke forklar hvor modbydeligt gal jeg bliver!

Han har alle muligheder for at skrive med begge børn og dette vælger han fra :mad: så til fødselsdag og jul får de et hav af penge.. så jeg ser vild tåbelig ud. Jeg kanikke give mine børn så mange penge som ham... og så står jeg med to børn som først bliver rigtig glad for gaver men derefter falder ned i et hul fordi så stiller de ? til hvorfor han aldrig ellers lader hører fra sig.

Der går en lang periode efter sådan en modtagelse før jeg har dem op i humøret igen. Igen bliver vores familie belastet af hans tankeløshed eller det modsatte... :sneaky2:

Ikke om jeg fatter ham!!!

Derudover fik jeg så efter skole idag.. lavet Jeanette tid.

Fik trænet, taget sol og handlet ind i fred og ro uden børn.... ren luksus og total givende... weiiiiiiiiiii :4thumbup:

Træning skriver jeg senere .. men jeg fik lavet to PR.. 70 kg i pull throughs og 50 kg i ben krøl.... weiiiiiiiiiii

:cheer: :cheer: :cheer:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Træning i går i OBBC

Ben press @ 130 kg x 8 x 5 sæt

Læg press @ 115 kg x 8 x 5 sæt

Ben krøl @ 50 kg PR :cheer:

Pull down @ 7 blokke x 8 x 5 sæt

Dips med KUN 25 kg støtte 8 x 4 sæt

Incline drumbell press @ 8 kg x 5 sæt

Press downs @ 25 kg x 8 x 5 sæt.. prøvet med 30 kg men ak nej

Pull Troughs

@ 50 kg x 8 x 1 sæt

@ 60 kg x 8 x 1 sæt

@ 65 kg x 8 x 1 sæt

@ 70 kg x 8 x 2 sæt PR :cheer:

Mave tam tam

Cykletur på 50 min derefter, sol og protien shake.... :4mewantfood:

senere på aften kom Moos og PoulPt forbi til lidt improviseret middag og masse af kæbe træning... :cooldance: :4thumbup: Det var bare så hyggeligt

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

I går blev hele dagen helligt lektier til den store guld medalje. Skulle læse "Den gale mand" lave notater og gøre mig en masse tanker om denne forfatter og bogen.

Så havde vi en pokkers masse tekster der skulle læses :sleeping: danske viser (ikke om jeg forstår det gl danske udtryk, hvor pokker finder man oversættelse af ord som ikke findes i dag?)

Derudover har vi fået rundet romantisme perioden af og i den andledning skal vi lave en "stil" om ægteskab og kærlighed hvor vi drager salmer, en forfatter ved navn "Rolf Bagge" og et andet tekst som Thomasine Gyllenborg skrev "Lille Karen" ind.

Vildt udfordrende og ikke mindst kringlet fordi det skal skrives som en artikle i en Bryllups magasin.

Jeg nået dog at tag mig en 1 time PW samt en del mave tam tam

Når en pause var tiltrængt fra lektierne. :cooldance:

Jeg håber i alle har haft en super god weekend, mange har deltaget enten som deltager eller publikum til DM i BF og BB i Herning.

Total vildt så mange flotte placeringer der er opnået af medlemmer af MOL.

:cheer: :cheer: :cheer: til dem alle herfra.

Jeg vil så benytte chancen for at hylde alle de mennesker som står bag ved disse atelter, familie, kæreste, venner osv. For uden dem var vejen til sejr endnu længere væk.

Snart afholdes SM og det bliver super spændende at se hvordan SL klarer sig her fra MOL.

Go for it Girls and boys!

:4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeg har fundet mig en engle.. en rigtig levende engle..... :4thumbup: Jeg fik en en fin Mail........ med et tilbud jeg ikke kan sige nej til...

:cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share