Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hej Igen :4thumbup:

blev faktisk lidt overrasket over sproget i logen igår :blink: MEN er nybegynder så skal lige finde tråden. lidt ridderlig og ikke at forveksle med liderlig er man vel :laugh:

:blush::blush::blush::blush: Drenge

God Weekend :thumb:

Det er spas og løjer, det hele. En gang imellem går det over gevind, undskyld hvis du føler dig stødt :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette-pigen!

Har du haft en dejlig week-end?

Har selv været lidt stille i loggen, lidt øm i hovedet efter i fredags, og ja, bare lidt baldret generelt :blush:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hey smukke kvinde....

Jeg har da haft en super weekend... du kan læse mere om den på min space. Damn jeg er misunderlig over du skal til England... piiiiiiiiiiiiiv.

Kan du nu have en super dag og vi snakkes snart... se nu at få en 3 mobil.. så kan vi snakke gratis... :rolleyes:

Knus og mange varme tanker

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

God morgen,

Bare lige et "god fornøjelse" med julefrokosten.

(selv kunne jeg aldrig tillade kødet fra døde dyr adgang til min krops velsignede tempel :innocent: )

Og god vind med de andre ting der er gang i søs!

som altid

hæg

Heeeeeeey babe...

Hyggeligt at se dig her også... :yahoo:

Jamen vi elsker jo kød..... så der skal spises, hygges og drilles som altid er jeg mere end sikker på. Hvordan går du og har det?

Knus

Jeanette " Bette søs"

Link to comment
Share on other sites

Hvad så med kødet fra levende dyr? :innocent::wink:

God humor :w00t::thumb:

Syntes der er gået for meget fest og flæske/mad snak i denne log :nono: - Bliver der også trænet igennnem frøken ?????? :laugh:

Skal vi også have en battle igang for at få dig ud af den bløde sofa ???????? :tongue:

:smile::wink:

Ja min log er langt fra optimal...... :nonono: af mig selv... :wink:

Sidder skam ikke i sofaen men på mine hårde spisestole... og laver lektier ved hver givende lejlighed. De 8 skole dage jeg var væk gøre jeg igen igen er bagud..sååååååå

:sneaky2:

Nu er der ikke længe til juleferien og det betyder jeg har timerne hvor børnen er i skole ... FRI... så der er det mit mål at få en super start på min længe savnet træning.

Hey J K

Hvad træner du når du træner?. synes det er langt tid siden jeg har hørt fra dig nu må du altså stramme hjælmen og komme ind i kampen :laugh:

håber alt er ok

Prinsesse

Mvh. Ridderen :banana:

Godmorgen min kære Ridder af min log... :wub:

Jeg træner stryrketræning normalt da... :blush: og jeg lover jeg gøre mit for at komme igang igen inden længe.

Sødt du spørger til mig... :bigsmile: Jeg har det godt bare presset af lektierne. Humøret er højt og jeg har forsøgt at søge oplevelser som giver glæde og ro i sjælen. Hvilken jeg kan tydeligt mærke giver pote.

Jeg følger med i nogle få logs... men Herman Bang fylder meget i mit liv pt samt ligninger... :raisebrow: .. øjjj et spændende liv jeg har ikke...

:w00t:

Nej princessen takker og nejer til jer og takker for jeres varme tanker.

Klem og god weekend til jer.

Søndag skal der trænes i OBBC :wub:

Link to comment
Share on other sites

Herman Bang og ligninger siger du?!

- ca lige så spændende som de mestringsstrategier jeg beskæftiger mig med i disse dage :dry:

Juleferie siger jeg bare!

:wink:

Præcis smukke kvinde..... du rammer plet... :tongue: for pokker jeg ved vi trænger til ferie NU!

Jeg har så også nedtrappet min medicin de sidste uges tid da jeg havde det væreste krise var kommet op på alt for mange mg medicin.

Så er noget medtaget af bivirkninger oveni hatten.

Håber jo at jeg får mindre osteklokke liv og mere energi af det så det kan kun gå for langsomt med min krop vænner sig af med alt det medicin.

Håber vi ses snart. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Præcis smukke kvinde..... du rammer plet... :tongue: for pokker jeg ved vi trænger til ferie NU!

Jeg har så også nedtrappet min medicin de sidste uges tid da jeg havde det væreste krise var kommet op på alt for mange mg medicin.

Så er noget medtaget af bivirkninger oveni hatten.

Håber jo at jeg får mindre osteklokke liv og mere energi af det så det kan kun gå for langsomt med min krop vænner sig af med alt det medicin.

Håber vi ses snart. :cooldance:

Som de siger i oste reklamerne år efter år "ting tager tid". :satisfied:

Små delmål Jeanette - så er verden mere overskuelig og man kan klappe sig selv på skulderen lidt oftere :wink:

Link to comment
Share on other sites

:w00t: Så kan det være du render ind i en masse MOL'er.... :4thumbup: Der er jo poseringskursus i OBBC søndag... Måske ses vi?? :wink:

Det kunne være rigtig cool.. :cooldance: Jeg er dog lidt i vildrede her til eftermiddag. Da min alle bedste kammerart i hele verden kommer også søndag fortalte han lige i telefonen. Jeg har ikke set ham siden i sommers. Så render nu rundt som en glad julegris.

For fanden jeg har savnet ham lææææænge.... Han har aldrig svigtet og altid været der 400%.... :wub: Jeg kan ikke sige jeg elsker andre kammerarter eller veninder som som elsker ham.

Han har dog sagt at klart jeg skal have trænet.

:4heart:

Nu får vi at se.....

Mass har også lovet han kommer forbi her, til stor glæde for os alle men nu Magnus som hopper rundt som en som lige har fået at vide julemanden vil tilbringe hele juleaften sammen med ham.

:laugh:

Som de siger i oste reklamerne år efter år "ting tager tid". :satisfied:

Små delmål Jeanette - så er verden mere overskuelig og man kan klappe sig selv på skulderen lidt oftere :wink:

Jeg har hørt efter smukke og det er præcis det jeg gøre i denne tid. Der findes ingen glæde som man kan give sig selv der er større end når man kan klap sig selv på skulderen og være tilfreds med sig selv!

:wink::rolleyes: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Herman Bang :rocketwhore: Lyder som tungt stof :blink: Kan du nu have dig en dejlig weekend :4thumbup:

og passe godt på dig selv :thumb:

:4boxing: ridderen :4boxing:

Hey der min ridder... :4thumbup:

Herman Bang er skam ikke tung læsning blot meget omfattende personlighed at lære at kende. Han var en meget spøjs skikkelse som bla synes rigtig godt om Charles Darwin. Selve den tid han levede i er super spændende og der findes super meget læsestof om det som vi har skulle igennem.

Det som har betaget mig mest er nu hans personlighed må jeg nok erkende og min gruppe veninde Jeanette har været super god tila t skaffe bøger om hvem han var.

Tiden løber bare alt for hurtigt da vi skal fremlægge og aflevere projektet på onsdag.

Jeg er nu ret sikker på det nok skal blive godt.

Kan du også have en super dejlig weekend

Klem

Jeanette

Herman Bang er da fantastisk skrivekunst :smile:

Så enig med dig... og super god råd du lige skrev til mig på min space. Det skal klart blive en del af vores aften. Du er fantastisk og bliver en blændende Far en en dag .... :smile:

Vi ses snart sveske.

Jeg vil lige hop over og købe noget mad sammen med Magnus.

Vi gik rengørings amok herhjemme og glemte alt om klokken...... nu er vi også bare mega sulten.

Kan du nu have en skøn weekend - tænker på dig.

Knus

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hey J K :4thumbup:

Så fik jeg gjort noget vildt. har meldt mig til spinning 24 timer den 5-6 febuar i farum parken så nu håber jeg at jeg kan holde

til det :wink: er blevet heltttt vildt :cooldance: med spinning kan se det er noget der hjælper på mit fedttab det ender med at jeg

må til at drikke fløde :laugh: får at få smøring til leddene :wink:

Kan du nu ha en dejlig dag. KRYDSER fingere for jer på onsdag

:superman: Ridderen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey J K :4thumbup:

Så fik jeg gjort noget vildt. har meldt mig til spinning 24 timer den 5-6 febuar i farum parken så nu håber jeg at jeg kan holde

til det :wink: er blevet heltttt vildt :cooldance: med spinning kan se det er noget der hjælper på mit fedttab det ender med at jeg

må til at drikke fløde :laugh: får at få smøring til leddene :wink:

Kan du nu ha en dejlig dag. KRYDSER fingere for jer på onsdag

:superman: Ridderen :superman:

Wow glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå med 24 timer spinning... :blink: dyb respekt herfra til dig.

:4thumbup:

husk at spise fiskeolie til dine led.. billigt i Aldi.... :santa2:

Hej J K :Mrs_Claus:

Hvordan gik det så :blink: Håber det bare sparkede :bottom:

:nissecool: ridderen :nissecool:

:newyear: :xmas:

Heeeeeeeey du kære Knight in shining armor...

Vi sparket røv gjorde vi.... fik masse af positiv respons fra med studerende og ikke mindst mange varme ord fra vores lære om vores projekt bar præg af seriøsitet og mange times arbejde.

Informationer manglede vi ikke noget af og det havde været spændende og omfangsrigt.

:Mrs_Claus::nissetunge::newyear::Mrs_Claus:

Så jeg og de to andre er helt oppe og køre.. pisse stolte og total udmattet.... :xmas: på den fede måde altså...

Tak min :superman:

:Mrs_Claus:

5 skoledage tilbage................ weiiiiiiiiiiiii :xmas: så er det jul og gud ja så bliver jeg også et år ældre lige om snart...

:dry::sneaky2::nonono:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

SÅDAN fedt at høre. så må du give dig selv et stort kram fra mig. dejligt at alt jeres arbejde giver respons og fortjent ros :bowdown:

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Hygg og tillykke

Mvh. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share