Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ville egentligt, have smidt et par pæne "let påkældte" julenisser - for lige, at skabe den rigtige julestemning - men der gik koks i det. Så nøjes lige med, at smide en julehilsen.........

God jul - håber du,børnene og alle misserne får en dejlig og hyggelig december måned...........

Merry Christmas

J. Bond

Link to comment
Share on other sites

Ville egentligt, have smidt et par pæne "let påkældte" julenisser - for lige, at skabe den rigtige julestemning - men der gik koks i det. Så nøjes lige med, at smide en julehilsen.........

God jul - håber du,børnene og alle misserne får en dejlig og hyggelig december måned...........

Merry Christmas

J. Bond

Tusind tak ... vi tog hul på denne 1 december med julemusik til morgen, masse af stearinlys og nissehuer..... :laugh:

God jul til dig og dine kære...

Klem

Jeanette :nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak ... vi tog hul på denne 1 december med julemusik til morgen, masse af stearinlys og nissehuer..... :laugh:

God jul til dig og dine kære...

Klem

Jeanette :nissetunge:

Go' morgen igen igen sweetie!

Nissehuer og julemusik -that's the spirit!

Keep on rockin' (-around the christmastree :newyear: )

Kærligste julehilsner

Sally-der hører en meget ung Frankie-boy cvroone sig igennem White Christmas

:nissecool::nissegrin::nissetunge::santa2::Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Sidste jul var jeg lige begyndt at få det godt med min antidepressiv medicin - ellers lå alt i ruiner så at sige.

Min økonomi var rabundus - havde hverken til vådt eller tørt og slet ikke julegaver. Der var dog gemt gaver i kælderen jeg havde købt igennem året men jeg havde ingen anelse om hvad der var i dem og hvad der var til hvem.

For fanden jeg var nede...

Jeg tror der er mange som prøver dette bare en gang i livet men damn jeg havde haft mange af denne slags jul og sidste år var så uden nogen fra min omgangs kreds som kunne være tilstede og jeg havde ikke nået at lære så mange at kende.

Det var alt i alt bare skidt.

Jeg måtte bide hårdt i min ego og søge julehjælp.. det gjorde jeg så hos pinsekirken som jeg i forvejen kom i. Til stor lykke fik vi det samt juletræ.. kan stadig ikek beskrive hvilken varme og glæde det gav i vores lille familie.

I dag gik jeg ned til Pinsekirken og lagde ud med at fortælle jeg sidste år havde modtaget en jule pakke.. inden jeg fik sagt mere så stod hun og rækte mig en ny ansøgning.

:nissegrin:

Jeg sagde pænt nej tak den må i give til en som ikke har noget i år - jeg har fået købt både and og flæskesteg og skal nok finde penge til julegaver og sådan.

Hele kontoret smilede og grinede...

Ja ja i kan bare lige høre mig ud - kan i ikke??

:santa2:

Jeg ville blot komme ned og takke endnu engang desværre uden mange andre ord for jeg kan endnu ikke fortælle hvor stor en betydning det havde for mig.

Jeg ville gerne høre om der var noget jeg kunen gøre - for at gøre en forskel for en anden som står i de sko jeg stod i sidste år.

Stilhed opstod.....

Præsten kom ud som jeg kender så godt - her min pige - jeg fik en indsamlings bøsse til formålet.

COOL

Jeg tag den med i skole og så kan mig og børnene gå fra dør til dør her i gaden. Den skal afleveres på søndag så vi har lidt travlt ...*GG*

Det giver mig en mega ro at have den her foran mig og jeg søndag kan være med til at gøre en forskel som en anden gjorde for mig sidste år..

:4mewantfood: :newyear::cola::cola::nissegrin:

Der bliver jul for en familie mere i år

Link to comment
Share on other sites

Kære Jeanette

Dejligt at læse din beretning :newyear:

Fedt som du bare rykker din seje quinne :Mrs_Claus::wink:

Rigtig god og dejlig jul til dig din familie

Bozne :xmas:

Kære Smukke kvinde.... :superman:

Velbekommen.... intet med træning at gøre igen igen :blush: men pyt ... :santa2: i not a good girl in the gym at the moment.

:nonono:

Mine planer synes at falde på plads hele tiden og damn det er godt at nå disse mål for de er sindsyge betydningsfulde for mig at nå.

Rigtig glædelige jul til dig og dine kære - håber da at se dig den 17 om ikke andet så senere på aften hvis ikke i kan nå mad delen.

Ville betyde så meget for mig.

Ps jeg giver kaffe den 15 ...om aften hvis i har tid og overskud. Ville være hyggeligt at have besøg denne dag af jer.

Knus

Link to comment
Share on other sites

Vi er ved at finde ud af det med datoerne - men lige nu er der lidt kaos mht opgave afl., julefrokoster, arbejde osv :blink:

Lover at kigge på det hurtigst muligt - vil rigtig gerne! Og kaffe siger du - jeg har lært at lave den selv nu :santa2: så jeg kan da lige vise hvordan man gør :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Vi er ved at finde ud af det med datoerne - men lige nu er der lidt kaos mht opgave afl., julefrokoster, arbejde osv :blink:

Lover at kigge på det hurtigst muligt - vil rigtig gerne! Og kaffe siger du - jeg har lært at lave den selv nu :santa2: så jeg kan da lige vise hvordan man gør :laugh:

Har du lært at lave KAFFE.. jamen hvad mere kunne jeg ønske mig den 15 så??? At få lavet og servet kaffe af dig vil være smukt!

Der er altid plads til jer to.... :santa2::nissecool::nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Sidste jul var jeg lige begyndt at få det godt med min antidepressiv medicin - ellers lå alt i ruiner så at sige.

Min økonomi var rabundus - havde hverken til vådt eller tørt og slet ikke julegaver. Der var dog gemt gaver i kælderen jeg havde købt igennem året men jeg havde ingen anelse om hvad der var i dem og hvad der var til hvem.

For fanden jeg var nede...

Jeg tror der er mange som prøver dette bare en gang i livet men damn jeg havde haft mange af denne slags jul og sidste år var så uden nogen fra min omgangs kreds som kunne være tilstede og jeg havde ikke nået at lære så mange at kende.

Det var alt i alt bare skidt.

Jeg måtte bide hårdt i min ego og søge julehjælp.. det gjorde jeg så hos pinsekirken som jeg i forvejen kom i. Til stor lykke fik vi det samt juletræ.. kan stadig ikek beskrive hvilken varme og glæde det gav i vores lille familie.

I dag gik jeg ned til Pinsekirken og lagde ud med at fortælle jeg sidste år havde modtaget en jule pakke.. inden jeg fik sagt mere så stod hun og rækte mig en ny ansøgning.

:nissegrin:

Jeg sagde pænt nej tak den må i give til en som ikke har noget i år - jeg har fået købt både and og flæskesteg og skal nok finde penge til julegaver og sådan.

Hele kontoret smilede og grinede...

Ja ja i kan bare lige høre mig ud - kan i ikke??

:santa2:

Jeg ville blot komme ned og takke endnu engang desværre uden mange andre ord for jeg kan endnu ikke fortælle hvor stor en betydning det havde for mig.

Jeg ville gerne høre om der var noget jeg kunen gøre - for at gøre en forskel for en anden som står i de sko jeg stod i sidste år.

Stilhed opstod.....

Præsten kom ud som jeg kender så godt - her min pige - jeg fik en indsamlings bøsse til formålet.

COOL

Jeg tag den med i skole og så kan mig og børnene gå fra dør til dør her i gaden. Den skal afleveres på søndag så vi har lidt travlt ...*GG*

Det giver mig en mega ro at have den her foran mig og jeg søndag kan være med til at gøre en forskel som en anden gjorde for mig sidste år..

:4mewantfood: :newyear::cola::cola::nissegrin:

Der bliver jul for en familie mere i år

Det er stort det der, rigtigt stort :4heart:

Link to comment
Share on other sites

Det er stort det der, rigtigt stort :4heart:

Tak men det er nu bare taknemlighed over dem der var der for mig og jeg ved der er mange som står i år i samme sko som jeg stod i.

Man skal huske hvor man kommer fra og forsøg at give det tilbage med samme kærlighed og varme som det blev givet ud.

:Mrs_Claus:

Jul burde være en ret for ethvert barn med troen på julen.

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

så fik jeg sort på hvidt....

at jeg har fået godkendt aflastning til mine børn......

selvom om det gøre ondt så ved jeg det bliver sindsygt godt og ikke mindst give overskuuuuu

:newyear:

Kæmpe stort tillykke til jer alle tre!

Ved fra andre forældre hvor svært det er at få sendt ansøgningen ang aflastning afsted

Godt du har fået det gjort og endnu bedre at det langt om længe er gået igennem.

Vil håbe det giver dig og din familie mange gode oplevelser og mulighed for igen at

få en hverdag sammen uden de store bekymringer og spørgsmål i har døjet med de sidste mange måneder.

1. december! Tillykke og dejlig jul til jer igen

Kram :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Kæmpe stort tillykke til jer alle tre!

Ved fra andre forældre hvor svært det er at få sendt ansøgningen ang aflastning afsted

Godt du har fået det gjort og endnu bedre at det langt om længe er gået igennem.

Vil håbe det giver dig og din familie mange gode oplevelser og mulighed for igen at

få en hverdag sammen uden de store bekymringer og spørgsmål i har døjet med de sidste mange måneder.

1. december! Tillykke og dejlig jul til jer igen

Kram :nissegrin:

Hey der du Leeee kvinde menneske..

for pokker en træning du har haft i dag :blink: :4thumbup:

Tusind tak fra os alle tre... :newyear: Jeg tudet da jeg skrev ansøgning under og tudet da jeg fik at vide jeg havde fået det godlkendt i dag.. det giver ingen mening, men sådan er det med følelser

:dry::blink::nonono:

DET SKAL NOK BLIVE SUPER GODT FOR OS ALLE SAMMEN..... :newyear::nissegrin::santa2:

:Mrs_Claus::Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak fra os alle tre... :newyear: Jeg tudet da jeg skrev ansøgning under og tudet da jeg fik at vide jeg havde fået det godlkendt i dag.. det giver ingen mening, men sådan er det med følelser

:dry::blink::nonono:

Godt du fik det gjort - dine børn kan jo også mærke når mor bruger meget energi på at tænke over tilværelsen.

Dette skulle gerne åbne muligheder til forbedringer for jer og til jeres familieliv :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Go' morgen igen igen sweetie!

Nissehuer og julemusik -that's the spirit!

Keep on rockin' (-around the christmastree :newyear: )

Kærligste julehilsner

Sally-der hører en meget ung Frankie-boy cvroone sig igennem White Christmas

:nissecool::nissegrin::nissetunge::santa2::Mrs_Claus:

Upppppppppps fik ikke svaret dig midt i det hele sveske... tilgive mig :blush:

Det var en super morgen og skønt at se os tulle rundt og lave små dansetrin til julemusikken. :4heart: I morgen er det mere pop jule musik som skal spilles - er spændt på hvad det er for noget.. :rudolph: det æld gl jule sange er bare uhhhaaaaaa så dejlige :santa2:

Og den der vase som værtinde gave...... :nonono::nonono::nonono: ellers tak ....troede du kunne lide mig... :cry3:

:Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Den senste døgn på MOl har drejet sig om ærlighed - suk - ville være dejligt hvis folk turde at være det men sådan er virkligheden ikke.

Hvad folk gøre mod sig selv er jeg ligeglad med det er IKKE handling som er problemet i min verden men løgnen, bedraget og ligegyldigheden over konsekvensen af handling.

Blot i år har jeg oplevet mennesker her på mol lyve - fortie og ikke mindst være monster ubehaglig her taler jeg ikke generelt men blot imod mig selv for det kan jeg trods alt stå indefor.

Jeg har mærket smerten af at tro på nogle få menneske for blot at blive klar over de i virkligheden var noget helt helt andet.

Det jeg måtte erkende var der faktisk bare findes mennesker som synes at være ligeglad med mine og andres følelser.

De træder på folk uden at udvise anger eller måske endda for at opretholde deres facader sjovt nok så er ens ry på MOL meget værdifuld?

Dette kan man undres over i den grad.

For hvordan kan det nogensinde være betydningsfuld at have en ry og oprethold en facade blot for at være en idol indenfor sin sport når prisen er at synde sig til det?

Jeg vil lige slå fast - at man skal beundres for den menneske man er og det man gøre helhjertet som en enhed med deres fejl og mangler. For ingen er perfekte.

Jeg ville blot ønske at folk ville tænke inden de handlede - reflekteret over den pris der evt skulle betales - over hvem man evt ville gøre ondt med sin handling inden man med hovede under armen bare sponsede derud af uanfægtet af andres følelser for en.

Det jeg måtte gøre op med mig selv var jeg måtte tilgive - ikke nødvendigvis til deres ansigt.

Men tilgivelse giver mig ro i sjælen og dermed forlader bitterheden min krop.

Hvad man ikke forstå er hvorfor - hvorfor folk synes det er rart at træde på en eller andre - være ligeglad og lyve for en? Bedrag en og være det det åbenlyst som man gøre her på mol.

Men se det på denne måde - det er faktisk synd for dem og en gave man blev bekendt med deres sande jeg.

Tak til de som kom ind i mit liv men som også gav sig til kende med deres sande jeg og forlod mit liv igen.

Jeg håber at de og andre som synes at disse værdier er betydningsfulde at, de engang vil forstå at det aldrig er i orden kun at se på sine egne behov og træde på andre for at nå sine egne mål samt bevar et ry på mol.

De som har behandlet mig sådan her på mol - med løgn og bedrag ved hvem de er ..... og ved så nu de er tilgivet men ikke velkommen i mit liv længere .. tak fordi jeg fik denne lærdom.

Glædelig jul allesammen....

:newyear:

Hjertet er en muskle i vores krop - kærlighed giver man til dem man kender og tror på. Kan man være kærlig overfor alle mennesker? Er kærlighed ikke en helt unik gave man giver til andre? Ja jeg tænker endnu....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Forsættelse:

Har man trådt på andre, løjet

- bedraget eller blot været ondskabsfuld så handler det vel om at gå til bekendelse - være ydmyg og vise anger med en undskyldning for sine gerninger.

- Er det ikke sådan man normalt ønsker at blive tilgivet?

- Hvem kan ikke tilgive en som komme med en oprigtig undskyldning når man mærke der er fortrydelse bag deres fejltagelse og de har forstået de har gjort en ondt?

- Tilgivelse er ikke lige med man behøver at tag vedkommende ind i sit liv igen for det handler i høj grad om tillid som er brudt og svært at genopbyg og stole på. Det er trods alt den som har fejlet som skal vise interessen og arbejde hård for at genopbyg endnu en tillid imellem de impliceret.

- Jeg vil blot mene at når man har såret et andet menneske at det viser en del mere at angre og være ydmyg end at håne og forsætte være at være smart i en fart.

Alle har lavet fejtagelser i livet og ikke alt skal frem på et åben forum som denne her.

Det er et frivilligt valg men der hvor man har gået længere ind i venskabelige forhold, der hvor tillid, fællesskab er bygget vil jeg mene at man har en anden forpligtelse overfor hinanden som mennesker.

Tvivl forplantes i debatforums som denne her via personlig mudderkastning - emner skaber uro og til tider glemmes det at bag et "nick" befinder sig et rigtig menneske.

Et menneske som os selv - med famile - med venner som påvirkes af den mudder som kastes omkring den enkelte menneske.

De står uden mulighed for at ændre personens handlinger men de berøres af det hele pga følelser.

Om ikke andet så er det disse mennesker man skal vise medmenneskelighed for.

De er uskyldige offer af en andens handling og bør behandles med den største respekt, selvom den som de holder af har været respektløs overfor dem..

Bitterheden kan få en til at handle med ønske om hævn - et ønske om alle skal kende mennesket bag facaden som man har opdaget ønsker man freem i lyset.

Dette har jeg selv mærket i forbindelse med smerten endda ikke for så længe siden.

Det kræver meget af den enkelte menneske at ikke handle på hævn tørsten. For der er folk som vil forsøg at provokere en hele tiden til at komme på deres plan.

Let er det ikke :nonono:

Godhed skal overvinde ondskab!

Når man handler på hævn - handler man i ondskab. Det gøre ikke en til et bedre menneske men derimod fyldt med had.

Her er det jeg har mærket at tilgivelse i mit indre giver mig langt mere ro.

Hvis dette er nøglen til et bedre liv så er jeg klar til at gøre det noget oftere måske er der andre der vil få glæde af mine meget dybsindige tanker en fredag morgen.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

:wacko: Hold da :blink:

Tunge tanker så tidligt på dagen :unhappy:

Undlader at kommentere og tror bare jeg vil sige:

GOD MORGEN :xmas:

Godmorgen .. må erkende at da jeg kigget ind i din log for et øjeblik siden så fløj alle disse tunge tanke væk med et vindpust ---- så kærligheden og tænkte ja det er hvorfor vi er her...

Så stor tak til jer...

:newyear:

Og Godmorgen..... :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen .. må erkende at da jeg kigget ind i din log for et øjeblik siden så fløj alle disse tunge tanke væk med et vindpust ---- så kærligheden og tænkte ja det er hvorfor vi er her...

Så stor tak til jer...

:newyear:

Og Godmorgen..... :Mrs_Claus:

:4winkkiss:

Har en del ting og sager som skal nås' i dag.

Men har planer om lige at bruge en time eller to på at besøge Tarup centeret i håb om nogle julegave indkøb.

Tager afsted om en lille time - skal/vil du med :smile: ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share