Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ajjjjjjjjjjjjjjj hvor hyggeligt så mange har været forbi og ønske mig tillykke. Jeg svarer jer lige senere men jeg er meget rørt.

Jeg havde en fantastisk dag med mange dejlig gæster fra min skole og en rigtig god ven fra Roskilde.

Men jeg var jo også oppe og træne .... :4thumbup: med hovede under armen og damn.. jeg fik revet rundt i de vægte.

One arm rows

1 x 5 x 12,5 kg

1 x 5 x 15 kg

1 x 5 x 17, 5 kg

1 x 4 x 20 kg ...... PR.... så fik jeg revet et eller andet i mit læn... :mad: men stop med træning :nonono:

Hammer curls

5 x 5 x 9 kg

Drumbell curls

5 x 5 x 8 kg

Drumbell press

5 x 5 x 12 kg....... PR ... Weiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Push downs

3 x 5 x 30 kg

2 x 3 x 35 kg ........PR ... Weiiiiiiiiiiiiiiiii

Drumbell pullovers

3 x 5 x 6,5 kg

3 x 5 x 7,5 kg

Bænk

1 x 5 x 30 kg

1 x 5 x 32 kg

1 x 5 x 35 kg .... PR ...Weiiiiiiiiiiiiii

Tak Hippo :superman:

Link to comment
Share on other sites

Også et stort TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN herfra!

Håber du får en rigtig god dag - lyder ihvertfald som om du skyder den igang på allerbedste måde, med et smut i OBBC :4thumbup: .

Fødselsdagshilsener (og lidt julestemning også) :newyear::nissegrin::rudolph::santa2::Mrs_Claus: ,

Stine.

Tisind tak smukke ... det var alt for for sjovt at træne uden at tænke mig om og fik jo nogen gode PR med hjem som fødselsdagsgave.

Weiiiiiiiiii

:superman:

Du får lige endnu et tillykke :4thumbup: :xmas:

Og selvfølgelig er der en PR på sådan en dag.. det er bare at lade hovedet blive hjemme og gå i stunt-mode :nissegrin:

Tusind tak igen igen.... hihi :nissetunge: jeg gjorde som du sagde.... smiler stolt..... :nissegrin:

Knus

Endnu engang tillykke :w00t: - tror du allerede har sat en PR i dag - i "at gabe når man bliver vækket af telefonen" :innocent:

Hey der Arne...

VAr da så hyggeligt at blive vækket af dig med fødselsdags hilsner... :xmas: men ja jeg kunne ikke helt vågne :nonono: men jeg kom da i sving.

Hvordan gik din dag?

Knus

Stor tillykke med fødselsdagen :cheer:

Håber du får en fantastisk dag!

So long!

Årh hvor sødt af dig....jeg havde en skøn dag og intet gik som jeg havde regnet med *GGG* Det gjorde nu bare det hele meget mere sjov.

:nissegrin:

Vi ses

Link to comment
Share on other sites

:4heart: RIGTIG HJERTELIG JULETILLYKKE MED FÖDSELSDAGEN :4heart:

Vidste du at folk der har födselsdag i december enten er engle eller eller ägte nisser???? jeg har dog lidt på fornemmelsen at du er begge dele. Venlig, rar, hjälpsom og kärlig som en engel, og fräk , drillesyg, snu og nuttet som en nisse. :Mrs_Claus:

Håber du får en rigtig deljig dag min ven :4mewantfood: :bubblebath::strat::sun::icecream:

Og dem her :flowers: de er til dig :xmas:

:blush::blush::blush::blush::blush:

damn girl du gøre mig helt forlegn.... og så online ... hvad ligner det måske?

:nissegrin::rudolph:

Tak du seje skønne super kvinde........... :superman:

Klem og varme tanker sendes op til dig.

Jeanette

Tillykke med dagen...... :4heart:

John

:wub: Tak babe... vi ses imorgen :4mewantfood: :santa2::nissecool:

Tillykke!

WOW

Super hyggeligt at se dig her også.... :blush: tusind tak.. :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen, Jeanette b197.gif

Det er ikke så tit jeg kigger forbi - men jeg er glad for at NÅR jeg gør - så er det på de rigtige tidspunkter :Mrs_Claus:

Du kunne ikke have ramt en bedre dag for hvad ville min fødselsdag være uden et varmt hilsen fra dig sweet lady?

Kunne godt bruge dine heldredende tanker her på mit læn i dag efter min noget langt ude træning i går...

:blush:

Men god damn it ... it was fun!

Glædelige jul til dig og dine kære fra mig og min familie.

..og en anden bette ting (mens jeg husker det)

Jul.. Pivklar way (Perhaps :blush::nissegrin::nissetunge: )

post-566-1134646852_thumb.jpg

:rofl2:

Skulle jeg nu forkæle dig på min fødselsdag... ajjjjjjjjjjj

Hvor pokker finder du sådan noget henne Blackmoore???

:nissegrin::nissetunge:

Alt for sjov tegning...

Weiiiiiiiiiiiiiii

:Mrs_Claus:

Tillykke med fødselsdagen

- Håber du får en god dag :xmas:

dannebrogsflag-tm.jpg

Tusind tak super kvinde :superman:

Glædelig jul til dig og din mand

klem

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med føs'dawen søøø'e :crazy_pilot::yahoo::rudolph::4jumpy::tomaatit: :4dog: :icecream::clap::superman:

Har været i Fætter BR helvedet idaw..... :blink::tease::surrender: daaaaamn!!!

Der var desværre ikke kommet nogen tatoo maskine, men ham min kammerat lovede at prøve at se om der ikke kunne dukke en op.... så de ville ringe til mig hvis der skulle dukke en op...... :wink:

Så lidt med det da.... gør jeg da gerne for en god ven.... :xmas:

seeeees girl

Mass :4flex:

Hey MASS

Weiiiiiiiiiiiiiiiii tak for din hilsen også .. det er helt vildt overvældende det her... :Mrs_Claus: Tak for hjælpen håber inderligt den tatoo massikine i BR dukker op inden jul for han snakker bare ikke om andet.

Suk det er ikke sådan når alle børn vil have den samme ting til jul...

Men du er bare en :superman: for at gide at hjælpe miiiiiiiiiiiiiiig.

Vi ses snart.

Knus

Og rigtig mange hilsner fra mine poter til dig og Krea.

:nissegrin:

Hjertelig tillykke med føz'dagen søde skat ...jeg håber du nyder den i fulde drag ;) :partytime2:

:4band: :cheer::strat:

Og alle de bedste ønsker for året der kommer :smile:

:4heart: See ya soon, sweet angel :nissecool:

Hey babe... :Mrs_Claus:

Jeg nød min dag helt vildt selvom det kom meget bag på at have så mange gæster uden jeg selv havde arr noget andet end kaffe med skole veninde og kammerarter.

De havde de sjoveste gaver , smukke blomster, bagt boller og godt humør med i tonsvis.

Super dag.

Vi ses imorgen og jeg glæder mig så vildt til vi skal hygge igennem.

:4heart:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE SWEETIE!!!

Vi ta'r alle sangene på lørdag.

Håber du har haft en dejlig dag, og får en rigtig skøn aften!

Stort knus og hør nu her hvordan vi alle pifte vil

Sally :rudolph:

Årrrrrrrrrrrrrh :4heart: :Mrs_Claus::superman::nissegrin:

Tak skat ...

Vi ses lige om lidt du skal kun sove en nat mere...

:wub:

Knus

WWEEEIIIII :superman::santa2:

Te`løk med føsdawen :4band: :banana3:

Tusind tak der. :smilerock::beer::bubblebath::yahoo::yo:

Tillykke Jeanette :newyear:

Takker ... :nissegrin: vi ses imorgen også... :superman:

Tillykke med fødselsdagen :4band:

:newyear:

Weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tak

så dejligt med din hilsen også...

:newyear:

Glædelig jul

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Ajjjjjjjjjjjjjjj hvor hyggeligt så mange har været forbi og ønske mig tillykke. Jeg svarer jer lige senere men jeg er meget rørt.

Jeg havde en fantastisk dag med mange dejlig gæster fra min skole og en rigtig god ven fra Roskilde.

Men jeg var jo også oppe og træne .... :4thumbup: med hovede under armen og damn.. jeg fik revet rundt i de vægte.

One arm rows

1 x 5 x 12,5 kg

1 x 5 x 15 kg

1 x 5 x 17, 5 kg

1 x 4 x 20 kg ...... PR.... så fik jeg revet et eller andet i mit læn... :mad: men stop med træning :nonono:

Hammer curls

5 x 5 x 9 kg

Drumbell curls

5 x 5 x 8 kg

Drumbell press

5 x 5 x 12 kg....... PR ... Weiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Push downs

3 x 5 x 30 kg

2 x 3 x 35 kg ........PR ... Weiiiiiiiiiiiiiiiii

Drumbell pullovers

3 x 5 x 6,5 kg

3 x 5 x 7,5 kg

Bænk

1 x 5 x 30 kg

1 x 5 x 32 kg

1 x 5 x 35 kg .... PR ...Weiiiiiiiiiiiiii

Tak Hippo :superman:

Glemte jeg også tog 30 min i romaskinen

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja nu er jeg så 38 år og slap af en sjov dag jeg fik mig.

Efter træning skulle jeg lige forbi min elskede frisør...skulle lige have styr på mine ustyrlige bryn og så havde jeg et hav af opgaver jeg skulle nå inden klasse og min skønne kammerart skulle dukke op.

Men sådan gik det bare ikke.

:4thumbup:

Christian havde en helt anden ide... mit hår skulle klippes nu han fik at vide det var min fødselsdag og jeg skulle være sammen med drengene lørdag så gik det bare ikke med mit hår åbenbart.

:nissegrin:

Det spillede vist ikke i hans verden så han gik amok med saks og farve.

Jeg sad stadig i frisør stolen da Martin dukket op fra Roskilde så hvad gøre man så ?? Jo man beder frisøren om kaffe til ham også

Tiden fløj afsted med snak i hele frisør salonen - der blev grinet for vildt - snakket om fælles venner - her dukket Poul op i samtalen- han er bare en hit hos de unge piger...

:nissegrin:

Hjem gik det bagefter og så skulle jeg i turbo... omdrejninger selvom det gik lidt sjovt for mit læn ville bare ikke tie sig som den skulle.

Ryddes op, lave kaffe, the og mad til Martin, skifte tøj og hygge med børnene inden alle kom ind af døren.

Min stue fyldtes op.

Der snakkes på kryds og tværs og damn der drikkes masse af kaffe. Den ene havde 3 poser med boller med, en anden havde en buket blomster, så fik jeg en dildo af klassen - :blush: pynte genstande til min lille hjem, frække g-strenge - flere buketter af blomster og rynke cream.

:rofl2:

Ja ja hvad kunne man ellers ønske sig?

Min søn synes ikke det med alle de voksne var så sjovt så jeg måtte slå en handle af. :nissecool: Han skulle holde humøret højt og så kunne vi spise på McD til aftensmad tid.

Den gik igennem med grønt lys.

Efter de små var kommet i seng gik snakken om gl dage med Martin natten igennem så det er ikke blevet til mange timers søvn.

Men

Woooooooooooooooooooooooow det var en feeeee dag.

Nu ligger han på min sofa og sover og jeg har så haft ro til at skrive her og på min msn.

Jeg skal have sendt ham hjem til djævleøen og så skal jeg gør klar til imorgen.

Tak til jer alle og ønsker jer lige en super dag og ikke mindst glædelig jul.

:Mrs_Claus:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Wauw!! :w00t:

TILLYKKE med alle dine PR's, men specielt den i DB-rows! :4thumbup: :w00t::superman: Det er sådan en fed øvelse, synes du ikke?!!

Håber det går bedre med lænden, så du snart kan lave super træning igen! :wink:

:yahoo: :yahoo:

DB rows blev jeg helt betaget af da i to gav den gazzzzz den dag, og jeg lovede mig selv at den skulle klart indgå i min træning igen.

Øvelsen er bare alt for lækker ... :yo:

Jeg har dog langt igen inden jeg er Leee :dry: jeg har viljen og så er der jo vej. :superman:

Lænen skal nok komme sig :sneaky2: vildt så ondt det kan gør :rudolph: så kan jeg lær det!!

Klem og mange varme tanker sendes din vej

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Livet med Mol.

Lige om lidt er det et år siden åbnet min log på Mol og sikken et år der er gået.

På dette vidunderligt side kan man opleve meget, møde mange, danne venskaber, debattere, og meget meget mere.

Formålet for mig var at lære en masse om træning og ikke mindst danne sunde venskaber med mennesker med samme interesse indenfor træning.

Håbet var jeg kunne danne venskaber her i min egen by da jeg var ny i byen.

Jeg har lært nogle vidunderlige mennesker at kende, lært en masse om træning, oplevet dybe og betydningsfulde debatter men også set mange ubehagelige sider af mennesker som via nettet bruger ord som et fristed for at få afløb for ting de nok i virkeligheden mangler i deres liv.

Her på nettet kan man i ens trygge rammer lad ens tanker flyde og endda få respons fra andre som har noget på hjertet.

Det er da fantastisk i min verden men kan i den grad også misbruges desværre. Det reflektere jo bare samfundet som den nu engang ser ud.

Nettet giver os så mange muligheder og som alt andet i livet bør man reflektere over hvordan man gør brug af den, om man opnår det man søger eller om man skal sætte sig et nye mål med brugen af dette medie.

Jeg bruger min log på rigtig mange måder dog mest som en form for online dagbog og det har været berigende og ikke mindst utrolig overvældende hvor mange mennesker som har deltaget, læst med og haft en masse kommentar enten her eller via PM.

Til tider har jeg været meget forundret over den interesse min log har skabt men i dag ved jeg man spejler sig i mine ord, for hverken mit liv eller mine oplevelser er på nogle måder unikke. Det er blot min hverdag som ligner så mange andres dagligdag.

Hver rum har sine faste læser, hver log er et skridt ind i en eller andens stue og alle kan finde et svar på det spørgsmål man stiller eller interesse man har..

Via vores ord viser vi hvem vi er som menneske, hvad vi står for, vores holdninger og ikke mindst vores sande jeg.

Man dømmer og bliver bedømt hver sekund om man er online eller offline.

Det slår mig om hvorvidt man faktisk tænker over dette når man oprette sig på Mol?

Læser som aldrig skriver et ord følger med fra sidelinjen, de ses ikke andet end som et klik på hits på ens log.

Hvor er det sjovt at tænke på at der er folk som kender en så godt igennem ens ord men man aldrig selv har hilst på.

Rækker lige hånden ud og hilser på de som i stilhed læser her i min log og smiler

.

Lysten til at skrive kommer og går for mange, selv kan jeg være meget aktiv både her i min egen log men også i andres. Der er dog mange logs jeg har læst og aldrig skrevet et ord hvorfor ved jeg ikke???

Finder man sympati eller en fælles interesse i et enkelt menneske igennem deres log kan man skabe en mere privat kontakt med PM og her gå ind i den mere privatsfære.

Jeg har oplevet dette med flere på godt og ondt.

Det jo op til de parter om hvor man bevæger sig hen med denne form for kontakt. Er man heldig så dannes venskaber og i nogle tilfælde forhold i kærlighed og for andre utroskab.

Alt dette kommer til at præg en som menneske i ens vej igennem livet.

Jeg har selv været så heldig at have lært mange skønne mennesker at kende privat på netop denne måde.

Nogen har jeg mødt i ”real life” andre har jeg netop dette til gode hos endnu. Mange af dem jeg har mødt ser jeg endnu, andre faldt ikke lige ind i en kategori hvor venskab kan udvikle sig andre er desværre endt i uvenskaber men sådan er livet nu engang.

Dette sker kun fordi man bedrages enten af ens selv eller af den man møder.

Personligt synes jeg at enhver form for kontakt via mere privat form, feks som på msn, mail og andet i den stil er som alle andre måder man kan komme i kontakt med mennesker i livet.

Oprigtighed, ærlighed, fortrolighed og åbenhed skal respekteres og værdsættes højt i livet.

Jeg blev super skuffet, såret og ikke mindst rigtig bitter pga 2 medlemmer, alene fordi jeg ikke blev ført bag lyset af min tro på at hvis jeg behandler andre som jeg selv behandler folk så vil jeg møde godhed og sunde venskaber.

Jeg vælger at tro på det bedste i den enkelte menneske jeg møder på min vej og det er få gange i mit liv at jeg er blevet skuffet i forhold til de mange dejlige mennesker jeg har haft og har kontakt med i dag.

Hvorfor kan jeg spørge mig selv om og om igen men det bliver jeg ikke klogere af, for det er nu sådan jeg er den samme menneske her online og når jeg færdes igennem livet uden en skærm foran mig.

Denne oplevelse var en hård kamel at sluge og jeg kan med hånden på hjertet ikke sige jeg er kommet mig endnu.

Hvad skyldes dette?

Det handler om følelser som blev trådt på, tværet ud og spyttet på og så skal jeg se på netop disse to mennesker forsætter deres vej og vil gør det samme mod andre som de gjorde mod mig.

Jeg har været oppe og slås med mit indre over dette længe for hvordan kan man være sådan igennem sit liv, vide man gjorde ondt og så bare forsætte ufortrødent samme stil i sit liv?

Men lærdommen må jeg lede efter endnu så jeg kan blive klogere i fremtiden.

Selv håber jeg kun jeg lærer af mine fejltagelser og gør mig umage ved ikke at begår samme fejltagelser i livet om og om igen.

Denne oplevelse påvirket min brug af Mol i en ret lang periode og ikke mindst mit humør.

Når dette er skrevet så skal man huske at jeg faktisk skrev de var enkeltstående og en dårlig oplevelse ud af rigtig mange gode, varme og meget berigende oplevelser jeg har fået igennem mit medlemskab af Mol.

Jeg valgte at være opsøgende, aktiv og ikke mindst gør plads til fælles oplevelser og damn det har været alt for sjovt, givende og spændende at lære så mange dejlig mennesker at kende her igennem.

Så misforstå mig ikke jeg har ikke fortrudt noget som helst for jeg kan kig mig ind i spejlet og sige jeg har været mig selv hele vejen igennem.

Tak til jer alle som har rørt mit hjerte, skrevet, læst og tilbragt jeres tid med min log eller i mit selskab.

I aften lægger jeg hus til endnu en hyggelig sammenkomst og jeg glæder mig vildt.

Link to comment
Share on other sites

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30 hos mig

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

John

Overarmen

Moos

Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

TH Laug

Mig

Rød, hvid og stegte sild med brød

Thomas

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Roastbeef med tilbehør og rugbrød: Grinder

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Medister, rødkål og rugbrød

Moos

Kalkun bryst med tilbehør

Reem

Snaps

Kern

Mandle gave.

Mig

Link to comment
Share on other sites

Årh tusind tak din dejlig tøs.... :Mrs_Claus: kommer du snart til byen eller hur?

Ønsker dig en rigtig glædelig jul

Klem

Jeanette

Glædelig jul til dig og dine unger også. :newyear::nissegrin:

Ja, jeg kommer måske lige et smut forbi Odense, når jeg skal hjem fra juleferie. :Mrs_Claus::rudolph:

I må have en god julefrokost i aften - husk nu at tage masser af billeder!! :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne, Jeanette-pige!

Tusind, tusind tak for igår!

Super aften...

-fuldstændige vanvittige mængder mad -mest utrolige historier med kyllinger og eddike, -ustyrligt mange kilo mænd samlet om et bord, -uhyrligt antal flex med guns og side-klasken på kuffert, -årets flotteste lange nederdel, -flest slang-benævnelser af kønsorganer og andre relaterede kropsdele på kortest tid, -største fjernstyrede bil med påhængsmotor jeg nogensinde har set, -lynkonsumering af 6 liter risalamande på 6 min. -elegant, spredt fordeling af opgangs-gate-crashere, -årets afbuds-fadæse nr. Uno: Manden med silden udebli'r!!! (uhh ha hva' Thomas!), mere snak om vægt end ved en 15 personers blondine-tøse-middag, -tålmodig, charmerende og uimodståelig værtinde, -meget over-the-top-glade Københavner gæster :nissegrin:

Tak til dig Jeanette og stor hilsne og tak for en forrygende aften til alle jer andre. Husk nu at gi' mig besked om jeres stævner, så man kan komme og heppe på jer!

Kærligste julehilsner og engle daler ned i skjul

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg vidste altså slet ikke jeg var inviteret... og skulle desværre noget andet... ellers havde jeg gladeligt taget hovedingrediens (karrysild) med til bodyschnaps :nissegrin::rudolph:

Nårrhh ja, du skulle også noget med sild ikk'! :innocent:

Ehh havde ellers glædet mig til at møde dig (-og Incognito ville vist også gerne ha' set dit kønne ansigt :santa2: ) Den berømte bodysnaps, karry-sild-ballondans, kryddersilds-lotteri, karrysalats-massage og sildelage-shots måtte vi jo bare tænke os til.

Nå, det lykkedes jo nok en anden gang :smile:

Kærligste hilsner og I'll be home for christmas (-er faktisk på Gertrud med brormand hver lillejuleaften)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share