Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hey Jeanette-nissepige!

Altid dejligt at komme forbi din log - rigtig julehistorie med den lille pige og alt det I har gjort.

Må sige at det ikke hverdagskost at rende ind i så stort et hjerte som dit :blush:

Håber at det kommer til at gå fantastisk med prinsen og hans nye skole, så du kan få slappet lidt af og passet på dig selv. Elsker iøvrigt H.C. A markedet, specielt Møntergården :xmas:

Nå, nu skal jeg kun sove 6 gange inden vi skal til julefrokost hos dig -igen lige en flok respec' håndtegn for at du magter!!! Wonder woman :nissegrin:

Har ikke helt styr på hvem vi bli'r og nøjagtig tidspunkt, men den ta'r vi..

Kærligste julehilsner og se børnlill' nu går det godt

Sally :rudolph:

Kære skattepige...

Jeg glæder mig så vildt til at feste med dig og alle de andre.... der skal godt nok snakkes igennem for jeg kan slet ikke følge med længere.

:blush:

Vi har haft en fantastisk weekend :superman:

Lad det snart blive lørdag... :Mrs_Claus:

KNus

Jeanette

Godt at høre at det går bedre... Er jeg glad for... :bigsmile: :xmas:

Ja det er dejligt - jeg håber også du er ved at være klar til at holde jul og hygge her i min hule snarest. Han en lille tøs her som savvvvvvvvvvvvner dig så vildt... :Mrs_Claus::wub:

Hun forsøger at gøre dig stolt hver enenste dag ved at drille mig alt hvad hun kan og finde på så mange unoder som muligt.

River mig i håret :rudolph:

Klem

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30 hos mig

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

John

Overarmen

Moos

Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

TH Laug

Mig

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Jeanette og Thomas

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Roastbeef med tilbehør og rugbrød: Grinder

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Medister, rødkål og rugbrød

Moos

Mandle gave køber jeg .... :newyear::nissecool::santa2:

Der mangler lige meddelse fra

Kern

Reem

Om hvilken gastonomiske rette de vil diske op med....

:4mewantfood:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Er det meningen at det her skal komme frem når man klikker på på linket? :tongue:

post-4668-1134374938_thumb.jpg

Eller skal det tages som alt hvad de konservative kan præsterer? :tongue::laugh:

Jeanette>> Mange tak :smile:

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette-julemus!

Tak for dejlig overskuelig oversigt! Ihhh hvor jeg glæder mig! Elsker mad :innocent: og godt selskab.

Hvad med drikkevarer, dem ta'r vi bare selv med ikk'!

Og hvordan med underholdningen. Var der noget med at nogle af drengene opfører det obligatoriske krybbespil, og vi to står for det store floorshow :laugh: !!!! DEEEEE GAAAAAAZZZZ!!!!

Vi snakkes skønne!

Kærligste hilser og når de mange fine ting hænger roligt rundt omkring..

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

12. december

Dagens træning

Squat

5 x 5 x 30 kg

Dødløft

5 x 5 x 60 kg

Leg extensions

5 x5 x 50 kg

Siddende leg curls

5 x 5 x 60 kg

Stående calf raises

5 x 5 x 130 kg

Pull throughs

5 x 5 x 55 kg

One arm rows

5 x 5 x 14 kg

T bar rows

5 x 5 x 35 kg

Bænk press

5 x 5 x 30 kg

Cose grip pull downs

5 x 5 x 7 blokke

Push downs

5 x 5 x 30 kg

Routatour cuff

12 x 5 x 5 blokke

Sit ups

12 x 5 sæt

romaskinen

25 min

cykletur

20 min

Nu skal jeg så lige have min protien shake og et bad.......

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette-julemus!

Tak for dejlig overskuelig oversigt! Ihhh hvor jeg glæder mig! Elsker mad :innocent: og godt selskab.

Hvad med drikkevarer, dem ta'r vi bare selv med ikk'!

Og hvordan med underholdningen. Var der noget med at nogle af drengene opfører det obligatoriske krybbespil, og vi to står for det store floorshow :laugh: !!!! DEEEEE GAAAAAAZZZZ!!!!

Vi snakkes skønne!

Kærligste hilser og når de mange fine ting hænger roligt rundt omkring..

Sally :rudolph:

Jamen pusling du er da så velkommen - gøre det gerne nemt for jer.

:santa2:

Elsker også mad...

Ja man tag selv det med man skal have at drikke selvom jeg ville ønske jeg kunne finde en sponsor til hele natten - kunne give en uforglemlig aften er jeg sikker på da.

:superman:

Underholdning - øhhhhhh det mangler det jo aldrig i denne flok mennesker ellers må vi tøser finde på noget ballade da.

:nissecool:

Vi ses snart

Knus

Jeanette

De tre vise mænd, der rejser rundt efter stjernen? :w00t::tongue:

Se det må i lige give en forstilling med.... :nissegrin:

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Hvor er du en fantastisk kvinde, jeg bliver gang på gang overasket over din styrke, energi og evige overskud. Hvis der var fler af din slags derude, ville verden være et bedre sted. Jeanette du har min dybeste respekt.

Ha en dejlig dag

Link to comment
Share on other sites

Tror i for en god ordens skyld lige skal forklare overarmen hvilken slags gotter i har i tankerne eller tror jeg måske nogen vil blive overrasket over det der dukker op :laugh::laugh::laugh:

Ellers cool, at se at du har trænet igen - super Jeanette :4thumbup:

Problemet er ikke større end jeg følger ham over i vores lokal brugs og viser ham hvad han skal købe jo..... :4thumbup: men lad os se hvad han kunne finde på at dukke op med.

:dry:

Tak tak.. lige inden jeg skulle ud af døren havde Seth skrevet jeg skulle læse om dit guld medalje.. total griner og hvad spottet mit øje.. du laver grin med mig i din log...

SHooooooooosssssssssssssssssssssh......................... :nonono:

Du er ikke ked af det hva bette du????

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

Hej

Hvor er du en fantastisk kvinde, jeg bliver gang på gang overasket over din styrke, energi og evige overskud. Hvis der var fler af din slags derude, ville verden være et bedre sted. Jeanette du har min dybeste respekt.

Ha en dejlig dag

Hey der ...

Long time no see - jeg håber du har det super fantastisk og vil lige ønske dig og dine kære en super glædelig jul. Der er skam mange af min slags herude - jeg er da langt fra enestående. Taler blot højt om det med med håb om flere vil forsøg at gøre en forskel fremover for der kan aldrig blive nok mennesker som vil gøre noget særligt for en anden.

Overskud... :blush: Her må jeg desværre fortælle at nej - jeg blev faktisk så stresset af dette indsamling at min dansk lærer og flere af mine medstuderende sendte mig hjem med besked om at slap af.

Det gjorde jeg så da...

Det var det hele værd da den lille princesse kom med sin mor i går og hentet alle gaverne, juletræ og maden. For pokker hendes blik, glæde og lille dejlig personlighed gjorde det hele værd.

Weiiiiiiiiiiiiiiii

Knus

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Der mangler lige meddelse fra

Kern

Reem

Om hvilken gastonomiske rette de vil diske op med....

Jeg kan se at Reem har taget noget med, så er det jo ganske oplagt at Kern tager Jule snapsen med :4thumbup:
Tror i for en god ordens skyld lige skal forklare overarmen hvilken slags gotter i har i tankerne eller tror jeg måske nogen vil blive overrasket over det der dukker op

Lige PT overvejer jeg om det skal være et billede af mig selv, eller en debattør fra KU.

Jeg ved ikke hvilken ting I foretrækker?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan se at Reem har taget noget med, så er det jo ganske oplagt at Kern tager Jule snapsen med :4thumbup:

Lige PT overvejer jeg om det skal være et billede af mig selv, eller en debattør fra KU.

Jeg ved ikke hvilken ting I foretrækker?

Ja Reem er på banen - nu mangler vi den lille :santa2: Kern - snaps... ad! :dry:

Så er jeg mest til en debattør - det vil være for sjovt!

:rudolph::tomaatit::tomaatit::beer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning - 5 times jagt på julegaver på tilbud = :cry:

Føj for den da, mine stænger er ømme og udbrændt men damn godt jeg næsten har alle gaver i hus nu. Imorgen skal der traves igennem igen - powershopping og en bil jeg skal have ordnet fra A-Z ...

Det er bare længe siden jeg har svedt over lakken på en bil og skulle tag mig kærligt af det indvendige af en meget svigtet bil.

Ejeren = håndværker :dry: sved, høj puls og mange meget underlige bevægelser...

:nissegrin:

Det skal nok blive hyggeligt ...

:santa2:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30 hos mig

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

John

Overarmen

Moos

Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

TH Laug

Mig

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Thomas

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Roastbeef med tilbehør og rugbrød: Grinder

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Medister, rødkål og rugbrød

Moos

Kalkun bryst med tilbehør

Mandle gave køber jeg .... købt og pønser på jeg selv må eje den.

Der mangler lige meddelse fra

Kern

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share