Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

2. Overarmen ville efter en knap 7 timers lang enetale om DF & Venstre's fortræffeligheder - blive omvendt..........

3. Jeg tilhører de der 3% der altid får lavet balllade...............

2. Mon dog, men mon ikke der banker en lille konservativ inde i hjertet på Mr. Bond. Det ligger jo lidt i navnet :bigsmile:

Jeanette da jeg først planlægger at stå op klokken 17.30 den dag, så kan jeg desværre ikke lave noget mad, men jeg kan da tage et par krydderboller med reje ost med :4mewantfood: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2. Mon dog, men mon ikke der banker en lille konservativ inde i hjertet på Mr. Bond. Det ligger jo lidt i navnet :bigsmile:

Jeanette da jeg først planlægger at stå op klokken 17.30 den dag, så kan jeg desværre ikke lave noget mad, men jeg kan da tage et par krydderboller med reje ost med :4mewantfood: :laugh:

Hmmmmm ajjjjj så køber du snaks til efter maden - jule snaks som du kan købe i løbet af ugen... :rolleyes:

:4mewantfood: :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

2. Mon dog, men mon ikke der banker en lille konservativ inde i hjertet på Mr. Bond. Det ligger jo lidt i navnet :bigsmile:

Jeanette da jeg først planlægger at stå op klokken 17.30 den dag, så kan jeg desværre ikke lave noget mad, men jeg kan da tage et par krydderboller med reje ost med :4mewantfood: :laugh:

Hvad er det liiiiige, jeg har sagt om hvorvidt du må drikke? :nonono::mad:

Link to comment
Share on other sites

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

Moos

John

Overarmen

Stina og Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

Mig

Har jeg glemt nogen???????

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Jeanette

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Laks med dressing og brød

Roastbeef med tilbehør og rugbrød

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Mandle gave køber jeg ....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Sally:

Ha! Synes da det lyder som om du er ret godt selskab!

Hvis der er for mange spørgsmål, riveri, Venstre-pistol-sælgerstil.. Kan du vel bare drikkes i hegnet!

Ballade er da så iorden, så længe du taler pænt, beholder tøjet på og ikke er ond ved dyr!

Kærligste hilsner

Sally

-der har vundet tjansen med at arr. firma-jule-frokost, her 3 uger før .. Ikke fordi det ligefrem vælter med muligheder, alt og alting er optaget gahh..

He, he :laugh: I hegnet kan i sagtens drikke mig, har ikke rørt alkohol siden engang i februar......... Jamen jeg taler da pænt og er god ved dyr, men det med at holde tøjet på kommer sku nok til at knibe........

Hof: Ja, det kunne være rigtigt hyggeligt - men tror det ville fucke min træning/diæt for meget op.........

Nettepigen: du kan selv være en :chicken: Jeg er jo ingen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

Moos

John

Overarmen

Stina og Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

Mig

Har jeg glemt nogen???????

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Jeanette

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Laks med dressing og brød

Roastbeef med tilbehør og rugbrød

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Mandle gave køber jeg ....

Mmmm mums.... :wub::chicken::cola: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :tongue::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

I hegnet kan i sagtens drikke mig, har ikke rørt alkohol siden engang i februar......... Jamen jeg taler da pænt og er god ved dyr, men det med at holde tøjet på kommer sku nok til at knibe........

Det er også ok... Bare du ikke er genert... Det er vi nemlig ikke...

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Hey J K

Det er en super fin ide at finde på at lave en julefrokost med folk fra mol :thumb: håber i får en hyggelig sammenkomst. skulle starte med mit rygestop projekt i mandags og startede på nogle piller der hedder zyban. det kan ikke anbefales har både mareridt og svedeture og følelsen af at være i overgans alderen :rocketwhore: fedt at få en rar velkoms af dig og af sally :4thumbup:

nu vil jeg smide mig på min flade og nyde min anden spinning time er vel overstået.

Hygge :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

Smadder dejligt.... og jeg glæder mig over du kom med forslaget om at lave maden.... bliver meget bedre ... Alkohol - anything goes - wiskey. rom, vodka - dit valg..Smiler varmt.
Når nu det er julefrokost så vil snaps jo næsten være på plads (selvom jeg nok kommer til at fortryde jeg har sagt det :innocent: )
Hvad er det liiiiige, jeg har sagt om hvorvidt du må drikke?

Nu er det i det mindste ikke mig der har lagt og sovet ude på et wc. Eller lod du bare som om, da du regnede med at der ville komme nogen og udnytte dig seksuelt?

Link to comment
Share on other sites

Hvad skal jeg sige? Det lugtede som din søster plejer at gøre, når hun er rigtigt sjask liderlig...

Det skal jeg ikke kunne svare på, men hun snakkede om at hun nogen gange var sammen med en på 18år som tændte på at ligge på gulvet og så blive pisset på. Måske det var den lugt du kunne genkende?

Men altså kussesaft lugter altså ikke som tis lige til din information

Link to comment
Share on other sites

Det skal jeg ikke kunne svare på, men hun snakkede om at hun nogen gange var sammen med en på 18år som tændte på at ligge på gulvet og så blive pisset på. Måske det var den lugt du kunne genkende?

Men altså kussesaft lugter altså ikke som tis lige til din information

Jeg ved ikke hvad det er du regner med at man laver, når man ligger på et toilet, men det er næppe at tisse. Lugten, jeg referede til var bræk, hvilket ofte er et velset glidemiddel, når man tager din søster i kanalen ( Ja, jeg lader jo som om du ikke allerede ved det)

Det kan godt være at kussesaft ikke lugter af tis, men jeg kan så informere dig om, at det plejer din søster at gøre, når jeg har hevet hende ned af korset igen.

Link to comment
Share on other sites

hallo drenge :mad:

det var da nogle vældig flotte indlæg i kunne komme med. det var da heldigt at jeres forældre sidder og ser tv. for ellers havde de sikkert give jer :bottom:

log jer ind på ofir rum 12 til 15 år. der kan i også møde andre unger

rigtig flot :clap:

Halløjsa :tongue:

Jaaaa... Men synes bare kvaliteten af chats er gået ned, siden internet-pædofili blev så aktuelt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hey J K

Det er en super fin ide at finde på at lave en julefrokost med folk fra mol :thumb: håber i får en hyggelig sammenkomst. skulle starte med mit rygestop projekt i mandags og startede på nogle piller der hedder zyban. det kan ikke anbefales har både mareridt og svedeture og følelsen af at være i overgans alderen :rocketwhore: fedt at få en rar velkoms af dig og af sally :4thumbup:

nu vil jeg smide mig på min flade og nyde min anden spinning time er vel overstået.

Hygge :a-okhand:

Jamen det bliver også vildt hyggeligt.... at slut året af med nogen super sjove og hyggelig folk.. jeg glæder mig vildt. Held og lykke med dit rygestop.. total sejt må jeg sige... :4thumbup: Klart man byder sådan en rar mand velkommen da... :tongue:

Når nu det er julefrokost så vil snaps jo næsten være på plads (selvom jeg nok kommer til at fortryde jeg har sagt det :innocent: )

Nu er det i det mindste ikke mig der har lagt og sovet ude på et wc. Eller lod du bare som om, da du regnede med at der ville komme nogen og udnytte dig seksuelt?

Snaps... ivvvvvvvvvv - det kan du da ikke mene... Yikes.... :mad: skal du udnyttes sveske.... mmmmmm - går i tænkeboks - der er da nogle piger fra min dansk klasse som trænger gevaldigt til en stor mand da... :wink: Du kan da ikke være tjent med at kun at have den unge Moos da... :w00t:

Hvad skal jeg sige? Det lugtede som din søster plejer at gøre, når hun er rigtigt sjask liderlig...

Så så.. kan vi så lige få en pæne tone.. ps.. vidste ikke du var til urinsex... Husk nu at børste tænder efter sådan noget leg... bisserne er ikke vild med syre.

Det skal jeg ikke kunne svare på, men hun snakkede om at hun nogen gange var sammen med en på 18år som tændte på at ligge på gulvet og så blive pisset på. Måske det var den lugt du kunne genkende?

Men altså kussesaft lugter altså ikke som tis lige til din information

Jamen tror sku lige vi skal have talt om det her urin sex .. ryster opgivende på hovedet at i ikke sådan har delt denne interesse med mig... her går man og tror man kender jer... :nonono: i fortæller mig aldrig noget mere... :cry3:

Jeg ved ikke hvad det er du regner med at man laver, når man ligger på et toilet, men det er næppe at tisse. Lugten, jeg referede til var bræk, hvilket ofte er et velset glidemiddel, når man tager din søster i kanalen ( Ja, jeg lader jo som om du ikke allerede ved det)

Det kan godt være at kussesaft ikke lugter af tis, men jeg kan så informere dig om, at det plejer din søster at gøre, når jeg har hevet hende ned af korset igen.

To much information boy !!!!!

:raisebrow:

hallo drenge :mad:

det var da nogle vældig flotte indlæg i kunne komme med. det var da heldigt at jeres forældre sidder og ser tv. for ellers havde de sikkert give jer :bottom:

log jer ind på ofir rum 12 til 15 år. der kan i også møde andre unger

rigtig flot :clap:

Tag dig ikke af det.. det her er helt normalt.. men tak fordi du sådan passer på men sagen er jeg kan godt tackle det... :thumb::wink::w00t::rolleyes:

Det kan godt være jeg gerne vil være princesse men jeg er vist ikke helt en :innocent: når vi kommer rundt om emnet SEX!

Britone<< Sådan er de altid, man vænner sig til det :nonono::laugh::laugh:

Jeannette<< Er ked af at jeg ikke kan komme med! Det skal nok blive en supergod dag :4thumbup:

Jeg er dælme også ked af du og min kære Polle sådan svigter mig :cry3: Men så må i to kom ud en anden dag.. er det en aftale?

Sign me up. :4mewantfood:

Jeg medbringer flæskesteg og julebryg(til mig selv :4whistling: )

Vi andre vil også have flæskesteg.... :dry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

Moos

John

Overarmen

Stina og Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

Mig

Har jeg glemt nogen???????

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Jeanette

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Laks med dressing og brød

Roastbeef med tilbehør og rugbrød

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Mandle gave køber jeg ....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hej Igen :4thumbup:

blev faktisk lidt overrasket over sproget i logen igår :blink: MEN er nybegynder så skal lige finde tråden. lidt ridderlig og ikke at forveksle med liderlig er man vel :laugh:

:blush::blush::blush::blush: Drenge

God Weekend :thumb:

Jeg forvæksler ikke ridderlighed med liderlighed og faktisk blev jeg lidt æret... :rolleyes: men ja som ny er det svært at lure OBBC drengenes måde at "Lege"

Jeg er sikker på de tilgiver... :thumb:

Rigtig god weekend

Æret Riddder af min log...

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

John

Overarmen

Moos

Stina og Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

Mig

Har jeg glemt nogen???????

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Jeanette

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Laks med dressing og brød

Roastbeef med tilbehør og rugbrød

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Medister, rødkål og rugbrød

Moos

Mandle gave køber jeg ....

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share