Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Snaps tag Kern med og jeg har skafftet stole....

Så nu er alt klar.........

:newyear:

:Mrs_Claus:

Glæder mig til at feste med jer....

:nissegrin:

Også her :smile:

Men jeg tænkte på... Når jeg nu skal lave medister og rødkål... Det er jo lidt svært at have med hjemmefra, hvis det skal være varmt og indbydende... Så måske jeg skulle troppe op hos dig, tidligt, og lave det? Så kunne jeg også hjælpe med hvad der ellers skulle være, at hjælpe til med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Også her :smile:

Men jeg tænkte på... Når jeg nu skal lave medister og rødkål... Det er jo lidt svært at have med hjemmefra, hvis det skal være varmt og indbydende... Så måske jeg skulle troppe op hos dig, tidligt, og lave det? Så kunne jeg også hjælpe med hvad der ellers skulle være, at hjælpe til med :smile:

Rigtig god ide.... den bedste fødselsdagsgave jeg fik her til morgen....

:Mrs_Claus:

Takker - hvor er du dejlig.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

HIP HURRA og KÆMPE stort tillykke

med din føs'dag :Mrs_Claus:

Håber du får en rigtig dejlig dag :xmas:

Kæmpe kram

Stina :crazy_pilot:

Hey din dejlig tøs.....

Tuuuuuuuusind tak :superman: ligger her i min seng og har monster doms efter 2 dage på min cykle.. :nissetunge: very nice.

Vågnet til fødselsdags sang fra mine to guldklumper og gave samt varm cafe au lait.... :4mewantfood: :wub: hvad mere kunne man ønske sig?

I dag kommer et par stykke fra min dansk klasse til kaffe og en god kammerart kommer i eftermiddag som jeg ikke har set siden jeg rejste fra Roskilde.

Det spiller max.

Julegaver - julemad og juletræ er her så julen er klar og jeg glædes i hele mit hjerte over det. Det er alt alt for stort.

Rigtig glædelig jul til dig og dine kære også.

Monster stor genkrammer tilbage.

:Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Vil lige giv MASS en mega stor tak fordi han kom mig til undsætning i går. Min søn ønsker sig en tattoo maskine fra BR så jeg har travet og cykle denne by rundt i to dage for kun at finde ud af den er udsolgt.

:blink:

Hvad gør en klog kvinde så??

Hun ringer da til MASS og beder om hjælp... og damn han er hurtig .. afsted han gik til BR i Slemborg bruger sine kontakter .."Julemanden" gætter jeg på...

:nissegrin:

Og i dag får han besked på om der er en at skaffe...

Hvad skulle man gør hvis ikke man havde venner?

:Mrs_Claus::Mrs_Claus::Mrs_Claus::Mrs_Claus::Mrs_Claus::Mrs_Claus:

Kryds finger for det lykkes.... please.

:nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med æ daw, oh du Odense kvinde.

Håber i får det sjovt og hygger jer på denne decemberdag.

Griner.... sikken en søøøøø hilsen med accent på og det hele.

Tak for din mail ... smiler varmt og vi skal nok få en super dejlig dag er jeg sikker på. Det har været en stormfuld år og ikke misandten om der er stormstyrke i vinden i dag.

Så jeg ønsker mig en blid, kærlig og varmt nye år i fødselsdagsgave.

:santa2:

stor krammer til dig og din skønne familie.

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

efter at have lyttet til den gode og onde fe diskutere en lille times tid - var det den gode fe der vandt og hun laver lige en sejrsdans på min skulder.

Jeg napper mig et bad og smutter til træning...en omgang fødselsdags træning siger Hippo at der er PR´s i et eller andet den chance kan jeg ikke stå for selvom mine ben er helt døde.

:4thumbup:

Kan i have det fantastisk.

:newyear:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

:4heart: RIGTIG HJERTELIG JULETILLYKKE MED FÖDSELSDAGEN :4heart:

Vidste du at folk der har födselsdag i december enten er engle eller eller ägte nisser???? jeg har dog lidt på fornemmelsen at du er begge dele. Venlig, rar, hjälpsom og kärlig som en engel, og fräk , drillesyg, snu og nuttet som en nisse. :Mrs_Claus:

Håber du får en rigtig deljig dag min ven :4mewantfood: :bubblebath::strat::sun::icecream:

Og dem her :flowers: de er til dig :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med føs'dawen søøø'e :crazy_pilot::yahoo::rudolph::4jumpy::tomaatit: :4dog: :icecream::clap::superman:

Har været i Fætter BR helvedet idaw..... :blink::tease::surrender: daaaaamn!!!

Der var desværre ikke kommet nogen tatoo maskine, men ham min kammerat lovede at prøve at se om der ikke kunne dukke en op.... så de ville ringe til mig hvis der skulle dukke en op...... :wink:

Så lidt med det da.... gør jeg da gerne for en god ven.... :xmas:

seeeees girl

Mass :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share