Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hold da op en smøre.........................(Vist for tungt for mig sådan lige efter træning - tror ikke jeg fatter en dyt af det.................). Men du må jo lige forklare dig over Messenger en dag..................

Og forøvrigt -tillykke med det, med børnene - Tror det er en god løsning for alle, så det er bare super.

God 2 december :Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:4winkkiss:

Har en del ting og sager som skal nås' i dag.

Men har planer om lige at bruge en time eller to på at besøge Tarup centeret i håb om nogle julegave indkøb.

Tager afsted om en lille time - skal/vil du med :smile: ?

Så sødt af dig at tænke på mig - tak til John for at give mig besked - for så tog jeg jo bare en lang snak med dig i telefonen...

En fornøjelse må jeg sige...

:superman:

Hvordan gik det i Tarup centeret.

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Hold da op en smøre.........................(Vist for tungt for mig sådan lige efter træning - tror ikke jeg fatter en dyt af det.................). Men du må jo lige forklare dig over Messenger en dag..................

Og forøvrigt -tillykke med det, med børnene - Tror det er en god løsning for alle, så det er bare super.

God 2 december :Mrs_Claus:

:Mrs_Claus:

Tusind tak Mr Bond..

Dybe tanker fra morgenstunden - er nu heller ikke helt normalt men sådan var det i dag. Kan godt lide du gerne vil have en snak på msn søde men du er jo aldrig på.

Glæden har steget vild omkring aflastning - åbenbart en kamel at sluge trods man selv søger :blink::nissegrin:

:newyear::Mrs_Claus::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Hej J K :Mrs_Claus:

kan se på dine korte indlæg at du er ved at finde ud af det livet blandt andet også drejer som om. NEMLIG

at nå til det punkt der hedder. okay betyder jeg ikke mere end en løgn er det da mest synd for dig. det er

godt at læse for den vej igenem giver det en respekt over for EN det aldrig er muligt at snyde eller fylde

med løgn og latin. NEMLIG SIG SELV :4thumbup:

Håber du og dine børn får en dejlig julemåned :newyear: det er jeg sikker på de får med sådan en mor :4thumbup:

og husk kan jeg være til hjælp kan du bare sende mig en pm

Tanker fra mig til dig

:superman: Ridderen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Så sødt af dig at tænke på mig - tak til John for at give mig besked - for så tog jeg jo bare en lang snak med dig i telefonen...

En fornøjelse må jeg sige...

:superman:

Hvordan gik det i Tarup centeret.

:newyear:

Ski' hygligt at du ringede :tongue:

Jow jow jeg har skam taget betegnelsen "velfærdssamfund" til mig og handlet derefter :laugh:

Der er ikke mange der i dag har kunne spotte at jeg blot er en usselt betalt SU modtager - jeg siger dig jeg har SLÆBT hjem i poser og tasker :blink:

Og det bedste er at for hver eneste julegave jeg har fået købt til folk, har jeg minimum fået købt to til mig selv :santa2:

Hokus pokus mit stor forbrug i fokus!

Blandt mine indkøb er bl.a. en vinter jakke på størelse med Rundetårn samt en eller anden gavepose formet som et rensdyr :rudolph:

Desuden har har jeg fået købt voldsomt ind til min søsters dejlige baby :wub: Han havde faktisk føs'dag d. 23.November, men er altså ikke født endnu :sneaky2: Lidt sur på ham altså!

Nåee....kunne være jeg skulle få tømt nogle af alle poserne så det igen er muligt at passere ude i gangen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej J K :Mrs_Claus:

kan se på dine korte indlæg at du er ved at finde ud af det livet blandt andet også drejer som om. NEMLIG

at nå til det punkt der hedder. okay betyder jeg ikke mere end en løgn er det da mest synd for dig. det er

godt at læse for den vej igenem giver det en respekt over for EN det aldrig er muligt at snyde eller fylde

med løgn og latin. NEMLIG SIG SELV :4thumbup:

Håber du og dine børn får en dejlig julemåned :newyear: det er jeg sikker på de får med sådan en mor :4thumbup:

og husk kan jeg være til hjælp kan du bare sende mig en pm

Tanker fra mig til dig

:superman: Ridderen :superman:

Tusind tak for denne og ikke mindst mailen - jeg svarer i morgen jeg har 12 af min datteres klasse kammerarter over til PJ Party... og en umulig lillebror der bare har det vildeste trang til at drille og lave alt for at være med inde i stuen...

Arrrggggggggg

:superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman::superman:

:w00t::nissegrin::Mrs_Claus:

Ses u unknowen knight

Link to comment
Share on other sites

Ski' hygligt at du ringede :tongue:

Jow jow jeg har skam taget betegnelsen "velfærdssamfund" til mig og handlet derefter :laugh:

Der er ikke mange der i dag har kunne spotte at jeg blot er en usselt betalt SU modtager - jeg siger dig jeg har SLÆBT hjem i poser og tasker :blink:

Og det bedste er at for hver eneste julegave jeg har fået købt til folk, har jeg minimum fået købt to til mig selv :santa2:

Hokus pokus mit stor forbrug i fokus!

Blandt mine indkøb er bl.a. en vinter jakke på størelse med Rundetårn samt en eller anden gavepose formet som et rensdyr :rudolph:

Desuden har har jeg fået købt voldsomt ind til min søsters dejlige baby :wub: Han havde faktisk føs'dag d. 23.November, men er altså ikke født endnu :sneaky2: Lidt sur på ham altså!

Nåee....kunne være jeg skulle få tømt nogle af alle poserne så det igen er muligt at passere ude i gangen :wink:

Årrrrrrrrrrrrrh æv æv æv jeg skulle i skole.... men det holdt nu ikke længe - min lille udbryder konge var taget på "walkabout" så måtte lede en expedition igennem Odense for at finde min bandit...

:superman::superman::superman:

:nonono:

Jeg glæder mig til at få detalje og ikke mindst se de gaver du har købt til dig selv - lyder til du har fået forkælet dig selv big time :santa2:

Ham den bette vil fødes på min fødselsdag... den alle bedste dag - :nissegrin: i december.

Så du må væbne dig med lidt tålmodighed du. :tongue:

Være sikker på han glæder sig meget til at komme ud til hans familie.

Her er bare så koldt og derinde så dejligt lunt - det kan selv du forstå!

:rofl2:

Her til aften var Reem forbi til lidt mad og hygge hun spørger til de bedste spinnings timer i OBBC - for øvet altså. Kender du noget til det?

Damn 12 unge mennesker i min stue, hvor kan de dog larme :blink: Mon jeg skal lave en skriftlig klage til dem :dry: For det kan da umligt høre mig...

:w00t:

Hils derhjemme og vi snakkes snart igen. :xmas:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey der Daddy cool....

Jeg håber du havde støvsuger, klude og ajax med herinde .. for der er godt nok støvet til .. nyser vildt og orker bare ikke at gøre mere rent

:rofl2:

Stikker dig lige et glas med piller imod allergi hvis du altså har forsøgt at gøre rent i et eller andet hjørne .... :innocent:

Om jeg skal løfte.... tjaaaaaaa det skal jeg da.... mon ikke jeg skal starte med det første program du stak mig efter denne laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange ufrivillig pause jeg har haft???

eller strikker du en ny til mig?

:wub:

Jeg skulle jo gerne blive :superman: og helst på to mdr forøge min squat styrke med 30 kg .. strick - ass to the grass...

:santa2:

Det er målet for det er åbenbart helt naturligt ..... så det vil jeg da... og helst med 70 rep på en trænings pas? Mon vi taler tabata?

:nissegrin:

Nej spøg til side... jeg starter op imorgen med noget kondi træning og fredag har jeg lige talt med Poul om at tag op og træne.. måske kan jeg lokke ham til at se på min skulder. Det kan ligefrem være den har haft godt af stilstanden?

:superman:

Monster stor kram til dig - lidt mindre en til din seje kone og et møs på panden til den bulket Asbjørn.... årrrrrrrh han er så dejlig.

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette - long time no see! Jeg ser frem til du kommer og "råwer" lidt af mig i OBBC snart?!!! :poking::wink:

Nu var det jo ikke mig, du spurgte, men...:

Her til aften var Reem forbi til lidt mad og hygge hun spørger til de bedste spinnings timer i OBBC - for øvet altså. Kender du noget til det?
Nu er jeg jo (til forskel fra Reem) nybegynder i spinningens verden. Jeg kan dog på det varmeste anbefale Maj-Britt, som kører fantasiske timer i både Spin 1, 2 og Spin-Mix :4thumbup: . Der er også Spin 3 timer med Allan, hvis man er virkeligt hard-core (...og dem har jeg så ikke prøvet, vel... :tongue::blink: ).

Tror iøvrigt jeg så din søn i bussen forleden (ku' kende ham fra fødselsdagsbillederne her i loggen :wink:). Han så rigtig sød :smile: ...og meget fræk :w00t: ud! :bigsmile:

Julehygge fra mig.... :newyear::nissegrin::santa2: ,

S. Kuldskær. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette - long time no see! Jeg ser frem til du kommer og "råwer" lidt af mig i OBBC snart?!!! :poking::wink:

Nu var det jo ikke mig, du spurgte, men...:

Nu er jeg jo (til forskel fra Reem) nybegynder i spinningens verden. Jeg kan dog på det varmeste anbefale Maj-Britt, som kører fantasiske timer i både Spin 1, 2 og Spin-Mix :4thumbup: . Der er også Spin 3 timer med Allan, hvis man er virkeligt hard-core (...og dem har jeg så ikke prøvet, vel... :tongue::blink: ).

Tror iøvrigt jeg så din søn i bussen forleden (ku' kende ham fra fødselsdagsbillederne her i loggen :wink:). Han så rigtig sød :smile: ...og meget fræk :w00t: ud! :bigsmile:

Julehygge fra mig.... :newyear::nissegrin::santa2: ,

S. Kuldskær. :wink:

Alt for godt du fik øje på det med spinning smukke... for Reem er ved at gå amok over der ikke findes hardcore spinning træning.

Må hjælpe hende jo.... :nissetunge:

Min søn er "Herre flabet" hvor har det mon fra... :innocent::rudolph::nonono: I really dont know..

Jule hygge til dig og din skønne familie sveske.. Jeg er at finde i OBBC igennnem juleferien... Weiiiiiiiiiiiiiii det er kun glædes udbrud herfra du kan høre.

:newyear::superman::santa2:

Cardio træning i daw - check !!! Uhhaaaaaaaa :santa2: sammen med en som aldrig bliver voksen... :superman:

Link to comment
Share on other sites

9. december

Træning

En god ven sikret sig jeg kom afsted til træning selvom jeg næsten skulle slæbe mig deroppe så er det dog en fed fornemmelse jeg sidder her og har.

Et bad må jeg heller får når træning er skrevet her i min space.

En halv time på min cykle rundt i byen og op til OBBC...

Squat

5 rep x 5sæt x 30kg

Ben press

5 x 5 x 130 kg

Stående læg press

5 x 5 x 120 kg

Routator cuff

12 x 5 sæt med 3 blokke

Close grip Pulldowns

5 x 5 x 7 blokke

Pull throughs

5 x 5 x 50 kg

Push downs

5 x 5 x 30 kg

Drumbell press

5 x 5 x 9kg

Bænk press

5 x5 x 30 kg

One arm rows

5 x 5 x 12,5 kg

Mavebøjninger

12 x 5 sæt

Mave crunches siddende på knæ i træk maskinen

5 x 5 x 50 kg

Crunches i maskine

12 x 12 x 60 kg

Vertical leg raises

12 x 5

T-Bar rows

5 x 5 35 kg

Back extentions

5 x 5 x BW

Ro maskinen i 15 min på fuld skræld

Cykleturen hjem på 15 min

og en protien shake mens jeg skriver

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Nu starter min søn på sin nye skole på mandag og jeg har en aftale med mig selv om at nu skal træning altså igang igen.

Jeg er nemlig tryg ved den nye lille skole han har fået plads på.

Jeg har bedrevet tiden med mange ting i denne tid og nået rigtig meget men fra søndag står min egen lille familie på første pladsen, der skal jules og købes ind til juleaften.

Så weekenden starter med at gå op igennem odens gl del hvor der jules som i H.C Andersens tid.

Jeg har en aftale med TV2 mandag hvor jeg skal fortælle om julehjælp og det folk kalder i år "Forbruger jul!". Der er et langt historie bag ved men her er et uddrag af et brev jeg lige har sendt til en ukendt som skrev til mig på min space.

Kære S

Sidste år havde jeg intet, ingen penge til mad eller gaver til mine børn. Det var flovt, pinligt og ikke mindst noget der fik mig til at græde mange tårer.

Jeg fik dog hjælp af en ung pige jeg lige havde lært at kende samt Pinsekirken.

Omstændighederne var jeg var flygtet fra min eksmand med mine to børn og havde ingen kontakt til den by jeg havde boet i 20. Ingen måtte vide hvor vi var og kun to i dag fra den by kender min adresse i dag.

Jeg havde og har en depression som i dag jeg får behandlet via medicin og motion og er langsom ved at genopbyg mit liv.

I sommers lavede jeg en pagt med mig selv om at gøre alt hvad jeg kunne for ikke at stå i samme situation til jul igen.

Højtider er noget alle bør glæde sig til, men med få kroner på lommen som Mor er det frygt indgydende og skræmmende. Min datter fyldte 13 år i år og jeg kunne ikke invitere hendes klasse hjem for at fejre hende.

Det er en modløs og trist situation rigtig mange mennesker står i dag.

Jeg er langt fra enestående.

Så mit mål var jeg skulle klare denne jul uden at søge jule hjælp og helst ovenikøbet hjælpe Pinse kirken med et eller andet.

Jeg fik en indsamlingsbøsse og vi gik fra dør til dør i tre dage for at samle penge ind.

Det var lykken at mærke vi igennem de mange samtaler vi fik med fremmed mennesker om julepakker og at vi selv havde fået en sidste år og opleve vi gjorde det med stolthed og uden det fjerneste tegn af flovhed.

For et par dage siden var der så en ung mor som kontaktet mig. Hun havde 500 kr til resten af denne mdr.

Jeg så det som min pligt at hjælpe hende igennem dette.

Så hvad gøre man?

Jeg brugte min space til at fortælle og samle penge og gaver ind til hendes datter på 6 år.

Vi har en hel sæk fyldt med det dyreste og fedeste legetøj pakket ind i julepapir til pigen på 6 år, Flæskesteg, tilbehør, servietter, stearinlys, slik, chips, cola, kaffe, småkager, julebag mandlegave, grødris, mandler, morgenmad med pålæg til den 25, marcipan, blød nougart, overtrækschokolade og mm i sortesække som hun afhenter på søndag.

Vi har i dag fået handlet alt ind og alt er pakket og klart til hun kommer og hente det hele søndag. Jeg kan sige med sikkerhed at de får en fantastisk jul og som mine børn sagde en meget begavet ung prinsesse.

Det har kostet en masse stress men det har været det hele værd.

Jeg ønsker at mange flere vil række hånden ud og gøre en indsats for at samle penge ind til julehjælp i Danmark.

Det vil gøre en stor forskel næste år.

Glædelig jul til dig og dine kære...

Ps.. du skal bare glæde dig over du har penge til at give gaver væk til dine familie medlemmer men stik forbi en kirke i nærheden, mødrehjælpen eller frelsens hær og stik dem et bidrag til julehjælpen næste år.

Klem

Jeanette

:newyear:

Nu er der ro i min sjæl..... :superman:

post-7136-1134139807_thumb.jpg

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

9. december

Træning

En god ven sikret sig jeg kom afsted til træning selvom jeg næsten skulle slæbe mig deroppe så er det dog en fed fornemmelse jeg sidder her og har.

Et bad må jeg heller får når træning er skrevet her i min space.

En halv time på min cykle rundt i byen og op til OBBC...

Squat

5 rep x 5sæt x 30kg

Ben press

5 x 5 x 130 kg

Stående læg press

5 x 5 x 120 kg

Routator cuff

12 x 5 sæt med 3 blokke

Close grip Pulldowns

5 x 5 x 7 blokke

Pull throughs

5 x 5 x 50 kg

Push downs

5 x 5 x 30 kg

Drumbell press

5 x 5 x 9kg

Bænk press

5 x5 x 30 kg

One arm rows

5 x 5 x 12,5 kg

Mavebøjninger

12 x 5 sæt

Mave crunches siddende på knæ i træk maskinen

5 x 5 x 50 kg

Crunches i maskine

12 x 12 x 60 kg

Vertical leg raises

12 x 5

T-Bar rows

5 x 5 35 kg

Back extentions

5 x 5 x BW

Ro maskinen i 15 min på fuld skræld

Cykleturen hjem på 15 min

og en protien shake mens jeg skriver

Fedt at se du er igang igen - Og sikke en runde, den ville sku få de fleste af os andre til, at knække sammen. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Damn en marathon træning du fik fyret af der :superman::w00t:

Glæder mig at din historie vedr. julen lyder så godt i år :newyear::smile: Du har godt nok meget næstekærlighed, det er der nogen der godt kunne lære noget af fra tid til anden :xmas:

Jeg bliver jo ikke Leeeee af ikke at træne så nu jeg kom igang var det bare med at kridte skoene og smide med de skønne vægte på en seriøs plan...

:4thumbup:

Doms kan mærkes allerede ... sååååååååååå det bliver sjowt de de næste par timer...

:nissegrin::santa2:

Jamen jeg glæder mig også meget over julen og ikke mindste over vores indsats for andre. Næstekærlighed burde dyrkes i meget større grad i DK for de svageste, for ens naboer, for de ældre og ikke mindst børnene. Jeg er ikke vild med den ego samfund vi mærker så tit.

Derimod har jeg erfaret at når jeg rækker min hånd ud er der altid en som griber den - og jeg griber også gerne en hånd i nød.

Det ville være småligt og pinligt hvis ikke man gav i samme omfang som man får igennem livet.

I virkligheden er det så ufatteligt lidt der skal til for hjælpe en anden.

:4thumbup: :4heart: :4mewantfood:

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Hei Jeanette..

God innledning på din log..du virker sej..har ikkke rukket lese det hele..men skal..

God weekend :xmas:

Velkommen i min log... :newyear:

Altid dejligt med besøg og ikke mindst at du hygge dig herinde. Sej jaaaaa men ikke mht til min træning. Betragter mig selv stadig som en grønskolding da jeg kun har været i gang 1 år med træning.

Kan du også have dig en super skøn weekend og pas på dig og dem du har kært.

:nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette-nissepige!

Altid dejligt at komme forbi din log - rigtig julehistorie med den lille pige og alt det I har gjort.

Må sige at det ikke hverdagskost at rende ind i så stort et hjerte som dit :blush:

Håber at det kommer til at gå fantastisk med prinsen og hans nye skole, så du kan få slappet lidt af og passet på dig selv. Elsker iøvrigt H.C. A markedet, specielt Møntergården :xmas:

Nå, nu skal jeg kun sove 6 gange inden vi skal til julefrokost hos dig -igen lige en flok respec' håndtegn for at du magter!!! Wonder woman :nissegrin:

Har ikke helt styr på hvem vi bli'r og nøjagtig tidspunkt, men den ta'r vi..

Kærligste julehilsner og se børnlill' nu går det godt

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Jule frokost D. 17 dec 2005 kl 18.30 hos mig

Tilmeldte;

Jens

Kern

Henning

John

Overarmen

Moos

Morten

Long tall Sallly

incognito

Reem

TH Laug

Mig

Da jeg har fået næsten af alle et ønske om at prisen skal holdes omkring de 100kr synes jeg det ville være fedest at vi alle selv laver noget til en fælles buffet.

Det gøre det også meget nemmere for alle parter. Så jeg skriver her nogen retter som forslag og har man en bedre ide så tilføjer man bare hvad du vil lave og dit navn ok.

Rød, hvid og stegte sild med brød

Jeanette og Thomas

Tun mouse med flute eller lign brød

Jens

Flæskesteg / ribbensteg med rødkål og surt. samt rugbrød

Henning

Leverposteg med champigoner og bacon med rugbrød

Æg med rejer med brød

Jeanette

Roastbeef med tilbehør og rugbrød: Grinder

Diverse oste / frugt med kiks og franskbrød

Long tall Sally

Deller med rødkål og surt

Jens

Mørbradbøf, blødeløg og brød

John

Ris ala mande med kirsebærsovs - .

laves af incognito

Julegotter til senere

Overarmen

Medister, rødkål og rugbrød

Moos

Mandle gave køber jeg ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share