Jeanette K - et nyt og spændende år er begyndt


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Glædelig jul til dig og dine unger også. :newyear::nissegrin:

Ja, jeg kommer måske lige et smut forbi Odense, når jeg skal hjem fra juleferie. :Mrs_Claus::rudolph:

I må have en god julefrokost i aften - husk nu at tage masser af billeder!! :santa2:

Tusind tak sveske... :nissegrin:

Jeg skal nok få loadet billeder op snart ikke at der blev taget så mange men hold da op det var en super hyggelig aften.

:newyear:

Håber vi ses snart.

Sally og jeg er enig om at den næste fest skal kun være pigerne så det må du altså kom og deltage i her hos mig.

Knus

Hello dejlige quinne menneske :Mrs_Claus:

Jeg håber at i får en dejlig aften med masser af mams :4mewantfood:

- og selvfølgelig glæder jeg mig rigtig meget til at hører om jeres danse konkurrence :santa2:

Pas rigtig godt på hinanden og hils hele flokken

Kram Stina :crazy_pilot:

Hey babe

Du var savnet MEGET og jeg forsøgt virkelige at få mandlegaven overgivet til dig.. en stor æske after 8 men nixen biksen .. jeg har dog gemt en hel del til dig...

:santa2:

Sally og jeg skal lige have dit skema .. nu skal en tøse frokost arr og du SKAL med.

Kram

:Mrs_Claus:

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne, Jeanette-pige!

Tusind, tusind tak for igår!

Super aften...

-fuldstændige vanvittige mængder mad -mest utrolige historier med kyllinger og eddike, -ustyrligt mange kilo mænd samlet om et bord, -uhyrligt antal flex med guns og side-klasken på kuffert, -årets flotteste lange nederdel, -flest slang-benævnelser af kønsorganer og andre relaterede kropsdele på kortest tid, -største fjernstyrede bil med påhængsmotor jeg nogensinde har set, -lynkonsumering af 6 liter risalamande på 6 min. -elegant, spredt fordeling af opgangs-gate-crashere, -årets afbuds-fadæse nr. Uno: Manden med silden udebli'r!!! (uhh ha hva' Thomas!), mere snak om vægt end ved en 15 personers blondine-tøse-middag, -tålmodig, charmerende og uimodståelig værtinde, -meget over-the-top-glade Københavner gæster :nissegrin:

Tak til dig Jeanette og stor hilsne og tak for en forrygende aften til alle jer andre. Husk nu at gi' mig besked om jeres stævner, så man kan komme og heppe på jer!

Kærligste julehilsner og engle daler ned i skjul

Sally :rudolph:

Godmorgen din dejlig kvinde :nissegrin:

Din referat af vores julefrokost er perfekt :nissecool: der spises med en vis hastighed i denne forsamling men skulle deres appetit udeblive ville jeg først blive mega nervøs og ikke mindst bange.

Vi var alle mere end enig om hvor smukt du strålede hele aften og vi glæder os alle meget til at se dig / jer snart igen.

NU skal vi have tøserne samlet næste gang.

:superman::superman::superman:

Monster krammer

Jeanette

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg vidste altså slet ikke jeg var inviteret... og skulle desværre noget andet... ellers havde jeg gladeligt taget hovedingrediens (karrysild) med til bodyschnaps :nissegrin::rudolph:

:dry::laugh:

Det der med at huske forkert kender jeg alt til .... :laugh::rofl2: men pyt efter vi fik at vide at årsagen var en sild så havde du vores forståelse ...Der er nogen ting som BARE skal passes her i livet jo... :santa2:

Vi håber du fik en super flabet aften/ nat.

Nårrhh ja, du skulle også noget med sild ikk'! :innocent:

Ehh havde ellers glædet mig til at møde dig (-og Incognito ville vist også gerne ha' set dit kønne ansigt :santa2: ) Den berømte bodysnaps, karry-sild-ballondans, kryddersilds-lotteri, karrysalats-massage og sildelage-shots måtte vi jo bare tænke os til.

Nå, det lykkedes jo nok en anden gang :smile:

Kærligste hilsner og I'll be home for christmas (-er faktisk på Gertrud med brormand hver lillejuleaften)

Sally :rudolph:

i second that... vi altså se den dans.

:santa2:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Tak for i går... Totalt hyggeligt :4thumbup:

Selv tak du skønne unge mand.. det var en dejlig aften med mange skarpe bemærkninger og fed samtale på kryds og tværs over bordet.

Knus og de varmeste juleønsker sendes til dig

Jeanette

:newyear:

Også tak for igår. :nissecool:

P.S. Din mis holdt mig altså vågen en del af natten. :santa2::rudolph:

Henning ...

Missen går også og piver sådan efter du er gået... jeg formoder det er dig og dine store hænder hun går og savner og sætte sine klør i

:rofl2:

Sjovt var det at se misserne lege og ikke mindst at høre du faktisk synes om dem selvom de havde bidt og sat klør i dig natten igennem.

Tak for en dejliiiiiiiiiiiiig aften

Jeanette.

:newyear:

Og rigtig glædelig jul

Link to comment
Share on other sites

Julefrokosten den 17 dec - del 1

:newyear:

Jeg havde en super afslappende dag og var godt forberedt så jeg kunne bare gå og hygge, sove til middag og nå alle forberedelser inden folk ville dukke op.

Moss var først på pletten og det var vist rigtig godt for jeg var så afslappet at jeg bare ikke rigtig kunne komme i omdrejninger.

Vi fik lavet mad kom i selskabstøjet.

Vi var klar til at feste igennem. :Mrs_Claus:

Mine to små guldklumper var i sikre hænder hos Jeanette og Tobias og vores yndig kattekillinger havde fået min datters værelse og var ikke helt imponeret af denne ide. :nonono::sneaky2::mad:

Stille og roligt dukket folk op, jeg anrettet maden som de dukket op med det og vi satte os til bords. Der var en skøn stemning i lokalet, masse af mad og musikken spillede stille i baggrunden.

:nissegrin:

Jeg sad bare og smilede, en sjov sammensætning af mennesker sad igen i min stue og hvilken lækker forsamling.

:santa2:

Overarmen sad med sin stille smilende sind og hygget sig her kunne jeg dog være en smule bekymret over manden havde tabt sig så meget her på det senest omgang sygdom. Han havde en stor pose fyldt med julegodter med og nej nej det bestod ikke af politik.

John bedre kendt her som Seth sad ved bordenden glad og smilende… det klær ham i den grad at han har taget på og har fået sig en kæreste. Han stråler og hygger sig selvom han ikke siger så meget. Han havde lavet mørbradbøffer og damn det smagte godt. Morten sad ved hans side – ny i mit hjem men det var ikke til at mærke. Med hans lange hår og laid back stil lignede han ikke en som befandt sig et nyt sted. Roastbeefen som han havde med var noget af en hit selvom MASS ville kors sig over mængden af ristede løg og remoulade som var med som tilbehør.

Moss sad så ved hans side så flot og glad med masse af frække bemærkninger på hans tungespids klar til at slynge ud. Medisteren var vist ikke et hit under julefrokosten men det var den til gængæld i aftes da mine børn skulle have aftensmaden. Henning sad så der og ingen var i tvivl om han nød alt det dejlig mad. For pokker den mand kan spise igennem. Hans flæskesteg var et hit og ingen rester at finde i min køleskab af denne lækker jule ret

Kern sad så imellem Moss og mig og han var i sit es med en flaskesnap stående foran sig som aldrig blev åbnet. Derimod åbnet han for en masse gode historier og den som jeg mindes i dette øjeblik må være da han fik betændelse i hans løg mens han var i militæret.

Så sad Sally ved min side og GOD DAMN IT the girl looked great. Hun er en kvinde med udstråling af karakter. Hende humør er smittende og hun faldt ind i mængden som om hun var født i den. Oste samling hun havde medbragt var så lækkert at jeg glædes over smagen endnu her mens jeg spiser min morgenmad.

Anders sad ved hendes side og trods hans mange besvær i livet pt så fik han en super dejlig aften og ikke mindst et frirum hvor han kunne slappe af, nyde, grine og blive underholdt af forsamlings mange sjove historier som kom i en lind strømning. Det var bare dejligt at se ham sidde og stråle når man ved hvor svært en situation han står i pt. 6 L risengrød som han havde lavet blev spist på under 6 min :rofl2: det siger vist en helt del om hvor god den var. Ingen havde tid til at lede efter mandlen og gaven delte vi trods mine protester. Jeg mente klart at den skønne Stina skulle have den nu hun skulle arbejde hele aften.

:Mrs_Claus:

Jens var i sit es som vi alle kender ham. Drengen er kun 19 år og weiiiiiiiiiiiiiiiiiiii han har oplevede mere pjat og pjank end de fleste af os vil gøre igennem et helt liv. Underholdende fortællinger er hans force og det vækker stor juble hos os alle. Hans lækker tun mouse nyder vi endnu i stride strømme her i dag samt hans mini deller er et hit hos mine guldklumper.

:nissetunge::Mrs_Claus::newyear:

Glædelig jul til jer alle

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette!

Gode pics.. :4thumbup:

Har ikke fået lagt billeder ud endnu. Synes at de var meget -øhh- uskarpe da jeg kiggede på dem igår i kameraet :bigsmile: HELT HELT SIKKERT KAMERAETS SKYLD :innocent: Der er altid bøvl, når man ta'r kameraet med i byen! Ehhh...

Kærligste hilsner og julen varer lige til påske (-nårrh nej ikke hos os to!)

Sally :rudolph:

Link to comment
Share on other sites

Hey Jeanette!

Gode pics.. :4thumbup:

Har ikke fået lagt billeder ud endnu. Synes at de var meget -øhh- uskarpe da jeg kiggede på dem igår i kameraet :bigsmile: HELT HELT SIKKERT KAMERAETS SKYLD :innocent: Der er altid bøvl, når man ta'r kameraet med i byen! Ehhh...

Kærligste hilsner og julen varer lige til påske (-nårrh nej ikke hos os to!)

Sally :rudolph:

Hey babe... :Mrs_Claus:

Det er helt sikkert dit kamera der er i udu!! :santa2: Og nej julen vare til 2 juledag og så er det slut .... :superman:

Kan du nu have en dejlig dag.

Knus

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus:

Dejligt at se i fik en dejlig og hyggelig julefrokost :nissegrin: men selfølgelig hvor gode menesker er kommer gode menesker til og de dårlige er kun på kort

visit :nissegrin: det er lige før man søger om adgangs billet næste gang for hyggeligt ser det ud på billederne.

Ha en dejlig jul og et godt nytår :newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear:

Fik du skøjterne :Mrs_Claus:

:superman::santa2::superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey :Mrs_Claus:

Dejligt at se i fik en dejlig og hyggelig julefrokost :nissegrin: men selfølgelig hvor gode menesker er kommer gode menesker til og de dårlige er kun på kort

visit :nissegrin: det er lige før man søger om adgangs billet næste gang for hyggeligt ser det ud på billederne.

Ha en dejlig jul og et godt nytår :newyear::newyear::newyear::newyear::newyear::newyear:

Fik du skøjterne :Mrs_Claus:

:superman::santa2::superman:

Hey der min kære ridder....

Det var super hyggeligt og ja du må over og deltage til en af vores hygge sammenkomster kunne være super godt.

Fik skøjterne???

:blink:

Nu er jeg ikke med......

Rigtig glædelig jul til dig og dine kære

Knus

Jeanette

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

skulle du ikke have købt nogle skøjter :blink:

eller er det mig der har fået noget :cola: galt i halsen

:superman::Mrs_Claus::superman:

Jamen jooooooooooooo jeg fandt skøjter til min søn til en overkommelig pris så de er pakket ind og ligger klar til ham.

Jeg glæder mig for vildt til at se ham pakke dem op.

Glædelig jul

:laugh::laugh::nissegrin:

:nissegrin:

Udover vi jule hygger for vildt for vi PW rigtig meget samt er det blevet til en enkle trænings pas som gik rigtig godt.

Har blot min fokus herhjemme med børnene og med at få oplyst folk om det ikke er alle som deltager i forbrugsfesten her i jule tiden. I går aftes var de fra Fynsstift tiderne og vi er :cry: på forsiden af avisen i dag og lille juleaften er vi så i TV2 Fyn... feedbacket er overvældende og kirken kan mærke interessen for at give en hånd med arbejdet om at skaffe flere julehjælp samt andre ting man kan hjælpe enlig forældre med til at glæde deres børn.

http://www.fyens.dk/article/579872

Ønsker jer alle en super glædelig jul

:newyear:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share