bænkprestrøje


tonny
 Share

Recommended Posts

Ptpoul > nu ved jeg ikke hvordan du løfter, men hvis det var til stævne kunne der nok godt arrangeres noget med regler... måske...

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Dine svage forsøg på at provokerer bider ikke på lille ven. Der skal mere finesse til :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg forsøger ikke at provokere dig. Det føler jeg mig hævet over, store ven.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Moos:

Hvad er pointen, ud over en dum kommentar???
^^

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Great. Forskellen er, at mit indlæg ikke lægger op til en respons, hvor dit tydeligvis bare er en dumsmart bemærkning uden videre relevans :wink:

Visse folk har vist glemt, at det her er et diskussionsfora, hvor ikke alle behøver at have den samme mening.
Jeg vil stadig gerne have en forklaring på den her:
Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL

Og så kan det godt være, min mening er underlig, men den slags hører vidst heller ikke hjemme i en diskussion...

Link to comment
Share on other sites

>>> Mølvis

Dvs. du ikke forstår meningen i et simpelt indlæg? Beklageligt...

Så er vi igen tilbage til:

I taber fordi i er slappere i det i stiller op i. Den der vinder i et trøje løft er den der er stærkest når der løftes i trøje, længere er den ikke. Det er sgu ikke fordi han er slappere. Og fuck det om han eventuelt skulle være slappere i raw. der er en grund til det og det er at han ikek træner efter at konkurrere i raw. Trænede han efter det, så ville han sikkert slå jer alligevel.

Den kloge narrer den mindre kloge

<{POST_SNAPBACK}>

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger ikke at provokere dig. Det føler jeg mig hævet over, store ven.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Moos:

Hvad er pointen, ud over en dum kommentar???
^^

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Great. Forskellen er, at mit indlæg ikke lægger op til en respons, hvor dit tydeligvis bare er en dumsmart bemærkning uden videre relevans :wink:

Visse folk har vist glemt, at det her er et diskussionsfora, hvor ikke alle behøver at have den samme mening.
Jeg vil stadig gerne have en forklaring på den her:
Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL

Og så kan det godt være, min mening er underlig, men den slags hører vidst heller ikke hjemme i en diskussion...

<{POST_SNAPBACK}>

En kommentar med sådan et ord finder jeg mig ikke i, da det er alt for lavt et ord at bruge. Og han ikke tør sige det til mig IRL er jo fakta. Han er så kæphøj her ved tastaturet, men har intet at sige, når han møder mig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forsøger ikke at provokere dig. Det føler jeg mig hævet over, store ven.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Moos:

Hvad er pointen, ud over en dum kommentar???
^^

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Great. Forskellen er, at mit indlæg ikke lægger op til en respons, hvor dit tydeligvis bare er en dumsmart bemærkning uden videre relevans :wink:

Visse folk har vist glemt, at det her er et diskussionsfora, hvor ikke alle behøver at have den samme mening.
Jeg vil stadig gerne have en forklaring på den her:
Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL

Og så kan det godt være, min mening er underlig, men den slags hører vidst heller ikke hjemme i en diskussion...

<{POST_SNAPBACK}>

En kommentar med sådan et ord finder jeg mig ikke i, da det er alt for lavt et ord at bruge. Og han ikke tør sige det til mig IRL er jo fakta. Han er så kæphøj her ved tastaturet, men har intet at sige, når han møder mig.

<{POST_SNAPBACK}>

tror ikke du kender skvatfader, han er meget mere direkte irl :tongue:

Kan godt lide ærlige mennesker, selv hvis de ikke får mere end 10-15 kg ud af deres trøje :wink:

Link to comment
Share on other sites

Synes tit det ender i en ret lav diskussion, når dette emne tages op. Forstår ikke hvorfor det er så galt at være imod udstyret? Man kan da også godt løfte med udstyret og så alligevel fortrække at udstyret ikke var en del af sporten. Kan virkelig ikke se modsætningerne her. Man kan også godt hente lidt kg i udstyr uden at det er grunden til, at man er imod udstyret.

Link to comment
Share on other sites

Man kan da også godt løfte med udstyret og så alligevel fortrække at udstyret ikke var en del af sporten. Kan virkelig ikke se modsætningerne her. Man kan også godt hente lidt kg i udstyr uden at det er grunden til, at man er imod udstyret.

Fuldstændig enig! Platte og nedgørende sætninger om styrkeløftere der bruger udstyr er for lamme og skal selvfølgeglig manes til jorden.

Men fordi man generelt er imod udstyret i styrkeløft men stadig stiller op, kan jeg ikke forstå hvorfor man skal svines.

Der er vel sikkert også nogle fodboldspillere som ikke synes det var fedt med de nye offside regler da de blev indført, men det fik dem jo ikke til at stille fodboldstøvlerne.

Udstyret er en del af gamet på godt og ondt, og den løfter som løfter mest til stævnet I UDSTYR er den bedste styrkeløfter og længere er den vel ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Synes tit det ender i en ret lav diskussion, når dette emne tages op. Forstår ikke hvorfor det er så galt at være imod udstyret? Man kan da også godt løfte med udstyret og så alligevel fortrække at udstyret ikke var en del af sporten. Kan virkelig ikke se modsætningerne her. Man kan også godt hente lidt kg i udstyr uden at det er grunden til, at man er imod udstyret.

<{POST_SNAPBACK}>

Korrekt, men der er andre elementer:

1. Udstyret finder de forkerte vindere debatten (udtryk for misforståelse af udtrykket regler og sport)

2. ukonstruktiv kritik uden handling fra dem der er imod.

3. En del af dem der kritiserer udstyr ved ikke hvad de taler om. Mange har aldrig prøvet det!

og flere som jeg ikke kan samle mig om pga min nye kærlighed:

elin2.jpg

hottyelin.jpg

Link to comment
Share on other sites

Poul<<  :4thumbup:  :4thumbup: Hun er simpelthen en gudinde! Er der nogle der vil diskutere dette......? Nu kommer Jarvig nok på banen med at hun kun er...Ok..Men så heller ikke mere  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis han gør det får han med grovfilen :devil::laugh:

Det er også snyd hvis hun stilled op, med et bare halvvejs anstændigt opspænd ville hun slet ingen rom have i bænken!

Hun ville få godtkendt enhver vægt hun kunne unracke :tongue:

og hånden på hjertet, med hende i et straqmt trikot: så ville jeg godkende alt og smide 500kg oven i totalen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Poul<<  :4thumbup:  :4thumbup: Hun er simpelthen en gudinde! Er der nogle der vil diskutere dette......? Nu kommer Jarvig nok på banen med at hun kun er...Ok..Men så heller ikke mere  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vovede Henning faktisk at skrive til mig tidligere, da jeg i min glæde delte synet af denne sukkermus med ham :blink::blink:

Hun er så sweet... :4heart: :banana::cheer::thumb:

Link to comment
Share on other sites

Om det er ham/hende der løfter mest med udstyr som er den stærkeste? er et spørgsmål, som vi aldrig vil blive enige om,

da der er flere svar:

Ja, da det er den person som løfter mest under de givne regler og er derfor den stærkeste.

Nej, det er ikke den stærkeste, da personen ikke er den med den største rawstyrke.

Ja, personen er den stærkeste, da han løfter både mest raw og med udstyr.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

JamesHenderson320kg.jpg

James Henderson havde en RAW verdensrekord på 320 kg. Han var stor taler mod bænkprestrøjer... :4smartass:

Punkt 1 - det er debatten totalt uvedkommende hvad man selv gør/ikke gør for at promovere RAW-eller udstyrsløft.

Punkt 2 hvad skal alle de personlige kommentarer til for??

Punkt 3- hvad er relevansen for at udstyr "gør ondt" og kræver et "mandfolk"?'

Hvem der er stærkest? Naturligvis dem der kan tage mere RAW. Det er jo styrke. Det andet er assisted. Såre simpelt...?

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share