bænkprestrøje


tonny
 Share

Recommended Posts

baggio <---- hvad er det der er useriøst?? jeg kan ikke se hvad der er at være uenig med i det indlæg jeg har skrevet. Du har påpeget at den der vinder ikke er den stærkeste, men han er den stærkeste i det der bliver konkurreret i, og sådan er det bare. Og at han ikke nødvendigvis er den stærkeste raw er jo irrelevant. Ham der vinder i trøjen ku givetvis være stærkeree raw, hvis han trænede efter det.

Man må acceptere det, og bare selv prøve at blive bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu mente jeg selvfølgelig Raw :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så stil da op til Nordland eller deltag eventuelt i nogle af de andre DSF stævner uden at bruge udstyr. Nu er det jo engang vedtaget internationalt, at man må bruge udstyr til stævner under IPF. Så at du gang på gang flæber over udstyret her på MOL er ganske nyttelyst og virker desuden dybt latterligt, når du altid selv bruger udstyr til stævnerne. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Løfter jo også til 2 gange JM raw :wink: Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL. Og læs evt. hvad Onkelt Troels skrev! Man kan godt bruge det, og stadigt synes det brude afskaffes.

Link to comment
Share on other sites

fuldstændig helt og aldeles enig med ptpoul og donprehn - udstyrs løft er tusind gange federe oplevelse end alm. raw løft.

og så tror jeg udstyret har været med til at holde doping sager flot nede :smile:

att: utilfredse

har i undersøgt mulighederne for at lave jeres egne raw stævner under DSF?

Link to comment
Share on other sites

Det er dog sjovt, at dem der er imod udstyr af styrkeløfterne er dem, som har problemer med at få særlig meget ud af udstyret.

Ja, og omvendt :poking:

Niklas :superman:

Ps. Viking Power er i hvert fald ikke noget med trøje at gøre :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skriver jo det åbenlyse??? Hvad er pointen, ud over en dum kommentar???

<{POST_SNAPBACK}>

Moos, blot lige som ham.

Nu har det ikke specifikt noget at gøre med hvad der er bedst for mig. Jeg ved bare der er mange der føler sig forurettet (INKL. MIG SELV) fordi de taber til nogle de ikke burde tabe til.

Hvem?

<{POST_SNAPBACK}>

Dumt spg. nr. 1. Du kan vel regne ud at andre føler sig forurettet uden at få navne. :raisebrow:

Moos > Hvis du kiggede lige ved siden af dig i din egen klub - hverken kern eller troels henter specielt meget i deres trøjer på trods af en god raw styrke.

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Og?

<{POST_SNAPBACK}>

Dumt spg. nr. 2. Du har selv spurgt, og pludselig forstår du intet? :raisebrow:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Det er så op til dem selv at de vil acceptere at blive slået af nogle der egentlig ikke er lige så stærke som dem selv.

de er da tydeligvis ikke ligeså stærke som de andre i det der bliver konkurreret i, når de taber til dem. Hvordan kan det være så svært at forstå??

Link to comment
Share on other sites

ptpoul

nu skriver han at han intet kunne mærke når han var i trøjen.. desuden klart man ikke gider stille op til et stævne, når man allerede ved på forhånd at ens præstationer vil være langt fra optimale, og man hellere vil holde sig fra den tunge træning for at komme af med skaden hurtigst muligt...

kan kun tilslutte mig mølvis og faber, men sådan er sporten nu og vil der nok ikke blive ændret på...

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor er det klart?? :blink: Har da allerede nu stillet til to stævner, hvor jeg vidste at min præstation i ét af løftene ikke var optimalt, men at jeg kunne gøre mit bedste i de to andre :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Istedet for at tage til stævner, så burde man jo nok bruge sin tid på at optimere sine præstationsmuligheder, andet syntes jeg ikke vil være optimalt... Men kommer nu også an på hvordan man ser på det, anser man kun et af løftene, som vigtigt, så betyder det jo ikke så meget at ens præstationer i de andre løft ikke er helt optimale..

hvis det er en skade som i dette tilfælde, så ser jeg virkelig ingen grund til at tage afsted og forværre skaden....

<{POST_SNAPBACK}>

Tjah, han har alligevel ligget og lavet løft på 120-140 kg, mener jeg at kunne huske, så mon dog det ville have haft en effekt?

Det er fint nok at sige, at man vil have "det hele" med, men er det så virkeligt i sportens ånd? Det synes jeg ikke. Jeg synes at det er at springe over, hvor gærdet er lavest. :wink: Man viser jo tydeligt, at det ikke er oplevelsen, man er ude efter...

<{POST_SNAPBACK}>

jamen ville det være tilfredsstillende for ham at tage fra et stævne med et løft på fx 130-135? istedet 145?

ikke alle tænker kun på sporten når de træner, nogen træner og løfter for egen skyld... skal ikke kunne udtale mig om søren gør det, men kunne da være en mulighed

Link to comment
Share on other sites

Nu mente jeg selvfølgelig Raw :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så stil da op til Nordland eller deltag eventuelt i nogle af de andre DSF stævner uden at bruge udstyr. Nu er det jo engang vedtaget internationalt, at man må bruge udstyr til stævner under IPF. Så at du gang på gang flæber over udstyret her på MOL er ganske nyttelyst og virker desuden dybt latterligt, når du altid selv bruger udstyr til stævnerne. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Løfter jo også til 2 gange JM raw :wink: Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL. Og læs evt. hvad Onkelt Troels skrev! Man kan godt bruge det, og stadigt synes det brude afskaffes.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, jeg ser da frem til at se dig løfte RAW og ønsker dig held og lykke med det. Personligt er jeg hverken specielt for eller imod udstyr, men tilpasser mig blot de regler der nu engang er i vores sport. :smile:

Og jeg skriver iøvrigt aldrig noget på nettet, som jeg ikke tør sige til folk face-to face. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er dog sjovt, at dem der er imod udstyr af styrkeløfterne er dem, som har problemer med at få særlig meget ud af udstyret.

Ja, og omvendt :poking:

Niklas :superman:

Ps. Viking Power er i hvert fald ikke noget med trøje at gøre :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skriver jo det åbenlyse??? Hvad er pointen, ud over en dum kommentar???

<{POST_SNAPBACK}>

Moos, blot lige som ham.

Nu har det ikke specifikt noget at gøre med hvad der er bedst for mig. Jeg ved bare der er mange der føler sig forurettet (INKL. MIG SELV) fordi de taber til nogle de ikke burde tabe til.

Hvem?

<{POST_SNAPBACK}>

Dumt spg. nr. 1. Du kan vel regne ud at andre føler sig forurettet uden at få navne. :raisebrow:

Moos > Hvis du kiggede lige ved siden af dig i din egen klub - hverken kern eller troels henter specielt meget i deres trøjer på trods af en god raw styrke.

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Og?

<{POST_SNAPBACK}>

Dumt spg. nr. 2. Du har selv spurgt, og pludselig forstår du intet? :raisebrow:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Han udtaler sig jo om noget forkert. Hverken Baardi og Troels brokker sig over udstyret.

Jeg skal ikke regne noget som helst ud, han påstår noget; det er kun fair at han kan bakke det op, ellers er dét fuldstændigt lige som alt det andet: ligegyldigt ørgegas, der lyder godt men reelt set ikke kan bruges til en skid :wink:

Link to comment
Share on other sites

Fat det Faber er den stærkeste og den eneste grund til, at han er blevet slået er et internationalt komplot.

Hvad er det lige I ikke forstår?

<{POST_SNAPBACK}>

Du forstår som altid at føre en diskussion på et højt niveau :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Med kommentarer som

Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL

Skal du vidst ikke komme for godt i gang :wink:

Edit: Trykfejl

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Prehn > Ligesom faber skrev før - hvor fedt er det at tabe til en der maxer det raw man selv ligger og repper med? når trøjerne ikke altid har været der burde de ikke komme og vende op og ned på det hele.

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

I stedet for at kigge udaf mod andre bør man i virkeligheden spørge sig selv om hvor fedt er det lige at man ikke selv har formået at blive dygtigt til at være tilsvarende bedre i bænkpres med trøje, når nu ens RAW styrke er så fandens god...

Link to comment
Share on other sites

Hvis du nu går tilbage og kigger, så vil du se du faktisk spurgte mig om noget andet, og ar jeg ikke kom med noget påstand men blot en erklæring.

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Når du ikke kan bakke det op med regulærer facts, er det netop blot en påstand :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mølvis <-- det er da ligemeget om det er fedt eller ej, man må da bare stoppe alt det flæberi, og træne så man bliver bedre i det der bliver stillet op i. Det er ikke raw der bliver stillet op i, så det er liegmeget hvad man løfter i den øvelse.

Trøjerne er bare en del af sporten. Føhen var der mange skulderskader pga. folk løftede raw.

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke facts jeg ved hvad de løfter raw og hvad de har stævegodkendt?

Nu behøver vi ikke lige fremhæve de 2, jeg kunne komme med mange andre eksempler.

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, skyd løs. Hvis det virkeligt er så mange, kan du vel snildt nævne en 15-20 stykker.

Link to comment
Share on other sites

Nu mente jeg selvfølgelig Raw :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så stil da op til Nordland eller deltag eventuelt i nogle af de andre DSF stævner uden at bruge udstyr. Nu er det jo engang vedtaget internationalt, at man må bruge udstyr til stævner under IPF. Så at du gang på gang flæber over udstyret her på MOL er ganske nyttelyst og virker desuden dybt latterligt, når du altid selv bruger udstyr til stævnerne. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Løfter jo også til 2 gange JM raw :wink: Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL. Og læs evt. hvad Onkelt Troels skrev! Man kan godt bruge det, og stadigt synes det brude afskaffes.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, jeg ser da frem til at se dig løfte RAW og ønsker dig held og lykke med det. Personligt er jeg hverken specielt for eller imod udstyr, men tilpasser mig blot de regler der nu engang er i vores sport. :smile:

Og jeg skriver iøvrigt aldrig noget på nettet, som jeg ikke tør sige til folk face-to face. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Men som kom hen til mig til JM og få din vrede ud.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange hjerneceller skal der til at forstå, at så snart der defineres regler for en given udfoldelse så vælges nogle elementer fra, frem for andre.

Så længe man er inden for de givne regler kan det aldrig være forkert!

hvis man vil lave konkurrencer i kombinerede sternumbounce/tweist and shak med tilløb bænkpres raw, jamen go ahead!

Hvis man vil vælge at bænke med stramme teknikkrav, 3dommere, pause på patten, på særligt afstemt udstyr i trøjer til at stævne så gør man det.

Fuck hvem der er stkest, det er et af elementerne, ikke det eneste i styrkeløft under IPF. teknikken er også et STORT element.

Link to comment
Share on other sites

Nu mente jeg selvfølgelig Raw :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Så stil da op til Nordland eller deltag eventuelt i nogle af de andre DSF stævner uden at bruge udstyr. Nu er det jo engang vedtaget internationalt, at man må bruge udstyr til stævner under IPF. Så at du gang på gang flæber over udstyret her på MOL er ganske nyttelyst og virker desuden dybt latterligt, når du altid selv bruger udstyr til stævnerne. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Løfter jo også til 2 gange JM raw :wink: Flæber tør du vist ikke sige til mig IRL. Og læs evt. hvad Onkelt Troels skrev! Man kan godt bruge det, og stadigt synes det brude afskaffes.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, jeg ser da frem til at se dig løfte RAW og ønsker dig held og lykke med det. Personligt er jeg hverken specielt for eller imod udstyr, men tilpasser mig blot de regler der nu engang er i vores sport. :smile:

Og jeg skriver iøvrigt aldrig noget på nettet, som jeg ikke tør sige til folk face-to face. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Men som kom hen til mig til JM og få din vrede ud.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvilken vrede? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share