Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Torsdag d. 3/5 2007

er jeg hjemme fra Finland igen. I søndags stod jeg standby til at komme på arbejde, men kom det heldigvis ikke. Ellers stod den på laaaang arbejdsdag mandag, så der havde jeg minus lyst til at træne. Tirsdag morgen rejste jeg så til Finland med arbejdet, de videre detaljer kan jeg ikke rigtig komme ind på, men turen gik godt, så nu er det blot at krydse fingre.! :smile: Jeg har stort set arbejdet hvis ikke jeg har sovet de sidste 3 dage. Det har betydet +50 timers arbejde på 4 dage :crazy: . Derfor tog jeg tidligt fri idag for at komme hjem og slappe af..! :smile:

Turen derop gik over Kbh. til Tampere i Finland (Seriøst lille lufthavn). Hjemad måtte vi fra Tampere til Stockholm, derfra til Kbh og hjem til Tirstrup. Heldigvis landede vi ligeså mange gange som vi lettede! :tongue:

Selvom jeg er træt, var jeg lige en smut nede og træne lidt efter arbejde..!

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x13 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg

1x8 @ 115 kg

1x10 @ 110 kg

1x8 @ 110 kg

Godkendt omgang bænk idag..

Incline DB benchpress:

1x10 @ 36 kg

1x10 @ 38 kg

2x9 @ 40 kg - Hvor blev den sidste af..? :nonono:

1x10 @ 38 kg

Seated Machine flyes:

1x10 @ 70 kg

2x10 @ 80 kg

1x7 @ 90 kg

1x10 @ 75 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x12 @ 40 lbs

2x12 @ 50 lbs

1x15 @ BW

Pushdown:

2x10 @ 70 kg

1x10 @ 75 kg

1x12 @ 75 kg

Dejligt at få trænet lidt igen, de sidste par dage har godtnok tæret en del på energien... Men det kommer igen..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem.

Den forsvandt sammen med de +50 timers arbejde. :wink: Du er sgu da en hårdt arbejdende mand Anders. post-11838-1178204302.gif

- Pia (Bambi)

Hey Pia..! :smile:

Det må have været der den blev af ja..! :tongue: Så længe jeg nyder det jeg laver, så har jeg ikke noget imod at skulle yde lidt ekstra i ny og næ..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 4/5 2007

Syge DOMS i pattøjet idag.. Puha...

Men skulle lige ned og brænde den Århus vaffel af jeg fik igår..! :tongue:

Maximum, Bambi, CJ, UAH, Johnny Bravo og JonG var til stede... :smile:

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Seated front pulldown (neutral grip):

1x12 @ 75 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 90 kg

1x8 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Yates rows:

1x10 @ 105 kg

1x10 @ 115 kg

2x10 @ 120 kg

1x12 @ 105 kg

Chest supported row:

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg

1x10 @ 120 kg

Biceps:

EZ bar curls:

1x10 @ 38 kg

3x10 @ 48 kg

JonG assisterede med at sørge for skiverne ikke faldt af stangen. Havde åbenbart ikke strammet låsen nok.. :nonono:

Seated machine concentrated curls:

1x10 @ 90 lbs

4x10 @ 100 lbs

+ lidt mave træning..

Okay træning idag, resten af dagen står i afslapningens tegn.. :smile:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Jeg var ellers sikker på, at du inderst inde var lidt lun på fyrene i de røde 'bling bling' trusser.. Du snakkede jo om dem ret meget! :wink::tongue:

tsk tsk :nonono: AJ, det var sgu for GAYYYYYYY!!!!! :boobs: Der er da ikke noget galt med røde trusser :tongue: men hvordan får man idéen SOM MAND med at sy similisten på dem?? :blink: :blink:

Og ja Dennis Wolf er da virkelig en kæmpe..! :w00t: :4flex:

Jep, meeen en tand for ÜBER stor efter min smag :dry: jeg er mere til Jer fitnessdrenge :bigsmile: men hans kommentarer om Arnold og træning var weltklasse :4thumbup:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

tsk tsk :nonono: AJ, det var sgu for GAYYYYYYY!!!!! :boobs: Der er da ikke noget galt med røde trusser :tongue: men hvordan får man idéen SOM MAND med at sy similisten på dem?? :blink::blink:

Jep, meeen en tand for ÜBER stor efter min smag :dry: jeg er mere til Jer fitnessdrenge :bigsmile: men hans kommentarer om Arnold og træning var weltklasse :4thumbup:

M :elvis:

:blahblah:

:tongue:

Jeg er skam ikke uenig! :smile: Mænd bør ikke have bling bling på deres trusser..! :tongue:

Jeg kunne nu heller ikke tænke mig at være så stort et skur.. Så passer fitness vist bedre til moi..! :smile: Men ja, super kommentar..! "From watching Arnold movies..!" :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:blahblah:

:tongue:

Jeg er skam ikke uenig! :smile: Mænd bør ikke have bling bling på deres trusser..! :tongue:

Jeg kunne nu heller ikke tænke mig at være så stort et skur.. Så passer fitness vist bedre til moi..! :smile: Men ja, super kommentar..! "From watching Arnold movies..!" :laugh:

:laugh::laugh::laugh: Ja og det bedste var at han vidste alle ville grine af det han sku til at sige og derfor selv grinede inden han fik det sagt, fordi det er så typisk et svar til det spørgsmål :4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Ja og det bedste var at han vidste alle ville grine af det han sku til at sige og derfor selv grinede inden han fik det sagt, fordi det er så typisk et svar til det spørgsmål :4thumbup: :laugh:

Endnu bedre at han så også havde den brrrreeeeeedste tyske accent! Jaaaa, Arrrnollllddddd :tongue::laugh:

M :elvis:

Link to comment
Share on other sites

Endnu bedre at han så også havde den brrrreeeeeedste tyske accent! Jaaaa, Arrrnollllddddd :tongue::laugh:

M :elvis:

:laugh::laugh: Det er rigtig ja :4thumbup: Det var tilgengæld synd at Ronny fattede så lidt.... Ham ville jeg gerne ha hørt noget mere fra, for han var godt nok oxo ond at se på :devil: Og hans kommentar til hans lægge som bar var mega grande... "jeg hader at træne læg..." :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: Det er rigtig ja :4thumbup: Det var tilgengæld synd at Ronny fattede så lidt.... Ham ville jeg gerne ha hørt noget mere fra, for han var godt nok oxo ond at se på :devil: Og hans kommentar til hans lægge som bar var mega grande... "jeg hader at træne læg..." :w00t:

Tror nu nok manden fattede noget, han forstod bare ikke en dytfis engelsk. Lidt en skam ja, men størstedelen var jo også mødt op for at se dem performe på scenen, ikke hører dem snakke.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Garanteret du sad klistret til TV'et igår, da de viste Arnold film..! :laugh::tongue:

Arnold film :unsure: viste de Arnold film i går :crybaby: Mig og prinsesserne så danseshow :banana3: :laugh:

M :elvis:

Ps. nu kan det godt være jeg er ikke er så stiv i min Arnold-historie, men han har sgu da aldrig været så stor som Wolf, har han?? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tror nu nok manden fattede noget, han forstod bare ikke en dytfis engelsk. Lidt en skam ja, men størstedelen var jo også mødt op for at se dem performe på scenen, ikke hører dem snakke.. :superman:

Det var oxo det der menes med i at han ik fattede noget (at han ik forstod noget af det der blev sagt) :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Arnold film :unsure: viste de Arnold film i går :crybaby: Mig og prinsesserne så danseshow :banana3: :laugh:

M :elvis:

Ps. nu kan det godt være jeg er ikke er så stiv i min Arnold-historie, men han har sgu da aldrig været så stor som Wolf, har han?? :unsure:

Jaja, der var vist Terminator 3 igår..! :tongue: Ik' ligefrem en Arnold klassiker som Conan osv.. Meen han har da et par replikker for de 30 mio. $ han fik for rollen.. :tongue:

Nej det var han ikke.. Nu er der sikkert en med bedre viden der kan rette mig, men så vidt jeg ved var datidens BBere ikke ret meget over 100 kg i scene form. Dennis Wolf vejede 123 kg til Loaded..! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 5/5 2007

Jeg var tidligt nede i centret idag, da jeg gerne vil ud og nyde resten af dagen i det gode vejr med gutterne..! :smile:

Dagens træning stod på ben og lidt skulder:

Har stadig de onde DOMS i patterne..! :crazy:

Seated 45 degree legpress:

1x12 @ 160 kg

1x10 @ 240 kg

1x10 @ 280 kg

1x10 @ 320 kg

2x8 @ 340 kg

2x10 @ 300 kg

Loves it... :wub:

Lying leg curl:

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 50 kg

2x10 @ 60 kg

2x10 @ 52½ kg

Seated leg press (close stance):

1x12 @ 181 kg

3x10 @ 211 kg - Hele stakken...

Seated leg curl:

1x12 @ 40 kg

3x10 @ 50 kg

Lorte maskine..! :dry:

Seated calf presses:

4x12 @ 189 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

4x10 @ BW

SUPERSETTET med:

Leg Extensions:

4x10 @ 90 kg

Lee'd at supersætte 3 øvelser..! :crazy:

Skulder:

DB Lateral raise

1x12 @ 8 kg

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 12 kg

4x10 @ 14 kg

Seated rear lateral raise (machine):

1x10 @ 55 kg

4x10 @ 60 kg

Rimelig hurtig træning da der ikke var nogen at kæwe med..! Nu står den på hygge i Mindeparken..! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 7/5 2007

DIÆTSTART...

Jeps så kom dagen hvor jeg besluttede mig for, at det var tid til diæt... :smile: Dog har jeg endnu ikke besluttet mig for hvorvidt jeg ønsker at deltage ved DM. Nu starter jeg på vægttabet og regner med at jeg i første omgang skal smide 5 kg. Derefter ser jeg så nærmere på hvor meget mere der skal af. Lige nu ligger jeg ca. 10 kg over sidste års scene vægt. Hvis jeg er heldig har jeg fået 1-2 kg mere masse og skal derfor sandsynligvis smide højst 9-10 kg. Jeg vil jo gerne kunne stå med en lavere fedt% denne gang, såfremt jeg altså skal være med.

Jeg starter ikke for hårdt ud, kosten ændres stort set ikke, dog fjernes al 'unødvendig' mad såsom kage, slik osv.. Desuden starter jeg på 40 min. cardio hver morgen. Jeg regner med at indtaget ligger omkring 3000 kcal...

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

Incline BB benchpres:

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 75 kg

1x10 @ 85 kg

1x7 @ 95 kg

1x10 @ 90 kg

1x9 @ 90 kg

DB benchpress:

1x10 @ 36 kg

4x9 @ 40 kg - Igen kan jeg ikke klemme den sidste rep ud.. :nonono:

Standing cable flyes:

1x10 @ 40 kg

2x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

1x10 @ 40 kg

Triceps:

Dips:

1x15 @ BW

1x15 @ 40 lbs

1x12 @ 50 lbs

1x10 @ 50 lbs

1x10 @ 40 lbs

One arm OH triceps extension:

4x10 @ 16 kg

Okay træning idag, fino at starte diæten på..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders..

Godt nok længe siden jeg har skrevet i din log, men har længe gerne ville spørge lidt til din kost..

Står selv og vil cutte igen, men vil gerne lige høre om hvordan du går på diæt... Altså, er det planlagt kost eller bare sådan på gefüll? Hvad spiser du f.eks på en alm. dag? Og er det meget anderledes på en træningsdag? Tage du shake efter træning ?

Har du nogle fifs eller noget?

Held og lykke med dit cut...

VH

Joakim

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan man kalde slik og kage for unødvendig mad ? :tongue:

Solid omgang pat, men kan du så tage dig lidt sammen med de 40kgs banditter og få den sidste rep meister :smile:

Det er jo ikke os alle der kan lave bRODER udsving under en diæt..! :tongue::laugh:

Ja jeg ved det, nu må jeg vist hellere tage mig lidt sammen med dem.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders..

Godt nok længe siden jeg har skrevet i din log, men har længe gerne ville spørge lidt til din kost..

Står selv og vil cutte igen, men vil gerne lige høre om hvordan du går på diæt... Altså, er det planlagt kost eller bare sådan på gefüll? Hvad spiser du f.eks på en alm. dag? Og er det meget anderledes på en træningsdag? Tage du shake efter træning ?

Har du nogle fifs eller noget?

Held og lykke med dit cut...

VH

Joakim

Hej Joakim,

Lige p.t. er kosten lidt på gefühl, det vigtigste er at jeg taber mig ca. ½ kg om ugen. Så jeg bruger nu de første 2-3 uger på at finde det kcal niveau jeg skal være på. Fordelingen ligger ca. på 40/45/15 (%)

Jeg spiser stort set det samme hver dag, dvs. ingen forskel på trænings og ikke-trænings dage. Efter træning får jeg en shake og rosiner hvis jeg har dem.. :smile:

Mange tak og lige over..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share