Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Det var fejt det der..! :laugh:

Bare fordi du ikke selv tør gå til frisøren..! Din langhårede satan..! :tongue:

Nogle vil kalde det et 'low blow', men jeg er lovlig undskyldt. Er på aftenarbejde og røvkeder mig. Så hvad bedre end at quotefucke lidt i et par logbøger og skabe lidt fesen frisørstemning. :4thumbup:

Ang. mine manglende frisørbesøg: Ja, jeg er faktisk bange for dem. Tænk hvis de smitter og man selv ender som mandlig frisør. :crazy:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nogle vil kalde det et 'low blow', men jeg er lovlig undskyldt. Er på aftenarbejde og røvkeder mig. Så hvad bedre end at quotefucke lidt i et par logbøger og skabe lidt fesen frisørstemning. :4thumbup:

Ang. mine manglende frisørbesøg: Ja, jeg er faktisk bange for dem. Tænk hvis de smitter og man selv ender som mandlig frisør. :crazy:

:tongue:

:laugh:

Ja for den... Hmm.. tror vist liiige det skal overvejes inden næste frisør besøg.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

En lille diæt update...

Jeg startede ud med en vægt på 90,3 kg, og har i den første uge smidt 0,8 kg. Dvs. at vægten p.t. siger 89,5 kg.

Jeg har ikke kørt diæten særlig strikt, det er rart at vide jeg kan tage det rimelig meget med ro, og stadig tabe mig.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

En lille diæt update...

Jeg startede ud med en vægt på 90,3 kg, og har i den første uge smidt 0,8 kg. Dvs. at vægten p.t. siger 89,5 kg.

Jeg har ikke kørt diæten særlig strikt, det er rart at vide jeg kan tage det rimelig meget med ro, og stadig tabe mig.. :smile:

Sådan Anders. post-11838-1179212753.gif Det ser ud til, at du så har fået diæten tilpasset lidt bedre i år, eftersom der jo røg 2-2½ kg den første uge sidste år. :blink:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Sådan Anders. post-11838-1179212753.gif Det ser ud til, at du så har fået diæten tilpasset lidt bedre i år, eftersom der jo røg 2-2½ kg den første uge sidste år. :blink:

- Pia (Bambi)

Heh..! har du været tilbage i loggen og lure..? :tongue:

Men ja, sidste år startede jeg vist også lidt lavere, og havde ingen 'sidespring' fra diæten... :smile:

Og mange tak! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heh..! har du været tilbage i loggen og lure..? :tongue:

Men ja, sidste år startede jeg vist også lidt lavere, og havde ingen 'sidespring' fra diæten... :smile:

Og mange tak! :4thumbup:

Nej min kære Anders, jeg har ikke været tilbage og lure i loggen. :tongue: Det fortalte du mig skam selv en dag vi snakkede om diæt og vægttab nede i DHS. :wink:

Link to comment
Share on other sites

En lille diæt update...

Jeg startede ud med en vægt på 90,3 kg, og har i den første uge smidt 0,8 kg. Dvs. at vægten p.t. siger 89,5 kg.

Jeg har ikke kørt diæten særlig strikt, det er rart at vide jeg kan tage det rimelig meget med ro, og stadig tabe mig.. :smile:

:4thumbup: det går jo den rigtige vej! ikke for meget og ikke for lidt.. lige i øjet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nej min kære Anders, jeg har ikke været tilbage og lure i loggen. :tongue: Det fortalte du mig skam selv en dag vi snakkede om diæt og vægttab nede i DHS. :wink:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Anders er begyndt at blive gammel :tongue: Eller snakker han med flere damer end han træner :laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nej min kære Anders, jeg har ikke været tilbage og lure i loggen. :tongue: Det fortalte du mig skam selv en dag vi snakkede om diæt og vægttab nede i DHS. :wink:

Kæft jeg er glemsom..! :laugh:

:4thumbup: det går jo den rigtige vej! ikke for meget og ikke for lidt.. lige i øjet :wink:

Ja det må man sige..! :superman:

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh: Anders er begyndt at blive gammel :tongue: Eller snakker han med flere damer end han træner :laugh::laugh::laugh::laugh:

:laugh: Keld for dælen da..! Du forstår da også altid at komme med en fabelagtig kommentar..! :laugh:

Men jeg er ret sikker på det mest er alderen der trykker..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kæft jeg er glemsom..! :laugh:

Ja det er du :tease: Bliver da helt nervøs for om du overhovedet vil kunne huske mig, næste gang vi ses i hulen. Det er jo ved at være lidt tid siden, og det gør det sikkert ikke bedre, at du er startet på diæti mellemtiden. :wink:

Men jeg er ret sikker på det mest er alderen der trykker..! :laugh:

Liiiiige det der, vælger jeg så sjovt nok, at lade være med at kommentere. :4whistling:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Ja det er du :tease: Bliver da helt nervøs for om du overhovedet vil kunne huske mig, næste gang vi ses i hulen. Det er jo ved at være lidt tid siden, og det gør det sikkert ikke bedre, at du er startet på diæti mellemtiden. :wink:

Det er CJ der har en infamøs diæthjerne, ikke mig..! :laugh:

Liiiiige det der, vælger jeg så sjovt nok, at lade være med at kommentere. :4whistling:

- Pia (Bambi)

Hva' si'r du gamle..! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 16/5 2007

Igår var en rigtig hyggelig aften med kollegerne. Vi startede ud allerede om formiddagen med lidt champagne og en lille fejring af en kontrakt vi har lavet! :smile: Efter arbejde var vi på Sharks og spiller Golf i en simulator, det var ret sjovt og endte selvfølgelig i en Driving Range konkurrence.. :tongue: Fik mig et på 240 m. :superman: (Og vandt..! :4thumbup: )...

Derefter var vi på A Hereford Beefstouw til lækre bøffer..! Jeg fik mig en 250 gr. Wagyu bøf. Noget af det bedste og dyreste kød, 500 gr. koster 1285 kr... :blink: Godt det var firmaet der betalte.. Det smagte super godt og anderledes, men bedst var mørheden.. :w00t:

Idag var sidste arbejdsdag inden Kristihimmelfartsferien.. Jeg har taget fri fredag for at få lidt samlede fridage.. :smile:

Desuden fik jeg at vide, at jeg sandsynligvis skal nogle dage til England med jobbet omkring d. 26/6.

Ryg:

Chins:

4x10 @ BW

Seated front pulldown:

1x10 @ 80 kg

2x10 @ 90 kg

1x7 @ 100 kg

1x12 @ 80 kg

Yates rows:

1x10 @ 105 kg

4x10 @ 115 kg

Bedre end sidst og med mere overskud..! :smile:

One arm Chest supported row:

2x10 @ 55 kg

2x10 @ 60 kg

Biceps:

Standing BB curls:

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

Fik lidt fååårced på 3. sæt... :superman:

Standing cable cross curls:

1x10 @ 25 kg

1x9 @ 30 kg

2x10 @ 27½ kg

+ Dragonflags og lidt andet mavelir.. :smile:

Rigtig god træning idag i et DHS pakket med MOLere! :4thumbup:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 17/5 2007

Lækkert med en fridag.. Den har givet mulighed for at sove lidt længere end normalt, så gå-turen ikke skulle skydes af kl. lort om morgenen..! :4thumbup: Imorgen har jeg endnu en fridag! :superman:

Quads:

45 degree leg press:

1x12 @ 200 kg

1x10 @ 240 kg

1x10 @ 280 kg

1x10 @ 320 kg

1x8 @ 360 kg - NY PR...

2x10 @ 320 kg

Der er 'kun' plads til 400 kg på slæden... Det må være et mål at reppe lidt med dem en gang..! :superman:

Seated legpress (close stance):

1x10 @ 181 kg

4x10 @ 211 kg - Hele stakken..

Seated calf presses:

3x12 @ 181 kg

1x12 @ 211 kg

SUPERSETTET med:

Standing calf raises:

4x10 @ BW

Leg Extensions:

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 100 kg

1x10 @ 110 kg - De 2 sidste var vist mere halve end hele..! :tongue:

1x10 @ 90 kg

Skulder:

DB Lateral raise

1x10 @ 8 kg

1x10 @ 10 kg

1x10 @ 12 kg

4x10 @ 14 kg

Seated shoulder press (machine):

1x10 @ 8 blokke

1x10 @ 10 blokke

1x10 @ 12 blokke

2x10 @ 11 blokke

Dejlig hurtig træning, der var ik' mange MOLere i sigte udover CJ der passede biksen idag...

Link to comment
Share on other sites

Dejlig hurtig træning, der var ik' mange MOLere i sigte udover CJ der passede biksen idag...

Det er da klart det går hurtigt når du ikke har nogen at :blahblah: med Mr. :blahblah:-trold :tongue:vi andre fylder jo tiden ud med øvelser og ikke :blahblah::tease:

:4winkkiss:

M :elvis:

Edited by Goldendreams
Link to comment
Share on other sites

Det er da klart det går hurtigt når du ikke har nogen at :blahblah: med Mr. :blahblah: -trold :tongue:vi andre fylder jo tiden ud med øvelser og ikke :blahblah::tease:

:4winkkiss:

M :elvis:

Husk nu liiiige at feje foran egen dør frøken..! :tongue::laugh:

Men jeg skal blankt indrømme at jeg kæwer den en del når jeg er i centret..! :smile: Det er jo så hyggeligt! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 18/5 2007

Igår strøg jeg lige en tur i byen med et par kammerater, ikke det vilde, i hvert fald ikke for mig hehe, men har stadig været rimelig smadret idag. Har ikke haft megen appetit, så de 3000 kcal bli'r ikke nemme at få ned idag.. :crazy: Dog var jeg ikke ude og gå i morges, så det går nok.. :smile:

En kort og let omgang træning idag...

Opvarmning:

Rotator cuff øvelser...

Bryst:

BB benchpres:

1x15 @ 65 kg

1x12 @ 85 kg

5x10 @ 100 kg

Decline BB benchpress:

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 95 kg

3x10 @ 100 kg

Seated Machine flyes:

4x12 @ 65 kg

Triceps:

Pushdown:

3x12 @ 70 kg

Dips:

3x15 @ BW

Ikke den bedste træning, men jeg fik da rørt mig, hvilket også var hovedformålet.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 19/5 2007

Total stener dag idag, havde enormt svært ved at komme op af sengen..! :tongue: Men op kom jeg, dog uden at motionere, da vægten fredag morgen viste liige lovligt lidt..

CJ, DKHøgh, Flop og Johnny Bravo var tilstede..! :smile:

Deadlift:

1x10 @ 105 kg

2x10 @ 145 kg

1x10 @ 155 kg

2x5 @ 165 kg

1x8 @ 145 kg

Lying leg curl:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 60 kg

1x8 @ 60 kg

1x10 @ 52½ kg

1x10 @ 50 kg

Chins:

3x10 @ BW

1x7 @ BW - :tongue:

Pulley rows:

1x10 @ 90 kg

1x10 @ 100 kg

2x8 @ 110 kg

1x10 @ 100 kg

Seated front pulldown (machine):

4x10 @ 105 kg

Skod maskine da.. :nonono:

Standing rear lateral raise (machine):

1x10 @ 38 kg

2x10 @ 43 kg

1x10 @ 38 kg

JB fortalte at man kunne stå op ved den maskine, så det skulle da prøves. Føltes bedre end at sidde ned... :superman:

Hyggelig træning med en masse kæwen også..! :smile:

EDIT: CJ gjorde lige diæthjernen her opmærksom på, at det var pulley rows og ikke yates jeg lavede idag..! :laugh:

Edited by AndersHolm
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share