Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Nu er det jo rart med nogle gyldne ord fra folk der har været i gamet en del år efterhånden..! Så de fik sgu lige et bette show..! :tongue:

Jamen, backstage til DM skal der nok bliver masser at se på, det er der vist ingen tvivl om..! :wink: Hvis du ikke selv kan snige dig derom, må englen dokumentere det for dig..! :smile:

Ellers må vi lave en gang fælles Århus MOL træning..! :superman:

Heldige dem :wink:

Kommer måske med som opvarmer - ikke helt sikkert endnu.... men ellers må jeg jo snige mig derom, for det kan ike passe at englen skal have det hele for sig selv :laugh:

Yep, klart med på en omgang fælles Århus MOL træning :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heldige dem :wink:

Kommer måske med som opvarmer - ikke helt sikkert endnu.... men ellers må jeg jo snige mig derom, for det kan ike passe at englen skal have det hele for sig selv :laugh:

Yep, klart med på en omgang fælles Århus MOL træning :w00t:

:wub:

Jamen det kan jo være der skal gøres et forsøg på at stable sådan en omgang på benene..? Vi kan sikkert lokke med nogle af de andre også.! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en risiko vi bliver nødt til at løbe..! :tongue:

Hmm.. Jamen så syntes jeg da vi skal prøve at finde frem til nowet..! :superman: Idéer.?

Idéer? Tjaa, vi kunne jo - i samme hug som at huske CJ på dagen - også passende huske dig på dagen!! :laugh::tongue::nonono:

Men jeg er da i hvert fald klar!

Edited by S. Kamp
Link to comment
Share on other sites

Hallo! Det emne ER afdebateret..! :tongue::laugh:

Er der ikke noget med "man skal ikke kaste med kokosnødder, når man selv har stråtag"...?? :tongue: Kunne jo for helvede ikke dy mig, haha! Var der nogen, der sagde 1-1? :laugh:

Er du ikke wasted i stængerne! Mine quads og glutes, ikk..? Aaaauuuw....! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Er der ikke noget med "man skal ikke kaste med kokosnødder, når man selv har stråtag"...?? :tongue: Kunne jo for helvede ikke dy mig, haha! Var der nogen, der sagde 1-1? :laugh:

Er du ikke wasted i stængerne! Mine quads og glutes, ikk..? Aaaauuuw....! :crazy:

I'll let this one slide...! :wink::tongue:

Lad os bare sige, at jeg godt kan mærke, at jeg brugte stængerne igår..! :w00t: Men der var nu ingen problemer under dagens PW..! :superman:

:laugh::laugh:

S.Kamp Rocks :4thumbup:

Så hygger han sig hva'..? :tongue:

Skal vi have stablet nowet fælles århusiansk MOL træning på benene..?

Link to comment
Share on other sites

I'll let this one slide...! :wink::tongue:

Lad os bare sige, at jeg godt kan mærke, at jeg brugte stængerne igår..! :w00t: Men der var nu ingen problemer under dagens PW..! :superman:

Så hygger han sig hva'..? :tongue:

Skal vi have stablet nowet fælles århusiansk MOL træning på benene..?

Kunne vi godt prøve. Hvor og hvornår?

Link to comment
Share on other sites

Kunne vi godt prøve. Hvor og hvornår?

Godt spørgsmål.. Hmm..

Jeg kan egentlig hvor og hvornår det skal være, ik fordi jeg laver det store for tiden jo.. :tongue:

Det skal jo næsten være et sted hvor vi kan have alle med.. Tænke tænke.. Det kan muligvis lade sig gøre i Viby.. Alt afhængigt af hvor mange vi bliver..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

HEJ ANDERS....

Må sige at det er noget af en logbog du har fået herinde :4thumbup: . Jeg har ikke selv en :wink: men måske kan det være at jeg en dag skulle lave sådan en "bandit". Det er første gang jeg er inde på denne side :w00t::w00t: og vidste sku ikke at den fandtes :wub::wub::wub:

Nå men uden at kenden dig vil jeg ønske dig held og lykke til DM.....håber ikke din form bliver meget bedre :tongue::tongue: Da jeg kan læse at vi er konkurenter :devil::devil: , og er ikke helt klar endnu....men den "gamle" fra Kolding skal nok stramme ballerne sammen de næste 6 uger, så han kan yde en helvedes modstand :sneaky2::sneaky2::sneaky2: ............Kan se/læse at du kun er 24 :tongue: så du har jo mange år i endnu :smile::smile: Jeg er lige fyldt 35år idag :4mewantfood: :4mewantfood: så du må lade de gamle skummefløden iår. :superman::superman::superman:

Men nu må vi jo se hvad dommerne siger ? ?

M.V.H Keld Erland Sørensen

Link to comment
Share on other sites

HEJ ANDERS....

Må sige at det er noget af en logbog du har fået herinde :4thumbup: . Jeg har ikke selv en :wink: men måske kan det være at jeg en dag skulle lave sådan en "bandit". Det er første gang jeg er inde på denne side :w00t::w00t: og vidste sku ikke at den fandtes :wub::wub::wub:

Nå men uden at kenden dig vil jeg ønske dig held og lykke til DM.....håber ikke din form bliver meget bedre :tongue::tongue: Da jeg kan læse at vi er konkurenter :devil::devil: , og er ikke helt klar endnu....men den "gamle" fra Kolding skal nok stramme ballerne sammen de næste 6 uger, så han kan yde en helvedes modstand :sneaky2::sneaky2::sneaky2: ............Kan se/læse at du kun er 24 :tongue: så du har jo mange år i endnu :smile::smile: Jeg er lige fyldt 35år idag :4mewantfood: :4mewantfood: så du må lade de gamle skummefløden iår. :superman::superman::superman:

Men nu må vi jo se hvad dommerne siger ? ?

M.V.H Keld Erland Sørensen

Hey Keld..!

Velkommen til og tillykke med fødselsdagen..! :bigsmile:

Godtnok er jeg fyldt 25, jeg har bare ikke lige fået opdateret den forreste side i loggen endnu..! :tongue: Men ja har masser af år endnu, selvom jeg bestemt ikke vil have noget imod at stå højt på skamlen allerede første gang..! :superman: Men hvem ville også det..? :tongue:

Jeg kan ikke love dig, at formen ikke bliver bedre og bedre de næste 6 uger.. Syntes i hvert fald selv, at det går i den retning..! :smile:

Du må jo endelig lige hive fat i mig til DM og hilse på engang..!

Held og lykke med de sidste forberedelser..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Yooohhh Anders... Har du fundet poseringsShorts??? Jeg har opdaget af mine de gamle er lidt slidte... Nogen forslag??? :devil:

Hjælp ham den anden gamle....

:superman:

Keld - velkommen til - respekt for dit massive vægttab man kan læse om på fitnezz.dk.... :wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Yooohhh Anders... Har du fundet poseringsShorts??? Jeg har opdaget af mine de gamle er lidt slidte... Nogen forslag??? :devil:

Hjælp ham den anden gamle....

:superman:

Keld - velkommen til - respekt for dit massive vægttab man kan læse om på fitnezz.dk.... :wink: :4thumbup:

Yo Iver..! :yo:

Jeps, jeg var en tur i Stadium og kigge i badetøjsafdelingen..! Der fandt jeg et par sorte badetights til 129,- :smile:

Så jeg foreslår du kigger i diverse sportsforretninger! :superman:

Når du nu siger slidt, mener du så for små..? :laugh::tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Yo Iver..! :yo:

Jeps, jeg var en tur i Stadium og kigge i badetøjsafdelingen..! Der fandt jeg et par sorte badetights til 129,- :smile:

Så jeg foreslår du kigger i diverse sportsforretninger! :superman:

Når du nu siger slidt, mener du så for små..? :laugh::tongue::wink:

Thanks champ... :devil:

FOR STORE.... :laugh::laugh::laugh::laugh:

NEJ NEJ NEJ - for små ligner sgu baggypants fra 80'erne........... :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt spørgsmål.. Hmm..

Jeg kan egentlig hvor og hvornår det skal være, ik fordi jeg laver det store for tiden jo.. :tongue:

Det skal jo næsten være et sted hvor vi kan have alle med.. Tænke tænke.. Det kan muligvis lade sig gøre i Viby.. Alt afhængigt af hvor mange vi bliver..

En lørdag efter lukketid i Fitdk viby evt??? Kan du ik få lov til det?

Edited by cj8000
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 10/8-2006

Energien ar været rigtig fin idag.. Lækkert! :4thumbup: Jeg tog med vilje lidt senere ned i kælderen idag, havde heller ikke så meget der skulle nåes..! :smile:

Ryg:

Chins:

1x15 @ BW

3x10 @ BW

1x8 @ BW

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Pulley rows:

1x10 @ 90 kg

2x10 @ 95 kg

2x10 @ 90 kg

One arm row:

1x10 @ 40 kg

3x10 @ 42½ kg

+ 10 sæt mavelir..! :superman:

En rigtig god gang træning idag med plads til lidt :blahblah: ... træningen tog 1 time..!

Jeg fandt forrresten en vene der gik hele vejen fra nederst på maven op til øverste mavemuskel.. Lee'd! :superman: Jeg er efterhånden så godt med, at jeg kan tillade mig lidt ekstra at spise her i weekenden, lækkert! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

En rigtig god gang træning idag med plads til lidt :blahblah: ... træningen tog 1 time..!

Jeg fandt forrresten en vene der gik hele vejen fra nederst på maven op til øverste mavemuskel.. Lee'd! :superman: Jeg er efterhånden så godt med, at jeg kan tillade mig lidt ekstra at spise her i weekenden, lækkert! :4mewantfood:

Så du jo frisk på Globen imorgen kl 13 SHARP :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share