Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Mandag d. 14/8-2006

Så kom bekræftelsen på min tilmelding til DM ind ad døren..! :4thumbup: Lækkerier!

Fik også lidt ekstra at spise igår hvilket også var tiltrængt..! :4mewantfood:

Tror jeg har fundet ud af hvorfor min energi er ringe nogle gange..! Jeg skal helst træne når der er gang i den nede i centret, ikke når det er tomt, da stemningen smitter lidt af på mig...! :smile:

Ryg:

Chins:

1x15 @ BW

4x10 @ BW

Der rendte selvfølgelig en lækker lille fitness tøs rundt dernede idag, hvilket gjorde at koncentrationen under chins ikke var helt god..! :laugh::tongue:

Front pulldowns

1x10 @ 75 kg

2x10 @ 80 kg

1x10 @ 85 kg

1x10 @ 80 kg

Yates rows

1x10 @ 91 kg

2x10 @ 101 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 101 kg

One arm row:

1x10 @ 40 kg

1x10 @ 42½ kg

1x10 @ 45 kg

Hyperextensions:

4x10 @ BW + 20 kg

Gaaanz:

EZ spidercurls:

2x10 @ 33 kg

1x10 @ 28 kg

1x8 @ 28 kg

Syyygt pump på amer'n da..! :devil:

BB curls:

4/5x10 @ 35 kg

pga. lidt for meget :blahblah: mistede jeg tællingen over antallet af sæt, men tror det blev til 5.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tirsdag d. 15/8-2006

Så kom der et par bøger hjem fra bibliteket, lækkert, problemet er bare at jeg ikke kan låne dem hele semestret (De skal bruges tíl mit afgangsprojket). Så jeg bli'r nødt til at scanne skidtet ind på computeren.. :crazy: ...

Kan se ud af vinduet at jeg valgte at træne og kæwe den lige præcis nok.. Det stor ned i stænger nu.. :blink:

Bryst:

Incline Bench Press: (smith)

1x12 @ 40 kg

1x10 @ 60 kg

2x10 @ 80 kg

1x8 @ 80 kg

2x10 @ 70 kg

rigtig god omgang her da!

DB Benchpress:

5x10 @ 34 kg

Decline DB Benchpress:

2x10 @ 28 kg

2x10 @ 30 kg

Incline DB Flyes:

2x10 @ 20 kg

2x10 @ 22 kg

Triceps:

Dips:

1x25 @ BW

2x20 @ BW

2x18 @ BW

One arm extensions:

2x10 @ 25 kg

2x10 @ 27½ kg

Fin fin omgang idag, men masser af pump på bryst og triceps..! :superman:

Har ik' helt besluttet om jeg skubber morgendagens træning, det ser vi på imorgen..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 16/8-2006

Op tidligt idag (før 8 :tongue: ), havde en aftale med mine forældres scanner det meste af dagen idag, så nu må vi se om jeg når at træne.. Hvis ikke skubbes det blot en dag.. Men jeg skal dog arbejde dernede senere idag... Så lad os nu se..

I stedet for powerwalk idag, besluttede jeg at cykle de 10 km der er ud til mine forældre.. På med fuld oppakning, med computer, bøger, mad og tøj, og så afsted..! :superman:

35 min. cykling... :smile:

Det går desværre op ad bakke det meste ad vejen (Skanderborgvej) :blink: Og min cykel kan godtgå under betegnelsen jernhest :tongue: . Det kunne godt mærkes i ballerne, at der efterhånden ikke er meget fedt at sidde på..! :w00t:

Da jeg holdte i et lyskryds, med alt udstyret på, var det gud hjælpe mig en af de der gratis avis uddelere, der kom hen og spurgte om jeg ville have en avis. :nonono: Kan manden ikke se jeg er i fuldt cykeludstyr med musik i ørene, og bestemt ikke har tid til at læse hans avis..? :laugh:

Edited by Anders_L_Holm
Link to comment
Share on other sites

Da jeg holdte i et lyskryds, med alt udstyret på, var det gud hjælpe mig en af de der gratis avis uddelere, der kom hen og spurgte om jeg ville have en avis. :nonono: Kan manden ikke se jeg er i fuldt cykeludstyr med musik i ørene, og bestemt ikke har tid til at læse hans avis..? :laugh:

Du overvurderer helt klart disse menneskers evner. De har kun en mission i livet, og det er at få delt fleste mulige af de skide aviser ud. :dry:

Har selv flere gange måtte bruge alverdens listige undvigelsesmanøvre for at slippe udenom. :tongue:

Forresten hvordan ser kosten ud for tiden, har du valgt at gå op i kcal…?

Link to comment
Share on other sites

Du overvurderer helt klart disse menneskers evner. De har kun en mission i livet, og det er at få delt fleste mulige af de skide aviser ud. :dry:

Har selv flere gange måtte bruge alverdens listige undvigelsesmanøvre for at slippe udenom. :tongue:

Forresten hvordan ser kosten ud for tiden, har du valgt at gå op i kcal…?

Det kan der jo være noget om..! Men stadig! :nonono:

Jeg sagde bare til ham: "Hvor er det lige du ser jeg har plads til din avis, og er det svært at se jeg nok ik' lige har tid til at læse den?"

Indtags mæssigt ligger jeg omkring 2800 for tiden.. Med det smider jeg lige omkring 1/4 kg om ugen... :smile: Jeg har været nede og vende på 2600 men det var for lidt og jeg tabte mig for hurtigt.. Her om 1½ uge justerer jeg igen, når jeg dropper mælkeprodukterne.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det kan der jo være noget om..! Men stadig! :nonono:

Jeg sagde bare til ham: "Hvor er det lige du ser jeg har plads til din avis, og er det svært at se jeg nok ik' lige har tid til at læse den?"

Man er nok lidt diæt sur hva mester :laugh:

Den flinke mand ville bare udvide din horisont jo :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det er lee'd at skulle scanne +500 sider på en gang..! :blink:

Følte mig virkelig uoplagt efterfølgende, så bentræningen skubbes til imorgen..! :superman:

Fik også lige cyklet de 10 km hjem igen, gik en del hurtigere da det nu var ned ad bakke det meste..! :smile:

25 min. cykling... :smile:

Her til aften har jeg så været på arbejde i centret, ik' en dyt at lave :sleeping: , som vanligt.. :nonono: Nipnappede lige en god tur i solen også..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Torsdag d. 17/8-2006

Fantastisk vejr idag..! Lækkerier! :4thumbup:

Altid godt med en god start på dagen når der skal powerwalkes! :superman:

40 min. powerwalk... :smile:

I aften er der møde i centret, så kan jeg få trænet ben i den forbindelse..! :smile:

Hejsa Anders

Har ikke læst alle de sidst 72 sider på din logbog :w00t::w00t: men ved hellere ikke om du har skrevet noget om hvad du regner med at ligge på i vægt til DM ? ? og var jo ikke med sidste år i Herning :laugh: så ved ikke helt hvad folk vejer i -178 og i plus +178 ? ?

Jeg ligger ihvertfald højere i vægt iår end til fitnesscuppen 2005, men vil hellere ikke meget højere op end det jeg kommer til at veje iår(88-89kg) Og vil ikke være større :4thumbup: da BB efter min mening er overdrevet, og vil sku´ kunne løbe uden at ligne en sæk kartofler :bigsmile::bigsmile::bigsmile: iøvrigt stiller jeg op til to/tre motionløb her det næste månedet(5 km) da jeg man jo lige så godt kan udnytte formen :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Vandt et løb i september sidste år i tiden 17.43 og det var ny pr på kort distance :tongue::tongue: Dyrker du andet end rive i vægtstænger ? ?

Har godt nok læst du cykler :laugh::laugh: men det vel kun til og fra bageren :w00t::w00t::w00t:

Nå men jeg tror jeg smutter, da jeg har haft natarbejde i nat, og det passer meget dårligt end i min træning :innocent: men overlever jo nok :4thumbup: og har fri for vægttræning idag, men skal til motionløb iaften, håber sku at jeg kan følge med :cool::cool:

M.V.H. Keld Erland

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Anders

Har ikke læst alle de sidst 72 sider på din logbog :w00t::w00t: men ved hellere ikke om du har skrevet noget om hvad du regner med at ligge på i vægt til DM ? ? og var jo ikke med sidste år i Herning :laugh: så ved ikke helt hvad folk vejer i -178 og i plus +178 ? ?

Jeg ligger ihvertfald højere i vægt iår end til fitnesscuppen 2005, men vil hellere ikke meget højere op end det jeg kommer til at veje iår(88-89kg) Og vil ikke være større :4thumbup: da BB efter min mening er overdrevet, og vil sku´ kunne løbe uden at ligne en sæk kartofler :bigsmile::bigsmile::bigsmile: iøvrigt stiller jeg op til to/tre motionløb her det næste månedet(5 km) da jeg man jo lige så godt kan udnytte formen :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Vandt et løb i september sidste år i tiden 17.43 og det var ny pr på kort distance :tongue::tongue: Dyrker du andet end rive i vægtstænger ? ?

Har godt nok læst du cykler :laugh::laugh: men det vel kun til og fra bageren :w00t::w00t::w00t:

Nå men jeg tror jeg smutter, da jeg har haft natarbejde i nat, og det passer meget dårligt end i min træning :innocent: men overlever jo nok :4thumbup: og har fri for vægttræning idag, men skal til motionløb iaften, håber sku at jeg kan følge med :cool::cool:

M.V.H. Keld Erland

Hey Keld..

Har du ikke engang læst de 72 sider..? :nonono::tongue: Hehe..!

Jeg regner med at veje lige omkring 79 kg på dagen.. Men husk klasserne deler ved 180 cm og ikke ved 178 som der ellers står i papirene..! :wink:

Men 88 Kg er sgu lee'd! :devil: Hvor høj er du..?

Nej jeg laver pt. ikke andet end at smide rundt med vægtene..! Jeg cykler heller ikke, det var bare fordi jeg lige skulle ud til mine forældre... Jeg har mange forskellige sportsgrene i min tid (fodbold, tennis, bordtennis, atletik, volleyball...) Op indtil sidste år spillede jeg stadig fodbold, men droppede det for at hellige min tid til DM forberedelserne. Desuden ville jeg ikke risikere end skade.

Link to comment
Share on other sites

Nu kan du kalde mig langsom i optrækket og hvad ved jeg, men er det dig i det nye Woman? :tongue: Kunne ikke lige overskue at bladre din log igennem for at finde lidt info, så nu spørg jeg bare. I så fald kan jeg sige, at inden jeg vidste det var dig, var min umiddelbare tanke "Damn et hunk!" :w00t::laugh: Men din lejlighed trænger til en kvindes touch!

Link to comment
Share on other sites

Nu kan du kalde mig langsom i optrækket og hvad ved jeg, men er det dig i det nye Woman? :tongue: Kunne ikke lige overskue at bladre din log igennem for at finde lidt info, så nu spørg jeg bare. I så fald kan jeg sige, at inden jeg vidste det var dig, var min umiddelbare tanke "Damn et hunk!" :w00t::laugh: Men din lejlighed trænger til en kvindes touch!

Hehe.. Jamen det er skam mig Ida..! :smile:

Har en veninde der læser til journalist, og har været i praktik hos Woman. Hun skulle så skrive denne artikel og ringede til mig for at høre om jeg ville være med.. :smile: Det var nu meget sjovt at prøve..

Og du har ret, min lejlighed bærer nok riiimelig meget præg af, at jeg har været single længe efterhånden..! :tongue:

Hvad var din tanke så da du fandt ud af det var mig...? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 17/8-2006

Der var indkaldt til møde i centret for alle medarbejdere iaften, så jeg rykkede dagens træning til at passe med det..! :smile: Og det var IKKE sjovt da de delte slikskålen hen forbi mig.,.! :nonono:

Energien idag har været lidt svingende.. Men her til aften har den været rigtig god.. :bigsmile:

Ben:

Squat:

1x12 @ 51 kg

1x10 @ 91 kg

1x10 @ 111 kg

1x10 @ 121 kg

1x10 @ 131 kg

1x10 @ 121 kg

1x10 @ 111 kg - close stance...

Mit højre håndled er begyndt at brokke sig under de tunge squats.. Prøve mig frem næste gang, er der stadig noget droppes squatten det sidste tid før konkurrencen...

Seated legpress (close stance):

1x10 @ 210 kg

1x10 @ 220 kg

3x10 @ 230 kg

Brændte ri'ti' godt!

Seated Leg extensions:

1x10 @ 65 kg

3x10 @ 70 kg

Lying leg curls (30 sek. imellem sættene :crazy: ):

3x10 @ 40 kg

1x9 @ 35 kg

1x8 @ 35 kg

Seated leg curls:

1x10 @ 50 kg

1x10 @ 55kg

1x10 @ 60 kg

Færdig med bener'! :devil:

Skuldre:

Standing military press:

1x10 @ 31 kg

1x10 @ 41 kg

1x10 @ 46 kg

1x10 @ 41 kg

Stille og roligt!

Lateral raise:

4x10 @ 12 kg

Lying rear lateral raise:

4x10 @ 10 kg

BB Shrugs:

1x10 @ 71 kg

1x10 @ 91 kg

2x10 @ 101 kg

Fin træning idag! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 17/8-2006

Der var indkaldt til møde i centret for alle medarbejdere iaften, så jeg rykkede dagens træning til at passe med det..! :smile: Og det var IKKE sjovt da de delte slikskålen hen forbi mig.,.! :nonono:

"DE"..??? Haha, det var da MIG, med fuldt overlæg, selvfølgelig uden at spørge og lige under snotten på dig! :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Jamen det er skam mig Ida..! :smile:

Har en veninde der læser til journalist, og har været i praktik hos Woman. Hun skulle så skrive denne artikel og ringede til mig for at høre om jeg ville være med.. :smile: Det var nu meget sjovt at prøve..

Og du har ret, min lejlighed bærer nok riiimelig meget præg af, at jeg har været single længe efterhånden..! :tongue:

Hvad var din tanke så da du fandt ud af det var mig...? :laugh:

Så var det dig! I'm good - I know it :superman: Tænkte det nok for passede med alder, navn og studie.

Jamen hvad tænkte jeg så? "Godm damn, og han er jo også sød så!" Og SÅÅÅÅ tænkte jeg: "Hvorfor fanden skal manden også være fra Bonde Fucking Jylland?" :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Så var det dig! I'm good - I know it :superman: Tænkte det nok for passede med alder, navn og studie.

Totalt godt detektiv arbejde der Ida..! :wink:

Jamen hvad tænkte jeg så? "Godm damn, og han er jo også sød så!" Og SÅÅÅÅ tænkte jeg: "Hvorfor fanden skal manden også være fra Bonde Fucking Jylland?" :tongue::wink:

:wub: Nu er du jo faktisk lidt sød... :blush::smile:

Ja, nogen skal jo bo i det 'mørke' jylland.. Men det er nok de færreste jyder der vil betegne århusianere som bønder..! :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Totalt godt detektiv arbejde der Ida..! :wink:

:wub: Nu er du jo faktisk lidt sød... :blush::smile:

Ja, nogen skal jo bo i det 'mørke' jylland.. Men det er nok de færreste jyder der vil betegne århusianere som bønder..! :tongue::wink:

Jeg ved det, men thanks anyways. Jeg er sååååå skarp, at man skulle tro, at jeg havde uendelige mængder af hitech spionage-udstyr :tongue:

Århus, Esbjerg, Viborg, Frederikshavn - who gives a fuck - I er allesammen fra Jylland og dermed bønder :laugh: Postnumre mellem 1000 og 3000 er det eneste der holder :wink:

Edited by Ida
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved det, men thanks anyways. Jeg er sååååå skarp, at man skulle tro, at jeg havde uendelige mængder af hitech spionage-udstyr :tongue:

Århus, Esbjerg, Viborg, Frederikshavn - who gives a fuck - I er allesammen fra Jylland og dermed bønder :laugh: Postnumre mellem 1000 og 3000 er det eneste der holder :wink:

Garanteret du har 007-kittet under sengen..! :laugh:

Haha :laugh: ... Unge mennesker nu til dags altså..! :tongue:

8000 er nu et ret lækkert postnummer at være indehaver af! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Garanteret du har 007-kittet under sengen..! :laugh:

Haha :laugh: ... Unge mennesker nu til dags altså..! :tongue:

8000 er nu et ret lækkert postnummer at være indehaver af! :4thumbup:

Hvordan vidste du det? Du må sgu da også have noget så!!!

Unge mennesker? Du får det til at lyde som om, at du er på trapperne til at gå på pension, når du siger sådan :laugh:

Hvornår er DM egentlig? Man får helt lyst til at komme og nyde udsigten :wub::wink: Jeg vil gerne vædde mange bobs på, at du vinder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share