Anders Holm's Fitness Fever...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Yo Iver..! :yo:

Jeps, jeg var en tur i Stadium og kigge i badetøjsafdelingen..! Der fandt jeg et par sorte badetights til 129,- :smile:

Så jeg foreslår du kigger i diverse sportsforretninger! :superman:

Når du nu siger slidt, mener du så for små..? :laugh::tongue::wink:

Yooo champ Holm... Så er poseringsbuks i huset.... :devil: Fandt et par i den lokale sportsdealer i Ringe City... 150,-... :smile::superman: Tak for rådet - tror sgu jeg har lidt diæthjerne at jeg ikke tænkte på det.... :4thumbup: :bigsmile::blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yooo champ Holm... Så er poseringsbuks i huset.... :devil: Fandt et par i den lokale sportsdealer i Ringe City... 150,-... :smile::superman: Tak for rådet - tror sgu jeg har lidt diæthjerne at jeg ikke tænkte på det.... :4thumbup: :bigsmile::blush:

Sådan der..! :4thumbup:

Så er det jo ude af verden og der er den mindre ting at tænke på..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Sådan der..! :4thumbup:

Så er det jo ude af verden og der er den mindre ting at tænke på..! :smile:

Ja der er sgu nok at tænke på vedr. DM - lavede lige en huskeliste sammen med fruen i går... :cry: Dammm der er meget man skal huske..

Et tip - giv dine finger- og tånegle klar neglelak da Protanen farver neglene og det er umuligt at vaske af.. Det trænger ind i neglen... :laugh::laugh::laugh: Ser herrens ud... :blink:

Tip to - tag en hårtørrer med til at tørre protanen lidt med, da det er PISSE koldt, da Protan er baseret på sprit og køler helt vildt... :dry: Tro mig det virker bare... :devil:

Ses champ - hilsen den diætramte fynbo....

Link to comment
Share on other sites

Ja der er sgu nok at tænke på vedr. DM - lavede lige en huskeliste sammen med fruen i går... :cry: Dammm der er meget man skal huske..

Et tip - giv dine finger- og tånegle klar neglelak da Protanen farver neglene og det er umuligt at vaske af.. Det trænger ind i neglen... :laugh::laugh::laugh: Ser herrens ud... :blink:

Tip to - tag en hårtørrer med til at tørre protanen lidt med, da det er PISSE koldt, da Protan er baseret på sprit og køler helt vildt... :dry: Tro mig det virker bare... :devil:

Ses champ - hilsen den diætramte fynbo....

Lækkert med tip Iver..! :4thumbup: De er Hermed noteret..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 11/8-2006

Teamede op med Hr. Kamp til dagens pattræning..! :superman: Der pev godt efter vores fælles bentræning i onsdags.. Åbenbart en der har lidt DOMS..? :laugh::tongue:

Bryst:

bench press

1x12 @ 60 kg

1x12 @ 80 kg

1x10 @ 100 kg

1x8/10 @ 110 kg - Kan ik' huske om det blev til 8 eller 10, menn tror det var 10.. :dry:

1x10 @ 100 kg

1x10 @ 90 kg

Db incline bench press (kg. pr. arm)

3x10 @ 34 kg

1x8 @ 34 kg

1x10 @ 30 kg

Kamp: "Hvor fa'en er min nøgle henne..?"

Mig: "Det ved jeg sgu'ette"

Kamp går så en runde i centret og leder, da han kommer forbi igen siger jeg:

"Hvad med oppe i receptionen?"

Kamp går op i receptionen og kommer tilbage og siger

"Heh, havde glemt jeg selv havde lagt den derop"

:laugh::laugh::laugh:

Nogen der sagde diæthjerne..? :tongue:

Decline DB flyers

2x10 @ 20 kg

2x10 @ 22 kg

Så tog jeg lige :superman: 's kappen af, og det kunne ses da..! :blink:

DB Floorpress:

1x7 @ 34 kg

1x9 @ 30 kg

1x8 @ 30 kg

1x9 @ 28 kg

:nonono:

Men godt brændt aw i patværket nu da..! :superman:

Herefter stod den på ca. 20 min. posering... Hr. kamp kom lige forbi og knipsede lidt billeder

post-6265-1155311377_thumb.jpgpost-6265-1155311446_thumb.jpg

</SPAN>

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaarrrrggggghhhhhh!!! :annoyed: :4ranting:

Selvfølgelig skulle jeg lige tabe glasset med kanel ned fra krydderiskabet på induktionspladen og smadre den..!! :sneaky2:

Total nedtur! :mad:

Nå, men den skal da bare udskiftes i en flyvende fart, det er ikke nemt at nøjes med 1 plade når der skal laves aftensmad..! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaarrrrggggghhhhhh!!! :annoyed: :4ranting:

Selvfølgelig skulle jeg lige tabe glasset med kanel ned fra krydderiskabet på induktionspladen og smadre den..!! :sneaky2:

Total nedtur! :mad:

Nå, men den skal da bare udskiftes i en flyvende fart, det er ikke nemt at nøjes med 1 plade når der skal laves aftensmad..! :nonono:

Hvor surt! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Aaaaaaarrrrggggghhhhhh!!! :annoyed: :4ranting:

Selvfølgelig skulle jeg lige tabe glasset med kanel ned fra krydderiskabet på induktionspladen og smadre den..!! :sneaky2:

Total nedtur! :mad:

Nå, men den skal da bare udskiftes i en flyvende fart, det er ikke nemt at nøjes med 1 plade når der skal laves aftensmad..! :nonono:

Champ for helvede... er diæthjernen ved at sprede sig til finmotorikken i fingrene..? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Looks like it..! :dry:

Har nu altid været lettere fumlet... Meen fååårk det er nederen! Så lige at en ny koster 5½ Kilo..! :crazy: Håber forsikringen dækker..!

Husk at fortæl, at du er fucked up diætpræget og har den største diæthjerne - så jeg sikker på de dækker :laugh::laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det var da godt nok et leee´dt backshot du har fået knipset.. :devil: Og alt respekt for den diæt du har kørende der.. :bowdown: Keep up the good work.. :cool:

Hey Leth..! :superman:

Mange tak! :4thumbup: Lyset for enden af tunnelen kan snart ses...! :superman:

Husk at fortæl, at du er fucked up diætpræget og har den største diæthjerne - så jeg sikker på de dækker :laugh::laugh::tongue:

Ja det må næsten give lidt ekstra, måske en bedre model..? :tongue:

Onde billeder forresten - håber ik jeg skal stå ved siden af dig til at starte med :wink:

Et smut på krydset kan vi nu godt tag - ville være fee :4thumbup:

Takker der champ..! :bigsmile:

Ja krydset må meget gerne besøges, især til at starte med..! :superman: Men det bli'r nu fedt! Glæder mig i hvert fald! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Leth..! :superman:

Mange tak! :4thumbup: Lyset for enden af tunnelen kan snart ses...! :superman:

Ja det må næsten give lidt ekstra, måske en bedre model..? :tongue:

Takker der champ..! :bigsmile:

Ja krydset må meget gerne besøges, især til at starte med..! :superman: Men det bli'r nu fedt! Glæder mig i hvert fald! :4thumbup:

Jamen, vi kan jo ik stå der begge to til at starte med :laugh::tongue: Ellers må du tag dit eget kryds med :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så fik jeg lyst til at fjerne hårene på stængerne..! Ikke nogen nem ting at gøre uden hjælp, men det lykkedes.

Jeg ville se om jeg fik en allergisk reaktion af Veet, men ingenting endnu heldigvis..! :smile:

Det er godtnok en underlig følelse..! :blink: Hehe...

Lige en lille dokumentation af det..:

post-6265-1155377559_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share