Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Heiii Lars B - Honk of the North :cool:

Hvor dejligt at få besøg af dig. Havde faktisk også lovet mig selv at kigge forbi din glade log og sige hej, men du kom først :blush:

Tak for de pæne ord! -ja, jeg er jo både sød og naturlig :tongue: Og forhåbentlig også snart i lidt bedre shape. Håber ihvertilfælde at al den cardio kan hjælpe mig. Må indrømme at min krop stadig teer sig og gør ondt :mad: Så det bli'r så meget jeg kan.

Hvordan med dig.. Havde måske håbet at du kiggede forbi til Loaded, men når jeg lige tænker over det, kan jeg godt se at der er temmelig langt for en én-dags-tur.

Ha' en rigtig herlig sunny-sunday til dig deroppe :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

F.DK. ROYAL 23. APRIL

50 min motionscykel

+lidt dimseri: Lidt dødløft / DB rows/ Millitary pres - dumt sted, gad ikke rigtig.. :innocent:

Synes lige jeg havde lyst til at chekke stedet ud. Cykler jo tit forbi og kan se hoppende-cardio-hoveder gennem vinduerne deroppe. Det er et rigtig lækkert cardiocenter, med lidt labre designer-deko-dimser og stramme, sorte lædersofaer rundt omkring, men så er den ged vist også barberet. Rigtig "tøze-zted" med knuzzzzer til højre og venstre og "Ihhh zynez det er zå rart at her er pænt og lyzt". Frivægtafdelingen er ligeså lille som i Adelgade :dry: . Må vist bare se i øjnene at kæden, helt bevidst, henvender sig til en bred målgruppe. Jeg er glad for at mit Frederiksberg center oprindelig har været et Hard Work Center. Er faktisk meget glad for at træne dér..

Nå, jeg skulle jo også bare træne lidt cardio. Og må indrømme at mit lurer-gen nød at sidde og kigge ned på mylderet ved Vesterport :devil:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heiii Lars B - Honk of the North :cool:

Hvor dejligt at få besøg af dig. Havde faktisk også lovet mig selv at kigge forbi din glade log og sige hej, men du kom først :blush:

Tak for de pæne ord! -ja, jeg er jo både sød og naturlig :tongue: Og forhåbentlig også snart i lidt bedre shape. Håber ihvertilfælde at al den cardio kan hjælpe mig. Må indrømme at min krop stadig teer sig og gør ondt :mad: Så det bli'r så meget jeg kan.

Hvordan med dig.. Havde måske håbet at du kiggede forbi til Loaded, men når jeg lige tænker over det, kan jeg godt se at der er temmelig langt for en én-dags-tur.

Ha' en rigtig herlig sunny-sunday til dig deroppe :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Heeeey Sally aka hottien fra Kbh!! :wink:

... Jamen, er dér noget bedre en bååååde søde & naturlige piger??? .. Dét tror jeg skuette :bigsmile: - De er den bedste slags, me thinks!!!

Anyways, pas godt på dig selv & dine freakish knæææææ dér :crazy: - De er godt nok strrrrraaaange.. Men - sender flux - lidt 3269x9c1wp5b73.gif din vej - Så krydser vi begge fingerz for, at de arter sig... or else :wink:

.. Må vist skuffe dig, mht Loaded.. Sparer pengene til indskud til en ny lejlighed - i denne omgang :4oops:.. Ville ellers meeeeega gerne ha checket jer alle ud :shades:... og da oxo luret lidt op på scenen, engang imellem.. HøHø!! :wink:

- Håber din Weekend var sup3r!! :sun:

Lars

Link to comment
Share on other sites

Hep fighter-Lars!

Øv at du ikke kommer, men forstår godt dine investeringsprioteringer :innocent:

Foden under eget bord..

Nå, tilgengæld må du love at holde os Kjøvenhavnere orienterede når du kommer til :devil: -øen! Det er jo altid godt at få ansigter og stemme på mol'erne :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Dr. Nattøj :laugh:

Mmm altid dejligt når du smider sukkerslæ'verne forbi! Prima melis-kandiseret kvalitetstid :4thumbup:

Har du det godt? Er der sild nok i loggen? Har du skruen i siruppen?

Skader -hvilke skader :blink::blink::wink: !!?

Prøver at være lidt strudse-agtig, -hvis man bare ignorerer dem længe nok sååå....

Kærligste hilsner og althea-bolsjer

Sally-White-chocolate-Love :tongue:

Jeg kan jo næsten ikke være med på alle de sukker-gloser du slynger om dig med :blink::tongue:

Det går da, som vi siger... Tak for du spørger :smile: Nok sild i loggen?? Er der nogensinde det da?? Hehe, jeg ved ikke... Må indrømme jeg ikke skriver så meget rundt omkring, for så ender det bare med man skal svare 10 personer om dagen, og det har jeg ikke tid til som ROCKSTAR :shades:

Men herfra skal der lyde en farinbagt kagecremehilsen med glasur til hele kroppen :w00t:

God træning :wink:

Dr. pjattøj :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

F.DK. ROYAL 23. APRIL

50 min motionscykel

+lidt dimseri: Lidt dødløft / DB rows/ Millitary pres - dumt sted, gad ikke rigtig.. :innocent:

Synes lige jeg havde lyst til at chekke stedet ud. Cykler jo tit forbi og kan se hoppende-cardio-hoveder gennem vinduerne deroppe. Det er et rigtig lækkert cardiocenter, med lidt labre designer-deko-dimser og stramme, sorte lædersofaer rundt omkring, men så er den ged vist også barberet. Rigtig "tøze-zted" med knuzzzzer til højre og venstre og "Ihhh zynez det er zå rart at her er pænt og lyzt". Frivægtafdelingen er ligeså lille som i Adelgade :dry: . Må vist bare se i øjnene at kæden, helt bevidst, henvender sig til en bred målgruppe. Jeg er glad for at mit Frederiksberg center oprindelig har været et Hard Work Center. Er faktisk meget glad for at træne dér..

Nå, jeg skulle jo også bare træne lidt cardio. Og må indrømme at mit lurer-gen nød at sidde og kigge ned på mylderet ved Vesterport :devil:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Heeey

:laugh::laugh: jeg zynz alzå oz at ztedet er lidt for znoppet ..... ligezom Adelgade er det.... :wink:

Men zupergodt at du fik plejet dit lurergen :tongue:

Kan være vi zez der i løbet af ugen..... :wink::superman:

/Vivs

ps hvad sagde spazzerknæene til udskejelserne ?

Link to comment
Share on other sites

Hey Vivs!

Ja, det er ikke lige mit nye hænge-ud-og bli'-hængende-sted :dry: Men hvis jeg bare skal cardio'e den lidt, er det fint nok. Der er trods alt højere til loftet end cigarkassen i Adelgade :nonono:

Og mmjjjahhh knæene er sq ikke helt spitze, men tror dit cykel-trick hjælper lidt på det -Taarrk! :smile:

Hov nu er der snart ikke så længe til at vi skal ses! det glæder jeg mig til :w00t:

Ha' nu er dejlig uge! Og ta' det nu lungt din tonser :4thumbup: :w00t:

Kærligste hilsner

Link to comment
Share on other sites

Det går da, som vi siger... Tak for du spørger :smile: Nok sild i loggen?? Er der nogensinde det da?? Hehe, jeg ved ikke... Må indrømme jeg ikke skriver så meget rundt omkring, for så ender det bare med man skal svare 10 personer om dagen, og det har jeg ikke tid til som ROCKSTAR :shades:

Dr. pjattøj :crazy_pilot:

Hey Dr. SugarCane :w00t:

Ja, nu skal du også passe på at der ikke kommer ALt for mange stanglækre blondiner og stunning brunettes piskende ind i din log :laugh: Ved godt at det kan være frygtelig trivielt og forstyrrende med den slags :dry:

Men jeg har nu alligevel tænkt mig at snige mig forbi din log i ny og næ.. og du ved jeg er helt tosset og kwaaaaasssiiii med at ha' dig rendende her :tongue:

Kærligste vingummiduftende og nutellaflydende hilsner

Sally Skum-mus :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hep fighter-Lars!

Øv at du ikke kommer, men forstår godt dine investeringsprioteringer :innocent:

Foden under eget bord..

Nå, tilgengæld må du love at holde os Kjøvenhavnere orienterede når du kommer til :devil: -øen! Det er jo altid godt at få ansigter og stemme på mol'erne :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

:yo: Tonser Sally!!

... yup, skammer mig oxo.. ville maaajet gerne ha været dér.. se Kim, Lone & alle de andre på scenen :blush: .. *flover sig lidt*

- og - Du ku jo starte med mit ansigt hér :wink: ...stemmen er straks værrer at forklare.. mens en fesen, måske lidt light udgave, af en fiskerkuttermotor med start problemer og oliemangel - så er vi vist ved at være dér.. og hvis der så er en tolk, i nærheden ville du faktisk oxo ku forstå, den syyyyyge skawi dialekt jeg har smidt oveni dét hele :laugh::laugh:

.. med Nutella overskæg .. og på vej til træning - L@rs!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:yo: Tonser Sally!!

... yup, skammer mig oxo.. ville maaajet gerne ha været dér.. se Kim, Lone & alle de andre på scenen :blush: .. *flover sig lidt*

Jeg kigger og hilser fra dig :4thumbup:

- og - Du ku jo starte med mit ansigt hér :wink:

Ja, man må jo sige at du er nåve pæn :blush: Har faktisk set nogle kampbilleder af dig, men man kunne jo ikke rigtig se dit ansigt..

...stemmen er straks værre at forklare.. mens en fesen, måske lidt light udgave, af en fiskerkuttermotor med start problemer og oliemangel - så er vi vist ved at være dér.. og hvis der så er en tolk, i nærheden ville du faktisk oxo ku forstå, den syyyyyge skawi dialekt jeg har smidt oveni dét hele :laugh::laugh:

En mørk rusten stemme er da ret sexet - øhh bøhh er vist selv ret mørk og hæs at høre på..

:lolabove::lolabove::lolabove:

Ville MEGET gerne høre din skavi dialekt -kan vi ikke gøre noget ved det :laugh: Du er da sådan en bling-bling-cyper-trold.. En lille lydfil... mmmm...

Som altid bli'r jeg i så top-godt humør, bare du suser igennem loggen!

Skynd dig at komme igen ikk :w00t:

Kærligste hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Dr. SugarCane :w00t:

Ja, nu skal du også passe på at der ikke kommer ALt for mange stanglækre blondiner og stunning brunettes piskende ind i din log :laugh: Ved godt at det kan være frygtelig trivielt og forstyrrende med den slags :dry:

Men jeg har nu alligevel tænkt mig at snige mig forbi din log i ny og næ.. og du ved jeg er helt tosset og kwaaaaasssiiii med at ha' dig rendende her :tongue:

Kærligste vingummiduftende og nutellaflydende hilsner

Sally Skum-mus :innocent:

Mjallo :4disguise:

Ja, jeg skal virkelig være på vagt, så der ikke strømmer sild ind i loggen :crazy::tongue: Et par stykker er dog at finde :wink:

Selvf. er du tosset med Dr. besøg! Man kan jo ikke være andet :cool:

Sukkerbelagte honningkager med kakao-hilsener fra Dr. klattøj

Link to comment
Share on other sites

Jeg kigger og hilser fra dig :4thumbup:

Ja, man må jo sige at du er nåve pæn :blush: Har faktisk set nogle kampbilleder af dig, men man kunne jo ikke rigtig se dit ansigt..

En mørk rusten stemme er da ret sexet - øhh bøhh er vist selv ret mørk og hæs at høre på..

:lolabove::lolabove::lolabove:

Ville MEGET gerne høre din skavi dialekt -kan vi ikke gøre noget ved det :laugh: Du er da sådan en bling-bling-cyper-trold.. En lille lydfil... mmmm...

Som altid bli'r jeg i så top-godt humør, bare du suser igennem loggen!

Skynd dig at komme igen ikk :w00t:

Kærligste hilsner

Sally

.... Mooooorn Sally!!!!

- Så Flyyyyyyyyver jeg liiige forbi loggen igen hér :superman:

.. Mørk rusten stemme? .. sån lidt ala en meeeeeget udpint joe Cocker stemme?? *hehe* :wink:

... og naaaaaaj, lydfiler med min stemme?? ...griner... Ejj - men, hvis du leder lææænge nok, vil du ku finde "musik" & min stemme - på nogle mp3 filer - fra de unge dage, hvor ejg "sang" med i et mædl band hér i skawiii :w00t::laugh: .. og neeej, jeg poster ikke direkte link :tongue:

..Ville bare lige ønske dig en super glad dag, når du hopper afsted til Loaded & klasker alle de dejlige numser fra mig :shades:

- og selvfølgelig en rætti deeeejlig weekend med masser af :sun: & hvis diæten tillader dét :icecream:

Klem - Lars

Link to comment
Share on other sites

.... Mooooorn Sally!!!!

..Ville bare lige ønske dig en super glad dag, når du hopper afsted til Loaded & klasker alle de dejlige numser fra mig :shades:

- og selvfølgelig en rætti deeeejlig weekend med masser af :sun: & hvis diæten tillader dét :icecream:

Klem - Lars

Hey LB!

Tusind tak! :laugh: Klokken er meeeget midt om natten (kunderarrangement der næsten sejlede ud af vinduet og til Grenå :tongue::laugh::w00t: ) .. og er lige på vej til Loaded -skal lige sove lidt først- glæder mig også så meget!!!!

Bimle-bamle-sol-sommer-forårs-i-en-snæver-vendings-hilsner

Sally Sunshine :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ssssssøndag!

Ligger med benene oppe og prøver at komme mig efter marathon-arrangement-week-enden!

Kan ikke ligefrem sige at spasser-knæene er enig med mig i at det var rigtig sjovt igår. Men det var det!

Allerede i toget til Ringsted rendte jeg ind i to drenge der sad og snakkede om Markus -og så vidste man jo hvad klokken var slået. Super dag med Incognito, Timea, L.K.com (wroooumm hun var flot :w00t: ) Kong Kent, Sct Pauli, Lagoon, Rall, Mass og brormand, Granhof, Anders L + øhh makker (? :blush: ) og smukke Betty Boop! -håber ikke jeg har glemt nogen..

Nå, som jeg også har skrevet i Lones log synes jeg bedømmelserne var temmelig mærkværdige :blink: hrmmmpfff! Nå, Lone var superflot og vi heppede løs :tongue: selvom dommerne ignorerede os :mad:

Sjovt med de forskellige battles i løbet af dagen! Der var også et lidt forkølet seminar, med en meget voldsom Markus Ruhl, Helle Nielsen (uhh hav uhh hav hun er godtnok også voldsom) og Pia Marlen -som ser fantastisk ud men var spejlblank og uforberedt at høre på.

Idag har den så stået på barnedåb, og nu står den ikke på noget som helst :tongue:

Benene er som sagt rigtig slemme for øjeblikket, kan ikke engang holde ud at cykle mere end 5 min. ad gangen. Håber det hjælper lidt i løbet af ugen , så jeg kan komme igang med min træning igen :w00t:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

P.S: Tak for liftet hjem Rall!

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

....tordensky og mugne miner.. :mad:

Var sikker på at benene bare skulle skubbes lidt igang, men efter bare 10 min på min jeg-kan-næsten-ikke-være-her-for-begejstring-motionscykel måtte jeg simpelthen opgi'! Grrrrrrr... :sneaky2:

Hmmm men solen skinner og der starter en ny mand på jobbet idag, som skal assisterer mig en hel masse, hvilket jo er hoch-spitze :w00t: Så alt ialt ikke så tosset!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heyyy Sally....

Vi kan sagten ses torsd- fred..jeg arbeider 11-19..vi finder ud av noge!!

Så pynter jeg litt opp med tre smukke piger..

:sun::sun::sun: Smask..og ha en strålende dag.. :sun::sun::sun:

Heii sweetie!

Lyder rigtig godt!

Er du frisk på lidt morgen træning -alternativt mødes om aftenen, hvis du ikke er for busted

:smile: Hmmm må vist iøvrigt lige se hvordan min latterlige krop har det sidst på ugen..

Tak for de smukke tøser. Synes hende den lækre, i den blå dragt er pænest :blush:

Kærligste hilsner og supa dag til dig også!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Sjovt med de forskellige battles i løbet af dagen! Der var også et lidt forkølet seminar, med en meget voldsom Markus Ruhl, Helle Nielsen (uhh hav uhh hav hun er godtnok også voldsom) og Pia Marlen -som ser fantastisk ud men var spejlblank og uforberedt at høre på.

P.S: Tak for liftet hjem Rall!

Velbekomme, tak for en god tur., Jeg gad godt ha' hørt Pia Marlen. Hvis hun var lige så uforberedt som hun var god til at gå i højhæler, så må hun ha' været helt tom :wink::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Allerede i toget til Ringsted rendte jeg ind i to drenge der sad og snakkede om Markus -og så vidste man jo hvad klokken var slået. Super dag med Incognito, Timea, L.K.com (wroooumm hun var flot :w00t: ) Kong Kent, Sct Pauli, Lagoon, Rall, Mass og brormand, Granhof, Anders L + øhh makker (? :blush: ) og smukke Betty Boop! -håber ikke jeg har glemt nogen..

Åhh.. hvor er du bare sød :wub: Tak for sidst - vildt hyggeligt at tale med dig.

Godt du lige kunne spotte mig på vej op af trapperne :bigsmile: Var jo lige lidt i tvivl om det nu var dig - men jeg burde jo bare há kigget på dine fine laaaange ben :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share