Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hep hey

Så er Sallys fuplog blevet smækket sammen med den rigtige, så ingen kommentarer, hilsner eller drillerier er gået tabt.

Det kan måske virke lidt rodet hvis man læser indlæggene i streg :hehe:

mvh

MaxMod

Åhhh Super Max!

Min helt - mine drømmes frelser - hvordan ville det dog se ud med personligheds-splittelse-og -jeg-ved-ikke-hvad hvis du ikke var her til at rede tingene ud!

Tak!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Teddy!

Nå, du kunne nok også dufte alle de billige toldfrie varer, jeg her stillet frem her i loggen ovenpå min MOL ferie :tongue: Hvis jeg ikke ta'r meget fejl er det vel Tobleronen og Arntbitter du går efter?!!

:tongue: Sally

LOL man skulle tro du kendte mig, eller havde set mig :crazy::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sørøver-tøs

Velkommen tilbaws... Ked af at høre at spasserknæene ikke vil samarbejde :nonono:

Dejligt med liv i din altid humørfyldte log.... Og motionscykling har da absolut også sin ret til en log :superman:

Kh Mette :smile:

Hey du sprøde rendemaske!

Hvor dejligt at se dig søde! Alt vel? Har det været en go' sommer? Der kan vist ikke klages over smattede løbestier vel... :innocent:

Kærligste hyldeblomsterduftende-tangloppe-hop-og-hilsner

Sally

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 8. AUGUST - F.DK FRB.

Ha! Vågnede simpelthen af mig selv kl. 05.45 :blink:

Startede stille og roligt op med noget styrke halløj. Er banket tilbage til omkring renæssancen. Har aftalt med fys'en at jeg bare skal ta' det lidt ad gangen og mærke efter hvad jeg kan, stoppe så snart det gør ondt, og så stille og roligt komme ind i kampen igen øvelse efter øvelse.

DØDLØFT:

opvarmningssæt

8@30

8@35

8@40

8@45

8@50

8@40

Supersættet med...

BÆNKPRES:

Opvarmningssæt

6@30

6@30

6@32,5

6@32,5

6@30

6@30

DB-SIDEBENDS (Statue of Liberty-style)

10@8

10@8

DB-FLYES:

8@2x6

8@2x6

8@2x7

Her prøvede jeg så med lidt LUNGES men måtte stoppe da det gjorde for ondt, -sjovt nok mest i det bagerste ben :blink:

DB SQUAT - med DB's i skulderhøjde. Nemmere at holde balance end med stang -endnu :blush:

10@2x6

10@2x7

10@2x7

-uhhh meget forsigtigt, men virkede fint. Skal lige se hvordan det mærkes i løbet af dagen.. :dry:

SEATED ROWS:

8@40

8@40

8@47 :devil:

8@40

-nå, nå det gik da også meget godt!

CARDIO:

25 min romaskine

10 min motionscykel

Århhh det var da ret positivt!!! :wootdance::wootdance::wootdance:

Nå, idag (og imorgen) skal stakkels :rolleyes: jeg op til min kollega i Søllerrød og sidde og arbejde på hendes nye terrasse - i bikini - uhhh det er hårdt at være reklamedame. Vi skal jo bare bruge en blok og vores hoveder, så kan man jo arbejde hvorsomhelst. Hmm også godt med en blød landing lige her efter man er tilbage fra ferie :shades:

Al magt til hjemmearbejdspladser

Sally

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage :smile: . Jeg har altid betragtet dig som en af MOL's både kønneste og bedst begavede medlemmer, så det er virkelig en forbedring af kvalitetsniveauet at have dig tilbage igen :wink: .

Heiiiiii Bruno!!!! :w00t:

Orh hvad! Der steg du da lige omkring 80% i meningsmålingerne :laugh:

Tusind tak :blush:

Rigtig glad for at se dig igen!

Kærligste hilsner - og ud på terassen igen med mig!

Sally

Link to comment
Share on other sites

Hey Sallytøsen :cheer:

Også lige et Velkommen tilbage herfra :4thumbup: - og rigtig meget god fornøjelse med genoptræningen... Jeg håber den kommer til at gå nemt og relativ smertefrit :devil::bigsmile: ...

Super at ha' dig tilbage :superman::w00t:

Kram Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 9. AUG. F.DK FRB.

HURRA! Veje-dag! Har tabt et kg mere indenfor sidste uge! :w00t: Blev så begejstret at jeg straks sprang på cyklen og over og træne!

CARDIO:

40 min romaskine

20 min cykling

Åhhh herligt at vide at jeg skal til Søllerød igen igen, og sidde på terassen og arbejde!

Og herligt at kigge herind og se alle de top-søde, savnede MOL-boer der har været forbi! Vender lige tilbage til jer senere :blush:

Kærligste hilsner og Ambre Solei kulør!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

velkommen tilbage til den "rigtige" verden...

Heii A'jers :laugh:

Rigtig verden :blink: hov så er der vist noget der er helt galt - vil det sige at den husleje jeg betaler, og den løn jeg får i dén verden udenfor MOL ikke er the real stuff.. Øv det ku' man eddermam'e da godt ha' sagt :tongue: så havde jeg jo købt pinoccio-kugler og My Little Pony for alle papirpengene!

Dejligt at du kiggede forbi!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig verden :blink: hov så er der vist noget der er helt galt - vil det sige at den husleje jeg betaler, og den løn jeg får i dén verden udenfor MOL ikke er the real stuff..

ja, det er noget mærkeligt noget... Man skal ikke tænke for meget over konsekvenserne af det, da man let bliver helt rundtosset.... :laugh::laugh::laugh:

God vind

Link to comment
Share on other sites

Yeah... Hej Sørøver Sally

Godt at du er tilbage i loggen - og tak for sidst (den famøse headbanging koncert i Stengade) :4thumbup:

God fornøjelse med træningen og husk at vær forsigtig her i starten :smile:

:ninja: krams, Tania

Hey skønne fighter-grrl!

Vupti! Så kom du lige forbi med dit dejlig selskab!

Ja, det var hyggeligt sidst - om dog lidt fugtigt - måske man også skulle la' være med at gå til frokost hele eftermiddagen og aftenen inden man skal ud ahem :nonono:

Håber du har det dejligt, -må lige over til dig og snuse lidt rundt snart, så man kan holde lidt øje med hvad du render og laver!

Kærligste hilsner og supertanker

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sallytøsen :cheer:

Også lige et Velkommen tilbage herfra :4thumbup: - og rigtig meget god fornøjelse med genoptræningen... Jeg håber den kommer til at gå nemt og relativ smertefrit :devil::bigsmile: ...

Super at ha' dig tilbage :superman::w00t:

Kram Cat :yo:

Hey lækre kat!

Hvor blev jeg glad da jeg så dig! :wootdance: Nu må vi altså snart stramme fjederen og se at få trænet sammen - og nårrhhh ja :blahblah::violin::hehe: - håber at alt er vel derovre i dameafdelingen :tongue: !

Stort hængekøjegyngendemågeskrig og landkrabberier

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share