Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Tillykke med skoene og kapslerne. Håber det virker for dig. :smile:

Hey Runner!

Tusind tak! Føler mig også kampklar :superman: Tænk hvis det ku' blive bare lidt bedre :w00t:

Tør jo slet ikke tænke på at skøjtesæsonen er lige om hjørnet.. :unhappy:

Nå nå nå, positiv tænkning - det plejer du jo at hylde!

Her er så til gengæld hvordan jeg så ud da jeg kom hjem fra morgentræningen komplet med øsregn hele turen:

Ha! Se selv.. Klam ind til skindet, næsten skyllet af vejen og alligevel den næsten galpende, positive attitude!

Ha' en dejlig week-end!

Kærligste-nu-er-vejret-sandelig-også-positivt-hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå nå nå, positiv tænkning - det plejer du jo at hylde!

præcis! Du kan tænke på sådan her: Der er 2 slags problemer. Der er dem man kan gøre noget ved, og så er der dem man ikke kan gøre noget ved.

Hvis man ikke kan gøre noget ved et problem er der jo ingen grund til at bekymre sig om det, og hvis man kan gøre noget ved det kan man kun glæde sig over det. Altså er er kun plads til accept og glæde når man stiller det op på den måde. :smile:

Her er en fraktal du kan glæde dig over mens du tænker over det:

spiralized.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ohhh yes!

Tror selv jeg har det sådan.. og hvis der er en ting der ER skidt - kan jeg altid lige finde 20-25 ting der er helt vidunderlige at gå og glæde mig over istedet :blush:

Her er en fraktal du kan glæde dig over mens du tænker over det:

Nå, blondine-Sally måtte lige omkring Wikipedia og læse om fraktaler - hvor vildt og hvor er de dog helt fantastisk smukke!!! :w00t:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør næsten ikke sige velkommen tilbage, da jeg er bange for den kvote er opbrugt :w00t: Skal love for der er gang i dig igen.. Er der snart plads til man kan komme igennem her i loggen?!! :blink: Du er en populær ung dame, kære Sally-med-knald-i :cool: Håber du har masser af tid til overs, for der er mildt sagt gang i den her :blahblah::tongue:

Håber knæet vil som du vil, nu hvor lysten til træning er fin :smile:

Pandekage med syltetøjs-hilsener fra Dr. pjattøj :wink:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO D. 13. AUG. F.DK FRB

Besluttede mig for lidt gå-tur i MBT-skoene. Så gik over til centret -mens det endnu var tørvejr :smile: . Jeg vil ikke kalde det powerwalk, for jeg går ikke helt så stærkt som jeg går i løbeskoene. Men så længe knæene kan li' det er det jo fint :w00t: Jeg kan godt mærke at jeg får brugt nogle andre muskler..

De påstod i forretningen, at der er faktisk er nogen der kan løbe i skoene :blink: Det gad jeg godt se hvordan ser ud.. Sådan noget high-speed-kap-gang eller..

20 min MBT-walk

30 min romaskine

30 min motionscykel

25 min MBT-walk

-hæ, skulle lige finde en smartere, kortere vej hjem igennem tæppe-regn-bombe-skyllerne, viste sig at være længere.. :rolleyes:

Nå, der er jo ikke noget der hedder dårligt vejr.. så når jeg har fået vredet en halv Gudenå ud af håret og badet å sår'n - skal jeg ud i det igen og spise frokost med veninde..

Kærligste hilsner og wet wet wet

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tør næsten ikke sige velkommen tilbage, da jeg er bange for den kvote er opbrugt :w00t: Skal love for der er gang i dig igen.. Er der snart plads til man kan komme igennem her i loggen?!! :blink:

Heiiii yndlings-doktor!!! :w00t::w00t::w00t:

Hvor godt at se dig! Naii da, kvote slet ikke opbrugt :innocent: Ja, der er gang i den.. har også haft en yderst MOL venlig lørdag. Næsten ingen aftaler, og når vejret er så råddent kan man jo tusse rundt indenfor, uden at ha' dårlig samvittighed. Det meste af dagen igår gik med at lave billeder til en udstilling der hedder VISION2020 engang i september - og så kan man jeg sagtens ha' min lille mac og MOL ved hånden..

Håber knæet vil som du vil, nu hvor lysten til træning er fin :smile:

Åhh tak, det håber jeg altså også meget.. Nu gi'r jeg den ihvertilfælde gas med det jeg kan, så må jeg se hvad der sker!

Håber du har det godt i smukke Svendborg, og at du får flyttet rundt på nogle dejlig tunge ting!

:tongue: Ha' nu en rigtig udemærket søndag ikk'!

Kærligste Sirupsdryppende sødsuppehilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

HJÆLP! JEG BLI'R STALKET!

Sidder her med lyset slukket og bider negle. Jeg er blevet forfulgt hele dagen - af byger.

Hver gang jeg har nærmet mig en hoveddør eller udgang, har jeg taget alle forholdsregler: Kigget grundigt om der var noget mistænkeligt, ventet til jeg var helt helt sikker før jeg er gået ud. Lige stået og snuset forsigtig et par meter fra hoveddør og sikkerhed.

Alligevel er det nu sket 3 gange ud af 4. Bygerne har ikke været mere end 4-5 min. om at lokaliserer mig for derefter - BAF - slå hårdt ned, mens jeg er løbet skrigende "fuck-fuck-fuck!!!" væk! Har levet en hel dag med fugtigt tøj, paranoia og småfrosset her midt i august.

Men nu er jeg sikkert hjemme igen, og har ikke tænkt mig at gå udenfor en dør. Håber nu bare at bygerne opgi'r i løbet af natten , så jeg kan komme sikkert til træning i morgen tidlig.

Kærligste hilsner-og-nu-ska-jeg-ha'-varm-the

Sally :laugh:

P.S -Andre der har oplevet det samme?

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

P.S -Andre der har oplevet det samme?

JA! Kommer ud fra FitnessDk på Nygådsvej i formiddags - BAM - himlen åbner sig!!! Kommer hjem og ser ud -ikke en dråbe at se... Går ud og handler - kom ud af Irma BAM.. Og sådan blev det ved :sneaky2::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage solstråle... :smile: altid hyggeligt at læse i din log...her er farver :wub:

Og tillykke med nye sko...de er bare lækre..har selv 4 par :blush: :4thumbup:

Men jeg ville nu heller ikke brugt de til squat og dødløft osv. :crazy: hihi...u wild thing!

silje vanilje

Link to comment
Share on other sites

Heiii Arne og cj8000!

:blink::blink::blink: Uhhh ha ja er det ikke skummelt - ser ud til at der er rigtig mange af dem derude -altså bygerne!!! Spoooooooooky :laugh:

Kærligste hilsner-nu med-tørre-fødder

Sally

P.S -og så synes jeg godt de meterologer må se at stramme fjederen og få sol og 28 grader tilbage på kortet! Nu!

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Velkommen tilbage solstråle... :smile: altid hyggeligt at læse i din log...her er farver :wub:

Heiiiiisan Silje!

Åhh hvor er du sød - og hvor er det dejligt at se dig i farver - næhh hov du er da blevet s/h på billedet!!! :laugh:

Og tillykke med nye sko...de er bare lækre..har selv 4 par :blush: :4thumbup:

Men jeg ville nu heller ikke brugt de til squat og dødløft osv. :crazy: hihi...u wild thing!

silje vanilje

4 par!!! F I R E !!!??? :blink: Orv det er jo et halvt sommerhus du har om fødderne! Hvilke modeller har du? Hvad synes du? Spiller det? Hvor meget bruger du dem? - og hvad har de gjort for dig?

Meget nysgerrige hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Heiiiiisan Silje!

Åhh hvor er du sød - og hvor er det dejligt at se dig i farver - næhh hov du er da blevet s/h på billedet!!! :laugh:

4 par!!! F I R E !!!??? :blink: Orv det er jo et halvt sommerhus du har om fødderne! Hvilke modeller har du? Hvad synes du? Spiller det? Hvor meget bruger du dem? - og hvad har de gjort for dig?

Meget nysgerrige hilsner

Sally :smile:

jeg har et par sandaler...et par af de sorte sports sko, et par af de som går til min uniform og så har jeg seff. et par som dine :wub: hihi...

de er bare mega lækre at gå i...får ikke ondt i ryggen eller fødder selvom man har stået op til beachparty i 12 timer feks. :blink:

man skal lige venne sig til at have dem på...blodcirkulationen får lige en kickstart og det kilder altså lidt underlig indimellem...ellers har jeg fået calves på størrelse med kokosnødder siden jeg startet med at bruge dem for 1 1/2 år siden..også blir jeg sådan ca. 1.90 høj... :blush::crazy: det er så the downside....

fantastiske sko :4thumbup:

hvad er din umiddelbare fornemmelse?

løøøøøve fra lillen :wub:

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Heiii Lillen.. øhh Silja... :blink: hva foretrækker du?

Mmm lyder da rigtig godt, du er den første jeg har mødt der rent faktisk bruger dem! Glæder mig til at se resultater - og ja, har også hørt at de kunne noget ifht dårlig ryg. Jeg synes det er ret underligt at gå på trapper, føler mig så'rn lidt små-tipsy.. wooouuuuhhh kom du der lille trin.. sejler ligesom lidt rundt når jeg skal rundt om et skarpt hjørne.. hæ!

Må sige at deres design sq ikke er noget at skrive hjem om - er lige ved at tænke på at sende dem nogle forslag.. :blush:

Og ja, man bliver MEEEGET høj - oveni i mine 187 geez - var lige ved at komme i kambolage med dørkarmen ind til mit kontor i fredags :laugh:

Iøvrigt hvad laver du - uniform??? Står du meget op på jobbet?

Nå, glæder mig til at spjætte en masse rundt i dem..

Låååve lige tilbage

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bruger mine MBT hver dag :smile: Er super glade for alt undtagen deres lidt klumpede design. Men ingen tvivl om at holdning og gang er bedre :smile:

Se nu dér! Pludselig viser det sig måske at vi er en hel lille klan - hæ hæ som kendes på deres svært tunge fodtøj! :laugh:

Godt at høre at du også er glad for dine. Åbenbart mig der er så lang i optrækket at jeg ikke har hørt om dem før :nonono:

Kærligste hilsner og-i-havnen-med-tunge-sko-på-gahhhhhhhhhh :tongue:

Donna Sally Corleone

Link to comment
Share on other sites

Heiii Lillen.. øhh Silja... :blink: hva foretrækker du?

Mmm lyder da rigtig godt, du er den første jeg har mødt der rent faktisk bruger dem! Glæder mig til at se resultater - og ja, har også hørt at de kunne noget ifht dårlig ryg. Jeg synes det er ret underligt at gå på trapper, føler mig så'rn lidt små-tipsy.. wooouuuuhhh kom du der lille trin.. sejler ligesom lidt rundt når jeg skal rundt om et skarpt hjørne.. hæ!

Må sige at deres design sq ikke er noget at skrive hjem om - er lige ved at tænke på at sende dem nogle forslag.. :blush:

Og ja, man bliver MEEEGET høj - oveni i mine 187 geez - var lige ved at komme i kambolage med dørkarmen ind til mit kontor i fredags :laugh:

Iøvrigt hvad laver du - uniform??? Står du meget op på jobbet?

Nå, glæder mig til at spjætte en masse rundt i dem..

Låååve lige tilbage

Sally :smile:

Silje/ lillen..u pick :smile:

Jeg er vagt så derfor går og står jeg meget...så er de sku dejlige de sko :wub:

Men er ved at skifte yrke igen..så nu er det tilbage i pumps :wink:

Altså jeg synes ikke sandalerne og de røde vi har er så slemme designmessig i forhold til mange af de ældre modeller...så de er ved at komme efter det :4thumbup:

Silje :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Hey Loads-of-darkness :laugh:

Orv, hvor er det godt at se dig igen! Tak for velkomsten, håber at du har det dejligt... Lyder da godt med Farsø.. Så lige denne sætning i din LOG ".....Og en del leg med min CoC på arbejdet" Ja, det lyder jo både sundt og naturligt :tongue:

jeps, grebstræning er jo en nødvendighed :devil:

captain_of_crush_b.jpg

Det er faktisk sjovt at have sådan en Captain of Crush liggende på ens bord.. Alle der kommer ind på kontoret skal liiige se om ikke de kan lukke den. Og selvom det kun er en 1'er er der ikke nogen, endnu, der har lukket den :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke bedre at tage mig til end at spamme i din log :cool: så:

Geez! Sig mig hvor højt går de op? Er der overhovedet andet end stærk-mænd, Blackmoore og lignende monstre der kan! ???

COC'sne findes i:

Guide @ 60 lb. (No. 1401) for entry-level training and hands

• Sport @ 80 lb. (No. 1402)

warm up and condition your hands

• Trainer @ 100lb. (No. 1250)

if you’re ready for serious grip training

• No. 1 @ 140 lb. (No. 1251)

if you have been training your crushing grip or have unusually strong hands

• No. 2 @ 195 lb. (No. 1252)

if you have—or want!—a truly extraordinary grip

• No. 3 @ 280 lb. (No. 1253)

take your place among the elite grip masters

• No. 4 @ 365 lb. (No. 1272)

the ultimate feat of (crushing) grip strength*

Hvis du kan lukke en trainer som pige får du respekt herfra! :wink: Og hvis du lukker en 3'er giver jeg en øl.... :tongue:

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share