Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Fede billeder. De to sidste ligner til forveksling mig når jeg går i skoven eller dalrer rundt ved stranden! :superman:

:laugh::laugh::laugh:

Det er jeg nu faktisk ikke sikker på.. har jo før sagt at der er alt for meget Aragon i dig til at du kan se rigtig death-mean ud!

Og ja, er de ikke helt utrolige - går ud fra at du kender "Most ridiculous Black Metal Pics listen" specielt de kommentarer der står under billederne... gahhh fantastisk!

Ha' en dejlig dag Konge!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO F.DK. FRB. D. 24. AUG

Hurra! Vågnede ved at spasser-knæene havde det meget meget bedre, så besluttede at vi allesammen skulle lidt ud her til morgen :tongue:

Dejligt med lidt afveksling fra cyklen herhjemme.

20 min. MBT-walk

20 min. Elipsetrainer

20 min. Motionscykel

20 min. MBT-walk

-var liiige ved at rende ned til alt jernet og begynde at squatte løs, men besluttede at være forsigtig, magter sq ikke at den er gal i morgen igen.. stille stille stille..

Er i usædvanligt godt humør. Skal op til min makker i Søllerød og arbejde idag - vejret ser jo rigtig lovende ud (Tak Madonna - der er da styr på sagerne!) så måske vi kan slænge os på terasso - og dahh dahhh har fri imorgen.. Så det er næsten som om min week-end allerede starter idag.. :4thumbup:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Det kører jo på skinner med det morgen-cardio :banana3:

Du må da nærme dig strandformen med stormskridt - eller hvad man nu kalder strandform når det snart er vinter :tongue:

Hav en superdag i Søllerød - det er jo næsten lige ved siden af mig (plus/minus en håndfuld km) :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hav en superdag i Søllerød - det er jo næsten lige ved siden af mig (plus/minus en håndfuld km) :cool:

Hey Super Maximus!

Sidder her i Søllerød og vinker til dig - kan du se mig????!!! :bigsmile:

Og tak og i rigtig lige måde!

Sally :smile:

P.S Ja, strandform og strandform - der må da også være noget der hedder "efterår-i-Dyrehaven-form" eller.. Juleform tør jeg slet ikke tænke på.. errrrr...

Link to comment
Share on other sites

Altså ud over at jeg lige er på DTU pt. så har jeg primært udsigt over de andre kollegie blokke og en masse skov, så med mindre du står udenfor mit vindue og vinker, så er det nok tvivlsomt at jeg kan se det :bigsmile:

Apropos dyrehave-form, så har jeg jo en lille ting her i oktober, som jeg vist skal i form til. Standformen holder vi jo 24-7/365 :yo:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Det er jeg nu faktisk ikke sikker på.. har jo før sagt at der er alt for meget Aragon i dig til at du kan se rigtig death-mean ud!

Og ja, er de ikke helt utrolige - går ud fra at du kender "Most ridiculous Black Metal Pics listen" specielt de kommentarer der står under billederne... gahhh fantastisk!

Ha' en dejlig dag Konge!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Hey Sally...

Min bedste kammerat mener jeg ligner den fimsede Legolas med det lange garn. Mon jeg virkelig ER en karakter fra Ringenes Herre? I så fald ville jeg helst have været Sauron! :superman::devil:

Selvfølgelig kender jeg de latterlige sortmetal billeder. Det er faaa'me go' humor. Der er adskillige dybt, dyyyybt pinlige fotos deriblandt. Sjovt er det.

Håber det går fremad for dig med knæet. Ser ud til du kan holde til en masse kredsløbstræning, så det er jo dejligt! Så må vi se om vi kan få lokket dine lange stænger ud på en travetur til Stengade 30, Loppen eller en af de andre spillesteder næste gang der er heavy-MOL-træf i KBH... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Sally...

Min bedste kammerat mener jeg ligner den fimsede Legolas med det lange garn. Mon jeg virkelig ER en karakter fra Ringenes Herre? I så fald ville jeg helst have været Sauron! :superman::devil:

Ehhh altså hva'!!! Nå, så synes jeg bare at vi skal beslutte at du IKKE er en karakter i Ringenes Herre - BASTA! FINALE! SLUT! Bum bum.. naii ikke noget alligevel.. :tongue:

...Så må vi se om vi kan få lokket dine lange stænger ud på en travetur til Stengade 30, Loppen eller en af de andre spillesteder næste gang der er heavy-MOL-træf i KBH... :tongue:

Knæene står allerede og logrer - bor jo lige om hjørnet! Som sagt før, I må bare råbe op, jeg har jo ikke en bjælde forstand på hvem der hvem, spiller hvor og hvornår.. synes bare det kunne være sjovt at se noget andet end det jeg er vant til - og selvfølgelig se jer! :blush:

Kærligste hilsner og rigtig dejlig week-end til dig Konge!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENCARDIO D. 25. AUG. F.DK FRB.

Hrmmm knæene var altså ikke helt gode her til morgen, så droppede MBT-walk og cyklede over istedet.

40 min. motionscykel - vertikal

5 min. elipsetrainer - det sku' jeg så liiige la' vær' med ku' jeg mærke..

15 min. motionscykel - horisontal

HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA... nå, så behøver jeg vist ikke at træde mere i det vel ? :laugh::laugh::laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA - HAR FRI - HURRA... nå, så behøver jeg vist ikke at træde mere i det vel ? :laugh::laugh::laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Og solen skinner :cool::sun::cool::sun::cool::sun:

Ha' en dejlig fridag og weekend.

Kh Mette *sidder på kontoret og kigger ud på solen* :unhappy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hæ hæ skal til fødselsdag hos top-dejlig veninde i aften..

Billedet på invitationen ser sådan her ud - godt man ikke ryger :laugh:

post-8867-1156582360_thumb.jpg

Pyhh har iøvrigt heller ikke fået alkohol i snart 4 uger - mmm skal vist spænde flere flasker Ramösa fast til kroppen, inden jeg nipper til et glas hvidvin..

Kærligste hilsner

Sally - der ta'r tilløb til at komme over og træne.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 28. AUG. F.DK FRB.

Godbloodydammit!!! Her står man op før fanden får sko på for at være til træning kl. 06.00 - OG SÅ ER DER LUKKET :blink: !!! En eller anden kegle havde vist sovet over sig - vi stod en hel flok og ventede, men de fleste gav op - det gjorde jeg også 45 min. efter :dry::mad::sneaky2::nonono:

Nåede lige hjem til motionscyklen..

30 min. cykel - var alt hvad det blev til :dry:

Hmmmm ikke den bedste start på ugen - men det skal nok komme :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

MORGENTRÆNING D. 29. AUG. F.DK FRB

Så var der åbent!!!

15 min. romaskine - knæene sagde ikke en lyd :bigsmile:

45 min. motionscykel - gahhh.. synes det var længe idag..

Ville så gerne igang med lidt dødløft og squat igen.. men knæ er simpelthen ikke til at stole på..

Har også fået indmeldelsesblanket fra skøjteklubben. Håber sådan at jeg kan holde ud bare at løbe lidt her i vinter :blush: har jo ligesom 6000-kroners-top-dolla-spritnye skøjter stående og vente på mig :unhappy:

Dejlig dag i sigte - skal sidde i Søllerød og finde på reklamefilm-koncept og spise hos den sødeste veninde - der er en gudinde i et køkken - i aften :w00t:

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share