Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Åhh hvor dejligt at få besøg af jer begge - modella-Lone og Kalenna-Timea :laugh: Mmmmm dejligt billede...

Så må jeg hellere også komme ind i los kampos :tongue:

post-8867-1159648818_thumb.jpg

Kissemisse-køssemøsse-grrrrrr..

til jer begge!

Sally :laugh:

Kan kun sige en ting...

WAAAUUUUWWWWWW - lige noget for en træt fitness atlet... :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Kanon billede Sally... :tongue::superman:

Kommer nok desværre ikke til det fede julearrangement i KBH - fruen er med rogn ( :laugh::devil::devil: ) og meget dårlig - såååå en anden gang måske....

Link to comment
Share on other sites

Hey Iver :w00t:

Tak skal du ha'!!! Ville faktisk ha' fotograferet knæene - men de er sure og gider ikke når de har det skidt, sådan har vi andre det jo også når vi er syge.. :laugh:

Øv at du ikke kan komme - vi ses da bare en anden gang.. Loaded måske??? :smile:

Hvis du skulle fortryde er der stadig 10 dage at løbe på!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

SØNDAG D. 1. OKTOBER - CITY FITNESS

Skulle ud og hente nogle billeder i Kulturhuset på bryggen - så var det nærmest bare at ligge sig ned og hive sig det sidste stykke i neglene. Så det blev altså CF idag! Kan rigtig godt li' stedet. Nu har jeg været der 4-5 gange, og begynder at vide hvor tingene er, og knap så forvirret søgende. Kan godt li' stemningen. Dejligt at folk smiler til en og siger hej - ikke ligefrem Fitness-dk-stilen.. Nå, hver ting til sin tid.. Nogen gange - specielt kl. 06.00 om morgenen- er det ret okay at passe sig selv og surmule lidt i krogene.

Synes det var en fin dag idag - knæene også begejstrede :w00t: og slet ikke noget palaver med dem. Mens vi var ved at klæde om kom motivationen guddødemig også rendende - ellers meget længe siden den har været på banen :tongue:

Cardio: 30 min. cykel

Rumænsk dødløft:

8@20 opvarmning

8@23 -hov der var lige sådan en "færdigmonteret-stang" (øhhh det lød vist lidt mystisk :innocent: )

8@30

8@35

8@40

8@45

8@40

Bænk:

8@20

8@30

6@30

5@30

5@30

3@30

:dry: ja, ja stadig ikke nogen fest.. men har besluttet at det bare er ærgeligt, og at jeg må accepterer at det ta'r tid at finde formen igen - og det er jo trods alt bedre end sidste gang - NÅ!

Squatmaskine -liggende:

1 ben ad gangen - superforsigtigt :blush:

10@21

10@21

10@21

10@21

-Det river helt klart i det mest umulige af knæene.. Mærkeligt at tænke på at i mine velmagts benpres-dage (i vinter) kunne jeg ta' 135 kg.. Igen det kan jeg ikke bruge til en bjælde - bare være glad for at det er muligt at træne min ben op igen!

Seated legcurl:

10@30

10@35

10@40

10@45

10@50

10@45

-Det er tilgengæld fedt!!! :w00t: Har slet ikke kunne holde denne maskine ud - men efter succesen i sidste uge ser det altså ud til at gå!!! Hæ hæ..

Seated legextensions:

10@20

10@20

10@20

10@25

10@25

10@25

10@30

10@30

10@30

Masser af lette vip.. gik også helt fint - og kunne mærke at det tog ved i ikke-eksisterende-lårmuskel - uden at knæene blev sure :w00t:

Resten af tiden fik jeg dimset lidt, skruet og drejet på lidt forskellige maskiner bla. Lower back extensions, lidt mave og side-halløj..

Mmm superfindag!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hr. K - Daddy in spe :blush:

Hmmm formålet med min træning? I starten var det bare at få revet nogle kg. af ovenpå mit rygestop.. senere begyndte jeg at drømme om også at blive mere muskuløs.. og når det gik vildt for sig, ville jeg gerne mere over i fitness-pigernes afdeling :blush: Men det må man sige at mine knæ ikke var enige i..

Det er sjovt som min holdning til kroppe har flyttet sig -også bare siden jeg opdagede MOL. For et par år siden synes jeg slet ikke at fitness-pigerne var flotte - men nærmere lidt karrikerede.. Snakkede også med Rall's kæreste til DM, om hvad der sker med ens bodybuilder-forestillinger over bare én dag. Man taber ikke skuffen helt så dybt mere, fordi der valser en stor mand ind på scenen. Jeg har det efterhånden sådan at jeg synes at sådan en slank marathon-løber type er usexet og at modellerne i Vogue ser slappe ud.. :nonono::blush::dry:

Lige nu er målet med min træning at få noget juice tilbage i mine ben - altså at genoptræne og knap så meget om "min-numsa-ser-stor-ud-i-den-her" :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

:lolabove::lolabove:

Fede billeder sally...goddamn...looking good!!

Øhhh tak! Altid nemmere på billeder ikk'! :blush:

Jeg trener tirsd...torsdag- fredag...tror jeg ,har ikke helt styr på arbeid..

:flowers:

Knuser J

Jeg arbejder ude af huset imorgen, nærmere betegnet North-Soul-land :laugh: - så hvis det ikke bli'r vanvittig sent satser jeg på at komme forbi CF..

Håber vi ses skønne!

Kærligste hilsner og super aften til dig!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm først færdig med job nu.. Så ingen træning idag, men det havde jeg næsten luret :dry:

Har præsentation i morgen formiddag og fra middag skal jeg sidde i jury for "Årets bedste dagbladsannonce" Som tak fordi vi bruger 1/2 dag på det, bli'r vi inviteret på Kong Hans og spise i morgen aften. HURRA!!!! :w00t: For ulykkeligt uvidende kan det nævnes at det absolut er en af landets aller-aller-bedste restauranter :4thumbup: Det er så fantastisk at jeg næsten har tudet mig gennem retterne af ren lykke, de gange jeg har været der. Nu skal jeg kun sove én gang inden - :laugh: Øiiii hvor jeg glæder mig :blush:

post-8867-1159897838_thumb.jpg

De hellige underjordiske haller.

Nå, om lidt står den på DR2 tema-aften med Onkel Danny :cool:

Livet er ikke det værste man har..

Sally :smile: -og knæene - vinker!

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Hey Hr. K - Daddy in spe :blush:

Hmmm formålet med min træning? I starten var det bare at få revet nogle kg. af ovenpå mit rygestop.. senere begyndte jeg at drømme om også at blive mere muskuløs.. og når det gik vildt for sig, ville jeg gerne mere over i fitness-pigernes afdeling :blush: Men det må man sige at mine knæ ikke var enige i..

Det er sjovt som min holdning til kroppe har flyttet sig -også bare siden jeg opdagede MOL. For et par år siden synes jeg slet ikke at fitness-pigerne var flotte - men nærmere lidt karrikerede.. Snakkede også med Rall's kæreste til DM, om hvad der sker med ens bodybuilder-forestillinger over bare én dag. Man taber ikke skuffen helt så dybt mere, fordi der valser en stor mand ind på scenen. Jeg har det efterhånden sådan at jeg synes at sådan en slank marathon-løber type er usexet og at modellerne i Vogue ser slappe ud.. :nonono::blush::dry:

Lige nu er målet med min træning at få noget juice tilbage i mine ben - altså at genoptræne og knap så meget om "min-numsa-ser-stor-ud-i-den-her" :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Ja, ens opfattelse af "god form" ændrer sig. :smile: Jeg havde også et mål om at få en form á la undertøjsmodeller engang, men jeg synes dælme, at de er nogle tændstikker nu.

Men du burde nok kunne smække noget muskelmasse på og samtidig passe på dine knæ. Jeg vil gerne hjælpe i hvert fald, men du kender jo også en masse dygtige mennesker herinde fra.

Hr. K

EDIT: Kig lige her

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Men du burde nok kunne smække noget muskelmasse på og samtidig passe på dine knæ. Jeg vil gerne hjælpe i hvert fald, men du kender jo også en masse dygtige mennesker herinde fra..

Kære Hr. K!

Tusind tak :blush: Hvor er du sød!

Jeg tror nu i første omgang jeg bare skal være glad NÅR jeg kan træne. :cool:

Er lige steget af motionscyklen efter bare 4 minutter - i dag kan jeg slet ikke bevæge knæleddet for smerter - super fustrerende :unhappy: Så jeg kan stå her med alle mine talenter, alle mine drømmebilleder, og så står kroppen af. ØV! :mad:

Jeg skal finde motivationen til at tabe alle de kilo, som de har sagt på Bispebjerg jeg skal.

Har kæmpet med de 10 kilo i over 1 år - har tabt 5 kilo næsten 6 gange i løbet af året og taget dem på igen bagefter.. flyvende elevator-cirkus!

Kan være at det er konkurrence-atleterne jeg skal snakke med -om at sætte mål, holde ved og holde ud i et langt diætforløb.. bum bum..

Kærligste hilsner

Sally - træt af at vægten skal dominere så meget :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share