Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hey Flex!

Jeg har stadig mit medlemskab i F.DK frem til november, så jeg har forløbig købt klippekort til CF..

Men ja, regner med at komme et par gange om ugen :w00t: Alt efter hvad benene gider være med til :dry:

Ved godt jeg er en kegle til at finde ud af hvem der er hvor å sår'n - mææææn det lyder da næsten som om du træner der også - (Skarp hende Sally hva'! :laugh: )

Sally :smile:

Hæ hæ - næh, jeg træner nu ikke derude endnu, men overvejer det kraftigt. :wink:

Lagoon har efterhånden punket mig en menneskealder for at nosse mig sammen til at flytte center.

Hvad koster sådan en klippekort-fætter?

Link to comment
Share on other sites

Hæ hæ - næh, jeg træner nu ikke derude endnu, men overvejer det kraftigt. :wink:

Lagoon har efterhånden punket mig en menneskealder for at nosse mig sammen til at flytte center.

Hvad koster sådan en klippekort-fætter?

Hahahaha, jeg har været efter dig konstant i noget der ligner ½ år, og så kommer der pludselig et par flotte, lange ben op i CF, og så har du så godt som bundet dig for 1 år deroppe... :laugh::tongue:

Men et klippekort med 10 klip koster 599,-. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heis Sally..

Hvor har du været??...Har hørt at du har sittet i fengsel 3 månder for antasting av en busssjåfør på Nørre bro-

Knekket hans nese- revet av tupe -samt stjålet hans sko!!

Er det sannt?? ha ha ha ha...

For helvete da mann...det er cool du skal trene litt på CF...Jeg har heller ikke været der på en stund..men er på vei nu...Det er skønnt å trene igjenn..

Vi ses på gymmet da :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sally :)

Nåed edesværre aldrig at hilse på i Lørdags, men ville lige droppe en linje herinde og sig ehej. HVordan gik det egentlig med dagen, placering og det hele?

Øhhhh jeg stillede altså ikke op selv.. :blush: men var meget dygtigt til at råbe meget højt " Det er DIN Anders" Og "Rasmus - du er bedst!" å sår'n..

Forresten, skal vi holde julfrokost siger du :w00t: :4mewantfood: ?

Hilsen Jon

Det ska vi nemlig der dribler bare ind i "Off Topic" HER! og melder dig til!

Håber du har lyst til at ta' turen over!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

...Har hørt at du har sittet i fengsel 3 månder for antasting av en busssjåfør på Nørre bro-

Knekket hans nese- revet av tupe -samt stjålet hans sko!!

Er det sannt?? ha ha ha ha...

Heiiii sweetie!!!!

Buschauffør og buschauffør.. det er han vist ikke mere.. - men han var fan'me selv ude om det og jeg har betalt for rengøring af bussen bagefter og sagt undskyld til "Hvepse Reden" - hvorfor skal de børnehaver også bimle rundt i offentlige transportmidler.

De 3 måneder i skyggen har været lærerige - Sad sammen med Vivi Fir'finger, du ved hende der knaldede Kakker sidste år, som kan nogle ret uhyggelige ting med en gaffel :blink: Tiden gik hurtigt! Super underholdning hver gang vagterne flippede ud over Metadon-Merethe - gamle tøs!

Skulle hilse fra Lonnie der var forbi igår - stortudende fordi hun igen er gravid og ikke kan huske om det er Allan eller Sonny - igen.. :laugh:

For helvete da mann...det er cool du skal trene litt på CF...Jeg har heller ikke været der på en stund..men er på vei nu...Det er skønnt å trene igjenn..

Vi ses på gymmet da :4thumbup:

Nå, seriøst.. ja, har været væk, er blevet opereret og har haft det monster-skidt i mine ben. Men nu prøver jeg igen, og glæder mig til at se dig og Lone rigtig meget i CF - Lone sagde at du er fyttet og alting, men stadig kommer i CF - SÅDAN!

Og ja, kan se du fandt over til jule-frokostbordet i off-topic :w00t: Superdejligt at du kan komme!

Vi ses skønne!

Kærligste hilsner og stort knus

Sally :smile:

P.S Glæder mig også mucho til at se "dit projekt" - Undskyld at jeg ikke rigtig kom ind i kampen der :blush:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Heiiii sweetie!!!!

Buschauffør og buschauffør.. det er han vist ikke mere.. - men han var fan'me selv ude om det og jeg har betalt for rengøring af bussen bagefter og sagt undskyld til "Hvepse Reden" - hvorfor skal de børnehaver også bimle rundt i offentlige transportmidler.

HIhIHIHIHI.....du er sgu for kreativ man!!!

De 3 måneder i skyggen har været lærerige - Sad sammen med Vivi Fir'finger, du ved hende der knaldede Kakker sidste år, som kan nogle ret uhyggelige ting med en gaffel :blink: Tiden gik hurtigt! Super underholdning hver gang vagterne flippede ud over Metadon-Merethe - gamle tøs!

Skulle hilse fra Lonnie der var forbi igår - stortudende fordi hun igen er gravid og ikke kan huske om det er Allan eller Sonny - igen.. :laugh:

Hils henne å si at jeg så henne på et efterpartie med FOGH...ca på den tidennnn

Nå, seriøst.. ja, har været væk, er blevet opereret og har haft det monster-skidt i mine ben. Men nu prøver jeg igen, og glæder mig til at se dig og Lone rigtig meget i CF - Lone sagde at du er fyttet og alting, men stadig kommer i CF - SÅDAN!

Håper din operation gikk godt...jeg har prøvet å nå deg....blev sgu bange du var meget alvorligt syg....

Og ja, kan se du fandt over til jule-frokostbordet i off-topic :w00t: Superdejligt at du kan komme!

Vi kommer!!!! men husk vi er nordmenn..vi spytter sgu ikke i glasset...ho ho..

Nei..seriøst det bliver da hyggeligt...jeg skal bet hurtig for oss to..og ganske sikkert lone er med og!!!

Ses på trening da...Husk..torsdager trener MR XXX! Baller!!

Sorry..den er litt nasty...men jeg kan ikke la være...ho ho..okey fra nu er det kun seriøse ting!!!

Edited by timea
Link to comment
Share on other sites

Hey din uartige tøs!

Synes du grisser lidt herinde :laugh: Hvor er det lige du finder den slags... naiii... det vil jeg faktisk ikke vide :laugh:

Jamen så er torsdage jo planlagt fremover..

Dauuuummmm det er dér de viser "Rome" på TV3 :tongue:

Ja, har hørt noget med nordmænd og spiritus.. Glæder mig til at se hvad det går ud på - live!!!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øhhhh jeg stillede altså ikke op selv.. :blush: men var meget dygtigt til at råbe meget højt " Det er DIN Anders" Og "Rasmus - du er bedst!" å sår'n..

Det ska vi nemlig der dribler bare ind i "Off Topic" HER! og melder dig til!

Håber du har lyst til at ta' turen over!

Sally :smile:

Hehe ok sorry det var mig der lige tog fejl. Synes du lignede en derovre, der var på scenen, men det ernok efterveer af diæthjernen...Ja jeg finder lige endeligt ud af det her idag eller imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe ok sorry det var mig der lige tog fejl. Synes du lignede en derovre, der var på scenen, men det ernok efterveer af diæthjernen...

Hæ.. meget smigret, tror jeg vejer omtrent 2 sommerhuse mere end them-grrlls-on-stage :laugh:

Tilgengæld så ja, er jeg meeeget høj.. Eiffeltårnet vejer jo heller ikk 55 kg vel!

Men hvis du skynder dig at komme ind i los kampos mht. den julefrokost kan du jo få lov at se giraffen :tongue:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne Lone!

Knæene har været rigtig slemme.. så har lige taget det stille og roligt igår og idag gahhh.. Håber jeg kan være på banen igen i morgen :blush: .. hov var der noget med at du ikke trænede om søndagen???

Nå, under alle omstændigheder ses vi jo i løbet af ugen søde!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey skønne Lone!

Knæene har været rigtig slemme.. så har lige taget det stille og roligt igår og idag gahhh.. Håber jeg kan være på banen igen i morgen :blush: .. hov var der noget med at du ikke trænede om søndagen???

Nå, under alle omstændigheder ses vi jo i løbet af ugen søde!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

HeJ SaLLy :rolleyes:

Ævv de stakkels knæ bliver ved med at drille :unhappy: jamen så er der jo ikke andet for at du må ta dig en slapper og det kan du også gøre søndag :w00t: for helt rigtigt husket :4thumbup: såå er det jo min HELLIGDAG !! du ved i kirke og så'dn :hands::tongue:

Men så vil jeg glæde mig til vi ses i næste uge :4thumbup:

KnuZZer Lone Bone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share