Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

:4thumbup:

Kære Hr. K!

Tusind tak :blush: Hvor er du sød!

Jeg tror nu i første omgang jeg bare skal være glad NÅR jeg kan træne. :cool:

Er lige steget af motionscyklen efter bare 4 minutter - i dag kan jeg slet ikke bevæge knæleddet for smerter - super fustrerende :unhappy: Så jeg kan stå her med alle mine talenter, alle mine drømmebilleder, og så står kroppen af. ØV! :mad:

Jeg skal finde motivationen til at tabe alle de kilo, som de har sagt på Bispebjerg jeg skal.

Har kæmpet med de 10 kilo i over 1 år - har tabt 5 kilo næsten 6 gange i løbet af året og taget dem på igen bagefter.. flyvende elevator-cirkus!

Kan være at det er konkurrence-atleterne jeg skal snakke med -om at sætte mål, holde ved og holde ud i et langt diætforløb.. bum bum..

Kærligste hilsner

Sally - træt af at vægten skal dominere så meget :nonono:

Hello sally :4thumbup: ..............Ikke umuligt jeg kunne finde til KBH i november :4mewantfood: ..............Hvis du har brug for lidt hjælp med kosten, står jeg gerne til din rådighed...............hvis jeg kan bruges :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Hello sally :4thumbup: ..............Ikke umuligt jeg kunne finde til KBH i november :4mewantfood:

Jahhhh det skal du virkelig overveje - kig på listen - det er altså nogle af de bedste der allerede er på!

..............Hvis du har brug for lidt hjælp med kosten, står jeg gerne til din rådighed...............hvis jeg kan bruges :laugh:

Ved faktisk godt hvad jeg skal.. :blush: Tror mere det handler om motivation og "holden i ørerne" - hvis du kan det er det verdensklasse! Må jo siges at du ved hvad du snakker om..

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jahhhh det skal du virkelig overveje - kig på listen - det er altså nogle af de bedste der allerede er på!

Ved faktisk godt hvad jeg skal.. :blush: Tror mere det handler om motivation og "holden i ørerne" - hvis du kan det er det verdensklasse! Må jo siges at du ved hvad du snakker om..

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Tak, hvis Tunen giver husly, tager jeg ret sikkert med, skal lige tjekke min kalender, men mener ikke jeg har noget på programmet :nonono: ................Trænger også mega meget til noget go mad efter næsten 6 mdr. på diæt. :4mewantfood: og så kunne det jo være sjovt at få lidt ansigter på mol :w00t: .....Nå vil i seng har en lang dag i morgen :sleeping: ..........Skal nok finde ud af det til i morgen.........hvis min diæt hjerne kan huske det :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Heiii Steve'O

Du tænker bare -ellers kommer jeg og prikker lidt til dig og diæt-hjernen..

Hov, så lige at Tunen havde soveplads til dig, så er der vel ikke noget i vejen for at du kommer og ruller dig i buffet'en!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Go morgen sally :4thumbup: ...............Hvor så du det :laugh: ...........er selvfølgelig blevet syg :cry: ...............elsker at være på diæt

Link to comment
Share on other sites

Har præsentation i morgen formiddag og fra middag skal jeg sidde i jury for "Årets bedste dagbladsannonce" Som tak fordi vi bruger 1/2 dag på det, bli'r vi inviteret på Kong Hans og spise i morgen aften. HURRA!!!! :w00t: For ulykkeligt uvidende kan det nævnes at det absolut er en af landets aller-aller-bedste restauranter :4thumbup: Det er så fantastisk at jeg næsten har tudet mig gennem retterne af ren lykke, de gange jeg har været der. Nu skal jeg kun sove én gang inden - :laugh: Øiiii hvor jeg glæder mig :blush:

post-8867-1159897838_thumb.jpg

De hellige underjordiske haller.

Nå, om lidt står den på DR2 tema-aften med Onkel Danny :cool:

Livet er ikke det værste man har..

Sally :smile: -og knæene - vinker!

Hej Sally

Ahh, hvor er du bare heldig og forkælet. Bare det var mig, der skulle på Kong Hans. Istedet skal vi på Romarin på Østerbro på lørdag, hvilket jeg også ser frem til efter en laaaang diæt med kylling og grøntsager :tongue: .

Ærgeligt, at jeg ikke lige var i CF i søndags. Jeg skal træne derude fredag eftermiddag ved 16-17-tiden og igen søndag ved 15-tiden. Hvornår skal du derud igen?

Jeg skulle hilse fra Camilla :smile:

Det er forøvrigt et rigtig fedt initiativ med julefrokosten. Det er bare noget pisselort, at vi skal til generalforsamling i Dansk Kiropraktor Forening samme lørdag :dry: .

Vi ses :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

TILSTANDSRAPPORT FOR LTS D. 06.10.06

Efter nøjere gennemgang af LTS må det klart konstateres at tilstanden er dybt forværret. Der kræves meget vedligeholdelse og en gennemgribende renovering. Fundamentet er i og for sig i orden, men alle bærende konstruktioner er i en yderst kritisabel tilstand. LTS har ligget hen, det sidste stykke tid, og den manglende aktivitet afspejles også tydeligt på facaden. Overstående kritikpunkter skal IKKE stå alene i en vurdering af LTS -der har alderens charme og umiskendelige særpræg. Med andre ord, i de rette hænder, et favorabelt håndværkertilbud.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg spjættet rundt i en mill. LOG's og hængt huskesedler op... så hvis jeg hører så meget som et lille kyllinge-pip om "at det vidste jeg ikke.." eller "jamen jeg troede først det var i næste uge.." og "kan jeg ikke nå det alligevel.." så kan jeg kun sige tooobloodylatemotherf****** :devil:

Sally :cool:

JULEFROKOST

SIDSTE TILMELDING/BETALING PÅ ONSDAG KL: 12.00

Kr. 120,- skal indsættes på Pilegårdens konto:

BG BANK regi. 0246 kontonr. 31 02 17 75 41 med teksten "11.11.06.MetteLehmann"

Efter kl. 12.00 går Rikke fra Pilegården og jeg listen igennem og så er der ikke flere chancer for tilmelding - whatsoever!

For mere info se HER I OFF TOPIC

Kærligste hilsner

Sally the Rednosed Reindeer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sødeste Lone!

Uhh går også hele tiden og tænker på hvornår jeg kan komme igang igen :superman:

Det gik fint på cyklen igår - men så er det lidt små-skidt idag igen... gahhh..

Satser på at skulle på arbejde igen torsdag - vi har bestyrelsesmøde - så det må da kunne få mig op på den olympisk, høje 4. sal bureauet ligger på :laugh: Så hvis jeg ikke er helt baldret kommer jeg torsdag eller fredag.. :w00t: .. også selvom det bare bli'r lidt cykleri.

Hvad med dig bella - er du røget i diæt-mode? Aiii ikke endnu vel? :blink:

Under alle omstændigheder glæder jeg mig MEGET til at se dig og dit skønne humør snart!

Rigtig dejlig tirsdag til dig!

Kærligste hilsner og knus

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heiii Okse!

Du kan tro jeg kan samle mig når det handler om Nynne - synes faktisk den holder meget godt..

post-8867-1160474651_thumb.jpg

Hæ hæ da hun fik rodet sig ud i et forhold til en rocker-psykopat igår! :tongue:

-Og så er der "Uden Adam" hvor det bimler ind og ud med piger - og bøsser -jeg kender.. sååå sjauut! :laugh: og fedt at gå helt i selvsving over...når der ikke er nogle mænd i nærheden :innocent:

Nå, ser da også ud til at du tonser ret pænt igennem på cykel :blink: ! Rock n' Roll!!!

Tak for søde ord! :blush:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

JULEFROKOST

SIDSTE TILMELDING/BETALING PÅ ONSDAG KL: 12.00

Kr. 120,- skal indsættes på Pilegårdens konto:

BG BANK regi. 0246 kontonr. 31 02 17 75 41 med teksten "11.11.06.MetteLehmann"

Efter kl. 12.00 går Rikke fra Pilegården og jeg listen igennem og så er der ikke flere chancer for tilmelding - whatsoever!

For mere info se HER I OFF TOPIC

Kærligste hilsner

Sally the Rednosed Reindeer

Heis Sally!!!

Men jeg får bli med neste gang..!!

Håper ellers det går godt!!

Jeg har haft to gode treninger de siste dager...Søndag i malmø...første bentrening på 6 mnd..

Trente som Ronnie Coleman.....og nu kan jeg knapt gå eller sitte..det er sgu fett...

Har du stadig ont i ditt kne, din stakkel.....sender over stefan til deg i aften-

北島康介選手佐藤 翔治選手福藤 豊選手- masasje

klems fra meg :blush:

post-9955-1160491195_thumb.jpg

Edited by timea
Link to comment
Share on other sites

..Jeg synes ikke, jeg ser noget til dig på msn... Har du travlt?!

Synes da stadig, vi skulle finde ud af noget?

Hey AM!

Har så meget bøvl med benene at jeg ligger herhjemme og flagrer uden at kunne træne eller noget. Har mange hastesager jobmæssigt, og det ta'r bare længere tid at line f.eks fotooptagelser op fra sengekanten..

Men ja, lad os snakke når jeg er game igen!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share