Long Tall Sally-log


Long tall sally
 Share

Recommended Posts

Hey Ninja-pige!

Tak for de gode tanker.. hjælper faktisk :laugh:

Sidder netop her sammen med knæene og diskuterer om vi skal ta' det roligt -så vi er ovenpå til 4 dage i London her i slutningen af ugen - eller om vi skal satse lidt og bare se at komme ind i kampen..

Hmmmm knæene siger at de gerne vil tænke over det hvis jeg laver the..

Kærligste hilsner

Sally - og knæene vinker!

Link to comment
Share on other sites

post-8867-1157530787_thumb.jpg

Så har knæene inviteret veninderne over..

Jeg tror bare jeg går ind på mit kontor og passer mit job, så kan de sidde og snakke korsbånd, menisk og gigt hele formiddagen indtil de skal med både til kundemøde kl. 13 og kunde-arrangement i aften :laugh:

Sally :tongue:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

Så er jeg tilbage efter 5 dage i swinging London. Knæ har været temmelig hat og briller, men det gad jeg ikke høre på, så har bare racet rundt i taxaer istedet. Træt af at jeg ikke får bevæget mig så meget, tilgengæld er London fantastisk for selvtilliden - geez hvor er der mange ærgelige piger, for fede og skummetmælksfarvede og helt, helt uden realitetssans:

post-8867-1158134563_thumb.jpg

Tilgengæld fik jeg set en masse smukke ting på Natural History Museeum, The Vitoria & Albert Museeum, National Gallery og-og-og Buckingham Palace - der kun er åbent for offentligheden 2 måneder om året... wouuuuvv det får Amalienborg til at ligne Det Lille Hus på Prærien. Og så har jeg være meget, meget dygtig til at shoppe.. :innocent: Frygteligt så mange ting man trænger SÅ hårdt til i efteråret.. bum bum.. :tongue:

Nå, back to work!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Åhhh Supermax hvor er du sød! :blush: Savner også alle jer!

Sjovt nok er det lige præcis lykkedes at få cyklet lidt til morgen, så ind på MOL - Og der er du! Meget dejligt!

TIRSDAG D. 19. SEPTEMBER

35 min. motionscykel

Gider næsten ikke plage livet af kære molboer med alle mine skavanker - Vil bare nøjes med at sige at det er noget rigtig skidt. Må se at få en tid på Bispen igen - kan jo ikke være rigtig at det bare bli'r ved :dry:

Ellers er jeg faktisk meget glad - har fået hængt en lille udstilling op med 25 malerier her i week-enden, så nu må jeg se hvordan det går.. Min bankmand ringede simpelthen for at chekke om mit kort var blevet stjålet eller om det var mig der havde været i London :laugh: Må også sige at jeg ikke var den der svigtede.. :innocent:

post-8867-1158651219.jpg

Kærligst hilsner og rigtig dejlig tirsdag!

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ohøj skønne, høje Sally

We be loaded wit booty

Talk like a pirate day

Ha! Ja, jeg hørte om det i radioen i går morges..

Splitte mine bramsejl kaptajn om jeg ikke kølhaler en halv tønde rom i beskøjterkassen og danser på en død mands grav!

post-8867-1158659710_thumb.jpg

Ohoy -a drunken sailor and a dead parrot

Sørøver Sally

Link to comment
Share on other sites

Ja, min yndlings-Hanne skulle arbejde denne week-end så ciao ciao Italia..

HVordan kan det være at du ikke skal afsted?

Mine knæ har det rigtig skidt, så ta'r det stille og roligt i morgen - tog derover ved middagstid - og håber ikke at det bli'r alt for slemt om aftenen :unhappy:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

P.S Har fået en tid på Bispen tirsdag morgen, så må jeg se om nogen derude kan hjælpe mig.

kunnese du skulle til herning og se på muskler alligevel. du og knæene må have en god tur i det jyske.... Op med håret!
Link to comment
Share on other sites

Hey Konge!

Nej, benene er sq ikke noget at skrive hjem om, så jeg ta'r det meget stille og roligt i morgen.

Ja, det bli'r rigtig hyggeligt - du er sikkert allerede gået omkuld - så sov godt og kør forsigtigt i nat!

Hey Runner!

Tak! Du skulle ikke lige med over og kigge :smile:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Konge!

Nej, benene er sq ikke noget at skrive hjem om, så jeg ta'r det meget stille og roligt i morgen.

Ja, det bli'r rigtig hyggeligt - du er sikkert allerede gået omkuld - så sov godt og kør forsigtigt i nat!

Hey Runner!

Tak! Du skulle ikke lige med over og kigge :smile:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Rart at se at der også er god opbagning fra københavn til stævnet imorgen, også selvom det er MEGET langt væk :wink: . Hold øje med Linda som stiller op i bodyfitness. hun træner i samme center som mig(i århus). tror hun sejre :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Super dag til DM i Herning igår!

Her er et par billeder - dog set fra 11 række - af den i Off Topic meget omdiskuterede sammenligning mellem Kim og Mohammed i Masters Class! Synes som sagt også at dommerne burde være neutrale og ikke morsomme på andres bekostning - det kan atleterne selv styrer..

post-8867-1159107303_thumb.jpg post-8867-1159107346_thumb.jpg

Till - Tak for adoption af din billet - og tillykke med arvingen!

Rall og Camilla - Tak for super selskab

Kong Kent - Tak for kampen for at få mig afsted og som sædvanligt godt selskab

Lagoon og Cindy - Tak for liftet, snakken og al magt til trekant-mortorvejs-sandwich..

Og hej til Nillepige, Angel og Kragen, Saint Pauli, Lillen, Crea, Iver, Lone-pige, Kim, Anders Holm, Huz, Flexipecs.. og alle jer andre, hmmm jo lidt svært at huske hvem der er hvem når I ikke har foto på loggen :blush: ...

Er lidt busted idag - men så lykkelig over at benene opførte sig pænt igår! Glæder mig allerede til Loaded!

Sally :smile:

Edited by Long tall sally
Link to comment
Share on other sites

MANDAG D. 25.09 F.DK FRB.

Efter week-endens knæsucces :laugh: besluttede jeg mig for at prøve lidt træning.

CARDIO:

15 min. romaskine

15 min. cykling

Rumænsk dødløft:

opvarmningssæt 8@20

8@30

8@35

8@35

8@35

8@35

Oiii helt stiv i hele kroppen, skulle lige finde formen igen..

Bænkpres:

opvarmningssæt 6@20

6@30

6@30

4@30

4@30

10@20

-Øv, bli'r næsten gal på mig selv over at det er så ringe, har svært ved at accepterer at jeg skal helt forfra og ikke kan en bjælde.. :dry::nonono::mad:

DB-flyes:

8@14

8@14

8@14

8@14

Seated rows maskine:

8@40

8@40

8@40

8@40

8@40

Roman Chair:

2x10@BW

-sneg mig ind på den.. nøøii det er længe siden, gik fint nok..

All for now, og hvad jeg lige kunne få vippet afsted på en time! Hmmm måske jeg skal begynde at dele dagene ind i cardio og styrke igen, man når ligesom lidt mere...

Nå, så er det Bispebjerg imorgen, håber også at derer nogen der kan kigger på både fødder og håndled som jeg også har noget knas med.

Ellers dejligt at få trænet lidt.. håber også knæene er enige :laugh:

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share