Zhjoo Zjiiitsu dos Graugardo


Graugart
 Share

Recommended Posts

Mandag

Dødløft:

5 reps x 128,5 kg

4 reps x 133,5 kg

3 reps x 138,5 kg

2 reps x 143,5 kg

1 rep x 148,5 kg

Barbell military press 3 sæt x 10 reps x 45 kg

Pullups 5 sæt x 5 reps x BW + 16 kg

1 times BJJ privatundervisning her til morgen

Senere 3 timers børne- og voksenhold + fodbold VM til failure.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tirsdag

Squat 1 sæt x 20 reps x 80 kg

Side press 3 sæt x 5 reps x 30 kg

Liggende barbell rows 5 sæt x 5 reps x 80 kg

Meget nemmere at isolere rygtrækket i liggende barbell rows end i bent over som jeg synes har gået utrolig meget i lænden.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag

Meget nemmere at isolere rygtrækket i liggende barbell rows end i bent over som jeg synes har gået utrolig meget i lænden.

Bruger du bordfordbold og airhockey i Liggende BB row?

Tænk hvis CSA havde et ordentlig POWER-cage. Squat uden angst og meganem adgang til liggende BB row.

;-)

Ser spændende ud med det der dødløft-program. Jeg er jo snart færdig med min måneds gainer-træning. Jeg har endnu ikke besluttet om der skal sates 100% på flere gains i juli eller fokus skal være på max-styrke.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Dødløft:

5 reps x 131 kg

4 reps x 136 kg

3 reps x 141 kg

2 reps x 146 kg

1 reps x 151 kg

Kettlebell Seesaw Press 3 sæt til failure m. 2 x 24 kg (ca. 18-20 reps)

Pullups 3 sæt x 5 reps x BW+16 kg

Kørte lige torsdagens program i dag.

Desuden 2 timers BJJ træning med vores nye instruktør Ken Allen. Super træning, han er rimelig god og smider rundt med os på trods af sin størrelse (ret lav/70 kg).

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Dødløft

5 reps x 133,5 kg

4 reps x 138,5 kg

3 reps x 143,5 kg

2 reps x 148,5 kg

1 reps x 153,5 kg

Barbell Military Press 3 sæt x 10 reps x 45 kg

Pullups i gi-krave 10 sæt x 3 speed-reps x BW

Masser af overskud i dødløften, er slet ikke i nærheden af at blive ordentligt udfordret med den endnu, men jeg kan jo se på programmet at jeg nok bliver det snart :bigsmile:

Desuden havde jeg lidt BJJ træning i dag - 1½ times børnehold og 1½ times voksenhold.

Morgenvægt mandag:

84,75 kg

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Dødløft - Countdown to Power program, 4. cycle

5 reps x 136 kg

4 reps x 141 kg

3 reps x 146 kg

2 reps x 151 kg

1 reps x 156 kg

Kettlebell Seesaw Press 3 sæt til failure m. 2 x 24 kg (ca. 18-20 reps)

Pullups 3 sæt x 5 reps x BW+16 kg

Desuden underviste jeg 35-40 børn fra Katrinedal Skole i BJJ her til morgen, det var super fedt :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mandag

BJJ: 1½ times undervisning på børneholdet

BJJ: 1½ times træning på Kens hold - suuuuper fed guard træning med masser af små detaljer jeg ikke kendte.

Dog var jeg lige ligesom Australien her til aften. Tabte det hele i overtiden. Aller sidste sparringsrunde blev min storetå fanget under min modstander og al hans vægt, så den fik et ordentligt ryk. FÅÅÅÅRK det gør nas, det er nok "kun" en forstuvning, men jeg forudsiger at den kommer til at irritere mig i laaaaang tid. Havde ventet med styrketræning til efter BJJ i dag, så det måtte jeg desværre droppe. Nåede kun at lave lidt pullups:

Pullups i gi-krave 10 sæt x 3 speed-reps x BW

Link to comment
Share on other sites

Pis, jeg havde planlagt at få kørt mit mandagsdødløft i dag, men jeg bliver nødt til at droppe det da min tå ikke rigtig er til at støtte på :crazy: Ville ellers gerne lige have givet den gas med styrketræningen denne uge inden jeg tager 2 uger til Island på mandag for at undervise :unhappy:

Prøver i morgen aften om jeg kan lave lidt overkropstræning.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Måtte nøjes med at se på MMA og BJJ holdene i dag, da min tå ikke rigtig er klar til noget træning. Lavede lidt diverse overkropstræning hvor der ikke var for meget vægt på fødderne. Pullups, liggende barbell rows, military press m.m.

Fik også lige klubbens heksedoktor, Jakob, til at se på min tå. Han gav den lidt akupunktur og underlig massage og føles faktisk som om det har hjulpet lidt. Hvis jeg skipper træning lørdag burde den være nogenlunde klar til at rulle på tirsdag når jeg skal træne første gang på Island.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Ja, saa er jeg lige et smut paa Island :)

Er heroppe for at undervise BJJ til Mjolnir klubben. Havde foerste undervisning i gaar, hvor jeg ogsaa fik lavet lidt pullups og dips. Proever saa vidt som muligt at holde min styrketraening koerende heroppe. Tror jeg smutter hen og laver lidt doedloeft inden fodbold kampen i aften :)

Jeg har lavet en rejseblog her som vil blive opdateret hen ad vejen: http://100dollarpizza.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mandag

Puha, så er jeg hjemme og i gang igen. Havde ikke rigtig overskud til styrketræning i dag, da jeg ikke rigtig har fået spist ordentligt siden jeg kom hjem i går eftermiddag. Skal lige vænne maven til at spise en masse igen.

Havde en super sej tur til Island, som man kan læse alt om på min blog: http://100dollarpizza.blogspot.com

Dagens træning blev som følger:

BJJ: 1 times undervisning af børnehold, sjovt at træne med dem igen!

BJJ: 1½ times undervisning og træning med voksenholdet. Masser af god sparring og super stemning. Rigtig pænt fremmøde på trods af ferie!

MMA: Yessir, så er jeg igang med MMA igen! Super fed træning, hvor vi lavede en masse clinch og sparring. Godt nok længe siden, men det var fedt at komme i gang igen.

Må se om jeg kan få slæbt mig ud i klubben i morgen og styrketræne lidt...

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Kom i gang med styrketræningen igen, det var lækkert. Venter med at køre mit program til næste uge, vil gerne lige løfte mig lidt ind i rytmen igen, så jeg lavede bare lidt diverse træning.

Dødløft

10 reps x 100 kg

5 reps x 135 kg

5 reps x 140 kg

2 sæt x 5 reps x 145 kg

Dips

5 sæt x 6-8 reps x BW

Pullups bredt greb håndflade ud af

5 sæt x 5 reps x BW

Ikke den store udfordring, men rart lige at få rørt benene igen.

Desuden blev der givet gas med 3 timers holdtræning i CSA:

BJJ: 1½ times undervisning hvor jeg også fik rullet en del med.

MMA: 1½ times træning - forsvar mod slag fra guard, triangle, omo plata. 4 x 4 minutter sparring.

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Ih, havde glemt at vi træner i Roxy i weekenderne i juli, så der var ikke rigtig mulighed for styrketræning. Må give den gas mandag i stedet.

Cykel: 1 god times ræs gennem smukke København på min super mountainbike. Gid denne sommer ville vare for evigt?

BJJ: 2 timers reverse scarfhold og mount escapes.

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Fik lavet lidt diverse styrketræning i dag for at holde formen oppe indtil jeg starter fuldtids ninja jobbet igen fra august...

Dødløft

1 sæt x 8 reps x 135 kg

4 sæt x 5 reps x 145 kg

Dips

5 sæt x 6 reps x BW

Pullups bredt greb håndflader ud af

5 sæt x 5 reps x BW

Desuden....

BJJ: 1 times børnetræning, det var kun en men det var super sjovt.

BJJ: 1½ times træning på voksenholdet - ren isolationssparring.

MMA: Droppede det i dag da jeg ikke havde nået at styrketræne tidligere og gerne ville nå det.

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Torsdag

Blev desværre ikke til noget træning i går, kæresten kom hjem fra 4 uger i Australien så jeg blev lige hjemme hos hende :)

Fik løftet lidt diverse i dag. Stadig i sommermode - er tilbage på grizzly programmet om et par uger når jeg får tid.

Pullups bred greb håndflade ud af

6 x 5 x BW

Squat (til vandret)

6 sæt x 5 reps x lagde lidt til hver gang og endte på 110 kg

Dips

5 sæt x 6 reps x BW

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Søndag - Onsdag

Ferie på fyn. Lavede intet ud over at spise.

Onsdag

BJJ: 1½ time

Fredag

Laver lidt diverse styrketræning for lige at holde mig i gang mens jeg venter på at jeg er tilbage fuld tid fra næste mandag. Vægten ser ikke så godt ud, faktisk står den på 82 kg her kl 14. Det kan selvfølgelig være lidt væske og sådan, men under alle omstændigheder er det ikke så fedt at se - jeg skulle jo gerne op på de 88!

Mandag den 14. starter projekt ikke-spring-en-eneste-styrketræning-over sammen med projekt æd-alt-hvad-du-kan-komme-i-nærheden-af :tongue:

Pullups bredt greb håndflade ud af

5 sæt x 6 reps x BW

Pullups almindeligt greb

4 sæt x 5 reps x BW + 16 kg

Dødløft

1 sæt x 10 reps x 100 kg

1 sæt x 5 reps x 135 kg

2 sæt x 5 reps x 140 kg

Så var der sgu ikke mere i benene i dag til dødløft - utroligt så meget det kan mærkes efter nogle ugers pause :unhappy:

Dips

5 sæt x 7 reps x BW

Barbell Military Press

5 sæt x 5 reps x 40 kg

Link to comment
Share on other sites

Mandag

Dagen hvor projekt no-excercise-left-behind skulle starte, og hvilken måde at lægge ud på. Jeg fik trænet rimelig godt igennem i hvert fald :blink:

Styrketræning

Dødløft 10 sæt x 5 reps x 85 kg

Barbell Military Press 3 sæt x 10 reps x 40 kg

Pullups speed reps i gi 10 sæt x 3 reps

Glute/Ham raises 10 sæt x 1 rep

Er tilbage til mit "gamle" program jeg har kørt siden december. Dødløften starter forfra ved ca. 50% 1RM med 10x5 reps og jeg har fået Kenneth til at designe og smide lidt ekstra øvelser i programmet der er helt specifikke for mit BJJ game. Bliver fedt at se hvilken virkning det vil give.

BJJ børnehold

1½ times træning med ungerne, der var helt ustyrlige i dag. Det er ikke nemt at holde dem koncentrerede mandag eftermiddag efter en lang skoledag!

BJJ voksenhold

Kørte ren sparring i 1½ time. Masser af god isolation af bl.a. guard pass og turtle/backmount. Desuden 4x4 fuld power sparring turnerings-style.

MMA

To timers træning med la Cour. Han skal kæmpe om 1½ måned, så vi giver den rimelig meget gas. Pudetræning, ground and pound, clinch sparring, stående. Helt færdig efter den omgang.

Cykel

Godt en time gennem byen i let dryp. Nåede heldigvis lige hjem inden den store skylle kom, damn der var knald på!! :blink:

***

....og så sov jeg også RIGTIG godt!! :laugh:

Edited by Graugart
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share