Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Jeg har da fået det af Frede inden vi skulle boarde et skiv :tongue:

Ej har fået det fra en side hvor der stod noget om Dronningens besøg i Kongsøre.

Det er en scott YECORA ved ikke om det siger dig noget men ellers får du den snart at se.

husk aktionsstyrken til mig imorgen!

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Efter arbejde idag. Så jeg programmet om AKS. Det ser virkelig spændende ud og kunne være et godt alternativ, hvis FKP og JGK skulle glippe. Jeg er bare bange for at vejen ind i AKS er endnu længere end indtil FKP. Men det er helt sikkert en spændende vej.

Lidt om AKS

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=27287

God efterårsferie til alle der er så heldige at have en.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

10 timer fysisk arbejde

Renovering af hus

kl 7 til 17

Skulle have været ude og løbe med kom for sent hjem :confused:

Torsdag:

10 timer fysisk arbejde

Renovering af hus

kl 7 til 17

Der skal jo lidt penge til.

Fredag:

Uffe og jeg skal ude og cykle. Regner med vi cykler gennem skoven til Sorø cirka 20 km hver vej.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg endelig fået læst den artikel og jeg er helt solgt!

Så skal der laves sandsæk og det kan kun gå for langsomt!!

Godt! Det er super træning!!

50 kg var for tungt til mig i starten, så jeg lavede den om til ca. 40 kg og det følte jeg stadig var hårdt. men med lidt træning bliver man hurtigt bedre til at tæske rundt med den, og den voksede hurtigt op igen til ca. 50 kg.

Jeg startede engang denne tråd. http://www.motion-online.dk/fora/index.php...topic=23643&hl=

Se det første link i tråden, der er der en masse øvelser. Særligt den hvor sækken ligger nede på jorden og man så skal have den op på den ene skulder er perfekt. Minder meget om at smide en mand op på skulderen :4thumbup:

Et tip er at sandet er tørt når man laver sækken...

Link to comment
Share on other sites

Kanon! Så skal jeg bare på jagt efter en sæk.

Idag 5 timers MTB med Uffe. Vi cyklede gennem skoven til Sorø. Vi undgik vejene, hvis der ikke var stier tog vi den bare offroad, flere steder måtte vi over hegn og stige af cyklen fordi der var så ufremkommeligt.

Så kom vi til Sorø og vi cyklede ned til Sorø Akademi. Det er virkeligt et flot flot gymnasium i forhold til Slagelse.

Efter at have kigget lidt på den store bygningen besluttede vi at vi lige ville løbe en kort tur for at løsne lidt op i kroppen, på turen løb vi forbi en badebro ud til den store sø, det kunne vi jo ikke modstå, så i vandet med os et par gange og så videre hjem. :tongue:

Sorø Akademi og koldt vand!

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Idag 5 timers MTB med Uffe. Vi cyklede gennem skoven til Sorø. Vi undgik vejene, hvis der ikke var stier tog vi den bare offroad, flere steder måtte vi over hegn og stige af cyklen fordi der var så ufremkommeligt.

Så kom vi til Sorø og vi cyklede ned til Sorø Akademi. Det er virkeligt et flot flot gymnasium i forhold til Slagelse.

Efter at have kigget lidt på den store bygningen besluttede vi at vi lige ville løbe en kort tur for at løsne lidt op i kroppen, på turen løb vi forbi en badebro ud til den store sø, det kunne vi jo ikke modstå, så i vandet med os et par gange og så videre hjem. :tongue:

I er da ikke rigtig kloge :blink:

Jeg er imponeret over jeres påfund og træning i det hele taget

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hehe Camilla, hvis du syntes vi er skøre, skulle du tage et kig i Niels Weldinghs log, han laver nogle sjove ting. http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=24265

Idag:

10 timers fysisk arbejde

Renovering af hus

Jeg har malet 4 rum, ordnet have og samlet brokker osv.

Føler mig lidt som karate-kid under oplæring, der i den første film, hvor han bliver sat til at male og polere den gamle vise kinesers bil og hegn.

Link to comment
Share on other sites

Kanon! Så skal jeg bare på jagt efter en sæk.

Idag 5 timers MTB med Uffe. Vi cyklede gennem skoven til Sorø. Vi undgik vejene, hvis der ikke var stier tog vi den bare offroad, flere steder måtte vi over hegn og stige af cyklen fordi der var så ufremkommeligt.

Så kom vi til Sorø og vi cyklede ned til Sorø Akademi. Det er virkeligt et flot flot gymnasium i forhold til Slagelse.

Efter at have kigget lidt på den store bygningen besluttede vi at vi lige ville løbe en kort tur for at løsne lidt op i kroppen, på turen løb vi forbi en badebro ud til den store sø, det kunne vi jo ikke modstå, så i vandet med os et par gange og så videre hjem. :tongue:

Sorø Akademi og koldt vand!

Det lyder altså som et herligt træningspas!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag aften

12-13 km interval løb med klubben. Jeg har desværre ikke været så meget ude i klubben fortiden fordi jeg er forhindret om mandagen pga. dykning og i weekenderne laver jeg for det meste også alt muligt pjat istedet for at komme ud i klubben. Ærgerlige trænings tider!

Så er jeg gået igang med at læse Sådan! af Carsten Mørch om dengang han var på Ranger School. Den er nu meget underholdende, har egentlig læst den før, men det er mange år siden. Var der ikke noget med at der engang på Dr1 eller TV2 var en udsendelse om Carsten og Bjarne, som var ovre og kigge på Ranger school igen? Var det noget der var værd at se?

Nå men ellers har Uffe og jeg endelig modtaget vores 'doorway gym bar' fra fittnessbutikken så der bliver fyret mange kropshævninger af om dagen. :4thumbup: En lækker lækker pind må jeg sige. Jeg havde dog lidt start vanskeligheder med at sætte den op, men det var nok fordi jeg ikke var helt klar i hovedet.

Jeg har også fået en aftale om at låne en ven bokse sæk der skulle veje godt til, så det bliver lækkert at få lånt den og "blive stærk som en stillads arbejder" :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share