Peters log


Augustinus
 Share

Recommended Posts

Jeg har gået og tænkt over, hvad jeg ville nå, på det træningsmæssige plan, her i det nye jomfruelige år.

Først og fremmest ville jeg gerne have så meget psykisk træning som muligt. De kloge siger jo, at det er der, det store slag mod en selv kommer til at stå hos frøerne.

I det nye år vil jeg:

Gennemfører så mange selvtillidsøvelser som muligt. Kom gerne med forslag! :smile:

Springe fra 10 meter vippe

Melde mig ind i orienteringsklubben OCS i Slagelse, mon ikke jeg også kan få Omega med på den ide?. Så skal jeg have løbet en masse o-løb og blive en sand ørn til kort og orientering.

få løbet noget mere end jeg gør nu, i løbeklubben. Og komme i bedre form. Når det nye år er ved at være omme, ville jeg gerne have min cooper op på de 37-3800 meter.

Uffe og jeg skal have noget mere march i benene. Vi skal også ind og gå dybt i skoven om natten noget mere.

Kunne også godt tænke mig nogle turer, hvor man blev presset over flere dage i træk. (Kunne være fedt at komme over og lege med Patrick :smile: )

Blive ved med at træne svømning mindst en gang om ugen. Jeg vil gerne op og kunne svømme 2 baner uv altså 50 meter. Nu svømmer jeg 25-30 meter. Mit delmål i år er 35-40 meter.

Uffe og Jeg skal til staden og spille mod de hårde drenge i uv-rugby. Vi skal nok bide fra os så godt vi kan og så må vi se hvorvidt der er plads til os på det ærefrygtede U-21 landshold.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Der er jo forskellige former for selvtillidsøvelser: de kortvarige og de længerevarige; hvor selvtilliden kommer lang tid bagefter og andre hvor det kommer umiddelbart efter øvelsen.

f.eks.

Gennemførelse af Marathon kommer under de langvarige, og hvor selvtilliden og den stærkere psyke kommer et stykke tid efter gennemførelsen

Det samme med lange marcher

Kortvarige, f.eks. Død mur fra 3 meter (har ladet mig fortælle at den ikke kan lykkes fra 5m)

Hovedspring fra højder, tovklatring, lave indsprøjtninger på sig selv med kanyler, død mur med hætte over hovedet, POW svømning under vand. Dette er de mest almindelige, men jeg kan sikkert komme på flere hvis jeg tænker mig om...

Du skal jo have den gule zone ud hvor den er grøn, og det tager lidt tid og nederlag (eller ømhed)

Husk altid sikkerheden!

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Jeg har gået og tænkt over, hvad jeg ville nå, på det træningsmæssige plan, her i det nye jomfruelige år.

Først og fremmest ville jeg gerne have så meget psykisk træning som muligt. De kloge siger jo, at det er der, det store slag mod en selv kommer til at stå hos frøerne.

I det nye år vil jeg:

Gennemfører så mange selvtillidsøvelser som muligt. Kom gerne med forslag! :smile:

Kunne også godt tænke mig nogle turer, hvor man blev presset over flere dage i træk. (Kunne være fedt at komme over og lege med Patrick :smile: )

mht. det psykiske, kunne jeg mærke at min grænse havde flyttet sig MEGET, på den sidste tur, jeg var på.. Det var alt for fedt.. Jeg tror det kommer af at jeg har budt mig selv en del i 2005, kan dog ikke nævne lige én begivenhed der har flyttet grænsen, inden turen.. Men selvom det er hårdt og man er nedbrudt kan man altid fortsætte..!! :superman:

Men superfede mål.. Seriøst! :smile:

Kortvarige, f.eks. Død mur fra 3 meter (har ladet mig fortælle at den ikke kan lykkes fra 5m)

Det kan den godt.. Har ikke selv prøvet, men konstabeleleverne her på Bornholm laver død mur med ryggen til, fra 5'eren... Jeg har dog aldrig selv prøvet det.. Skal tage mig sammen til at springe på hovedet fra 3'eren først.. :blush::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Uha Patrick jeg har selv været i den situation, med ikke at turde springe på hovedet fra 3 meteren. Så sent som i sommerferien! Ikke noget problem at springe på benene, men på hovedet, uha :blush:

Det jeg gjorde var at jeg, satte en eftermiddag af til det og sagde til mig selv. "Peter du skal springe på hovedet fra 3 og 5 meter idag!" Jeg lavede en beslutning og skrev den i cement. Jeg havde besluttet mig for hvad jeg ville, så jeg behøvede ikke tænke så meget over det, når jeg stod på vippen og der var langt ned.

Først lærte jeg af Uffe hvordan man sprang på hovedet fra 1 meter korrekt uden at få overbalance og lande på rygge. Så sprang jeg i fra 3 meter, 10 gange i træk på benene, hurtigt efter hinanden. Så blev det tid til at springe på hovedet for første gang. Jeg havde besluttet mig, så der var ingen tøven, og det hjalp helt sikkert. Jeg lavede forlæns død mur, med hænderne foran hovedet i en strakt knytnæve. Det gik godt og det gjorde jeg så 10-15 gange i træk. Så var min frygt vasket helt væk, væk for livstid!

Jeg gjorde samme nummer med 5 meter vippen. Sprang 10-15 gange på benene i træk, så frygten blev vasket væk. Så sundede jeg mig og besluttede mig for at nu skulle det være! BESLUT DIG FØR DU STÅR DER!! DET ER MEGET VIGTIGT! Jeg gik op og sprang på hovedet uden tøven. Gjorde det 10 gange i træk. Nu er frygten væk for livstid.

Link to comment
Share on other sites

Uha Patrick jeg har selv været i den situation, med ikke at turde springe på hovedet fra 3 meteren. Så sent som i sommerferien! Ikke noget problem at springe på benene, men på hovedet, uha :blush:

Det jeg gjorde var at jeg, satte en eftermiddag af til det og sagde til mig selv. "Peter du skal springe på hovedet fra 3 og 5 meter idag!" Jeg lavede en beslutning og skrev den i cement. Jeg havde besluttet mig for hvad jeg ville, så jeg behøvede ikke tænke så meget over det, når jeg stod på vippen og der var langt ned.

Først lærte jeg af Uffe hvordan man sprang på hovedet fra 1 meter korrekt uden at få overbalance og lande på rygge. Så sprang jeg i fra 3 meter, 10 gange i træk på benene, hurtigt efter hinanden. Så blev det tid til at springe på hovedet for første gang. Jeg havde besluttet mig, så der var ingen tøven, og det hjalp helt sikkert. Jeg lavede forlæns død mur, med hænderne foran hovedet i en strakt knytnæve. Det gik godt og det gjorde jeg så 10-15 gange i træk. Så var min frygt vasket helt væk, væk for livstid!

Jeg gjorde samme nummer med 5 meter vippen. Sprang 10-15 gange på benene i træk, så frygten blev vasket væk. Så sundede jeg mig og besluttede mig for at nu skulle det være! BESLUT DIG FØR DU STÅR DER!! DET ER MEGET VIGTIGT! Jeg gik op og sprang på hovedet uden tøven. Gjorde det 10 gange i træk. Nu er frygten væk for livstid.

Damn... Ved hvad jeg skal lave på søndag så! :w00t:

Tak for beskrivelsen... Det var super! :bigsmile:

Frisk hilsen

Patrick

Link to comment
Share on other sites

Hehe der var skam så lidt, det er jo det vi MOL'ere er her for, håber du kan bruge det, og held og lykke på søndag så :4thumbup:

Onsdag

11 kilmoter interval løb rundt i byen.

I alt 10 spurter af 150- 600 meters længde.

Jeg fik spist først spist 1,5 time før løb og havde desuden haft lidt problemer med mavsen denne dag, så jeg tænkte at det ville blive et rent helvede at komme tilbage i løbeklubben efter en lang og tung jul. Dog var jeg i fantastisk humør og jeg havde faktisk fået lokket begge mine forældre med ud i klubben. De kørte dog i bil derud, men ingen skulle tage den glæde fra mig, at jeg kunne cykle de 2 x 5 kilometer på cykel sammen med Uffe derud til skovens bryn.

Idag skulle mine nye Tights stå sin prøve. Da jeg gik udendøre fik jeg kigget på termometret som viste minus 5 grader. Og var derfor ganske forbløffet over at jeg ikke frøs på min færd ned til Uffe, ca. 3 milimeter magisk stof, skar gennem kulden og efterlod mine ben i deres egen komfort temperatur, 36,8 grader.

Det skulle vise sig at der var langt mere magi i de stramme bukser end forventet. Jeg nærmest hoppede de første 2 kilometer af ruten frem og tilbage over de store 1 meter høje sne bunker langs vejen og efterlod de prustende eliteløbere 50 meter bag mig. Jeg var i sandhed forbløffet, det plejede at være mig der kæmpede lange kampe for bare at følge med feltet. Da den første spurt kom ( 250-300m) blev jeg nummer 2 med 80 meter ned til nummer 3. Fantastisk! :laugh: Næste spurt (250m) var brat stigende, og igen skød jeg en fantastisk fart, Uffe og en anden løber fulgte efter mig. Da Uffe kom op på siden af mig efter stor anstregelse, satte jeg atter tempoet op :superman: . En forbløffet Uffe forsvandt bag mig. Dette forsøg på at spille smart satte dog den anden løbers pis i kog og han vandt over mig med 10 meters penge.

Utroligt! jeg kørte på suveræn energi fra magi tights og på livsglæde :wub:

Det var en god tur!

Torsdag

Ca. 2 timers styrketræning. Kørte arme og mave helt død. God fornemmelse!

Desuden fik jeg endelig fat i Moltkes nye bog :smile:

Grrr jeg er sulten!! :4mewantfood:

Forresten de mirakel Tights hedder Newline Winter Windbreaker Tights. Og de kan anbefales til alle løbere.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Hej Augustinus,

Det lyder spændende med de udfordringer, du tager, og det er helt sikkert relevant i forhold til den uddannelse, som du vil tage.

Du siger, at man skal have besluttet sig, inden man stiller sig i tårnet for at springe, og jeg tror også det er en god tilgang, hvis målet er at springe.

Forestil dig nu, at du som instruktør skulle afdække, hvem af 70 apiranter der har psyke til at være specialoperationssoldat, ville du da give dem muligheden for at vænne sig til tanken?

Det, jeg mener, er, at det selvfølgelig er udfordrende fx at hoppe ned i meget koldt vand eller på hovedet fra 5m vippen, men at gøre det samme, når man ikke har spist i, ikke har sovet i lang tid og slet ikke er klar til det, er en anden snak. Det samme gælder alle typer af udfordringer.

De fleste træner og udfordrer sig selv, når de et eller andet sted er motiverede, også selv om udfordringerne er skræmende :superman:

Hos specialstyrkerne er det noget helt andet, for som du nok er klar over, kommer ingen igennem og er motiverede hele tiden. I hvertfald ikke motivation forstået som lyst og glæde ved det man laver.

Hvordan kan man så stresse sig selv og psyke sig selv, så man bliver rustet til optagelse i FMK eller JKP? ved det ikke...

Ihvertfald vil jeg gerne høre, om I ikke er enige i min betragtning, og om i har nogle ideer til at psyke sig selv. Selv har jeg tænkt på, at hvis man lader sig gennembløde under bruser eller i sø inden hver løbetur, kunne det være en udemærket måde at demotivere sig selv på.

MVH Lasse

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest tak for dit meget interessante svar

Da jeg stod på 3 og 5 meter vippen for første gang havde jeg skam aller mest lyst til bare at gå ned igen og lade det hele være. Så er det man skal have taget en beslutning forinden. Det samme gælder hos JGK og FKP under hele deres optagelse og uddannelses forløb og helt sikkert også under den aktive tjeneste. Selvfølgelig er man ikke motiveret og selvfølgelig har man lyst til, at give op på et eller andet tidspunkt, men så er det, at det er vitalt, at du har taget en beslutning forinden om, at du VIL gennemføre.

Ved ikke om du har fulgt min log fra start, men jeg har flere gange med trænings kammerater og efterskole, været på turer hvor at det hele bare ikke var sjovt længere. Når det sker 'går jeg ind i mig selv'. Jeg finder alle de positive ting ved nuet og lader alle de negative stå til. Det ender tit med at jeg griner lidt for mig selv, eller får sagt noget totalt åndssvagt som både min makker og jeg selv kan smile over. Det tror jeg at jeg bla. har Omegas og Uffes ord på.

Jeg vil gerne fastslå, at jeg er helt og ganske enig i den betragtning.

En tur under bruseren og ud at løbe :tongue: Det er kun sjovt. På ingen måde kommer det til at presse dig. Og desuden bliver du syg.

Den 23. december cyklede nogle venner og jeg ud til stranden, smed tøjet og jokkede ud i havet. Da der var vand til over skulderen føltes det som om at blive skoldet konstant, eller som at blive stukket og skåret i. Det var på ingen måde sjovt. På det tidspunkt var der ca 60 meter ud til en bøje, som vi ville rundt om. På det tidspunkt havde jeg på ingen måde lyst til at fortsætte, det var virkeligt ubehageligt og gjorde rent faktisk direkte ondt. Alligevel fortsatte jeg ( meget irationelt egentlig) svømmede de sidste 60 meter lagde min skælvende hånd på bøjen og vendte om. Her kunne jeg ikke bunde, hvis jeg gik i panik ville jeg drukne. Jeg svømmede de 80-100 meter tilbage til land. Da jeg kom i land kunne jeg ikke mærke om jeg gik på sand, asfalt eller muslingeskaller. Det var en sand kamp at få tøjet på fordi hverken hænder eller nogle andre muskler lystrede. Alligevel cyklede jeg hjem med mine venner i godt humør :smile:

I foråret cyklede vil til kongsøre, hvor frømændenens base ligger. (Her var vi også ude og bade) Da solen gik ned var der stadig 80 kilomer hjem og vi havde været på farten hele dagen. Vi var i sandhed sultne og trætte og pressede. Jeg indrømmer at jeg følte ubehag den aften/nat :tongue: ( du kan kigge tilbage i loggen, der står lidt mere om denne tur)

Jeg har været på frilufttur, 4 dage i træk og sovet i minus grader op til 20 minus i en sovepose med komfort temp på plus 5 alle nætterne. Faret vild i sneen i en fremmed skov om natten. Uden mad, drikke eller mobiltelefon og med 15 kilometer til næste shelter hvor der var rendez-vous

Det er sådanne turer, der er gode. Der finder man ud af om man har lyst at betale det, det koster. Der finder man ud af om man synes det er anstregelserne værd.

Jeg er godt klar over, at det der tæller, ikke er om du kan springe på hovedet fra 20 meter vippe. Eller løbe et halvmarathon på under en time og tyve.

Jeg er godt klar over, at det der tæller er, om du kan sige 'Ja tak' til at gå 40 kilometer ekstra fordi en instruktør siger det eller fordi din makker har lavet en fejl på kortet. Klokken halv tre om natten, hvor du egentligt havde regne med, at du kunne få lov at sove 2 timer inden du skal være aktiv 22 timer i træk, ligesom de sidste 5 døgn. Hvor du egentlig have regnet med at få noget at spise, fordi du ikke havde fået noget de sidste 21 timer, og det sidste du fik var to rødder og en dunhamre.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Fredag

2 timer i svømmehallen med arbejdet

2,5 times håndbold træning

Lørdag

Jeg skulle have været ude og bokse ( jeg bliver jo nødt til at prøve det, efter alt det jeg har læst i Patricks log :laugh: ) men det blev aflyst :unhappy:. Så nu sidder jeg her foran computeren og prøver at komme på en anden aktivitet.

Jeg ville have gået til Sorø gennem skoven med Uffe-drengen, men han har ikke tid og det er også lidt kedeligt at gøre det alene.

Hmm Peter tænke :4pizza:

Link to comment
Share on other sites

Fredag

Jeg skulle have været ude og bokse ( jeg bliver jo nødt til at prøve det, efter alt det jeg har læst i Patricks log :laugh: ) men det blev aflyst :unhappy: . Så nu sidder jeg her foran computeren og prøver at komme på en anden aktivitet.

Jeg ville have gået til Sorø gennem skoven med Uffe-drengen, men han har ikke tid og det er også lidt kedeligt at gøre det alene.

Hmm Peter tænke :4pizza:

HVad med en løbetur?

ellers må du jo bare ud og danse hele natten :cool:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lørdag

Jeg skulle have været ude og bokse ( jeg bliver jo nødt til at prøve det, efter alt det jeg har læst i Patricks log :laugh: ) men det blev aflyst :unhappy:. Så nu sidder jeg her foran computeren og prøver at komme på en anden aktivitet.

Jeg ville have gået til Sorø gennem skoven med Uffe-drengen, men han har ikke tid og det er også lidt kedeligt at gøre det alene.

Hmm Peter tænke :4pizza:

Det kunne være vi skulle teame op nogle stykker i næste weekend og gå lidt march? :smile:

Edited by Niels Weldingh
Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle have været ude og bokse ( jeg bliver jo nødt til at prøve det, efter alt det jeg har læst i Patricks log :laugh: ) men det blev aflyst :unhappy:. Så nu sidder jeg her foran computeren og prøver at komme på en anden aktivitet.

Jeg ville have gået til Sorø gennem skoven med Uffe-drengen, men han har ikke tid og det er også lidt kedeligt at gøre det alene.

Tak! :bigsmile: Slagelse Bokseklub har jo et samarbejde med vores klub... Så skal måske bokse dér i år 2007, hvor jeg (forhåbentlig) kommer ind som VPL...

Ja, det kan godt være svært og hårdt at have en træningsmakker engang imellem... Når man ikke har tid, eller den anden ikke har tid.. Og man bliver lidt træt af hinanden, eller man vil noget forskelligt etc. etc. ... Kender det godt.. :smile:

Men udmærket træning at gøre det alene.... :smile:

Jeg satser på at skulle springe på hovedet i morgen... er dog lidt halvsyg, så må tage en beslutning i morgen.... Er dog virkelig tændt på det, så nu må vi se... :smile: Du har inspireret og motiveret mig.... Så det bliver MEGET snart...

Keep rumblin' ! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hehe det er jeg glad for at høre! Glæder mig til at læse om resultatet!

Da jeg skulle springe var det virkelig noget der havde irriteret mig længe. Man kan ikke gå rundt at sige at man ville søge frømandskorpset og så sige fra ved at springe på hovedet fra 3 meters højde :tongue:

Det med Uffe er helt okay, han havde bare en masse lektier over hovedet. Ellers er han den bedste trænings partner. Han er stærkere og i bedre form end jeg så han kan og har overskud til at provokere mig til at gøre alting bedre, længere og hårdere.

Men Patrick det var skam ikke Slagelse Bokseklub jeg skulle i. I det fitness center jeg er tilknyttet er der boksning 2 gange om ugen, det var det jeg ville prøve, fordi der er jeg jo allerede medlem så er det så nemt.

Det er helt ufattelig dårlig stil, men jeg må indrømme at jeg på ingen måde har rørt mig idag. Jeg har dog den undskyldning at jeg styrtede grumt på min cykel i går. Eller det var faktisk min mors MTB så det var slet ikke så godt. Jeg kørte hjem fra arbejde, jeg havde rigtig god fart på 30-35 km/t og kørte slalom på stien, jeg var i min egen verden og hyggede mig rigtig. Så besluttede guderne at Peter have fået for meget livsglæde i blodet, og at overdoseringen kun kunne kureres ved at slynge ham 10 meter hen af asfalten i en sky af tandstumper og blod. Så jeg skred på noget is og blev smidt ud over styret. Heldigvis nåede jeg at løfte hovedet væk fra asfalten, så det var kun min overkrop og mine ben der blev revet rundt. Det resulterede i at min hardshelt jakke blev revet i smadder og jeg går og halter lidt på hoften idag.

På den lyse side har jeg fået bestilt en super lækker ny The north face jakke fra friluftland så den glæder jeg mig til.

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Hehe det er jeg glad for at høre! Glæder mig til at læse om resultatet!

Da jeg skulle springe var det virkelig noget der havde irriteret mig længe. Man kan ikke gå rundt at sige at man ville søge frømandskorpset og så sige fra ved at springe på hovedet fra 3 meters højde :tongue:

Det med Uffe er helt okay, han havde bare en masse lektier over hovedet. Ellers er han den bedste trænings partner. Han er stærkere og i bedre form end jeg så han kan og har overskud til at provokere mig til at gøre alting bedre, længere og hårdere.

Men Patrick det var skam ikke Slagelse Bokseklub jeg skulle i. I det fitness center jeg er tilknyttet er der boksning 2 gange om ugen, det var det jeg ville prøve, fordi der er jeg jo allerede medlem så er det så nemt.

Det er helt ufattelig dårlig stil, men jeg må indrømme at jeg på ingen måde har rørt mig idag. Jeg har dog den undskyldning at jeg styrtede grumt på min cykel i går. Eller det var faktisk min mors MTB så det var slet ikke så godt. Jeg kørte hjem fra arbejde, jeg havde rigtig god fart på 30-35 km/t og kørte slalom på stien, jeg var i min egen verden og hyggede mig rigtig. Så besluttede guderne at Peter have fået for meget livsglæde i blodet, og at overdoseringen kun kunne kureres ved at slynge ham 10 meter hen af asfalten i en sky af tandstumper og blod. Så jeg skred på noget is og blev smidt ud over styret. Heldigvis nåede jeg at løfte hovedet væk fra asfalten, så det var kun min overkrop og mine ben der blev revet rundt. Det resulterede i at min hardshelt jakke blev revet i smadder og jeg går og halter lidt på hoften idag.

På den lyse side har jeg fået bestilt en super lækker ny The north face jakke fra friluftland så den glæder jeg mig til.

Nå for pokker... :laugh: Du sku ellers tage at prøve slagelse bokseklub... De sku være ret dygtige... Og kontingent er vist heller ikke så dyrt...

Wooot... grimt styrt! :crazy: Prøvede jo selv noget lignende sidste år, bare i en brandert, hvor hele venstre side af ansigtet blev smadret.. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Halvanden times styrketræning

Jeg kørte mave og arme helt flad igen sammen med en ven. Vi tog stort set samtlige maskiner i centret, sprang dog ben-maskinerne over. Gider ikke træne ben, når jeg løber.

Min håndværker ven, udfordrede mig dog lige i benpræs. Så måtte jeg sætte ham på plads og vandt med egen personlige rekord 190 kg :cool:

TIl Camilla:

En løbetur, ville selvfølgelig være det eneste rigtige valg, men jeg har ondt i knæ og hofte her efter mit styrt. Så jeg skåner det lige her i weekenden.

789:

Den skal helt sikkert ses, har kun set klip fra den førhen

Niels:

Jeg er frisk på march på ghr's terræn, mon ikke vi også kan få jonas og uffe med på den ide?

Link to comment
Share on other sites

Halvanden times styrketræning

Jeg kørte mave og arme helt flad igen sammen med en ven. Vi tog stort set samtlige maskiner i centret, sprang dog ben-maskinerne over. Gider ikke træne ben, når jeg løber.

Dum ide at springe bentræningen over. Når man først er plastret til med en tung rygsæk eller en tung fragmentationsvest med udstyr i, og derefter skal gå op og ned i knæ ved hvert stop, så vil bliver man glad for sin bentræning!

Træn squat, lunges og pistols :4thumbup:

Og glem nu ikke kongeøvelserne, kropshævninger og armstrækninger, men mener nu også at have set, at du har trænet dem :blink:

Vh. Delta

./. En dag uden træning er en dag uden mening.

Edited by Delta
Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg vil starte med at sige at dit citat er genialt :laugh:,

Armstrækkere og kropshævninger er mine favoritter, jeg kan lave stort set dobbelt så mange som alle andre drenge, fordi jeg er så let. ( i finder ikke et gram fedt på mig drenge! :cool: ) Dog kan jeg ikke løfte så meget i bænkpres osv. men det synes jeg også er ligegyldigt ved mindre man vil være Action man.

Min dørkarm kan dog ikke holde til min 'door way gym bar' og får derfor ikke lavet nogen kropshævninger lige for tiden. Hvordan kan jeg ellers hænge den stang op? Hele husets karme er simpethen for bløde :cry3:

Edited by Augustinus
Link to comment
Share on other sites

Mandag

2 timer Træning og undervisning af elevdykkerne

1 times egentræning

Vi skulle have spillet lidt uv rugby, men vi måtte afmelde pga. sygdom.

Tirsdag

1,5 times håndbold med Gymnasiets hold. 3. G'erne går til den!!

2 timers håndbold med klubben

15 kilometer cykling.

Link to comment
Share on other sites

Hehe jeg vil starte med at sige at dit citat er genialt :laugh:,

Armstrækkere og kropshævninger er mine favoritter, jeg kan lave stort set dobbelt så mange som alle andre drenge, fordi jeg er så let. ( i finder ikke et gram fedt på mig drenge! :cool: ) Dog kan jeg ikke løfte så meget i bænkpres osv. men det synes jeg også er ligegyldigt ved mindre man vil være Action man.

Min dørkarm kan dog ikke holde til min 'door way gym bar' og får derfor ikke lavet nogen kropshævninger lige for tiden. Hvordan kan jeg ellers hænge den stang op? Hele husets karme er simpethen for bløde :cry3:

Jeg er game på en lille konkurrence hvis det er... :smile:

Har i ikke sådan en kropshævningsbørge i dit gym?

Ellers er det også godt at lave i en ribbe.. Foretrækker jeg faktisk selv.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Min dørkarm kan dog ikke holde til min 'door way gym bar' og får derfor ikke lavet nogen kropshævninger lige for tiden. Hvordan kan jeg ellers hænge den stang op? Hele husets karme er simpethen for bløde :cry3:

Der findes masser af steder hvor man kan lave kropshævninger, også omkring et alm hus.

Under trapper, i spær, på mit kollegie er der feks en branddør, hvor kramen er lavet i stål, den kan man lige få fat over.

Kig dig omkring der er helt sikkert mange muligheder.

Ellers så lig dig under et bord med hælene i jorden, og lav BW rows.

Edited by 789
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share