Midlertidig avatar !!


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Det kommer jo an på hvad ens mål er :)

Nu var det også lidt en joke. Synes den lille negerdreng var så sød, som han sidder der og skovler. Og der var sikkert mange anorektiske tilfælde i træningscentrene rundt omkring, som kunne lære lidt af gutten ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Han er helt sikkert sød, jeg synes bare at når man har set ham nogle gange igennem hele dagen og han bare skovler og skovler, så er det efterhånden sådan lidt skræmmende i stedet. Jeg får så'en tanker på "seven" og ædekonkurrencer og pludselig synes jeg ik helt han er så sød alligevel.... det er godt han kun er midlertidig.... :sick:

Link to comment
Share on other sites

OK, jeg kan se folk ikke kan se joken i det. Jeg skal overvejer at fjerne ham inden han revner ;)

Thomas

Nej vent nu lidt, vi kan da godt se joken, og det er sq da skægt, lad ham da lige blive hængende til der er nogen flere der har set ham, jeg tror der har været lidt dødt her i dag....

Link to comment
Share on other sites

Egentlig var det ment som en lille påmindelse til folk som ikke kan forstå hvorfor de ikke vokser. Der er jo 100 vis af personer ude i det danske land, som gerne vil have større muskler, men som ikke vokser til trods for en ihærdig træningsindsats. Uanset om man vil det eller ej, så skal der et moderat kalorieoverskud til, hvis man ønsker en markant større muskelmasse. Det var såmen ikke en opfordring til at folk skulle æde sig tykke og fede. Selvom man nok ikke kommer uden om en minimal fedtdepotering ved træning for større muskelmasse. Det var såmen ikke meningen at det skulle virke stødende på folk :biggrin:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

YEp jeg definerer overhånd på samme måde med Thomas B.

Men jeg er helt enig. Det er noget af det rigtige. jeg har selv været overrasket over hvor meget der er sket efter jeg er begyndt at spise ordentligt. Altså ikke altid sidde og læse på gram fedt osv, men bare spise det. Måske man får lidt for meget fedt ind i mellem, men tilgengæld så er der ihvertfald også sket noget med nogle mål.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share