WSB meets Timmy the personal trainer


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Hold kæft hvor en griner historie. Sådan burde man gøre ved alle de personlige trænere i SATS. Det kunne være godt :D

Specielt den her sekvens er for god.....

Now I don't want sound disgusting, but my canvas suit is about 6 years old and has NEVER been washed. You can only dream about the stink that came from "down there." Imagine putting a block of Swiss cheese in your underwear and sitting in a sauna for a couple of hours. I watched Timmy's face as he tied my shoes. His nose was quivering and I caught him dry heaving a couple of times. He tried to pass them off as a coughing fit, but his eyes began watering and judging by his work, he was definitely getting dizzy.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om den lyder specielt troværdig :unsure: Mm. personlig træner i Usa er det samme som en personlig slave, så ved jeg sq ikke om der er nogle af slagsen der fungerer som skive-kulier og massagepiger? :unsure:

Men selv hvis det er korrekt, så lyder det da som om træningstrio'en er tre små vamle swin :lol: Hvis det er sejt at have en behåret ryg, ikke vaske sit træningstøj, opføre sig ubehøvlet og generelt være et svin, så er jeg sq glad for at jeg ikke er sej :lol:

Don K>

En mio spildte instruktørtimer hvor joken er på udøveren -> Ok

En underholdende spildt instruktørtime, hvor joken pludselig er på instruktøren -> Ikke ok

Forskellen er vel at de fleste instruktører er uvidende om hvad de gør "forkert", mens Dave Tate & co hævner sig på en sagesløs person, som ikke aner en dyt om deres vendetta mod personlige trænere <_<

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Det ser da sejt nok ud at have en kæmpe behåret ryg...... som om det er sejere med en solarie-orange fitness ryg..

Jeg synes nu også der er et eller andet hardcore caveman-agtigt over det at have en mega bred og massiv ryg med lidt behåring på. Sådan lidt silverback, bjerggorilla-agtigt. Måske ikke decideret sexet set med kvindelige øjne. Men maskulint alligevel synes jeg :tongue:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tvivler også lidt på troværdigheden af historien, og synes måske heller ikke det er så fedt at lade ens had til tåbelige instruktører (som jeg deler) gå ud over en 18 årig knægt.

Ved heller ikke om jeg deler opfattelsen af det fede i en bred, behåret ryg. Ville da gerne selv have en babyrumperyg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share